Ik hoop op mijn 30ste miljonair te zijn, helaas is dat ook niet helemaal realistisch. Minimumloon + 10/20% lijkt me reeel voor simpel werk als dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef blup het volgende:
Als 19 jarige hoop ik toch dat je richting 8 á 9 euro de uur gaat. Je vader wil je voorlopig niet uit huis of wel?
studieloos, (vwo diploma)quote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef Mathijz het volgende:
4 dagen per week, gediplomeerd of nu studieloos?
Volgens mij is het een advocatenkantoor, de advocatuur heeft geen CAO.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:44 schreef Leandra het volgende:
Wat zegt de CAO van de bedrijfstak er over?
TS heeft het in de OP zelf over CAO, en ik haal er verder niet uit dat het om een advocatenkantoor gaat, maar dat kan mijn fout zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:49 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Volgens mij is het een advocatenkantoor, de advocatuur heeft geen CAO.
bijna. Deurwaarderskantoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:49 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Volgens mij is het een advocatenkantoor, de advocatuur heeft geen CAO.
Ja, ik woon nog thuisquote:
Verkeerd gegoktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:09 schreef stefoe het volgende:
[..]
bijna. Deurwaarderskantoor
[..]
Ja, ik woon nog thuis
waar baseer je dat op? Een mbo'er haalt dat vaak nog niet eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:45 schreef JoPiDo het volgende:
tussen 1800-2000/maand bruto op basis van 40uur per week is een normaal salaris voor zulk welk.
mbo is geen vwo...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar baseer je dat op? Een mbo'er haalt dat vaak nog niet eens.
Zet liever in op 1400-1600, TS.
Mbo is een beroepsdiploma, met vwo kun je geen zak. Het is niet voor niets dat iedereen ten minste een mbo-kwalificatie niveau 2 moet hebben van de overheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |