abonnement Unibet Coolblue
pi_124139148
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
OOOOOOOOMMMMMMMMMMGGGGGGG

Kane in Rotterdam?
Het zijn volgens mij alleen Raw wrestlers. Kane zit als het goed bij Smackdown.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Nicely, ik kijk WWE niet meer maar heb naturlich wel gewoon kaartjes. zinin
Waarom kijk je het niet meer :o

Zou zeggen veel plezier man. Hoop dat het ook uitgezonden wordt, maar dat zal wel niet aangezien het een house show is. :{
pi_124139200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij alleen Raw wrestlers. Kane zit als het goed bij Smackdown.

Alleen, waarom wordt hij dan genoemd in de trailer?
pi_124139319
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alleen, waarom wordt hij dan genoemd in de trailer?
Je heb gelijk idd. Dan komt die ook gewoon.

Damn zou die Ryback weleens in het echt willen zien. Volgens mij heb je dan echt een beest voor je staan.
pi_124139372
Ja inderdaad :D . Hoop dat er nog een mogelijkheid tot foto's maken is hahaha, sta je daar naast Ryback (Of AJ).
pi_124139545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad :D . Hoop dat er nog een mogelijkheid tot foto's maken is hahaha, sta je daar naast Ryback (Of AJ).
Zo AJ idd. Die zou ik ook wel even willen bewonderen ~O>

Ik hoop wel dat het goed gaat lopen, en dat de WWE besluit om toch vaker terug te keren.
  maandag 18 maart 2013 @ 09:14:00 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_124195651
http://img543.imageshack.us/img543/5504/ug03695a.gif (copy/paste deze link)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_124288934
Line-up voor Rotterdam is geupdate:

http://www.wwe.com/events/rotterdam

Geen Kofi meer ;( . Wel Bella Twins :9~ . En Kane en D Bryan zijn ook confirmed dan.
pi_124289117
Moet wel zeggen dat de aanloop naar WM toch niet echt denderend is.

De enige match waar ik een beetje naar uit kijk, is de match tussen Undertaker en Punk.

Vorig jaar keek ik er echt veel meer naar uit. Heb zo'n idee dat deze WM toch een beetje gaat tegenvallen.
pi_124290569
Ik wou precies hetzelfde posten na deze Raw :D

Tis allemaal maar matig. Hoe Punk vs Taker samenkwam (fatal 4 way winnen) was erg slecht, en als paul bearer niet dood was gegaan was het waarschijnlijk nog slechter geweest. Matches die maar links en rechts even snel gemaakt worden. Die stipulation voor Brock vs HHH is maar meh. Gerucht was dat het misschien hell in a cell zou zijn, had dat liever gehad denk ik.

Maar goed, misschien wordt WM zelf wel goed.
pi_124292908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wou precies hetzelfde posten na deze Raw :D

Tis allemaal maar matig. Hoe Punk vs Taker samenkwam (fatal 4 way winnen) was erg slecht, en als paul bearer niet dood was gegaan was het waarschijnlijk nog slechter geweest. Matches die maar links en rechts even snel gemaakt worden. Die stipulation voor Brock vs HHH is maar meh. Gerucht was dat het misschien hell in a cell zou zijn, had dat liever gehad denk ik.

Maar goed, misschien wordt WM zelf wel goed.
Daarom man. We moeten idd afwachten, maar ik zie het echt somber in voor dit jaar.

Heb steeds meer het gevoel dat de rek eruit is bij de creative team.
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:42:34 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_124298131
Met de matches zelf is niks mis, de opbouw is het probleem

Rock - Cena
Alberto del rio - Swagger
Punk - Taker
HHH - Brock

Team Hell No - Ziggler/Langston
Ryback - Henry (i love hard hitting monsters :D )
Randy Orton, Sheamus, and Big Show vs The Shield

dan hopelijk nog

Barrett - Miz
Cesaro - ??

Daarom nogmaals, de matches opzichzelf zien er goed uit...alleen wat een luie opbouw
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_124305822
De opbouw voor Del Rio - Swagger, Punk - Taker en HHH - Lesnar is toch niet zo gek?
Team Hell No vs Zigg E is ook best logisch gedaan de afgelopen twee RAWs.
Fandango vs Jericho krijgt ook een build up van drie weken. Niet gek.

Enige dat crap gedaan is de build-up voor de IC/US en Diva's championship. Die is er totaal niet. Dat is kut. Zeker voor Cesaro, die gast verdient het gewoon. Hopelijk krijgt ie zijn match en mag hij de US inwisselen voor de European Championship.
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:27:11 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_124311613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef Itisbangin het volgende:
De opbouw voor Del Rio - Swagger, Punk - Taker en HHH - Lesnar is toch niet zo gek?
Team Hell No vs Zigg E is ook best logisch gedaan de afgelopen twee RAWs.
Fandango vs Jericho krijgt ook een build up van drie weken. Niet gek.

Enige dat crap gedaan is de build-up voor de IC/US en Diva's championship. Die is er totaal niet. Dat is kut. Zeker voor Cesaro, die gast verdient het gewoon. Hopelijk krijgt ie zijn match en mag hij de US inwisselen voor de European Championship.
Meer dat het INEENS Swagger is die maandenlang alles verloor wat er was, begrijp me niet verkeerd ik ben een aardige Swagger fan maar het is zo random.

Punk - Taker is ook zoiets.....Punk wint zomaar ineens een onzin 4-way match en gaat tegen Taker

Het is allemaal zo net niet WM aanvoelend ook HHH - Brock niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_124315956
Nou ik ben totaal geen Swagger fan. Maar hoe hij teruggekomen is na enkele maanden afwezigheid als The Real American met Zeb Colter dat vind ik echt niet gek. Ook niet dat de build-up vanaf toen gelijk richting EC en daarna Del Rio en WM is gegaan, echt niet slecht hoor. Juist tof om een terugkerende Swagger de EC match te laten winnen.

Er zijn pro's en cons voor de fatal 4-way (er is niet voor niets iemand om ontslagen) maar ook hier, het is ook tof om te zien dat er vier superstars hongerig zijn om de streak te grazen te nemen. De wil om hem te breken, onsterfelijk te worden. En ik vind dat ze prachtig gebruik maken van de dood van Bearer. Het is ineens een heel persoonlijke feud geworden. Vind ik best tof.

De rematch van HHH en Lesnar leek mij ook niks. Tot die ene brawl laatst waar Lesnar zijn hele kop open had liggen. Toen had ik iets van: JA!

Ik denk dat het grote probleem van de WWE, het aantal PPV's is. Doordat er tussen de Rumble en WM nog EC zit en er na de Rumble nog zó weinig duidelijk was van wat er nou echt ging gebeuren is de build-up vanaf EC pas echt begonnen. Dat is inderdaad wel jammer.

Ik word totaal niet vrolijk van Cena vs Rock. Zeker nu The Rock al twee raws richting WM heeft gemist. Dat kan echt niet. Dat maakt voor mij die hele feud kut.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:30:17 #165
308981 Narcotical
Best in the World
pi_124465048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef Itisbangin het volgende:
..

Er zijn pro's en cons voor de fatal 4-way (er is niet voor niets iemand om ontslagen) maar ook hier, het is ook tof om te zien dat er vier superstars hongerig zijn om de streak te grazen te nemen. De wil om hem te breken, onsterfelijk te worden. En ik vind dat ze prachtig gebruik maken van de dood van Bearer. Het is ineens een heel persoonlijke feud geworden. Vind ik best tof.

..
Als dat niet gebeurd was had het waarschijnlijk ook alleen een heel stuk minder geweest. Geluk bij een ongeluk voor de WWE in mijn ogen. Niet dat ik het niet met je eens ben hoor, maar toch
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_124521472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daarom man. We moeten idd afwachten, maar ik zie het echt somber in voor dit jaar.

Heb steeds meer het gevoel dat de rek eruit is bij de creative team.
Vind je het gek? Bedoel op een bepaalt moment heb je alles wel gehad inzake scripts en is de koek op. Laten we wel wezen de WWF/WWE bestaat al heel wat jaartjes dus is het niet geheel onlogisch.

Vwb het komende gebeuren in Rotterdam: Ik weet nog de eerste keer dat het toen nog geheten WWF naar Ahoy kwam en hun supersterren meenam. Volle bak in Ahoy en een hele mooie line-up. Maar toen had je, vind ik, i.v.g. met nu ook echte aansprekende worstelaars waar misschien alleen Dwayne Johson,Tripple H,Kane en nog wat aansprekende namen van nu de tand des tijds konden doorstaan.

Ik volg het huidige WWE allang niet meer actief te meer ik het teveel show vind met teveel randzaken die niks te maken hebben met het WWF van weleer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 13:13:01 ]
pi_124562951
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Als dat niet gebeurd was had het waarschijnlijk ook alleen een heel stuk minder geweest. Geluk bij een ongeluk voor de WWE in mijn ogen. Niet dat ik het niet met je eens ben hoor, maar toch
In de promo de week ervoor zette hij zich toch neer als ware een God. Larger then life? Dat is ook nog niet zo'n gekke insteek hoor. Dan had in die verhaallijn The Shield zich op zeker aangesloten bij hem en Heyman.
pi_124563489
WWE plant gewoon niet ver genoeg vooruit is het probleem. Ik las dat TNA minstens 6 maanden tot een jaar vooruit kijkt, en dan gewoon dingen veranderd als het nodig is. Asus & Aids verhaal goed voorbeeld, een buildup van 9 maanden dat Bully de leider is met een groots plan.

WWE doet dat wat anders en leeft meer van week tot week. Op Rock vs Cena vorige WM na. Dat kan goed uitpakken, maar soms ook niet. Ze hebben nog geluk dat Paul Bearer dood ging zodat ze nog snel een mooi verhaaltje aan Punk vs Taker konden plakken :{
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:16:22 #169
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_124567863
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE plant gewoon niet ver genoeg vooruit is het probleem. Ik las dat TNA minstens 6 maanden tot een jaar vooruit kijkt, en dan gewoon dingen veranderd als het nodig is. Asus & Aids verhaal goed voorbeeld, een buildup van 9 maanden dat Bully de leider is met een groots plan.

Wat iedereen na een maand al aan zag komen _O- en wat daarna nog uitgebreid uitgelegd moet worden want anders snapt de normalijke kijker het niet, dit was gewoon een clusterfuck waar ze wat van hebben gedraaid

Wat ook gewoon veel te lang heeft geduurd, de WWE is vaak te snel met het afronden van angles maar TNA vaak echt heel erg lang.

Maar goed Shield is ook al maanden bezig en hebben vele weken van opbouw gehad maar daar zit verder geen leider achter voor zover ze bekend hebben gemaakt, dat is gewoon een groep die los gaat op iedereen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_124569472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Wat iedereen na een maand al aan zag komen _O- en wat daarna nog uitgebreid uitgelegd moet worden want anders snapt de normalijke kijker het niet, dit was gewoon een clusterfuck waar ze wat van hebben gedraaid

Wat ook gewoon veel te lang heeft geduurd, de WWE is vaak te snel met het afronden van angles maar TNA vaak echt heel erg lang.

Maar goed Shield is ook al maanden bezig en hebben vele weken van opbouw gehad maar daar zit verder geen leider achter voor zover ze bekend hebben gemaakt, dat is gewoon een groep die los gaat op iedereen
Dat is het punt niet, het punt is dat ze lang vooruit plannen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:09:44 #171
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_124569878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, het punt is dat ze lang vooruit plannen.
nou als dat vooruit plannen is dan wil ik niet weten wat korte termijn is, die angle nam elke week een andere afslag zo te lezen.

En ach wie zegt dat de WWE niet vooruit plant, ik weet het niet gezien ik daar niet werk. Misschien is het hele Shield verhaal al lang en breed uitgewerkt, misschien weten ze al wat ze doen met Cena over 6 maanden.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_124609119
Voor wat het waard is:

Alles draait om wie trekt de meeste toeschouwers en verkoopt uiteindelijk de meeste merchandise.

The Rock is dat stadium allang voorbij en harkt nu nog meer geld binnen met Hollywood films.
Eigenlijk is hij nu voor de WWE wat Hulk Hogan voor de WWF in de jaren 80 en 90 was.
pi_124610929
"Voor wat het waard is:

Alles draait om wie trekt de meeste toeschouwers en verkoopt uiteindelijk de meeste merchandise.

The Rock is dat stadium allang voorbij en harkt nu nog meer geld binnen met Hollywood films.
Eigenlijk is hij nu voor de WWE wat Hulk Hogan voor de WWF in de jaren 80 en 90 was. "

En toch flikt hij het zelfde kunsje als wat Hogan destijds en nu nog steeds doet

je ziet wel degelijk een ratings increase bij shows waar Rock is en ook bij de PPV dus hij is zeker nog wel een draw

ook zulle ner wat mensen zijn die juist door zijn films nu vaker WWE kijken als hij is aangekondigd voor een aparence...
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:17:12 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_124611237
quote:
15s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:23 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is:

Alles draait om wie trekt de meeste toeschouwers en verkoopt uiteindelijk de meeste merchandise.

The Rock is dat stadium allang voorbij en harkt nu nog meer geld binnen met Hollywood films.
Eigenlijk is hij nu voor de WWE wat Hulk Hogan voor de WWF in de jaren 80 en 90 was.
Alleen is Rock ontiegelijke malen succesvoller in Hollywood dan Hogan ooit was, ik vind het alleen maar bewonderingswaardig dat hij nu dit doet voor de WWE gezien hij dit niet HOEFT te doen, ik snap die kritiek dus niet.

De WWE krijgt nu meer publiciteit met hem als champ (hij sleept zn belt overal heen) dan met iemand anders, boeiend dat hij er dan een paar Raws niet is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_124611382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Alleen is Rock ontiegelijke malen succesvoller in Hollywood dan Hogan ooit was, ik vind het alleen maar bewonderingswaardig dat hij nu dit doet voor de WWE gezien hij dit niet HOEFT te doen, ik snap die kritiek dus niet.

De WWE krijgt nu meer publiciteit met hem als champ (hij sleept zn belt overal heen) dan met iemand anders, boeiend dat hij er dan een paar Raws niet is
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Alleen is Rock ontiegelijke malen succesvoller in Hollywood dan Hogan ooit was, ik vind het alleen maar bewonderingswaardig dat hij nu dit doet voor de WWE gezien hij dit niet HOEFT te doen, ik snap die kritiek dus niet.

De WWE krijgt nu meer publiciteit met hem als champ (hij sleept zn belt overal heen) dan met iemand anders, boeiend dat hij er dan een paar Raws niet is
nou, om eerlijk te zijn ben ik blij als de rock er niet is. hij komt op, blablabla en gaat weer weg. totaal niks boeiends. mag mij mag hij opsodemieteren, zijn tijd is voorbij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')