Lol.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon als je zijn profiel checkt, zo'n dikke streep door zn naam
Unscrewed
Wel toestemming vragen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Mano_ het volgende:
Oh en ik ga het zo goed mogelijk proberen te filmen![]()
Wie weet wat voor pareltje dat oplevert
wil ik ook wel wetenquote:
Awh maar je mag die arme man toch niet zonder toestemming filmen hihihiquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Mano_ het volgende:
mano kan het niet maken als we geen beeld materiaal krijgenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel toestemming vragen.
En of hij wel herkenbaar in beeld wil
Dit. Ik wil het echt zienquote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
mano kan het niet maken als we geen beeld materiaal krijgen
Ben je niet hartstikke zenuwachtig trouwens?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Mano_ het volgende:
Datquote:Op maandag 28 januari 2013 23:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
mano kan het niet maken als we geen beeld materiaal krijgen
Heb het over de ban van Unscrewedquote:Op maandag 28 januari 2013 23:52 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoezo? Hij krijgt toch z'n borsteltjes?
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar het gaat over een user?
Dat zou wel echt alles overtreffenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar het gaat over een user?
Zoveel textquote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!
Oh ja jammer ja. Maar ook wel komischquote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb het over de ban van Unscrewed
Haha, lol wees maar gerustquote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou wel echt alles overtreffenDat Bert stiekem de hele tijd aan het meelezen of zelfs posten is en wij gewoon zwaar getrolled zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |