In België zou die optie serieus te overwegen zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef OProg het volgende:
[..]
"Mijn zoon is hier helaas te dom voor".
Het heeft zo'n fijn jort kelder gehalte die oranjes... en de stripboekjes over pa oranje zijn erg vermakelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet dat logica zegt om tegen het koningshuis te zijn maar ik vind ze leuk.
Dan wordt het oorlog.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Devv het volgende:
De koningin gaat bekendmaken dat Ajax alsnog de titel koninklijke mag dragen.
Er moet toch iemand achter Dr. Nikita steken.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, zou ze FOK! volgen? Met een lekker vaatje wijn naast haar pc, een sigaret in haar mond.
Dan mogen ze eerst de Grondwet proberen te wijzigen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is aan de Staten-Generaal volgens mij.
Kijk via internet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef sonnyspek het volgende:
Zit nu in Oostenrijk op een scherm van 8 inch te kijken.
Roken is voor domme mensen. Wat je ook van Beatrix vindt, zo dom is ze niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, zou ze FOK! volgen? Met een lekker vaatje wijn naast haar pc, een sigaret in haar mond.
Onder 't plebs bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Koningshuis zorgt ergens nog voor sociale cohesie.
haha.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roken is voor domme mensen. Wat je ook van Beatrix vindt, zo dom is ze niet.
Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Kysia Hekster lekker vind?
Kijk naar koninginnedag. Iedereen is er dan zo mee bezig. Dat is toch leuk?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Onder 't plebs bedoel je?
Friso koning makenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef OProg het volgende:
[..]
"Mijn zoon is hier helaas te dom voor".
Pakje per dag hoor. Wel menthol, dat wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roken is voor domme mensen. Wat je ook van Beatrix vindt, zo dom is ze niet.
Ik neem aan dat de staatsvorm inderdaad in de Grondwet is vastgelegd.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan mogen ze eerst de Grondwet proberen te wijzigen.
Gewoon net doen alsof je beter bent.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Onder 't plebs bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |