Nouja, geditched dus. Heb ik net een klare met wiet gehaald. Nog nooit zo'n grote gehad maar er zat amper wat in.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
watskebuurrrrt?
kom maar bij deze arme ziel die aan hetzelfde syndroom van luduvudu lijdt
Eindelijk iemand die het met me eens is, bier is viesquote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah bier. Ik drink alleen wodka -als ik drink-
Hmmz dan heb ik liever Drambuiequote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah bier. Ik drink alleen wodka -als ik drink-
Dat soort figurenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd, maar als je dat aan iemand zou zeggen die het niet zo op blowen heeft, zou die zeggen "ja maar verslaafden ontkennen het juist altijd op die manier"
Haha ja, maar als ik naar mijzelf kijk:quote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd, maar als je dat aan iemand zou zeggen die het niet zo op blowen heeft, zou die zeggen "ja maar verslaafden ontkennen het juist altijd op die manier"
Maar had je (lang) een relatie? En wat was haar reden?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, geditched dus. Heb ik net een klare met wiet gehaald. Nog nooit zo'n grote gehad maar er zat amper wat in.Dat helpt natuurlijk ook niet.
"Ik voel dat we meer vrienden worden."quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar had je (lang) een relatie? En wat was haar reden?
Naar is datook van de wiet
ik doe het momenteel vaak 's avonds zodat ik dan niet zo lang wakker lig te piekerenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Haha ja, maar als ik naar mijzelf kijk:
Sommige periodes doe ik t vaak, en dan weer echt langere tijd helemaal niet...
Sterktequote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"Ik voel dat we meer vrienden worden."
Deze baas wordt gewoon gefriendzoned. Lachwekkend.
Vast wel. Voordeel is dat ik nu weer mag doen en laten wat ik wil.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sterkte![]()
![]()
Ik heb het zelf nog niet helemaal gevonden maar weet zeker dat er licht aan het einde van de tunnel is
Hihi nou geniet daarvan iigquote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vast wel. Voordeel is dat ik nu weer mag doen en laten wat ik wil.
En dat ik meer geld overhoud.
de onwetendheid van sommige mensen is treurigquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat soort figurenZijn vaak ook van die typen die ook geen onderscheid maken tussen verschillende soorten drugs en maar "Alle drugs zijn slecht" blaten.
Maar alcohol, dat is geen drug hoor
Ja, zal meerdere mensen bekend in de oren klinken denk ik. Je 'gedachten' even uitschakelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik doe het momenteel vaak 's avonds zodat ik dan niet zo lang wakker lig te piekerenen gewoon chille avondjes heb in plaats van met-mezelf-in-de-knoop-zit avondjes
iddquote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja, zal meerdere mensen bekend in de oren klinken denk ik. Je 'gedachten' even uitschakelen.
Voor mij is het ook echt als ontspanning, lekker even onthaasten.
haha nehhquote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een live streampje van het draaien
zeg maar met de cam je draaiskills laten zien
Helaas maar al te waarquote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
de onwetendheid van sommige mensen is treurig
Hier herken ik mijzelf echt in!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik doe het momenteel vaak 's avonds zodat ik dan niet zo lang wakker lig te piekerenen gewoon chille avondjes heb in plaats van met-mezelf-in-de-knoop-zit avondjes
oh dat doe ik niet hoor, ik krijg 'm gewoon niet ingedraaidquote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoeveel vloeitjes verspil je dan welniet?
Haha, ik heb altijd zo dat dat randje omvouwt ik heb daar hekel aan als dat gebeurt dat stukje waar je hem indraaitquote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dat doe ik niet hoor, ik krijg 'm gewoon niet ingedraaiduiteindelijk wel, maar duurt ff
Of plakrand aan de verkeerde kantquote:Op maandag 28 januari 2013 23:24 schreef Midnight_snack het volgende:
Irritantste vind ik als het dubbel gaat zitten aan het eind waardoor je tip eruit lazert zodat je weer opnieuw kunt beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |