PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met ze bolle kutkop ik wordt egt gek van hem en ze irritante vrouwquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Zhano het volgende:
goverdome, die prins willem alex is net koning en nu doet al mn piratebai alternetief het nie meer, allemal komplot goverdome
Lag die ontstond door mijn schaatsstream.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
...die vergeet te schieten als 'ie voor het doel staat.
ja raar argetijnse wijf se is nie teens nederlansde, is gewoon azielsoekerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met ze bolle kutkop ik wordt egt gek van hem en ze irritante vrouw
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n kansloos artikel op Voetbalzone
D-R-O-G-B-A, 6 letters. Elyounoussi is pas een grote naam
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat ze lekker kopen, presteren gaan ze toch niet en niemand maakt die competitie iets uit
Ga terug naar je eigen land dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand maakt die competitie wat uit behalve 80 miljoen Turken uit Turkije en de overige 4 miljoen andere in Europa.
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n kansloos artikel op Voetbalzone
D-R-O-G-B-A, 6 letters. Elyounoussi is pas een grote naam
Schaatsen kijken is voor homo's.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lag die ontstond door mijn schaatsstream.
Dan heb je iedereen opgenoemd idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand maakt die competitie wat uit behalve 80 miljoen Turken uit Turkije en de overige 4 miljoen andere in Europa.
Hoe weet jij dat ik nu niet in Turkije zit?quote:
Telt niet, want geen voetballerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Dat is pas een grote naam!
Denken dat Nederland een topcompetitie heeft en er meer mensen naar het Nederlandse voetbal kijken.quote:
Qua Eredivisiespelers: Ayoub, Drost (die van PEC) Lumu, Benson, Hooi, Zullo en nog een keeper maar ik weet niet wie de beste is.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel fijn. Maar de beste back is toch wel Armero, soort mini Taiwo.
Haal trouwens al een tijdje bronzen pakjes, spelers met goede formaties bewaar ik als ze niet de moeite waard zijn om te verkopen.
Dit is hem nu:
[ afbeelding ]
Welke speler moet ik echt uit een pakje halen?
Die gast is al 34 en jullie ze leggen miljoenen uit voor een speler die geen garantie bied tot succes gezien zijn beslissingen. Uitgaan en hele dag aan de shisha wordt zijn nieuwe hobby overigens gaat Sneijder er ook wat van kunnen,gezien het feit dat hij een roker isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Telt niet, want geen voetballer
Daar zijn ze met bassie en adriaan eens geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Dat is pas een grote naam!
Dat denkt niemand in Nederland hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denken dat Nederland een topcompetitie heeft en er meer mensen naar het Nederlandse voetbal kijken.
Blijf daar.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik nu niet in Turkije zit?
Waar zeg ik dat lieve Ozzje van me?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denken dat Nederland een topcompetitie heeft en er meer mensen naar het Nederlandse voetbal kijken.
Says who?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sulejmani was bijna 20 miljoenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denkt niemand in Nederland hoor
Daarbij koopt men hier geen spelers voor 20 miljoen die op hun retour zijn.
Ja wij wassen onze hadden tenminste na het schijten.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
jouw snackbar mag openblijven van mij
Maar laten boeren onder het eten.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja wij wassen onze hadden tenminste na het schijten.
Kan me niet schelen hoeveel geld Galatasaray ervoor neer legt. Hoe meer hoe beter, want Drogba gaat buiten een paar doelpunten niks toevoegen aan het team. Zeker als ze Burak Yilmaz nu gaan verkopen omdat er een spits bij is gekomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gast is al 34 en jullie ze leggen miljoenen uit voor een speler die geen garantie bied tot succes gezien zijn beslissingen. Uitgaan en hele dag aan de shisha wordt zijn nieuwe hobby overigens gaat Sneijder er ook wat van kunnen,gezien het feit dat hij een roker is
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
julliequote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Jullie zijn wel de laatste die daar wat over mogen/kunnen zeggen. Hoevaak is een Chinees restaurant keihard door de mand gevallen bij de Smaakpolitie?
Wie zegt dat Rijst een Chinees restaurant heeft?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Jullie zijn wel de laatste die daar wat over mogen/kunnen zeggen. Hoevaak is een Chinees restaurant keihard door de mand gevallen bij de Smaakpolitie?
De Smaakpolitiequote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
Dat laatste niet maar Hansie Hansie welquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker ook lachen om homevideos en shownieuws?
Rob Geus is ook Rotterdammert, en VDM adoreert per definitie alles uit die regio.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker ook lachen om homevideos en shownieuws?
Nee hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rob Geus is ook Rotterdammert, en VDM adoreert per definitie alles uit die regio.
Dat wordt huilen daar.quote:De officiële viering van Koninginnedag in Amstelveen en De Rijp gaat dit jaar niet door. Dat zegt Jan van Zanen, de burgemeester van Amstelveen, in reactie op de bekendmaking van het aftreden van het koningin Beatrix.
Koningsdag vindt vanaf 2014 op 27 april plaats.
platjequote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#i0w6XZUJMkA:360
Wie aan de rechterkant?
Dinsdag. Sowieso doen ze het op Koninginnedag zodat het geen extra dag kost.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Gvd 30 april is dit jaar een zaterdag, doe het nu dan alvast op de 27e dan hebben we een extra vrije dag.
Premquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
Die Prem is nog erger dan Stoereboii hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Prem is echt kansloosquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
Die Prem is nog erger dan Stoereboii hè.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
PremOm mijn stelling nog maar een keer te onderstrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Doe dan 5 Mei.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dinsdag. Sowieso doen ze het op Koninginnedag zodat het geen extra dag kost.
Stil ...anders verscheep ik je familie niet meer hier naartoequote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Rijst het volgende:
Iwan zoek het gewoon op luie donderAltijd kom je met kutvragen.
Mathijs van Nieuwkerkquote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prem is echt kansloos
Matthijs heeft hem al een keer of drie onderbroken, want vermoeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Kijk ik verkeerd omquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dinsdag. Sowieso doen ze het op Koninginnedag zodat het geen extra dag kost.
Hij onderbreekt iedereen, dus dat is niet zo relevantquote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prem is echt kansloos
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mathijs van NieuwkerkGraaier van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand neemt hem serieus. Echt een triest figuur.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prem is echt kansloos
Prem bij VI Oranjequote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand neemt hem serieus. Echt een triest figuur.
Heb een keer dat radioprogramma van hem proberen te luisteren. Ik hield het nog geen 10 minuten volquote:
Ik kon het niet geloven toen mijn moeder zei dat hij advocaat wasquote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef pascal08 het volgende:
Jan Mulder is tenminste nog goed onderlegd. Prem praat alleen maar poep.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kon het niet geloven toen mijn moeder zei dat hij advocaat wasIn dat opzicht is er nog hoop voor vandermar.
Zo vatte ik hem ook opquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit vat ik op als een belediging.
Di Natale is wel een redelijke baas.quote:
Kan niet, Jadson is de anderquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
1 goal in 3 potjes, haal die er maar uit
#cutforbeaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef leoon. het volgende:
Hoi![]()
Hoe is het hier? Bekomen van de schrik?
Miccoli op CAM heb ik ook gehad en hij scoorde altijdquote:
Drogba zul je pas in september ofzo in een pakje kunnen vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe lang duurt het voordat de transfers terug te vinden zijn in de pakjes? Ik wil Drogba
Want?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Drogba zul je pas in september ofzo in een pakje kunnen vinden.
Lopend.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij moet helemaal vanuit China komen.
Is dat een vraag?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
dus net zo ver als met de auto.
Dan zou er wel een vraagteken staanquote:
Ja iddquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zou er wel een vraagteken staan
Je weet het bij hem nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zou er wel een vraagteken staan
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon slecht in het ontleden van zinnen.
Uni, maar bedankt.quote:
Doe ik al. Waarom zie je dan niet of iets wel of niet een vraag is?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uni, maar bedankt.
Moet jij niet iets met je leven gaan doen?
Je snapt de opmerking nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Doe ik al. Waarom zie je dan niet of iets wel of niet een vraag is?
Jij begint je zin niet eens met een hoofdletter, ongeletterde debiel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon slecht in het ontleden van zinnen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij begint je zin niet eens met een hoofdletter, ongeletterde debiel.
[..]
Kun je gewoon zelf opzoeken hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Is beckham nog wat waard, zat nog in een team maar zijn PAC ligt te hoog
Jawel slechte grap omdat ik altijd vragen stel. Alleen wordt de grap al iets te vaak gemaakt Timmy.quote:
[..]
Klopt ik let hier ook niet op spelling en zin opbouw.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oke mooi dat je dan lekker erop doorgaat. Ga maar weer terug naar je leven en kom terug als je een domme vraag hebtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Jawel slechte grap omdat ik altijd vragen stel. Alleen wordt de grap al iets te vaak gemaakt Timmy.
Pic van je team?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Revontulet het volgende:
Wat de fuck... Torres ingame 6 chem terwijl hij op futhead EN futwiz 9 kreeg..
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke mooi dat je dan lekker erop doorgaat. Ga maar weer terug naar je leven en kom terug als je een domme vraag hebt
Zit mobiel:quote:
Bende gij er ook weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Zeker.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die reclame van Feyenoord en Blijdorp vind ik wel heel mooi
Dan moet je ook niet beweren dat iemand anders slecht is in het ontleden van zinnen, want je bent nog analfabetischer dan een bidsprinkhaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
[..]
Klopt ik let hier ook niet op spelling en zin opbouw.
En wat is je vraag?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef Vraagje100 het volgende:
Hopelijk krijgt Wijnaldum IF ondanks dat hij 2x scoorde en 1 assist gruwelijk slecht speelde. Alleen kijken ze bij EA alleen naar goals en assist volgens mij (in de Eredivisie) en dus zal hij er wel een krijgen.
oke ik zal er op letten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet beweren dat iemand anders slecht is in het ontleden van zinnen, want je bent nog analfabetischer dan een bidsprinkhaan.
Heb ik iets gemist? Hebben ze die gehaald?quote:
Nee ze willen hem en Djuricic als opvolger Fer.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Hebben ze die gehaald?
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Hebben ze die gehaald?
twitter:VI_nl twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:22:02FC Twente wil Djuricic en Claudemir Fer laten opvolgen http://t.co/ZIJiP41R reageer retweet
Laat ze Maher en van Ginkel en Platje dan ook gelijk halenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:22:02FC Twente wil Djuricic en Claudemir Fer laten opvolgen http://t.co/ZIJiP41R reageer retweet
Veel wedstrijden gezien ja?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Claudemir is echt geen versterking. Heeft het even aardig gedaan bij Kopenhagen, maar daarna bizar door het ijs gezakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
niemand wint van 6 chem. Eto'oquote:Op maandag 28 januari 2013 20:36 schreef Revontulet het volgende:
Hahah, 6 chem torres heeft er al 3 in liggen in 1 helft
Ik heb een paar samenvattingen gezien, en alles in de CL. Heeft me niet overtuigd nee. Tegen Barca speelde hij wel goed thuis, 2 seizoenen geleden als ik het goed heb.quote:
quote:
aldus een review op Bol.comquote:Mijn dochter van 6 heeft het tv opgezet. Wij zijn blij met het geluid, beeld en vorm van het tv. Het past zeer goed bij ons woonkamer maar en is niet te groot. Een echte aanrader, zeker voor de prijs. What more can you want from a set?
Hoeveel?quote:
Hoeveel?quote:
Hoeveel?quote:
hoeveel?quote:
hoeveel?.quote:
Nog steeds even duur? Wtfquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10681/ VDM met de comment
quote:
Fuentes is zelfs 1,70 m.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als 1.80 te klein is voor een CB dan kan Apam ook niet op CB want hij is precies 1.80, toch heeft hij 86 strength
Als je niet compenseert met snelheid/kracht wel ja. Tevens is hij 21? Ik dacht 17 ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als 1.80 te klein is voor een CB dan kan Apam ook niet op CB want hij is precies 1.80, toch heeft hij 86 strength
Wie is dat danquote:
Hij is wel 1 van de goede Nederlandse YouTubersquote:
Ja, hij is 21 en 1.82 met 66 strengthquote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je niet compenseert met snelheid/kracht wel ja. Tevens is hij 21? Ik dacht 17 ofzo
GearsofNLquote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is wel 1 van de goede Nederlandse YouTubers
[..]
Ja, hij is 21 en 1.82 met 66 strength
quote:
Doe je toch de beste zilvere als keeperquote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde vandaag 1 potje in die nieuwe cup.
Ik speelde met bronzen koreanen, ik domineerde tegen een schotse league pace team. Ik verloor 3-0 door mijn kut keeper.
Nu ga ik die cup niet meer spelen
Zoveel pace zit er toch niet in de SPL behalve de spitsen?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde vandaag 1 potje in die nieuwe cup.
Ik speelde met bronzen koreanen, ik domineerde tegen een schotse league pace team. Ik verloor 3-0 door mijn kut keeper.
Nu ga ik die cup niet meer spelen
Jupquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel pace zit er toch niet in de SPL behalve de spitsen?
O wacht, silvers kunnen ook in die cup.
In het echt schijnt hij ook heel goed te zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup
Hij had compleet silver team.
Hij begon ook nog met Roper op CM
Ingame gelijk een wissel en Wanyama kwam erin. Die is trouwens achterlijk goed
Die komen eraan!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het echt schijnt hij ook heel goed te zijn.
Het is 9 uur, waar blijven die nieuwe transfers?
Hoe weet je dat? Ik kan niks op twitter erover vinden.quote:
quote:
Jammer..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Unfortunately, since his original club was not included in FUT13, Drogba won't be added to FUT as he doesn't exist in the FUT database. reageer retweet
DOe hem in-game als spits en je raped iedereenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Toefjes het volgende:
Hulk op de tradepile. Met het formeren van mijn elftal wist ik nog wel dat hij niet best was, maar ik was vergeten hoe vreselijk slecht hij is. De meest overschatte speler van FUT
hahah ik heb op m'n tradeaccount mcgeady maar op rechts staan aangezien ik Hulk ook liever niet had. Helaas is die ook niet heel goedquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Toefjes het volgende:
Hulk op de tradepile. Met het formeren van mijn elftal wist ik nog wel dat hij niet best was, maar ik was vergeten hoe vreselijk slecht hij is. De meest overschatte speler van FUT
ETO'O, misschien dat je hem zelfs kan uitproberen op 2 chemquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ik heb op m'n tradeaccount mcgeady maar op rechts staan aangezien ik Hulk ook liever niet had. Helaas is die ook niet heel goedBinnenkort maar eens op zoek naar een hopelijk betere rm.
hij heeft sowieso een vrij rare stem, allen DS2 is een goede NLYoutuberquote:
Die heb ik nu jaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ETO'O, misschien dat je hem zelfs kan uitproberen op 2 chem
maar Eto'o is gewoon DE baas.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die heb ik nu jaWel best tegenvallende strength en maar 3* WF is ook goedkoop
Ramires speelt sowieso echt als een baasje op FUT.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef vandermar het volgende:
Jordy Alba en Ramires hebben wel meer goals dan Hulk
Probeer eens Shaqiri (aanvallend) of Caceres (verdedigend). Beide 10x beter dan Hulk.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ik heb op m'n tradeaccount mcgeady maar op rechts staan aangezien ik Hulk ook liever niet had. Helaas is die ook niet heel goedBinnenkort maar eens op zoek naar een hopelijk betere rm.
Klinkt geloofwaardig.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef FutFan het volgende:
iemand mij helpen om 5k teverdienen?
degene krijgt 2,5k
clue 1: He wasn't in the team i just builtquote:
Mij ook graag. 1 miljoen en je krijgt 500k.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef FutFan het volgende:
iemand mij helpen om 5k teverdienen?
degene krijgt 2,5k
Obafemi Martins?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef FutFan het volgende:
[..]
clue 1: He wasn't in the team i just built
clue 2: he isn't european
clue 3: he doesn't play in brazil
clue 4: his first name begins with a letter in the first half of the alphabet
clue 5: his last name begins with a letter in the latter half of the alphabet
clue 6: he signed for a new club this season (in the summer)
clue 7: he wasn't my favourite player until this season
clue 8: he is a gold on FUT
clue 9: he is rated under 80 on FUT
clue 10: he plays his trade in a top flight league in europe
raad wie deze speler is
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2241949.pagequote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef FutFan het volgende:
[..]
raad wie deze speler is
Ahh thx Shaqiri moet wel kunnenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer eens Shaqiri (aanvallend) of Caceres (verdedigend). Beide 10x beter dan Hulk.
Shaqiri is echt chill om te linken met Gustavo. Die twee doen het altijd goed bij mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ahh thx Shaqiri moet wel kunnen
yupquote:Op maandag 28 januari 2013 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Shaqiri is echt chill om te linken met Gustavo. Die twee doen het altijd goed bij mij.
Peng peng Boateng ?O?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yupAlleen verdediging wel kut want moet dan wel Naldo gebruiken aangezien ik bundesliga keeper heb daar. Of Bayern rcb ofzo.
als CB's IF Ignashevic en IF Samba/NIF Berezutskiyquote:Op maandag 28 januari 2013 21:29 schreef Jayfen het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4878584/
Iemand tips?
Musts: Traore
Haha, nee dat zijn Pogba, Davies, Caulker en Velazquez. Inderdaad geen Bonucciquote:Op maandag 28 januari 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not BonucciAD
Bokken sinds je Agbon en Rooney ben je autobuyerdude in mijn ogenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not BonucciAD
Het is Dorlan Pabón, Claudio Yacob of Mauro Zárate.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef FutFan het volgende:
[..]
raad wie deze speler is
#jbgjquote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bokken sinds je Agbon en Rooney ben je autobuyerdude in mijn ogen
Je bent gewoon jaloers.quote:
Je bent geen jongen?quote:
quote:
Het was Yacob, dat las ik net op het EA forum.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is Dorlan Pabón, Claudio Yacob of Mauro Zárate.
Ook altijd Lindgren.'s favo onderdeelquote:Op maandag 28 januari 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
Ik zie net waar mijn Nederlandse SE toets morgen over gaat, stelt echt geen zak voor
interpunctie, werkwoordspelling en taal- en stijlfouten.
En dan zelf een verhaaltje schrijven, daar kan ik altijd erg van genieten.
Ik had er een keer een geschreven over Lucil Werner van Lingo die niet goed kon lopen en dat zij gewoon een polio-patiënte is. Mijn lerares vond het erg vermakelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook altijd Lindgren.'s favo onderdeel
Hier is het ook dramaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je op Chrome de oeps melding krijgt bij het laden van de webapp, en ik heb cache al verwijderd doet het nog steeds niet, wat kun je er dan aan doen?
Er staat btw ook dat andere gebruikers er last van hebbenquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er staat btw ook dat andere gebruikers er last van hebben
Ligt aan de webapp, kan je zelf weinig aan doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je op Chrome de oeps melding krijgt bij het laden van de webapp, en ik heb cache al verwijderd doet het nog steeds niet, wat kun je er dan aan doen?
Oke, maar omdat hier er ook een hoop nog wel mensen op lijken te zitten, en Isitdownorjustme zegt dat het just me isquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt aan de webapp, kan je zelf weinig aan doen.
zijn stats vind ik er nog niet eens zo verkeerd uitzien trouwensquote:
1m12quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn stats vind ik er nog niet eens zo verkeerd uitzien trouwens
oja, hij is veel te kleinquote:
Te kleinquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn stats vind ik er nog niet eens zo verkeerd uitzien trouwens
eztvquote:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef pascal08 het volgende:
Gaat de webapp down? Dan ga ik even wat bids plaatsen.
voor de zekerheid paar gekocht, als het niks word kan ik ze altijd discarden voor 500 coins verlies.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als IF de Jong 25K waard kan worden, dan zal dat bij Vermeer ook wel lukken.
Heel verstandig. Maandje wachten en dan maar kijken, veel valt er niet op te verliezen op dat soort kaarten. Het zwarte kaartje blijft mensen toch aantrekken, en hij is de enige Nederlandse IF keeper tot zover.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef quer het volgende:
[..]
voor de zekerheid paar gekocht, als het niks word kan ik ze altijd discarden voor 500 coins verlies.
het aantal lurkers wat nu een if vermeer gaat kopenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel verstandig. Maandje wachten en dan maar kijken, veel valt er niet op te verliezen op dat soort kaarten. Het zwarte kaartje blijft mensen toch aantrekken, en hij is de enige Nederlandse IF keeper tot zover.
denk niet dat er nu opeens tientallen mensen IF kaarten van Vermeer in gaan slaan hoor. En als het zo is, profiteer je ervanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef quer het volgende:
[..]
het aantal lurkers wat nu een if vermeer gaat kopen
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
denk niet dat er nu opeens tientallen mensen IF kaarten van Vermeer in gaan slaan hoor. En als het zo is, profiteer je ervan
ga je ze zelf ook halen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
denk niet dat er nu opeens tientallen mensen IF kaarten van Vermeer in gaan slaan hoor. En als het zo is, profiteer je ervan
Als jij Willem-Alexander even vermoordt maak je er misschien nog meer mee, maar dan wel vanuit de gevangenis.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:10 schreef Toefjes het volgende:
Hierna maak ik hopelijk nog 1 troonwisseling mee. Bij de troonwisseling daarna ben ik waarschijnlijk dood
Amalia als koningin nee dat kan nietquote:Op maandag 28 januari 2013 22:10 schreef Toefjes het volgende:
Hierna maak ik hopelijk nog 1 troonwisseling mee. Bij de troonwisseling daarna ben ik waarschijnlijk dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |