quote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Zei gisteren nog hier( thuis) wanneer gaat ze eens aftreden heeft er een mooie leeftijd voor!!!
Echt?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk dat ze het aankondigt op de verjaardag van de schoonvader van de nieuwe koning.
Da's iig 65 jaar te lang. Some people.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga me maar weer eens in het zweet werken, dan weet ik later waar ik was en wat ik deed toen Bea haar aftreden bekend maakte.
Have fun, see you later.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga me maar weer eens in het zweet werken, dan weet ik later waar ik was en wat ik deed toen Bea haar aftreden bekend maakte.
Het is een Rickenbacker, 12 string een 360 fireglow, George Harrison speelde er ook op. Mooie, goede gitaar met dat herkenbare kattenoog (die sleuf) De Beatles waren er gek op. Mooi voor je verzamelingquote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk een Rickenbacker maar is slecht te zien![]()
Als het niet een Rickenbacker is dan zal het mij niet verbazen als het een ouderwets musicman zou zijn.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een Rickenbacker, 12 string een 360 fireglow, George Harrison speelde er ook op. Mooie, goede gitaar met dat herkenbare kattenoog (die sleuf) De Beatles waren er gek op. Mooi voor je verzameling
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
Het grote nieuws......ze blijft nog 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |