mwehquote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, net klaar met werken gedoucht en die ding..
sup met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
ik weet dat ook nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Er is een toolbar bijgekomen, ik haat toolbars en nu weet ik niet hoe die weg moet gehaald worden
Hehequote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk. Vind Amnesia best prijzig wel. Maar ja ik ga deze week ff wat rustiger aan doen. Maar ja als ik dit topic dan weer zie met pics en alles krijg ik ook weer zin
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
mwehwel oke denk ik haha maar ben stiekem wel nog een beetje down door dat gedoe met Henk
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
mwehwel oke denk ik haha maar ben stiekem wel nog een beetje down door dat gedoe met Henk
Oké dan, ik weet helemaal niks van het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja leven gaat door..
Steek je beste vriend aan en dan zal die jou aansteken![]()
Ik ookquote:
jij ook hier dientjequote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Er is een toolbar bijgekomen, ik haat toolbars en nu weet ik niet hoe die weg moet gehaald worden
Ik ook, maar me YTD had geupdate, ben nu stukje verder kan dingen verwijderen maar nog niet wegquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik weet dat ook nooitgelukkig heb ik ze niet meer, als ik iets download waar dat een optie is kruis ik altijd netjes dat vakje af
Aah meissie, je moet niet van het slechte uit gaan.. Jij bent goed bezig met je kamer en dat zal hij vast wel waarderenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookAan de ene kant heb ik er wel vertrouwen in dat dit goed kan komen en we alsnog heel gelukkig (en in een relatie) worden samen, maar aan de andere kant zou dit ook zo maar kunnen betekenen dat hij niet eens meer vrienden met me kan zijn
wheee ik hou niet van onzekere toekomstenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah meissie, je moet niet van het slechte uit gaan.. Jij bent goed bezig met je kamer en dat zal hij vast wel waarderen
Snap ik..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
wheee ik hou niet van onzekere toekomsten
Ja ik ook. Het is niet zo dat ik per se moet blowen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hehe
Ja je hebt een punt, maar op zich kan ik ook makkelijk zonder.
Dat heb ik ook idd, maar als je dat aan iemand zou zeggen die het niet zo op blowen heeft, zou die zeggen "ja maar verslaafden ontkennen het juist altijd op die manier"quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik ook. Het is niet zo dat ik per se moet blowen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
tijd om er toch nog maar eentje te draaien dan![]()
Goed plan! Ik doe weer meequote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
tijd om er toch nog maar eentje te draaien dan![]()
watskebuurrrrt?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ldvd. Geditched gisteren. Bij welk een eender moogt ik op den ferme borst uithuilen.
Bah bier. Ik drink alleen wodka -als ik drink-quote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff wat smaak bier icm e.e.a. toch goed
Ah damn gast, dat is zwaar kut. Je mag bij ons allemaal uithuilenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ldvd. Geditched gisteren. Bij welk een eender moogt ik op den ferme borst uithuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |