Dat is zo jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:17 schreef guitarist het volgende:
Ja, tof. Vriend van mij heeft ook zoiets, zit echt een heerlijke 'oude' sound in. Ik denk dat het de investering wel waard is. En mocht je na deze weer een 50's gitaar kopen, kun je hetzelfde microfoontje zo weer inbouwen! ;-)
Cool apparaat, ik denk dat je met een nieuwe nooit meer hetzelfde geluid kan krijgen. Investering lijkt mij het zeker waard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:01 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
OptredenGa waarschijnlijk in een pub optreden met een maat van me. Daarom nu ook mijn dilemma of ik hier een nieuwe (semi-)akoestische ga aanschaffen (geld in principe niet zo'n probleem - hem weer terugkrijgen naar Nederland wel) zodat ik misschien zogenaamde ''kwaliteit'' heb, of dit stuk roest nog even doorgebruik en er in ga investeren.
Edit: gaat om zo'n soort gitaar:
[ afbeelding ]
Ergens uit de jaren '50, toen al een beginnersgitaar. Hals speelt fijn en het geluid is gewoon... speciaal, niet per definitie lelijk. It suits me, denk ik.
Goodquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dit dusze spelen niet goed in normal tuning. Daarom rock ik nog steeds op je 7 string <3
Wat voor een heb je? Ik ben zelf op zoek naar 7 of misschien 8 snarig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dit dusze spelen niet goed in normal tuning. Daarom rock ik nog steeds op je 7 string <3
Dat is een Scheckter Damien 7 als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:38 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Ik ben zelf op zoek naar 7 of misschien 8 snarig.
Als het geen B.C. rich was dan had ik erover nagedacht een bod te doen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat is een Scheckter Damien 7 als ik me niet vergis.
Zelf heb ik nog een B.C. Rich warlock n.j. Serie 7 snaar te koop staan.
Zelf speel ik op een Bo~el MC7 (2 stuks in bezit)
Ik vind diegene die ik heb best lekker spelen, goede afwerking wat frets betreft (deze ene dan, bas versie die ik heb weer niet...)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:47 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Als het geen B.C. rich was dan had ik erover nagedacht een bod te doen...
Ze zien er leuk uit, maar wat spelen die dingen ruk (naar mijn mening)
Hoe oud is ie? B.C. Rich maakte nog wel aardige gitaren toen ze dat nog in de USA deden. Nu doen ze het ergens in Azie en is het gewoon zooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik vind diegene die ik heb best lekker spelen, goede afwerking wat frets betreft (deze ene dan, bas versie die ik heb weer niet...)
Euhm... geloof ergens rond 2005/6quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:53 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? B.C. Rich maakte nog wel aardige gitaren toen ze dat nog in de USA deden. Nu doen ze het ergens in Azie en is het gewoon zooi
Leuke bewerkingen wel. Wat mij betreft mogen de gitaren ten opzichte van de drums wel iets harder, nu valt het wel een beetje op dat die laatste uit een doosje komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, de eerste versie van m'n mix. Ben er al behoorlijk tevreden over. Maar ik ben benieuw naar jullie meningen en tips so far.
Het is een ver-rockte versie van Dynamite van Taio Cruz en Raise Your Glass van Pink. Waarschijnlijk niet de muziek waar jullie naar luisteren
Mix:
http://picosong.com/3vnE/
Orgineel:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |