PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Lijkt me welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:15 schreef detennismaster het volgende:
Krijgen we nu ook een nieuwe euro achterkant?
Eentje is niet meer genoeg ben ik bangquote:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
[..]
Strootman Manchester United?
de gele negerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef Rijst het volgende:
Gisteravond met clubs maakte ik zowat in iedere wedstrijd een hattrick. Ik kreeg alles mee. Was net Drogba in de CL finale maar vandaag het tegenovergestelde.
5221 natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
Alles zit weer eens tegen in div. 1
zal ik nu 4-3-2-1, 3-5-2 of 5-2-2-1 gaan spelen?
6-3-1quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
Alles zit weer eens tegen in div. 1
zal ik nu 4-3-2-1, 3-5-2 of 5-2-2-1 gaan spelen?
3-5-2 is 7atbquote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
6-3-1
Gewoon in de formatie spelen die je het fijnst ligt.
Zou een gold mogen zijn imhoquote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag dat Reid in H2H een UP heeft naar 74 dus er is een kans dat hij in FUT ook een UP krijgt. Aangezien hier een West Ham fan is kan die wel zeggen hoe realistisch deze stats zijn
[ afbeelding ]
In FUT10 toen hij een Deen was had hij betere stats trouwens
Misschien is zijn rating nu wel nog hoger in H2H. Van Caulker en Juan weten we dat ze vrijwel zeker een UP krijgen naar een gold. Ik kan niet veel bronzes bedenken die een UP verdienen naar een silver maar ik volg ook lang niet alle competities. Ik weet dat Shaw iets van 67 overall heeft in H2H en in FUT heeft hij 58quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb ons team wel naar div 2 gebracht![]()
![]()
![]()
Ook al die andere toetsshizzle.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Moest je alleen die chi kwadraat shit leren dan of ook al die andere toetsen?
Oh, ik heb niets gemist hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent er even niet en de koningin is zo goed als pleite
gebeurt niet, stond al op twitterquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef strakkeman het volgende:
Hopelijk komt Drogba terug in Fut dan kan ik hem mooi naast Yilmaz zetten en daarachter Sneijder
Zelden zo gelachen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook al die andere toetsshizzle.Ging wel lekker. Wel gehaald denk ik.
[..]
Oh, ik heb niets gemist hoor.
[ afbeelding ]
Tazzzzzzz Gierigquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gebeurt niet, stond al op twitter
hij zit niet in de database, dus kan nietquote:
Heeft ie toevallig ook 3 assists?quote:
Voor Drogba zouden ze best een uitzondering kunnen maken. Dan zul je niet alleen GS supporters blij maken maar de hele Fut-Community want eerlijk wie wilt niet de Drogba celebration doen met de armen wijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij zit niet in de database, dus kan niet
Ikquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Voor Drogba zouden ze best een uitzondering kunnen maken. Dan zul je niet alleen GS supporters blij maken maar de hele Fut-Community want eerlijk wie wilt niet de Drogba celebration doen met de armen wijd.
[ afbeelding ]
Drogbaquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Voor Drogba zouden ze best een uitzondering kunnen maken. Dan zul je niet alleen GS supporters blij maken maar de hele Fut-Community want eerlijk wie wilt niet die Drogba celebration doen met de armen wijd.
[ afbeelding ]
Lijkt me wel. Ze hebben zijn foto gewoon in H2H.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij zit niet in de database, dus kan niet
ze kunnen geen uitzondering maken want ze kunnen niks toevoegenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Voor Drogba zouden ze best een uitzondering kunnen maken. Dan zul je niet alleen GS supporters blij maken maar de hele Fut-Community want eerlijk wie wilt niet de Drogba celebration doen met de armen wijd.
[ afbeelding ]
En je kunt met hem spelen bij IC idd, dus moet kunnen imho.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ze hebben zijn foto gewoon in H2H.
Is niet erg knul, kun jij ook niets aan doen.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
En je kunt met hem spelen bij IC idd, dus moet kunnen imho.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Unfortunately, since his original club was not included in FUT13, Drogba won't be added to FUT as he doesn't exist in the FUT database. reageer retweet
Ze moeten er gewoon rekening mee houden volgend jaarquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Unfortunately, since his original club was not included in FUT13, Drogba won't be added to FUT as he doesn't exist in the FUT database. reageer retweet
Ja, dat zeggen ze al jaren, en ze gaan het ook niet doen. Maar als ze echt zouden willen was er heus wel een manier.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Unfortunately, since his original club was not included in FUT13, Drogba won't be added to FUT as he doesn't exist in the FUT database. reageer retweet
Erg jammer dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
Ik vraag me af of ze hetzelfde zouden zeggen als Drogba naar Barca was gegaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Zhano het volgende:
Ze hadden Anelka en Drogba gewoon net als Riquelme enzo erin moeten laten.
nee, want Barcaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze hetzelfde zouden zeggen als Drogba naar Barca was gegaan.
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat plaatje helemaal rechts?quote:
0quote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft ie toevallig ook 3 assists?
quote:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/150023033quote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Voltreffer het volgende:
Echt, ik zou m'n games eens op moeten nemen. Echt al meer dan 2 weken enorme bad luck zeg.
Kom je na 25 schoten en 3x de paal geraakt te hebben eindelijk op 1-1 in de 83e minuut. 85 minuut, auto tackle penalty tegen.
Echt te bizar.
Ik zag de s01e01, die was wel nice idd. Kijken hoe het verder een beetje gaat. Volgens mij word het ook redelijk vlot na Amerika hier in NL uitgezonden...quote:Op maandag 28 januari 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
En ik wil tevens nog een keer de pilot van The Following aanraden. Bij deze
Wrom?quote:
Morgen iddquote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag de s01e01, die was wel nice idd. Kijken hoe het verder een beetje gaat. Volgens mij word het ook redelijk vlot na Amerika hier in NL uitgezonden...
Iedere dag volgen ze een andere kandidaat die is genomineerd voor de Yvonne awardsquote:
Oh dan wacht ik nog even met kijken, ik vind een serie op tv kijken nog altijd het leukst.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag de s01e01, die was wel nice idd. Kijken hoe het verder een beetje gaat. Volgens mij word het ook redelijk vlot na Amerika hier in NL uitgezonden...
Oh sbs6quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen idd![]()
http://www.sbs6.nl/programmas/the-following
Lekker met tamponreclames tussendoor enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik nog even met kijken, ik vind een serie op tv kijken nog altijd het leukst.
Ik dacht op een publieke zender.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker met tamponreclames tussendoor enzo
Nou oke weten we dat ook weer.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik nog even met kijken, ik vind series die jij aanraadt altijd het leukst. Want ik vind jou namelijk heeeeeeeel leuk
Volgens tvgids.nl is hij een dag later ook op Veronica rond half 11..maar dat zal hetzelfde zijn qua reclame. Maar je kan moeilijk janken om reclame en tegelijk zeggen dat je op tv wil kijken..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik nog even met kijken, ik vind een serie op tv kijken nog altijd het leukst.
Edit:
[..]
Oh sbs6Elke 10 minuten reclame.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl is hij een dag later ook op Veronica rond half 11..maar dat zal hetzelfde zijn qua reclame. Maar je kan moeilijk janken om reclame en tegelijk zeggen dat je op tv wil kijken..
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik dacht op een publieke zender.
Alsof die dat kunnen betalen om hem een week na USA al uit te zenden..quote:
Tegenwoordig kan je met je digitale-ontvanger toch ook Engelse en Amerikaanse zenders kijken? Daar heb je geen reclamesquote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl is hij een dag later ook op Veronica rond half 11..maar dat zal hetzelfde zijn qua reclame. Maar je kan moeilijk janken om reclame en tegelijk zeggen dat je op tv wil kijken..
Niet over nagedacht...quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die dat kunnen betalen om hem een week na USA al uit te zenden..
Zou het echt niet weten eigenlijk..ik kijk alleen sport, nieuws en Wie is de mol op tv eigenlijk..paar dingen af en toe streamen en de rest allemaal download.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je met je digitale-ontvanger toch ook Engelse en Amerikaanse zenders kijken? Daar heb je geen reclames
Geen reclames op Amerikaanse zenders? Geloof je het zelf?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je met je digitale-ontvanger toch ook Engelse en Amerikaanse zenders kijken? Daar heb je geen reclames
Ja zelfde hier een beetje. Epische films ga ik naar de bios en toffe muziek download ik via itunesquote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten eigenlijk..ik kijk alleen sport, nieuws en Wie is de mol op tv eigenlijk..paar dingen af en toe streamen en de rest allemaal download.
Oke ben aan het GJE'en (uit mn nek lullen) maar op de Engelse televisie heb je geen last van commercialbreaks bv bij TWD.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen reclames op Amerikaanse zenders? Geloof je het zelf?
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat plaatje helemaal rechts?
1 | [rimg]url[/img] |
netjesquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook al die andere toetsshizzle.Ging wel lekker. Wel gehaald denk ik.
[..]
Oh, ik heb niets gemist hoor.
[ afbeelding ]
Sterker nog, je hoeft alleen maar te eindigen met [/] bij iedere tag die je op fok gebruiktquote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je niet ook afsluiten met /rimg?
[ afbeelding ]
Nee, hoeft dus niet.
bij iedere tag die je op fok gebruiktquote:Op maandag 28 januari 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sterker nog, je hoeft alleen maar te eindigen met
Grappig zeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sterker nog, je hoeft alleen maar te eindigen met bij iedere tag die je op fok gebruikt
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:31 schreef pascal08 het volgende:
Qu[\]ote[\] me dan, als j[\]e kan.[\]
[\][\]
[\]
quote:
twitter:Futmaster2 twitterde op maandag 28-01-2013 om 23:32:20@EASPORTSFIFA kan je me premooten aub !!! reageer retweet
Toch weer 15k.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer het, heb echt al >100k winst vanavond met dit soort deals. Mensen zijn echt full retard gegaan vandaag.
Geen idee, weet zo niks te bedenken.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toch weer 15k.
Wat voor speciaals is er vandaag dan gebeurt? Massale paniekverkopen?
Kijk je het nieuws nietquote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toch weer 15k.
Wat voor speciaals is er vandaag dan gebeurt? Massale paniekverkopen?
Oh ja Beatrix afgetreden dus zetten mensen massaal hun dure spelers voor SMLENO prijzen te koopquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja Beatrix afgetreden dus zetten mensen massaal hun dure spelers voor SMLENO prijzen te koop
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik net als kent een kasthomo want i kvind dat echt niks aan
dat mag je gewoon vinden hoor, ieder zijn mening.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik net als kent een kasthomo want i kvind dat echt niks aan
niks mis met kasthomos tochquote:Op maandag 28 januari 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat mag je gewoon vinden hoor, ieder zijn mening.
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedankt
Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Graag gedaan.De eerste hit bij google afbeeldingen was voor mij genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Graag gedaan.Die kende ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ze kent Kent?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*homo's. Dat weet ik, want ik heb het net aan mijn moeder gevraagd.
Nee, ze ontkent dat ze Kent kent.quote:
Holy mother...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-01-2013 om 23:55:05Not one...not two...but THREE new Orange MOTMs coming your way at 12am UK. Who could they be? reageer retweet
Boye misschienquote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
Holy mother...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-01-2013 om 23:55:05Not one...not two...but THREE new Orange MOTMs coming your way at 12am UK. Who could they be? reageer retweet
Lolquote:Op maandag 28 januari 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een goede handelsdag, alleen jammer dat het via console moet
Mijn webapp is kapotquote:
Jaja, wel MOTMs uit kunnen brengen maar geen nieuwe transfersquote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
Alleen handelen via de console. #ToenFUTnogleukwasquote:Op maandag 28 januari 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een goede handelsdag, alleen jammer dat het via console moet
Die stats van die zilveren CBquote:
Inderdaad zeg, ik zag niet dat 'ie silver was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die stats van die zilveren CB
In H2H is die Atsu echt heel matig. Kan echt helemaal niks behalve rennen...quote:
oranjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik zag niet dat 'ie silver was.
1.82 met die stats, kan net toch?quote:
Ik speel geen 3 atb meer, dus neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1.82 met die stats, kan net toch?
Als hij ook nog goede jumping heeft al helemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1.82 met die stats, kan net toch?
Dit is wel goed voor de inkopenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Als ze eerste die webapp/site fixen
Zijn nif 75, dus niet slechtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij ook nog goede jumping heeft al helemaal
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:09 schreef Rijst het volgende:
inb4 Maver/ Ooooh Adebayor die moet ik echt in mijn team hebben!!!! Hoe duur denken jullie dat hij wordt?
De bestaande, snel alle normale opkopenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe werkt het met die MOTM-kaartjes, komen er van een bepaalde spelers speciale MOTM kaarten uit of worden de bestaanden gewoon oranje
De een is nog dommer dan de ander hierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe werkt het met die MOTM-kaartjes, komen er van een bepaalde spelers speciale MOTM kaarten uit of worden de bestaanden gewoon oranje
Klinkt plausibel, maar alleen de spelers die Willem heten van hun voornaam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij worden ze oranje omdat Beatrix is afgetreden.
Go fap!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is half 1 geweest en mijn internet is nog niet uitgevallen. Vanmiddag waren er problemen met ons internet dus misschien is dat de reden dat hij nu niet uitvalt
is het trouwens niet tijd om te vertrekken uit huis? Die regels zijn echt bizar en je bent toch ook al 23?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is half 1 geweest en mijn internet is nog niet uitgevallen. Vanmiddag waren er problemen met ons internet dus misschien is dat de reden dat hij nu niet uitvalt
Heb je dat nou ng steeds? Ben je niiet al te oud voor een kinderslot?:pquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben 22, en nee, ik ga nog niet uit huis omdat ik nog dingen moet leren en ik moet eerst mijn opleiding halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
is het trouwens niet tijd om te vertrekken uit huis? Die regels zijn echt bizar en je bent toch ook al 23?
Dingen leren? Waar moet ik aan denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben 22, en nee, ik ga nog niet uit huis omdat ik nog dingen moet leren en ik moet eerst mijn opleiding halen.
Gewoon wat je moet kunnen als je op jezelf woont (koken enzo) Aangezien ik PDDNOS heb gaan sommige dingen voor mij wat moeilijker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dingen leren? Waar moet ik aan denken.
Joh, sommige mensen zijn 25 ofzo en hebben een fulltime baan en wonen nog steeds bij hun moeder in de kelder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
is het trouwens niet tijd om te vertrekken uit huis? Die regels zijn echt bizar en je bent toch ook al 23?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Joh, sommige mensen zijn 25 ofzo en hebben een fulltime baan en wonen nog steeds bij hun moeder in de kelder.
Ik bedoel niet iemand uit deze reeks!
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Joh, sommige mensen zijn 25 ofzo en hebben een fulltime baan en wonen nog steeds bij hun moeder in de kelder.
meeste mensen leren pas koken als ze op zichzelf wonen omdat het dan moet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon wat je moet kunnen als je op jezelf woont (koken enzo) Aangezien ik PDDNOS heb gaan sommige dingen voor mij wat moeilijker.
dat geeft altijd wel een gaaf gevoel, winnen van laggshhhhhhwitchersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
lol, gastje scoort 1-0 half uur voor tijd, hele veld over sshen, daarna pauzeren en ineens mega harde lag. Laatste 10 minuten gaat hij achterin rondtikken, maar uit het ene moment dat ik de bal af kan pakken maak ik 1-1. Aanval daarna scoorde ik meteen 2-1. Toen was de lag ineens weg en heb ik de bal ook achterin rondgetikt die 3 minuten. Fuck dat soort mensen, echt
Het kneusje durft iets terug te zeggen. JIj bepaalt dat niet voor andere. Er zijn nog veel mensen die studeren op hun 25e. Waarom zou je dan perse op kamers moeten terwijl je nog thuis kan wonen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]wordt het niet tijd om op eigen benen te gaan staan Wah Tho?
Pauper
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kneusje durft iets terug te zeggen. JIj bepaalt dat niet voor andere. Er zijn nog veel mensen die studeren op hun 25e. Waarom zou je dan perse op kamers moeten terwijl je nog thuis kan wonen.![]()
Ik snap dat jij het thuis heel moeilijk hebt en zo snel mogelijk weg wil van je ouders. Je bent een slachtoffer van incest, daardoor ben je onzeker geworden durf je niet meer te eten vandaar dat je eruit ziet als een anorexia-patient.
Nou ik ben anders bloedserieus. Meneer de "Tennis-Master" kijkt neer op mensen die voor hun 30e nog thuis wonen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Rijst, speel eens lief anders haal ik je uit de zandbak.
Ik laat me ook niet meer frusteren door dat soort mensen. Als het uitzichtloos is gooi ik m'n formatie om naar 5-3-2 en ultra-defensive en ga ik lekker TV kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
lol, gastje scoort 1-0 half uur voor tijd, hele veld over sshen, daarna pauzeren en ineens mega harde lag. Laatste 10 minuten gaat hij achterin rondtikken, maar uit het ene moment dat ik de bal af kan pakken maak ik 1-1. Aanval daarna scoorde ik meteen 2-1. Toen was de lag ineens weg en heb ik de bal ook achterin rondgetikt die 3 minuten. Fuck dat soort mensen, echt
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Als ik tegen dat soort klootzakken speel en/of ik merk dat ik door het spel benadeeld word dan quit ik gewoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik laat me ook niet meer frusteren door dat soort mensen. Als het uitzichtloos is gooi ik m'n formatie om naar 5-3-2 en ultra-defensive en ga ik lekker TV kijken.
Deed ik eerst ook, maar nu krijg ik gewoon coins voor de wedstrijd n m'n DNF blijft niet constant 0.5x. Dat scheelt op de lange duur toch wel veel coins. Bovendien kan ik ook even afkoelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik tegen dat soort klootzakken speel en/of ik merk dat ik door het spel benadeeld word dan quit ik gewoon.
Heb je z'n stats in H2H gezien?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
Ze deden het ook niet voor o.a. Scholes.. een Engelsman van Manchester United.
Als ze het doen weten ze dat ze eindeloze requests krijgen en dat is teveel shit for them to handle. Zo populair zou een Drogba ook niet eens zijn. Hij was bij Chelsea al niet eens echt populair in FUT en zijn stats zouden alleen maar slechter zijn nu.
Sommige mensen nemen FIFA echt te serieusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Wtf, finale van die 2,5 star cup..ik pak een achterlijke rode kaart, maar speel hem daarna helemaal zoek en win met 5 goals verschil, stuurt hij dit:
hope your mam gets cancer
Echt, ik heb veel trieste dingen gezien, maar dit![]()
Hij is gewoon jaloers dat jij een moeder hebt en hij alleen maar 2 vaders.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Wtf, finale van die 2,5 star cup..ik pak een achterlijke rode kaart, maar speel hem daarna helemaal zoek en win met 5 goals verschil, stuurt hij dit:
hope your mam gets cancer
Echt, ik heb veel trieste dingen gezien, maar dit![]()
Neuh, met de iPadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:52 schreef Zhano het volgende:
Weer lekker met jezelf aan het praten VDM?
Verkoop je fifa coins en koop er een van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:52 schreef pascal08 het volgende:
Jammer dat ik geen PVR heb, ik heb echt een grappig idee.
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kom vannacht echt alleen maar saaie BPL teams tegen met yaya toure die alle longshots erin schiet
Morgen feestdag voor Engelse tienerts?quote:
Vertelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:52 schreef pascal08 het volgende:
Jammer dat ik geen PVR heb, ik heb echt een grappig idee.
Ik wilde allerlei grappige liedjes instellen bij chants. Eigenlijk is het niet grappig, maar ik word zo hondsberoerd van die schijtsrechters in FIFA dat ik het wel grappig vind om allerlei spreekkoren in te stellen.quote:
Dat huppeltje is gebaseerd op het idee dat de speler dan eerst de bal ver voor zich uit tikt, maar aangezien het zo random is en je het niet aan ziet komen doet eigenlijk niemand datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:14 schreef laucas het volgende:
Deze editie is echt zo achterlijk random. Ik heb veel plezier gehad van FUT 11 & 12, maar deze versie
Welke tering debiel verzint er ook een animatie waarvan je zeker weet dat je de bal verliest? Het mooie huppeltje over de bal. Waar ik nooit om vraag, maar goed. Typisch EA om iets in te bouwen wat totaal niet functioneert
Hoe bedoel je "ver voor zich uit tikt"? Het gebeurt juist als je de bal van achteren krijgt aangespeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat huppeltje is gebaseerd op het idee dat de speler dan eerst de bal ver voor zich uit tikt, maar aangezien het zo random is en je het niet aan ziet komen doet eigenlijk niemand dat
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb zojuist de ICT-helpdesk voor je gebeld. Geduld, munne jongequote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
uit de webapp gekickt en nu kan ik er niet meer in
doe er eens iets aan pots
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
uit de webapp gekickt en nu kan ik er niet meer in
doe er eens iets aan pots
werkt weer, thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb zojuist de ICT-helpdesk voor je gebeld. Geduld, munne jonge
Ja, fantastisch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat huppeltje is gebaseerd op het idee dat de speler dan eerst de bal ver voor zich uit tikt, maar aangezien het zo random is en je het niet aan ziet komen doet eigenlijk niemand dat
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef Lindgren. het volgende:
Eindelijk weer eens lekker vroeg. Goedemorgen knullen.
Voordeel is dat je lekker kunt genieten van een lange dagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
Teveel dagen om 5 uur opgestaan. Vandaag avonddienst, dus uitslaap dag, maar mijn bioritme vond half 7 al laat genoeg
Hij heeft wel een punt, de kennis die ik met geschiedenis op heb gedaan komt vooral van pas tijdens een potje triviant ofzo.quote:
Ik vond geschiedenis altijd interessant: het verklaart voor een groot deel waarom de maatschappij nu zo is zoals die is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, de kennis die ik met geschiedenis op heb gedaan komt vooral van pas tijdens een potje triviant ofzo.
Ik had het precies andersom.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
Teveel dagen om 5 uur opgestaan. Vandaag avonddienst, dus uitslaap dag, maar mijn bioritme vond half 7 al laat genoeg
Het geeft je 's ochtends wel de tijd om nog wat dingen voor te bereiden. Ik weet nog wel dat ik de wekker soms om half 5 moest zetten als ik om half 9 tentamen had, want ik was altijd van het laatste moment alles doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had het precies andersom.
Ik had een paar dagen op rij om 18:30 tentamen.Dan ben ik tussen 22:00 en 23:00 thuis en dan wil je ook niet direct slapen, dus wordt het laat en kom je de volgende ochtend ook pas rond 11 je nest uit. En dan 's avonds dus weer tentamen.
Nu heb ik om 12:40 tentamen en om 18:30Een beetje van beiden.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het geeft je 's ochtends wel de tijd om nog wat dingen voor te bereiden. Ik weet nog wel dat ik de wekker soms om half 5 moest zetten als ik om half 9 tentamen had, want ik was altijd van het laatste moment alles doen
Succes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.Vandaar dat ik nu op ben. Ik ga rond 11 uur treinen, maar wilde nog wat colleges doornemen. En dat ga ik nu doen.
Ik vond het ook goud hoor, die geschiedenis lessen. Had een held van een leraar. Ik vergeet nooit toen we het Egypte van vroeger behandelden. hij vertelde een verhaal, en dat verhaal vervolgde elke les. Die man kon vertellenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond geschiedenis altijd interessant: het verklaart voor een groot deel waarom de maatschappij nu zo is zoals die is.
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.Vandaar dat ik nu op ben. Ik ga rond 11 uur treinen, maar wilde nog wat colleges doornemen. En dat ga ik nu doen.
Toef toch! Iets met farao's en de VOC manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het ook goud hoor, die geschiedenis lessen. Had een held van een leraar. Ik vergeet nooit toen we het Egypte van vroeger behandelden. hij vertelde een verhaal, en dat verhaal vervolgde elke les. Die man kon vertellenIedereen zat (bijna) ademloos te luisteren.
Alleen weet ik er nu niks meer van. Van heel dat gedoe in Egypte niet. En van de gouden eeuw ook niet. Eigenlijk van alles wat we toen behandeld hebben weet ik weinig meer.
Ja, de farao's lieten zich mummificeren en kregen een muntje onder hun tong voor het hiernamaals. En Cleopatra was een lekkere babe. Maar wat heb ik aan die wetenschap?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toef toch! Iets met farao's en de VOC man
Ik ben in Luxor geweest, bij de tempels enzo. Indrukwekkende shit hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de farao's lieten zich mummificeren en kregen een muntje onder hun tong voor het hiernamaals. En Cleopatra was een lekkere babe. Maar wat heb ik aan die wetenschap?
Wat ik wel fascinerend vind is hoe de Egyptenaren het allemaal geflikt hebben. Net als die 3 pyramides, dat die precies zo staan als die 3 sterren in het sterrenbeeld Orion (als ik het goed onthouden heb). Die moeten toch geavanceerde technologieen tot hun beschikking gehad hebben. Maar die info heb ik van national geographic
Ja, en dat zo'n schacht precies naar dat ene puntje in het sterrenstelsel kan wijzen enzo. Onbegrijpelijk. Nu komen de Egyptenaren niet verder dan wat rellen op het Tahrirplein,zo primitiefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben in Luxor geweest, bij de tempels enzo. Indrukwekkende shit hoor.
Dat van die mysterieuze dingen blijft mij ook boeien: hoe die gasten die piramides bouwen, en dan ook nog met zo'n ingewikkeld gangenstelsel enzo. De Lijkwade van Turijn, ook zoiets waarvan je je afvraagt hoe ze zoiets in de geschiedenis hebben geflikt
Ze zijn er niet echt op vooruit gegaan nee. En ook de gemiddelde shoarma-zaak (vaak door Egyptenaren gerund) gaat niet in kwaliteit vooruitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dat zo'n schacht precies naar dat ene puntje in het sterrenstelsel kan wijzen enzo. Onbegrijpelijk. Nu komen de Egyptenaren niet verder dan wat rellen op het Tahrirplein,zo primitief
Tijdens die "revolutie" alle musea plunderen en veel vernielenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zijn er niet echt op vooruit gegaan nee. En ook de gemiddelde shoarma-zaak (vaak door Egyptenaren gerund) gaat niet in kwaliteit vooruit
Die beeldenstorm was juist slim: het overgrote deel vernielen, zodat dat wat overblijft drastisch in waarde stijgt. Kwestie van goed nadenken over vraag en aanbodquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:57 schreef DutchSL het volgende:
Al konden wij er ook wat van, o.a. afbreken van de Valkhofburcht hier in Nijmegen voor het bouwmateriaal in de 19e eeuw
[ afbeelding ]
En de hele beeldenstorm, lekker alles kapot maken omdat we op een andere manier in een hetzelfde sprookje geloven.
Ik heb 50 Messi's gediscard.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die beeldenstorm was juist slim: het overgrote deel vernielen, zodat dat wat overblijft drastisch in waarde stijgt. Kwestie van goed nadenken over vraag en aanbod
Da's dan weer niet handig: je had anderen zover moeten krijgen dat ze hun Messi's discardenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:36 schreef Toefjes het volgende:
Die moeten toch geavanceerde technologieen tot hun beschikking gehad hebben. Maar die info heb ik van national geographic
Ik zal maar eerlijk toegeven: shiny kaartjes zijn de bom, maar ik ben niet zo van de shiny jassenquote:
Ik dacht ik doe eens lekker gek lekker anders. Ik zit nu ook Snack a Jacks Caramel te nuttigen achter de computer.quote:
Omdat je ouders ook wel eens rust willen hebben. Maar laten we hier over op houden. De enige reden waarom je hier bent is om te zieken. Daar haal je waarschijnlijk erg veel plezier uit van achter je computertje maar je bent nu niet veel beter dan sb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kneusje durft iets terug te zeggen. JIj bepaalt dat niet voor andere. Er zijn nog veel mensen die studeren op hun 25e. Waarom zou je dan perse op kamers moeten terwijl je nog thuis kan wonen.![]()
Caramelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens lekker gek lekker anders. Ik zit nu ook Snack a Jacks Caramel te nuttigen achter de computer.
Dat bepalen de ouders toch lekker zelf. Wie ben jij nou om dat te gaan zeggen. Mensen uitschelden voor pauper omdat ze nog thuis wonen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat je ouders ook wel eens rust willen hebben. Maar laten we hier over op houden. De enige reden waarom je hier bent is om te zieken. Daar haal je waarschijnlijk erg veel plezier uit van achter je computertje maar je bent nu niet veel beter dan sb.
Ik weet niet wat ik je misdaan heb, maar blijkbaar vind je het geweldig om zo te doen.
Wel erg triest dat je hier je plezier uit moet halen, maarja als je rl niet meer voorstelt dan een beetje burgerkingen en fifa spelen...
Nee jij bent een pauperquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat bepalen de ouders toch lekker zelf. Wie ben jij nou om dat te gaan zeggen. Mensen uitschelden voor pauper omdat ze nog thuis wonen.
Ik heb ook tot mijn 24e thuis gewoond. Ik was mijn ouders niet tot last, en zij mij ook niet. Al mijn vrienden en familie in de buurt, wat moest ik in godesnaam op kamers in Stilburg gaan doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat bepalen de ouders toch lekker zelf. Wie ben jij nou om dat te gaan zeggen. Mensen uitschelden voor pauper omdat ze nog thuis wonen.
Mijn huis is groter dan die van jou, mijn kleding is verser en ik heb waarschijnlijk meer geld op mijn bankrekening.quote:
Ik vind dat wanneer je tegen de 30 aanloopt toch wel eens zelfstandig moet zijn hoor. Ik had ook een keer een vriendinnetje, en die was 27, woonde nog bij dr moederquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook tot mijn 24e thuis gewoond. Ik was mijn ouders niet tot last, en zij mij ook niet. Al mijn vrienden en familie in de buurt, wat moest ik in godesnaam op kamers in Stilburg gaan doen
Tevens: geld overhouden voor kleding en stappen > geld uitgeven aan huur.
24/25 is wel iets anders dan 30.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat wanneer je tegen de 30 aanloopt toch wel eens zelfstandig moet zijn hoor. Ik had ook een keer een vriendinnetje, en die was 27, woonde nog bij dr moeder![]()
Ging het nog zoals vroeger: We gaan even naar boven. Die moeder: Okee, geniet er vanWas wel een tof wijf, 1 keer kwam ik weer beneden en zat mn haar helemaal in de war. Dat mens ging stuk
Maar toch niet waar je als volwassene op zit te wachten
Als je 30 bent wel ja maar van die mensen (kneusjes zoals de "Tennis-Master") die vinden dat je zo nodig uit huis moet gaan zodra je 19/20 bentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat wanneer je tegen de 30 aanloopt toch wel eens zelfstandig moet zijn hoor. Ik had ook een keer een vriendinnetje, en die was 27, woonde nog bij dr moeder![]()
Ging het nog zoals vroeger: We gaan even naar boven. Die moeder: Okee, geniet er vanWas wel een tof wijf, 1 keer kwam ik weer beneden en zat mn haar helemaal in de war. Dat mens ging stuk
Maar toch niet waar je als volwassene op zit te wachten
Van alle drie de dingen weet ik zeker dat het niet zo is, maarja prima blijf lekker in die waan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijn huis is groter dan die van jou, mijn kleding is verser en ik heb waarschijnlijk meer geld op mijn bankrekening.
Ik zal als aanstichter van deze 'rel' even uitleggen wat ik bedoelde. Een oud-klasgenoot van de basisschool is nu 25, heeft gewoon een fulltime job met ook nog een redelijk goed inkomen. Dit is iets wat hij de komende jaren wil blijven doen, en in de plaats waar hij ook nu al woont. Alleen hij woont dus nog bij zijn ouders, die het niet breed hebben en hij draagt dus helemaal niks bij. Op Facebook enzo loopt hij alleen maar op die mensen af te gevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
24/25 is wel iets anders dan 30.
Ik vond andere dingen (stappen en kleding) gewoon belangrijker dan op mezelf wonen. Mijn vriendin destijds (nu vrouw dus) woonde bij me in de buurt, familie en vrienden in de buurt, voetbalvereniging in de buurt, bijbaantje in de buurt. Ik had een hekel aan stilburg, kwam er alleen om te studeren...dan ga ik echt geen geld uitgeven om daar wat vaker te mogen vertoeven
En van het geld dat ik uitspaarde kon ik mooi op mijn 25e ons koophuis aankleden
Gezien de huidige situatie qua werkgelegenheid en het bijna onmogelijk kunnen krijgen van een hypotheek lijkt het me ook lastig om dan al op jezelf te gaan. 19 of 20 is wel heel erg vroeg inderdaad, sommigen zijn er wat eerder bij dan anderen. Ik was 22quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je 30 bent wel ja maar van die mensen (kneusjes zoals de "Tennis-Master") die vinden dat je zo nodig uit huis moet gaan zodra je 19/20 bentdaar kan ik me alleen maar aan ergeren.
Da's inderdaad niet bestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zal als aanstichter van deze 'rel' even uitleggen wat ik bedoelde. Een oud-klasgenoot van de basisschool is nu 25, heeft gewoon een fulltime job met ook nog een redelijk goed inkomen. Dit is iets wat hij de komende jaren wil blijven doen, en in de plaats waar hij ook nu al woont. Alleen hij woont dus nog bij zijn ouders, die het niet breed hebben en hij draagt dus helemaal niks bij. Op Facebook enzo loopt hij alleen maar op die mensen af te gevenDan ben je in mijn ogen gewoon een trieste pauper...
21/22 is prima, 25/26 vind ik raarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien de huidige situatie qua werkgelegenheid en het bijna onmogelijk kunnen krijgen van een hypotheek lijkt het me ook lastig om dan al op jezelf te gaan. 19 of 20 is wel heel erg vroeg inderdaad, sommigen zijn er wat eerder bij dan anderen. Ik was 22
Ik kende ook ooit zon gast. Een absolute autist. Is onlangs op zich zelf gegaan. Op de leeftijd van 36 (!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zal als aanstichter van deze 'rel' even uitleggen wat ik bedoelde. Een oud-klasgenoot van de basisschool is nu 25, heeft gewoon een fulltime job met ook nog een redelijk goed inkomen. Dit is iets wat hij de komende jaren wil blijven doen, en in de plaats waar hij ook nu al woont. Alleen hij woont dus nog bij zijn ouders, die het niet breed hebben en hij draagt dus helemaal niks bij. Op Facebook enzo loopt hij alleen maar op die mensen af te gevenDan ben je in mijn ogen gewoon een trieste pauper...
Jij hebt zo focking veel vooroordelen over iedereen he, gaat echt veels te ver gewoonquote:
Mag jij raar vinden, ik niet. Discussie gesloten nu?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
21/22 is prima, 25/26 vind ik raar
Nou iemand van hier heeft al een keer je huis opgezochtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van alle drie de dingen weet ik zeker dat het niet zo is, maarja prima blijf lekker in die waan.
Nou, zo kan die wel weer, ik sluit me aan bij POTS en psychquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou iemand van hier heeft al een keer je huis opgezochtDus dat eerste is al een feit.Ik draag geen simpele vestjes zoals deze [ afbeelding ] en jij bent een scholier op het middelbare school
![]()
Ja ik haal er plezier uit om jou de grond in te stampen anders zou ik het niet doenNet zoals jij die nieuwelingen probeert weg te jagen of mensen niet aardig vinden die geen Tim86 heten.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij hebt zo focking veel vooroordelen over iedereen he, gaat echt veels te ver gewoon
Jij draagt vast mad freshe bathing apes, of niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik draag geen simpele vestjes zoals deze [ afbeelding
Vraag aan Kevin over mijn huis als je het echt zo graag wilt weten, daarnaast is die foto van 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou iemand van hier heeft al een keer je huis opgezochtDus dat eerste is al een feit.Ik draag geen simpele vestjes zoals deze [ afbeelding ] en jij bent een scholier op het middelbare school
![]()
Ja ik haal er plezier uit om jou de grond in te stampen anders zou ik het niet doenNet zoals jij die nieuwelingen probeert weg te jagen of mensen niet aardig vinden die geen Tim86 heten.
6 jaar geleden jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jij draagt vast mad freshe bathing apes, of niet?
Zal ik doen. Kom ik je neer knuppelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vraag aan Kevin over mijn huis als je het echt zo graag wilt weten, daarnaast is die foto van 2 jaar geleden.
Kijk hoe Rijst altijd doet man, dat is toch niet normaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij hebt zo focking veel vooroordelen over iedereen he, gaat echt veels te ver gewoon
nah, jij vindt mensen echt minderwaardig die een 'lager niveau' hebben. Zo komt het in ieder geval altijd overquote:
Hij trollt 90% van de tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk hoe Rijst altijd doet man, dat is toch niet normaal![]()
Vandaar dat ik vaak DM berichten krijg over van alles. Echt geloof me, het is zo'n grote mongool als je hier je plezier uit haalt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah, jij vindt mensen echt minderwaardig die een 'lager niveau' hebben. Zo komt het in ieder geval altijd over
[..]
Hij trollt 90% van de tijd
Zolang niemand er last van heeft is het toch okee?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ter illustratie: een maatje van me werkt sinds zijn 22e (netjes HBO afgerond), en had een bruto salaris van 2200 bruto per maand. Daarbij is hij vrijgezel (dus geen dubbel inkomen), en wil hij dolgraag in ons dorp blijven wonen. In ons dorp zijn er echter amper huurwoningen (wachttijd 6 jaar, als je geen prio hebt), en koopwoningen waren (tot 3 jaar terug) niet onder de 2 ton te vinden. Is het dan raar dat hij nog een jaar of 4 thuis woont (waar hij het op zich ook prima heeft) om te sparen?
Lijkt me niet.
2 maar. Zo populair ben je niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vaak DM berichten krijg over van alles. Echt geloof me, het is zo'n grote mongool als je hier je plezier uit haalt.
Volgens mensen hier blijkbaar niet, want dat is "raar".quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang niemand er last van heeft is het toch okee?
Niet volgens mij hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mensen hier blijkbaar niet, want dat is "raar".
Zostraks nog wel, nu ook ff niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen jullie ook nog steeds niet op de webapp? Dat trucje wat een paar paginas geleden werd gedeeld werkt bij mij ook niet
Ik ken niemand van 24+ die nog thuis woont eigenlijk. Woon in Leiden (studentenstad) dus misschien dat het het dan door mijn standplaatsgebondenheid komt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ter illustratie: een maatje van me werkt sinds zijn 22e (netjes HBO afgerond), en had een bruto salaris van 2200 bruto per maand. Daarbij is hij vrijgezel (dus geen dubbel inkomen), en wil hij dolgraag in ons dorp blijven wonen. In ons dorp zijn er echter amper huurwoningen (wachttijd 6 jaar, als je geen prio hebt), en koopwoningen waren (tot 3 jaar terug) niet onder de 2 ton te vinden. Is het dan raar dat hij nog een jaar of 4 thuis woont (waar hij het op zich ook prima heeft) om te sparen?
Lijkt me niet.
Dit dus. Noodzaak en achtergrond zijn voor iedereen anders, om daar nu over te oordelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
ik vind het gewoon je eigen keus, iedereen is anders en heeft andere doelen in het leven en dan vind ik niet dat je zo makkelijk een leeftijd kan definiren waarop je uit huis zou moeten gaan
Ik weet dat hier in de regio (veel dorpen rond Breda zijn loeiduur om te wonen) het gewoon echt te maken heeft met huizenprijzen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ken niemand van 24+ die nog thuis woont eigenlijk. Woon in Leiden (studentenstad) dus misschien dat het het dan door mijn standplaatsgebondenheid komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |