Ik keek net een stukje van de inhuldiging van Beatrix terug, en daar dacht ik ook al aan. Wordt een lange zit denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef freako het volgende:
[..]
Het wordt trouwens wel een aardige ceremonie. Alle 225 parlementsleden moeten trouw zweren aan de Koning (dus 225x "Zo waarlijk helpe mij God almachtig" / "Dat verklaar en beloof ik".
twitter:Reuters twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:12:57Correction: Dutch Queen Beatrix says Prince Willem-Alexnder will become king on April 30 (not January 30) reageer retweet
Gezellig, op Koninginnedag.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik keek net een stukje van de inhuldiging van Beatrix terug, en daar dacht ik ook al aan. Wordt een lange zit denk ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regalia#Nederlandquote:
Op tv kondigde iemand Máxima from Orange aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef zuiderbuur het volgende:
twitter:Reuters twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:12:57Correction: Dutch Queen Beatrix says Prince Willem-Alexnder will become king on April 30 (not January 30) reageer retweet
Er is geen DNA om mee te vergelijken, of je moet een bezoekje nemen in het koninklijke graf in Delft ffkes gravenquote:
Prachtig, ik ben voor!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef superworm het volgende:
Krijgt Lex ook zo'n kekke mantel omgehangen? Neem aan van wel?
[ afbeelding ]
Vroeg ik mij nou ook al af.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Raar genoeg zal dat zijn naam niet worden.quote:
Uiteraard. Alle Nederlandse koningen en koninginnen droegen die bij hun inhuldiging.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Raar genoeg zal dat zijn naam niet worden.
Willem III heette ook Willem Alexander.... maar blijkbaar moet zijn naam modern worden ofzo?
In ieder geval een boek vol met leuke verhaaltjesquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Rijksappel, de kroon, het Rijkszwaard en een gebonden versie van Donald Duck pocket 32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |