SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 28-01-2013 17:09:58 ]Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Godver!!
Mn SD kaart crashed de hele tijd. Nu kan ik niet bij mn foto's en filmpjes
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
PleurisHTC
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hij wil geen verbinding maken met mn laptop, SD kaart is kapot ofzoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Probeer eens op een andere computer of heb je die niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil geen verbinding maken met mn laptop, SD kaart is kapot ofzo![]()
Ga straks even kijken of het op mn netbook wel lukt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Probeer eens op een andere computer of heb je die niet?
Klotezooi
[b]AirwiN schreef [/b]
pics?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi. Ik heb een nieuw shirt gekocht.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Welke mededeling zal Bea straks om 7 uur maken?
[b]AirwiN schreef [/b]
dode friso natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke mededeling zal Bea straks om 7 uur maken?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nicequote:![]()
en als er dan iets gebeurt, je vest openscheuren
Ik doe er een zwart overhemd onder aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice![]()
en als er dan iets gebeurt, je vest openscheuren
Dus als er iets gebeurt, doe ik mijn bril af en trek mijn overhemd open. Als een baas.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dit dusquote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe er een zwart overhemd onder aan.
Dus als er iets gebeurt, doe ik mijn bril af en trek mijn overhemd open. Als een baas.
Dan was er wel een nieuwsonderbreking geweestquote:![]()
Ik denk dat ze gaat aftreden en dat we vanaf donderdag een koning hebben ipv een koningin
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |