Zal best wel wat online zijn morgenochtend, maar dat zal dan wel een divx versie zijn. Ik wacht echt minimaal op een 720p releasequote:Op zondag 7 april 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dl em wel om alleen de match te kijken. die axxes-zooi en recap boeien me niet zohoop dat WM morgenochtend al online staat voor ik naar mn werk moet.... anders morgenavond maar iMPACT kijken en dan dinsdag (en evt woensdag) WM
720p nja! voor divx doe ik het nietquote:Op zondag 7 april 2013 23:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zal best wel wat online zijn morgenochtend, maar dat zal dan wel een divx versie zijn. Ik wacht echt minimaal op een 720p release![]()
Damn heb er toch wel weer zin in
Ja man Big E. Ben ik ook erg benieuwd naar. Het is toch wel een beest hoorquote:Op zondag 7 april 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
720p nja! voor divx doe ik het niet
heb er ook zin in, vooral in Jericho en Shield. en ik ben beetje benieuw naar Big E
Big E is awesome, kijk al tijden NXT en hij is daar 1 vd meest populaire sterren, nou komt dit vooral door zn 5 count gimmick maar toch, hij heeft uitstraling en een goede movesetquote:Op zondag 7 april 2013 23:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja man Big E. Ben ik ook erg benieuwd naar. Het is toch wel een beest hoor
Damn man echt super veel. Lijkt me wel echt vet om daar eens bij te zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn man echt super veel. Lijkt me wel echt vet om daar eens bij te zijn.Niemand houd je tegen om er eens heen te gaan ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drietkeune
Het leek een bijeen geraapt zooitje. Tons of Funk tegen Rhodes Scholars hebben ze ook eruit gegooid, er waren veel te veel promo's om de main event te hypen terwijl de main event een combinatie van restholds en finisherspam was en Lesnar tegen HHH had ook veel beter kunnen zijn met een logischer einde (Lesnar die wint). En geen cash-in van Ziggler is nog wel het zuurste. Die man verdient wel eens een mooie gouden belt om zijn middel.quote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef Itisbangin het volgende:
Na het zien van deze WM toch een beetje een mwah gevoel. Iets klopte er gewoon helemaal niet aan de show. Zoals hierboven al gezegd wordt, alsof er ergens iets is gebeurd en dat er 'gehaast' moest worden. Doordat het ook allemaal vrij voorspelbaar was, iets dat niet erg hoeft te zijn, hoop je op 'momenten'. En eigenlijk de enige matches waar die te zien waren zijn Team Hell No vs Zigg E, Punk vs 'Taker en Brock vs HHH. En speciale shout-out voor The Shield. Dat is echt een heerlijk team.
Zo snap ik het einde en de aftermath van Ryback vs Mark Henry to-taal niet.
De pre- en post-show waren echt wel goed. Gaf het allemaal een speciale feel. Maar ik heb echt geen idee wat er nu met: Cena, Rock, Lesnar, Taker, Punk, Fandango, Jericho, Barrett, CESARO?!?! en The Shield gaat gebeuren. Normaal krijg je bij WM ook een hint van wat komen gaat. Maar nu?
je kunt moeilijk iemand die het laatste jaar 8 van de 10 wedstrijden verloren heeft een belt verkopen, tenzij het Cena is natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 17:19 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Het leek een bijeen geraapt zooitje. Tons of Funk tegen Rhodes Scholars hebben ze ook eruit gegooid, er waren veel te veel promo's om de main event te hypen terwijl de main event een combinatie van restholds en finisherspam was en Lesnar tegen HHH had ook veel beter kunnen zijn met een logischer einde (Lesnar die wint). En geen cash-in van Ziggler is nog wel het zuurste. Die man verdient wel eens een mooie gouden belt om zijn middel.
teveel video promo's die te lang duurden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef Itisbangin het volgende:
Of Swagger die geen entrance krijgt op WM. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?!
Twee of drie weken voor Wrestlemania heeft Ziggler erg veel gewonnen. Daarnaast heeft hij daarvoor meerdere malen verloren van Cena (wat niet vreemd is). Over het algemeen is Ziggler iemand die een goede worstelaar is, maar door creative/Vince/ weet ik veel wie of wat achtergehouden wordt als iemand die een potentieel geweldige titelreign kan hebben. Ziggler kan goed promo's geven, is goed in de ring, heeft charisma, uitstraling en kan moves verkopen alsof het auto's zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt moeilijk iemand die het laatste jaar 8 van de 10 wedstrijden verloren heeft een belt verkopen, tenzij het Cena is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |