Haha ik ook wel idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik steek mijn sigaretje pas net aanvolgens mij merk ik toch aardig wat van die paar trekjes
ben iig sloom haha
op tijd nieuwe halenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Haha ik ook wel idd.
Altijd kut als je de bodem van je pakje grote vloei bereikt trouwens.
Nog drie vloei te gaan nu...
Ok doen we ik rook alleen mar wiet omdat ik Hasj gedoe vind.quote:
Ik koop gewoon voor de zekerheid altijd op tijd nieuwquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hallo, ben een stoner, die mogen dat vergeten
Zekerquote:
Jaaa, jezus shit wat een spul was dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok doen we ik rook alleen mar wiet omdat ik Hasj gedoe vind.
weet je nog die keer dat we Isolator gingen roken uit de bong op de kamer van Jean Remy?
Ik heb ooit een heel klein beetje (de restjes) 2cb gehad maar merkte er weinig van, wel sloeg mijn biertje harder in hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ZekerAl een paar keer lsd, paddo's en truffels gedaan, maar ga vrijdag weer eens iets anders proberen: 2cb
Schijnt een soort kruising tussen xtc en lsd te zijn, lijkt me echt supervet!
![]()
![]()
Misschien moet ik dat ook maar doen danquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop gewoon voor de zekerheid altijd op tijd nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwdquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een heel klein beetje (de restjes) 2cb gehad maar merkte er weinig van, wel sloeg mijn biertje harder in haha
Ja bekend probleem welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door dit topic smoke ik meer slecht voor mijn saldo dit.
Wat een herkenningquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Will do.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees graag een verslagje hier!
fair enoughquote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hallo, ben een stoner, die mogen dat vergeten
Ja toch? Wel een klere eind reizen voor mij hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha we gaan ook met z'n alle meeten toch
welcome to the clubquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker zwartrijdenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch? Wel een klere eind reizen voor mij haha
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer studentenov heb haha maar ik verveel mij echt snel in de trein enzquote:
haha dat heb ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch? Wel een klere eind reizen voor mij hahaEn stiekem vind ik het dood eng haha!
Zijn we de enige meiden? Haha! Mooi man. Ja is wel een goed plan, misschien kunnen we sowieso een stukje samen reizen? Maar dat bespreken we dan tegen die tijd welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha dat heb ik ookBeter spreken wij als (waarschijnlijk enige) vrouwmenschen dan eerst alvast af op het station ofzo
Arme jijquote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer studentenov heb haha maar ik verveel mij echt snel in de trein enz
Beiden eigenlijk. Vind Amnesia best prijzig wel. Maar ja ik ga deze week ff wat rustiger aan doen. Maar ja als ik dit topic dan weer zie met pics en alles krijg ik ook weer zinquote:
Ga dierenverzorging weer oppakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Arme jijWat ga je studeren ?
Ik heb alleen Vaseline_ nog in dit topic gezien maar die bleef verder niet plakken dus denk niet dat die naar een eventuele meet zou gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn we de enige meiden? Haha! Mooi man. Ja is wel een goed plan, misschien kunnen we sowieso een stukje samen reizen? Maar dat bespreken we dan tegen die tijd wel
Over 2 weken? Haha..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb alleen Vaseline_ nog in dit topic gezien maar die bleef verder niet plakken dus denk niet dat die naar een eventuele meet zou gaan
Ja tegen die tijd is over 2 weken al met dit tempo
Haha ja mag ik wel hopen. Hoewel nummer 50 inderdaad sneller eraan komt dan gedachtquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk, als het zo snel gaat, dat de meet dan wel wat uitgesteld wordt
Stoners die een meet gaan organiseren. Dat wordt sowieso wel uitgesteldquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk, als het zo snel gaat, dat de meet dan wel wat uitgesteld wordt
of vergetenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Stoners die een meet gaan organiseren. Dat wordt sowieso wel uitgesteld
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
wat is upquote:
haha iddquote:Op maandag 28 januari 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja mag ik wel hopen. Hoewel nummer 50 inderdaad sneller eraan komt dan gedacht
Aah oke oke, tofquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga dierenverzorging weer oppakken
Kom een keer naar Enschede dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Arme jijWat ga je studeren ?
mwehquote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, net klaar met werken gedoucht en die ding..
sup met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
ik weet dat ook nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Er is een toolbar bijgekomen, ik haat toolbars en nu weet ik niet hoe die weg moet gehaald worden
Hehequote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk. Vind Amnesia best prijzig wel. Maar ja ik ga deze week ff wat rustiger aan doen. Maar ja als ik dit topic dan weer zie met pics en alles krijg ik ook weer zin
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
mwehwel oke denk ik haha maar ben stiekem wel nog een beetje down door dat gedoe met Henk
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
mwehwel oke denk ik haha maar ben stiekem wel nog een beetje down door dat gedoe met Henk
Oké dan, ik weet helemaal niks van het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja leven gaat door..
Steek je beste vriend aan en dan zal die jou aansteken![]()
Ik ookquote:
jij ook hier dientjequote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Er is een toolbar bijgekomen, ik haat toolbars en nu weet ik niet hoe die weg moet gehaald worden
Ik ook, maar me YTD had geupdate, ben nu stukje verder kan dingen verwijderen maar nog niet wegquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik weet dat ook nooitgelukkig heb ik ze niet meer, als ik iets download waar dat een optie is kruis ik altijd netjes dat vakje af
Aah meissie, je moet niet van het slechte uit gaan.. Jij bent goed bezig met je kamer en dat zal hij vast wel waarderenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookAan de ene kant heb ik er wel vertrouwen in dat dit goed kan komen en we alsnog heel gelukkig (en in een relatie) worden samen, maar aan de andere kant zou dit ook zo maar kunnen betekenen dat hij niet eens meer vrienden met me kan zijn
wheee ik hou niet van onzekere toekomstenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah meissie, je moet niet van het slechte uit gaan.. Jij bent goed bezig met je kamer en dat zal hij vast wel waarderen
Snap ik..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
wheee ik hou niet van onzekere toekomsten
Ja ik ook. Het is niet zo dat ik per se moet blowen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hehe
Ja je hebt een punt, maar op zich kan ik ook makkelijk zonder.
Dat heb ik ook idd, maar als je dat aan iemand zou zeggen die het niet zo op blowen heeft, zou die zeggen "ja maar verslaafden ontkennen het juist altijd op die manier"quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik ook. Het is niet zo dat ik per se moet blowen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
tijd om er toch nog maar eentje te draaien dan![]()
Goed plan! Ik doe weer meequote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
tijd om er toch nog maar eentje te draaien dan![]()
watskebuurrrrt?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ldvd. Geditched gisteren. Bij welk een eender moogt ik op den ferme borst uithuilen.
Bah bier. Ik drink alleen wodka -als ik drink-quote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff wat smaak bier icm e.e.a. toch goed
Ah damn gast, dat is zwaar kut. Je mag bij ons allemaal uithuilenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ldvd. Geditched gisteren. Bij welk een eender moogt ik op den ferme borst uithuilen.
Nouja, geditched dus. Heb ik net een klare met wiet gehaald. Nog nooit zo'n grote gehad maar er zat amper wat in.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
watskebuurrrrt?
kom maar bij deze arme ziel die aan hetzelfde syndroom van luduvudu lijdt
Eindelijk iemand die het met me eens is, bier is viesquote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah bier. Ik drink alleen wodka -als ik drink-
Hmmz dan heb ik liever Drambuiequote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah bier. Ik drink alleen wodka -als ik drink-
Dat soort figurenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd, maar als je dat aan iemand zou zeggen die het niet zo op blowen heeft, zou die zeggen "ja maar verslaafden ontkennen het juist altijd op die manier"
Haha ja, maar als ik naar mijzelf kijk:quote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd, maar als je dat aan iemand zou zeggen die het niet zo op blowen heeft, zou die zeggen "ja maar verslaafden ontkennen het juist altijd op die manier"
Maar had je (lang) een relatie? En wat was haar reden?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, geditched dus. Heb ik net een klare met wiet gehaald. Nog nooit zo'n grote gehad maar er zat amper wat in.Dat helpt natuurlijk ook niet.
"Ik voel dat we meer vrienden worden."quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar had je (lang) een relatie? En wat was haar reden?
Naar is datook van de wiet
ik doe het momenteel vaak 's avonds zodat ik dan niet zo lang wakker lig te piekerenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Haha ja, maar als ik naar mijzelf kijk:
Sommige periodes doe ik t vaak, en dan weer echt langere tijd helemaal niet...
Sterktequote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"Ik voel dat we meer vrienden worden."
Deze baas wordt gewoon gefriendzoned. Lachwekkend.
Vast wel. Voordeel is dat ik nu weer mag doen en laten wat ik wil.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sterkte![]()
![]()
Ik heb het zelf nog niet helemaal gevonden maar weet zeker dat er licht aan het einde van de tunnel is
Hihi nou geniet daarvan iigquote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vast wel. Voordeel is dat ik nu weer mag doen en laten wat ik wil.
En dat ik meer geld overhoud.
de onwetendheid van sommige mensen is treurigquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat soort figurenZijn vaak ook van die typen die ook geen onderscheid maken tussen verschillende soorten drugs en maar "Alle drugs zijn slecht" blaten.
Maar alcohol, dat is geen drug hoor
Ja, zal meerdere mensen bekend in de oren klinken denk ik. Je 'gedachten' even uitschakelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik doe het momenteel vaak 's avonds zodat ik dan niet zo lang wakker lig te piekerenen gewoon chille avondjes heb in plaats van met-mezelf-in-de-knoop-zit avondjes
iddquote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja, zal meerdere mensen bekend in de oren klinken denk ik. Je 'gedachten' even uitschakelen.
Voor mij is het ook echt als ontspanning, lekker even onthaasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |