Ik weet het.. Ik doe veel aan hardlopen en heb op het moment weinig tijd voor krachttraining, neem nu ook veel weightgainers .quote:Op maandag 28 januari 2013 23:44 schreef Ga.aguyim het volgende: [..] Verschrikkelijk irritant. Vooral als je veel rent.
Met mij niet. Maar soms denk ik aan je reacties te zien dat je best wel vol van jezelf bent, en als je dan zo reageert op iemand die volgens jou niet perfect is. beetje jammer.quote:
Moet je ook beetje op je woorden lettenquote:
Altijdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je ook beetje op je woorden letten
Maar goed, ik ga slapen.
Houden jullie nog van me als ik wat laten doen?
slaaplekker AJ, ik altijdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Dacht dat het wel kon omdat je reageerde met ''No shit sherlock''quote:Op maandag 28 januari 2013 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon nadenken voordat je zoiets stomzinnigs zegt.
Ik zou het gewoon echt enorm raar vinden. thats allquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Is ook gewoon als grap bedoeld hé.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mij niet. Maar soms denk ik aan je reacties te zien dat je best wel vol van jezelf bent, en als je dan zo reageert op iemand die volgens jou niet perfect is. beetje jammer.
Trustenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Dat ik me er zelf van bewust ben dat ik te zwaar ben wil nog niet zeggen dat men me maar tientonner moet noemen, dat kan je zelf ook wel bedenken dat het niet leuk is hoop ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Dacht dat het wel kon omdat je reageerde met ''No shit sherlock''
Dacht dus dat je er aardig nuchter over was maar dat heb ik dus verkeerd geinterpeteerd, sorry
Trustenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Nouja als jij dat grappig vind.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Is ook gewoon als grap bedoeld hé.
Hoezo ben ik best vol van mezelf dan?
Nep vind ik sowieso niet mooierquote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Yes.
En dan vind je me maar raar Fok-it
Wie weet vinden jullie me juist mooier daarna
Slaap lekker schatjes.
die ene die dat ene liedje zingt met die ene melodiequote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
RARA wie is dit
Het is een heel bekende vrouw.
Omdat het snel arrogant kan over komen?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
Wat boeit het als je vol van jezelf bent![]()
Ben ik ook.
een mooie medolie?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die ene die dat ene liedje zingt met die ene melodie
Sweet dreamsquote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Yes.
En dan vind je me maar raar Fok-it
Wie weet vinden jullie me juist mooier daarna
Slaap lekker schatjes.
Misschien ben ik daar zelf iets te nuchter in danquote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat ik me er zelf van bewust ben dat ik te zwaar ben wil nog niet zeggen dat men me maar tientonner moet noemen, dat kan je zelf ook wel bedenken dat het niet leuk is hoop ik.
Nee, je hoeft het niet te uiten. Behalve jezelf goed verzorgen en zelfverzekerdheid utistralen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het snel arrogant kan over komen?
Of vind je dat ook niet erg?
http://www.dumpert.nl/med(...)eerst_lil_wayne.htmlquote:
Een model of niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
RARA wie is dit
Het is een heel bekende vrouw.
baas iddquote:Op maandag 28 januari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eerst_lil_wayne.html
Het kwam gewoon niet als grapje over maar dat is sowieso moeilijk in te schatten zo op een forum zonder gezichtsuitdrukkingen en de manier waarop je iets zegt kan dan gewoon snel verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar zelf iets te nuchter in dan![]()
Het vloog eruit voordat ik er erg in had, had inderdaad ook niet zo'n opmerking mogen maken bij een vrouw.
Hopelijk begrijp je wel dat ik het als grapje bedoelde en je niet wou kwetsen/beledigen of wat dan ook.
neequote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik haar gezien op de Nl'se TV.
Iets met meisjes in de jungle of wat dan ook?
ja ik haat jequote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij vinden sommige het hier best vervelend dat ik een nogal uitgesproken mening heb
Nee hoor dat heb ik ook en iedereen houd van mijquote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij vinden sommige het hier best vervelend dat ik een nogal uitgesproken mening heb
Dan bouw je met geen mogelijkheid massa, maar helpen die gainers echt goed voor je? Hoeveel wee je nu dan en hoe lang ben jequote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik weet het.. Ik doe veel aan hardlopen en heb op het moment weinig tijd voor krachttraining, neem nu ook veel weightgainers .
Nee even serieusquote:
Laterzzquote:
ja dat kan bestquote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee even serieusIk ben gewoon recht voor zijn raap, en volgens mij kan niet iedereen daar even goed tegen. volgens mij moet ik daar echt beetje mee oppassen
ik kan er heel goed tegenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee even serieusIk ben gewoon recht voor zijn raap, en volgens mij kan niet iedereen daar even goed tegen. volgens mij moet ik daar echt beetje mee oppassen
Mooiquote:
Tsja, dat klopt. In het echt zal ik dat nooit zeggen tegen een meisje hoor, maar hier was het al getypt voordat ik het doorhadquote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het kwam gewoon niet als grapje over maar dat is sowieso moeilijk in te schatten zo op een forum zonder gezichtsuitdrukkingen en de manier waarop je iets zegt kan dan gewoon snel verkeerd geïnterpreteerd worden.
Ik wist dat het een grapje was maar ik wilde je er even bewust van laten worden dat je wel een beetje moet oppassen met wat je zegt omdat het soms verkeerd kan uitvallen
Toen ik nog veel krachttraining deed merkte ik echt veel verschil met ander dieet en weightgainers. In een maand tijd van 65 naar 72 gegaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan bouw je met geen mogelijkheid massa, maar helpen die gainers echt goed voor je? Hoeveel wee je nu dan en hoe lang ben je
Conditie verbeterenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Taexon, je doet aan hardlopen en neemt weightgainers
diep welquote:
jouwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Tsja, dat klopt. In het echt zal ik dat nooit zeggen tegen een meisje hoor, maar hier was het al getypt voordat ik het doorhad![]()
Maar je snapt zelf ook wel dat ik het zo niet bedoel gelukkig.
Misschien ben ik daar toch te nuchter in, tegenover mijn dikke vriend kan ik dat soort grappen gerust maken hoor, hij maakt netzo goed opmerkingen terug
Maar had jou reactie verkeerd begrepen, in het eerste bericht was ik ook zeer terughoudend maar door jou reactie dacht ik dat ik zo'n opmerking makkelijk kon maken, fatale beslissing
Ja dat kan makkelijk als je er krachttraining ed. Bij doet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Taexon, je doet aan hardlopen en neemt weightgainers
Dat zal voor mij niet anders zijn vrees ikquote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
hoe kom jij trouwens aan je username?quote:
Maar daar heb ik totaal geen inkijk op natuurlijk op een forum..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw
En iemands verleden kan ook meespelen
Ik hou er wel vanquote:Op maandag 28 januari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook heel erg inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal voor mij niet anders zijn vrees ik![]()
Dan doe je het niet en hou je een marathon hier met postenquote:
Ik was aan het smoken en tussen de eenhoorns aan het lopen en toen dacht ik laat ik eens een profiel aanmaken op fok met de username promisionxexposed... Einde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe kom jij trouwens aan je username?
Dat mag je best doen hoor. Ik ben niet altijd 100% serieus hier maar ik weet dat ik nogal direct ben en zelfs bot kan overkomenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook heel erg inderdaadAan de ene kant mag ik het heel graag, aan de andere kant moet ik me soms inhouden om niet helemaal tegen je in te gaan
Wij geloven in de belofte van onze God die ons een eeuwig leven belooft en wij zien het als doel om ook andere jongeren hiervan te vertellen.;''quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was aan het smoken en tussen de eenhoorns aan het lopen en toen dacht ik laat ik eens een profiel aanmaken op fok met de username promisionxexposed... Einde.
Naww kwam hem ergens tegen en kon niks beters bedenken
Nee oke maar je zou kunnen bedenken dat iemand die dik is gepest is en dat dat pijn doet, daar hoef je verder ook geen inkijk op te hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar daar heb ik totaal geen inkijk op natuurlijk op een forum..
Wat ik wel heel erg vind zijn mensen met overgewicht die er niks aan kunnen doen hoe hard ze ook sporten en hoe weinig ze ook eten, door een ziekte of iets dergelijks.
Ja dat is mijn sitequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij geloven in de belofte van onze God die ons een eeuwig leven belooft en wij zien het als doel om ook andere jongeren hiervan te vertellen.;''
Promision.nl
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
Gisteren sliep ik pas tegen 1am en toen mijn wekker om 6.30am ging had ik daar toch wel moeite mee
Vandaag maar proberen om voor middernacht te slapen
ik ben geen ectoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan er sowieso slecht tegen dat hier op FOK! zoveel mensen zitten die alleen maar neerkijken op iedereen die maar iets zwaarder weegt dan normaal en dat ook echt uitkotsenen dan maar ecto dit dat
sowieso dat woord
Trustenquote:
Hoe heet dat spul dat je neemt? Maar jij zit volgens mij wel goed met je gewicht hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen ik nog veel krachttraining deed merkte ik echt veel verschil met ander dieet en weightgainers. In een maand tijd van 65 naar 72 gegaan.
Ben 1 78 en weeg 70 kilo nu.
Denk vanaf deze week maar weer ombde dag even krachttraining.. Want anders is het zonde geld als ik weer op de 65 kom.
dat was te hopenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Ik ben IRL wel wat vriendelijker en netter dan ik hier op Fok! ben trouwens
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Ik ben IRL wel wat vriendelijker en netter dan ik hier op Fok! ben trouwens
Maar dan moet je je gewicht etc ook niet posten op een forum héquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee oke maar je zou kunnen bedenken dat iemand die dik is gepest is en dat dat pijn doet, daar hoef je verder ook geen inkijk op te hebben.
De meeste users die hier zitten weten inmiddels wel datgeen van Promi dus dan is het ook wat makkelijker om daar een gewicht bij neer te zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan moet je je gewicht etc ook niet posten op een forum héTenminste dat zal ik in zo'n geval niet doen, je weet wat voor reacties je een beetje kunt verwachten op FOK!, soms zitten er een paar users hier..
Dat is echt wel zo hoor. Ik ben sowieso wel vrij netjes en tegen mensen IRL ben ik gewoon vriendelijkquote:
Include mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit inderdaadIk kan op internet echt een lul zijn
Ligt er maar net aan hoe je het leest. Maar nee ik trainde mijn benen gewoon ook heel veel maar zag gewoon weer dat beeld voor me van iemand hier in de sportschool, vandaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef ChesterPerry het volgende:
nog een domme opmerking, nu suggereer je dat je je benen traint met hardlopen, NEE
Het maakt mij ook geen fuck uit omdat ik weet dat ik goed bezig ben en het lukt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan moet je je gewicht etc ook niet posten op een forum héTenminste dat zal ik in zo'n geval niet doen, je weet wat voor reacties je een beetje kunt verwachten op FOK!, soms zitten er een paar users hier..
Ikke ben daar dan nog te nieuw voor hier denk ik, anders was ik er sowieso niet over begonnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste users die hier zitten weten inmiddels wel datgeen van Promi dus dan is het ook wat makkelijker om daar een gewicht bij neer te zetten.
nee ik vind jou op supersof na de aardigste.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt wel zo hoor. Ik ben sowieso wel vrij netjes en tegen mensen IRL ben ik gewoon vriendelijk
Hier kan ik nogal hard zijn en wat oppervlakkig lijken. Misschien ben ik dat ook wel een beetje
Ik vind het kwalijker dat iemand moet denken dat ze maar geen foto van zichzelf moeten posten. Ik kom daar bewust niet omdat ik nooit op dat soort dingen lullig zal reageren. Dat vind ik te makkelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
Sommige users bij US heb ik ook zoiets van, Waarom zet je die foto erop, en soms komen er dan ook best wel kutreacties waardoor ik als ik de persoon in kwestie zou zijn dat best kut zou vinden.
Mammoth 2500 naja wil er gewoon nog wat bij, vetjes om spier mee op te bouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe heet dat spul dat je neemt? Maar jij zit volgens mij wel goed met je gewicht hoor
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik vind jou op supersof na de aardigste.
en waar sta ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik vind jou op supersof na de aardigste.
Ik vind het dan zo zieeeeligquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijker dat iemand moet denken dat ze maar geen foto van zichzelf moeten posten. Ik kom daar bewust niet omdat ik nooit op dat soort dingen lullig zal reageren. Dat vind ik te makkelijk
lekker man, heb nu de postuur van gokhan saki a mattiequote:
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo vriendelijk ben ik geloof ik niet hier![]()
En ikquote:
Daarom lekker irl en internet gescheiden houdenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het dan zo zieeeelig![]()
Als iemand lelijke reactis op ze foto krijgt ga ik leuke reactie zetten tenzij het echt een kansloze foto is.
Iemand kan zichzelf (in alle redelijkheid normaal gesproken) niet veranderen qua uiterlijk. Het is wel erg basisschool niveau dan om iemand aan te vallen op zijn of haar uiterlijk. Ik val liever iemand aan om een mening, gewoon 'fair' zeg maar en gelijkwaardigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het dan zo zieeeelig![]()
Als iemand lelijke reactis op ze foto krijgt ga ik leuke reactie zetten tenzij het echt een kansloze foto is.
Alleen omdat ik boven je sta zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu krijg ik het idee dat je dat maar verzint
e dat is echt van fokvriendjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu krijg ik het idee dat je dat maar verzint
Ja oke. das andersquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
supersof
Stuart
Fok-it
promisionxexposed
Ga.aguyim
Hypocriet
Angel-Joy
Dientje12
LittleBrownie
Rockiejj
Taexon
Ro-ald
nodig
Pizza_Pepperoni
Faux.
Demon_from_heaven
Kimberliedje
IlBacio
Bitterlemon
Spaghettivreter
Karina
Buffalo-Soldier
Monsieursander
LETMEIN
2Happy4U
msacras
Chocoprince
ChesterPerry
Beach
TBakkert
Zweetteef
hamerhaaitje
doeterniettoe123
Drabit
Bustin_Beeber
Vinniiee
iBenny
Nestalgie
timmmmm
badschaap
Crocodi1e
-supergirl-
ch0c0l0c0
LompeHork
datismijnmening
leroy98
inhetvliegtuigoverdezee
dylanrr
ikenmij
fluts_
oh zo maar dat is op basis van quotes en niet hoe lief je iemand daadwerkelijk vindtquote:
Saki is buff jij bent dik manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
lekker man, heb nu de postuur van gokhan saki a mattie
gohquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo maar dat is op basis van quotes en niet hoe lief je iemand daadwerkelijk vindt
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo maar dat is op basis van quotes en niet hoe lief je iemand daadwerkelijk vindt
Dat gevoel heb ik een beetje met jou. Soms kun je wat onverwacht uit de hoek komen zeg maarquote:
Whyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van alle JNG SC users sta jij als laatst
Same! En ik ben luiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe eens goede ik kan er niet op klikken
www.fok.nl/gm/fokvriendjes.phpquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe eens goede ik kan er niet op klikken
beetje duidelijker stuart ,(quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik een beetje met jou. Soms kun je wat onverwacht uit de hoek komen zeg maar
Yuppiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:19 schreef Taexon het volgende:
promisionxexposed
supersof
Stuart
Fok-it
JRRY
Angel-Joy
Dientje12
Rockiejj
Ga.aguyim
Hypocriet
Oke back 2 sleep
Toch nog een podium plaatsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:19 schreef Taexon het volgende:
promisionxexposed
supersof
Stuart
Fok-it
JRRY
Angel-Joy
Dientje12
Rockiejj
Ga.aguyim
Hypocriet
Oke back 2 sleep
Dat ik je moeilijk in te schatten vind dusquote:
supersof
promisionxexposed
Fok-it
JRRY
Dientje12
Dr_Flash
Ga.aguyim
Angel-Joy
Koen66
goldfinger1963
Hypocriet
Anonymousz
Rockiejj
Taexon
Black-beauty-babe
crv
douche-eendje
RockNijntje
littledrummergirl
MPG
LittleBrownie
JustinK
Bos81
gianni61
Pizza_Pepperoni
DaMart
Whiskers2009
nodig
IlBacio
Pugg
Ro-ald
2Happy4U
Faux.
Demon_from_heaven
chufi
Ajacied422
KapiteinGasthof
ChesterPerry
msacras
koekii
LETMEIN
CakeAway
LuisLopez
Spaghettivreter
Monsieursander
Zweetteef
PeZu
DaMook
Beach
hamerhaaitje
supersof
promisionxexposed
Stuart
Fok-it
JRRY
Angel-Joy
Pino112
Ga.aguyim
Peter_Aragorn
Dientje12
Hypocriet
Pizza_Pepperoni
TBakkert
Faux.
Rockiejj
LittleBrownie
msacras
Geflipte-Koelkast
Chocoprince
Taexon
Xu
nilssanders
Yreal
bobbernaut
dj_ko
ChesterPerry
shiznuts
2Happy4U
Vanyel
BredeBroeder
AnimeFan
Fopje
neo2000
Haque
Sie_scheitern_Epos
LuisLopez
RobertNL
yorkick
Guus_Geluk7
DesmondKilometer
StephanL
HaJee
Sowieso.
appelboer24
kwiwi
HasjTag
Peunage
Dimens
Drabit
Srbin
supersof
Stuart
Taexon
Fok-it
Angel-Joy
JRRY
Ga.aguyim
Rockiejj
Hypocriet
Ro-ald
Dientje12
Vinniiee
LETMEIN
msacras
LittleBrownie
nodig
Faux.
gianni61
2Happy4U
Black-beauty-babe
ChesterPerry
technicalx
Pizza_Pepperoni
Kimberliedje
Beach
Spaghettivreter
Chocoprince
Monsieursander
ch0c0l0c0
Koen66
Demon_from_heaven
timmmmm
Bustin_Beeber
HilarityEnsues
Zweetteef
IlBacio
inhetvliegtuigoverdezee
Bitterlemon
Anonymousz
plopkweker
TBakkert
Nestalgie
doeterniettoe123
LompeHork
badschaap
Drabit
goldfinger1963
MaleDuck
BredeBroeder
Onorgineel
iiiieiehquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
Ik werd wakker en ik weet niet meer waarom maar ik ging uit bed, en toen deed ik het licht aan en toen zag ik op de grond een dode muis liggen. En nu moet ik bijna kotsen en huilen tegelijk omdat ik zo bang ben![]()
Wat moet ik doeeeeen
Pak hem op gooi in de prullenbak handen wassen en onder je dekens verstoppenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
Ik werd wakker en ik weet niet meer waarom maar ik ging uit bed, en toen deed ik het licht aan en toen zag ik op de grond een dode muis liggen. En nu moet ik bijna kotsen en huilen tegelijk omdat ik zo bang ben![]()
Wat moet ik doeeeeen
keukenrol pakken, de muis erin wikkelen en in de prullenbak donderen en de zak morgen in de bak gooienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
Wat moet ik doeeeeen
Woooooop wooooopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Stuart
supersof
promisionxexposed
JRRY
Angel-Joy
Hypocriet
Ga.aguyim
Dientje12
Rockiejj
LittleBrownie
Tax valt net buiten de boot
Stuart
promisionxexposed
JRRY
Fok-it
Dientje12
Ga.aguyim
Angel-Joy
Hypocriet
Ro-ald
Rockiejj
Taexon
LittleBrownie
nodig
LETMEIN
Faux.
msacras
gianni61
Vinniiee
Kimberliedje
Beach
ChesterPerry
Pizza_Pepperoni
IlBacio
2Happy4U
Monsieursander
Spaghettivreter
Zweetteef
TBakkert
Demon_from_heaven
Chocoprince
Koen66
Bustin_Beeber
Bitterlemon
doeterniettoe123
pimmetje2010
1410
goldfinger1963
Anonymousz
ch0c0l0c0
timmmmm
LompeHork
inhetvliegtuigoverdezee
badschaap
Onorgineel
plopkweker
Crocodi1e
dylanrr
Nestalgie
..iemand..
Adames
bij jer was je 3equote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Waarom bij iedereen 4de plaats, waz deze
Stoppen met slaapwandelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
Wat moet ik doeeeeen
Je broertjes roepen en hun vertellen die muis op te ruimenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
Wat moet ik doeeeeen
gmta met prullenbakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
keukenrol pakken, de muis erin wikkelen en in de prullenbak donderen en de zak morgen in de bak gooien
Waarom kotsen en huilen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
Wat moet ik doeeeeen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pak hem op gooi in de prullenbak handen wassen en onder je dekens verstoppen
Maar dat is super engquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
keukenrol pakken, de muis erin wikkelen en in de prullenbak donderen en de zak morgen in de bak gooien
Ik sta er nog net aan inquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[quote]Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2013:
Ga.aguyim
supersof
promisionxexposed
Angel-Joy
Stuart
de top 5
Ja dat je schrikt en gilt snap ik nog maar verderquote:
Ik ben er super bang voorquote:
Maar is vies manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij is toch al dood dus hij kan niks meer doen
quote:
aaaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg dientjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja, dan blijft die heel de nacht liggen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
nu sta ik op #3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Een ging ik op en dode muis staan. Kon niet stoppen met janken
Dat moet je ook niet doen suffiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Arme Stuartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen suffie![]()
Dat is voor die arme muis ook niet leuk
die muis is toch al doodquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huh, je bent er bang voor en gaat er perongeluk opstaan? Huh huhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
Maar sof ik dacht echt die komt met een enorm familiedrama of verkeringsverdriet aan ofzo![]()
![]()
is het een muis.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef ChesterPerry het volgende:
die autist van een roald staat er ook tussen echt vreemde lijst hoor :s
Beetje respect voor de overleden muis zou wel op zijn plaats zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die muis is toch al dood
die heb ik trouwens al lang niet meer gezien hierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef ChesterPerry het volgende:
die autist van een roald staat er ook tussen echt vreemde lijst hoor :s
Same! Ik heb altijd de beste intenties thoughquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
ik ben zoals altijd niet vooruit te branden om mijn laptop op te ruime dus slaap ik nog steeds niet
muizen planten zich voort als gekken, voor elke dode muis zijn er zo 10 kleintjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje respect voor de overleden muis zou wel op zijn plaats zijn
die werd weer boos en ging wegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
die heb ik trouwens al lang niet meer gezien hier
dan moet ik um eerst van mijn schoot afhalen, de stekker losmaken, ijn bed uit en nog veel meer. en de weker zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Ik heb altijd de beste intenties though
Gestampte muisjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
muizen planten zich voort als gekken, voor elke dode muis zijn er zo 10 kleintjes
waaromquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die werd weer boos en ging weg
Wat een gedoe allemaal zegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan moet ik um eerst van mijn schoot afhalen, de stekker losmaken, ijn bed uit en nog veel meer. en de weker zetten
No thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:30 schreef nodig het volgende:
Stuart kunnen we alle muizen naar jouw toebrengen dan? Hoeven we ze ook niet dood te maken
Okayquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet anderen quoten, vanaf nu alleen nog maar mij en de anderen doe je zo: @promi
en we plaagden hem met zijn random opmerkingen altijd en hij kreeg weer ruzie met AJ over iets domsquote:
hij was al dood he. hij was al hard en zijn kop lag erafquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
oke kut-almeerderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en we plaagden hem met zijn random opmerkingen altijd en hij kreeg weer ruzie met AJ over iets doms
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet anderen quoten, vanaf nu alleen nog maar mij en de anderen doe je zo: @promi
Een muis is bij mij een drama. lekker janken enzquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
Maar sof ik dacht echt die komt met een enorm familiedrama of verkeringsverdriet aan ofzo![]()
![]()
is het een muis.
en dit jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hij neemt dingen te serieus en vat dingen te persoonlijk op
okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Een muis is bij mij een drama. lekker janken enz
Revoltingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hij was al dood he. hij was al hard en zijn kop lag eraf
Ik was toen net wakker en liep naar mijn kledingkast op kleren te pakken. En ik ga op iets hards staan. Kijk ik naar de grond en zie ik niet goed wat het is (ogen nog moe etc) Dus ik steeds dichterbij, zie ik dat het een muis is waarvan de kop er naast ligt. Dra-ma.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh, je bent er bang voor en gaat er perongeluk opstaan? Huh huh
Hoe heb je het opgelost ?
Er moest gewerkt wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
wow Stuart plek 6 maar vandaag, tegenvallend
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij heeft 2x dezelfde quote in 1 post geen nut
Jawel hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je er pas op trapte nadat je de muis alang doorhadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was toen net wakker en liep naar mijn kledingkast op kleren te pakken. En ik ga op iets hards staan. Kijk ik naar de grond en zie ik niet goed wat het is (ogen nog moe etc) Dus ik steeds dichterbij, zie ik dat het een muis is waarvan de kop er naast ligt. Dra-ma.
thnx voor de tipquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het moeilijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee quote me dan, sof moet je zo @supersof doen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik kan dat niet mobiel dus jullie spelen vals
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hm?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en we plaagden hem met zijn random opmerkingen altijd en hij kreeg weer ruzie met AJ over iets doms
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hm?
Ach, als het werkt is het wel grappig voor een keerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
Achja kutgedoe beetje kinderachter die stats imponeren![]()
Ik hou toch wel van je hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoeft niet meer joh. ik ben blij met 2e keus
okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als het werkt is het wel grappig voor een keer
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hm?
Ik las hou elkaar wel heetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga slapen, succes met vriendjes maken en hou elkaar wel heel
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opetenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
Wat doe ik met die muis ik ben echt bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |