Nog lager?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:53 schreef Narcotical het volgende:
Tot voor kort kwam 'ie ook kwijlen op de tieten van Eve, maar dat gaat nu ook niet meer. Gek genoeg is daarmee het niveau alleen nog maar omlaag gegaan
Rocky is er gewoon.. en CM punk > Hoganquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:22 schreef Iwanius het volgende:
Ik zat laatst te kijken naar de Celebrity Apprentice met Donald Trump en daar was een ene voormalige WWE diva.
[ afbeelding ]
Ook niet verkeerd.
Vwb de opmerking die iemand maakte over het aantal kampioengordels in de WWE:
Ik vind dat afbraak doen aan het idee van een kampioensgordel want vroeger ik de hoogtij dagen had je gewoon 3 kampioengordels.
WWE
Intercontinental
Tag Team
Maar goed ij volg de WWE amper tot niet meer want ik vind het nu een grote poppenkast met weinig echte personalities zoals The Rock,Hogan e.d.
Haar vind ik echt mooi. Weet niet wat het is, maar ik vind dat zwarte haar en beetje dat rockachtige bij haar echt sexyquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
Paige/Britani Knight:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lillian dook ook maar net op tijd weg.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef Itisbangin het volgende:
De Shield zijn beesten. Die drieluiken in de ring. Wauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nummer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laat ik nog even deze shoutout doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:35 schreef Itisbangin het volgende:
Drieluik tijdens EL:Ik mis Lita opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>![]()
IAmbrose, al jaren. Maar Reigns gaat de ster van de groep worden, die andere 2 gaan het zeker niet slecht doen
Wel bizar dat deze 2 "onbekende" gewoon van het All star team vd WWE winnen, en nog clean ook. De groep werkt gewoon ook echt heel goed qua samenstelling en teamworkIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hun 'gimmick' alleen niet zo sterk, maar het teamwork is idd zeer goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:37 schreef kidkash19 het volgende:
IAmbrose, al jaren. Maar Reigns gaat de ster van de groep worden, die andere 2 gaan het zeker niet slecht doen
Wel bizar dat deze 2 "onbekende" gewoon van het All star team vd WWE winnen, en nog clean ook. De groep werkt gewoon ook echt heel goed qua samenstelling en teamwork![]()
![]()
Ik ben Reigns fan!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:37 schreef kidkash19 het volgende:
Wel bizar dat deze 2 "onbekende" gewoon van het All star team vd WWE winnen, en nog clean ook. De groep werkt gewoon ook echt heel goed qua samenstelling en teamworkBen blij dat die cena eens niet heeft gewonnen!
![]()
Dat spearquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben Reigns fan!Ben blij dat die cena eens niet heeft gewonnen!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: