ja, de kortzichtigheid regeert hierquote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat kan een dochter daar nou aan doen?
Artikel 24 en verder.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de staatsvorm inderdaad in de Grondwet is vastgelegd.
Een soort Argentijnse NSB'er toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Blistering het volgende:
Ja, de dochter van een crimineel als koningin, realistisch joh...
Daar kan zij niks aan doen natuurlijk, maar morgen start natuurlijk wel weer de discussie of papa Zorregieta welkom is bij de kroning op 30 april.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Blistering het volgende:
Ik vind van niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niets. Dat maakt het echter niet minder onrealistisch.
Haal de popcorn er maar vast bij.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan zij niks aan doen natuurlijk, maar morgen start natuurlijk wel weer de discussie of papa Zorregieta welkom is bij de kroning op 30 april.
Linkermeid op 0:10quote:
Dat staat de laatste tijd elke dag wel in een krant. En dan morgen heel hard roepen dat zij het het eerste wisten.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Volkskrant vanochtend
[ afbeelding ]
SBS vanavondquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Volkskrant vanochtend
[ afbeelding ]
illuminati, is that you?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Volkskrant vanochtend
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Volkskrant vanochtend
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Bea een kerel?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Volkskrant vanochtend
[ afbeelding ]
Nee, een officieel bezoek aan Ariel Sharon.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Beatrix gaat ook aan het infuus in Londen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat staat de laatste tijd elke dag wel in een krant. En dan morgen heel hard roepen dat zij het het eerste wisten.
Zo kan ik het ook.
De vader van Beatrix lijkt mij ook geen figuur die van onbesproken gedrag is. Ik vind het hypocriet om naar een ander te wijzen, terwijl aan de andere kant verwijten zijn te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Blistering het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |