Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Volgens mij is bij ons burgerlijk recht 3 -> aansprakelijkheidsrecht
Grappig, gewoon alles van 6:162-6:212? Dat is bij ons Burgerlijk 3, plus nog beetje schadevergoedingenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig, bij ons is dat het allereerste civielrechtelijke vak.
Ahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Burg 1
Bes 1
Straf 1
Zijn de leukste en meest intensieve vakken uit 2e semester.
Sta 1b = gratis punten
JVC = gratis punten
Belastingrecht vond ik zelf vervelend en ook enigszins lastig.
Gewoon goed het boekje lezen over wat de formele eisen zijn, naar inhoud wordt vrijwel niet gekeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik heb ook best wel zin in het tweede semester. Behalve JVC... schijtreeks is dat.
Ah oke dan moet het geen probleem zijn nu ik al wat affiniteit heb met verschillende belastingen van Bel1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:24 schreef Giku het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat boekje 1 keer gelezen. Mijn kennis was ongeveer dat je die wet chronologisch moest lezen. Denk dat die hoorcollege powerpoints ook wel nuttig waren, maar eerlijk gezegd geen flauw idee. Dat was één (misschien twee?) dag uit een tentamenperiode van een maand
De volgorde is Aansprakelijkheids (semester 1), contractenrecht (2), goederenrecht (3) en procesrecht (4)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Giku het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Grappig, gewoon alles van 6:162-6:212? Dat is bij ons Burgerlijk 3, plus nog beetje schadevergoedingen
http://www.studeersnel.nl(...)df/11/270/7211/32844quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waar kan ik goeie oefententamens vinden?
Ik ga het drie afleveringen een kans gevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:21 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je gaat er echt geen spijt van krijgen
Voorwaarde is wel Engelse subtitles. Anders vind er om de zin een context rape plaats.
Hele jvabc gebeuren verafschuw ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik heb ook best wel zin in het tweede semester. Behalve JVC... schijtreeks is dat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Giku het volgende:
[..]
Gewoon goed het boekje lezen over wat de formele eisen zijn, naar inhoud wordt vrijwel niet gekeken.
Inderdaad, echt totale onzinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hele jvabc gebeuren verafschuw ik.
Bezigheidstherapie
Engelse subs -> Genieten van de dialogen, het gevloek, de humor en andere taalkundige ghetto hoogstandjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:26 schreef NotGuilty het volgende:
hey
[..]
Ik ga het drie afleveringen een kans geven
Daarom ook geen Nederlandse subsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:32 schreef Aurelius. het volgende:
Die vertalingen van gezegden enzo altijdzo dom soms in het Nederlands
Is ook een vereist als je alle subtiliteiten van een serie mee wil krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb altijd (Engelse) subs bij series, anders kan ik het echt niet volgen.
Dankquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:26 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
http://www.studeersnel.nl(...)df/11/270/7211/32844
Dat is een
Oke, die ga ik er even bij zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Engelse subs -> Genieten van de dialogen, het gevloek, de humor en andere taalkundige ghetto hoogstandjes.
Oneens. Ik kijk al sinds mijn achtste naar series (dankzij mijn oudere zusjes) en ik heb het gevoel dat ik meer mis dan meekrijg met subs (je leest ze namelijk altijd)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:32 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Is ook een vereist als je alle subtiliteiten van een serie mee wil krijgen.
Leuk voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef Aurelius. het volgende:
Ik kijk elke serie gewoon zonder subs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |