Ik weet het.. Ik doe veel aan hardlopen en heb op het moment weinig tijd voor krachttraining, neem nu ook veel weightgainers .quote:Op maandag 28 januari 2013 23:44 schreef Ga.aguyim het volgende: [..] Verschrikkelijk irritant. Vooral als je veel rent.
Met mij niet. Maar soms denk ik aan je reacties te zien dat je best wel vol van jezelf bent, en als je dan zo reageert op iemand die volgens jou niet perfect is. beetje jammer.quote:
Moet je ook beetje op je woorden lettenquote:
Altijdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je ook beetje op je woorden letten
Maar goed, ik ga slapen.
Houden jullie nog van me als ik wat laten doen?
slaaplekker AJ, ik altijdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Dacht dat het wel kon omdat je reageerde met ''No shit sherlock''quote:Op maandag 28 januari 2013 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon nadenken voordat je zoiets stomzinnigs zegt.
Ik zou het gewoon echt enorm raar vinden. thats allquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Is ook gewoon als grap bedoeld hé.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mij niet. Maar soms denk ik aan je reacties te zien dat je best wel vol van jezelf bent, en als je dan zo reageert op iemand die volgens jou niet perfect is. beetje jammer.
Trustenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Dat ik me er zelf van bewust ben dat ik te zwaar ben wil nog niet zeggen dat men me maar tientonner moet noemen, dat kan je zelf ook wel bedenken dat het niet leuk is hoop ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Dacht dat het wel kon omdat je reageerde met ''No shit sherlock''
Dacht dus dat je er aardig nuchter over was maar dat heb ik dus verkeerd geinterpeteerd, sorry
Trustenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapen.
Nouja als jij dat grappig vind.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Is ook gewoon als grap bedoeld hé.
Hoezo ben ik best vol van mezelf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |