misschien heeft ze nagellakaidsquote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze zijn echt allemaal zo![]()
[ afbeelding ]
nou ja, ze zet het er in ieder geval bij. Masja doet alsof het een écht artikel isquote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft ook gewoon een categorie voor nailart die ze lillek vond of mislukt is.
Goeden oplossing om rap een blog te vullen
jouw UI heeft al een flamingo kleur jonguh!quote:
Geen idee, gok morgen ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wanneer komt ie online als ze hem hebben goedgekeurd?
Waar?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Wrom smeert masjsjajjwaj oogschaduw op haar neus..........
FLUFFEHHHquote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
dit is mijn uitzicht links van me
[ afbeelding ]
hoezo, die ellende begint toch pas over anderhalve week??quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ik zit echt dood te gaan hier. Ik moet leren en alles is klote en mijn hele familie is carnavallen in Limburg.
Neinz, limburgquote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, die ellende begint toch pas over anderhalve week??
In het durp waar ik vandaan kom vieren ze het in januari.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu zijn overal al zittingenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Maar wat doen ze dan als het echt carnaval is?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:31 schreef Mss het volgende:
[..]
In het durp waar ik vandaan kom vieren ze het in januari.
Nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg HOE doe je dit
[ afbeelding ]
look met naked 2quote:
Ermahgerd PFFFFRRRTTT OP DE BELLEHHH incl. kattenharen in mond en wellicht ook velen schrammen in het gezicht van kattennagelsquote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
dit is mijn uitzicht links van me
[ afbeelding ]
lijkt een beetje op hoe dat met die toverbal nagellak gedaan is.. dat je meerdere laagjes lakt en dan met een wattenstokje en remover stukjes wegveegtquote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg HOE doe je dit
[ afbeelding ]
zou niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd PFFFFRRRTTT OP DE BELLEHHH incl. kattenharen in mond en wellicht ook velen schrammen in het gezicht van kattennagelsMaar das bijzaak
![]()
Dan zit iedereen in Venlo, Roermond, Maastricht of een of ander dorp. Ik vier het dus altijd twee keer per jaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Maar wat doen ze dan als het echt carnaval is?
Nog meer carnavallen?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Maar wat doen ze dan als het echt carnaval is?
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
lijkt een beetje op hoe dat met die toverbal nagellak gedaan is.. dat je meerdere laagjes lakt en dan met een wattenstokje en remover stukjes wegveegt
maar geen idee hoe je dat op schoenen zou moeten doen
Waw wat lelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg HOE doe je dit
[ afbeelding ]
Paar vrienden van mij doen dat nog steedsquote:Op maandag 28 januari 2013 16:43 schreef Mss het volgende:
Toen ik in Maastricht woonde ging ik 6 dagen carnavallen
ben jij limburger ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nog meer carnavallen?
Wij vieren het vanaf 9 januari (sommigen iets eerder) maar er zijn al wel allerlei carnavals-gerelateerde activiteiten en feesten vooraf. Zoals ons jubileum feest afgelopen zaterdag. Was ook eigenlijk 1 avond carnaval, alvast ff
ja ik weet ook wel dat brabanders carnavallen ermahgerdquote:Op maandag 28 januari 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee Brabander
Maar wij carnavallen ook! Is een hele community in Boemeldonck jonguh
Standaard niet denk ik, maar als je in dat 'wereldje' zit, is er genoeg te doen. Er zijn ook nog blaaskapellen festivals en zo, maar die skip ik altijd want ik vind blaaskapellen niet leukquote:Op maandag 28 januari 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik weet ook wel dat brabanders carnavallen ermahgerd
Alleen niet dat vijf weken carnaval hier ook een standaard is
Ah okee, en jij zit ook echt bij een vereniging enzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Standaard niet denk ik, maar als je in dat 'wereldje' zit, is er genoeg te doen. Er zijn ook nog blaaskapellen festivals en zo, maar die skip ik altijd want ik vind blaaskapellen niet leuk
Ik ben tot nu toe alleen naar ons eigen feest geweest, maar in principe kun je bijna elk weekend wel iets carnavals-gerelateerds doen ja
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee, en jij zit ook echt bij een vereniging enzo?
Prinsenbeek is zoooooveel leukerquote:Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan sowieso 1 dag carnavallen in Breda. Misschien 2 dagen
NEVAHHHquote:Op maandag 28 januari 2013 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Prinsenbeek is zoooooveel leuker
Dat is denk ik wel het grote verschil tussen Brabant en Limburg (buiten de muziek), wij vieren het voornamelijk binnenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
Zes dagen carnaval is wel slopend ja. Maar wij vieren buiten, dus je kunt vaak eigen drank meenemen.
even oefenen lijkt me een goed plan jaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermahgerd misschien ooit proberen met goedkope schoenen voor ik die docs vernaai
6 outfits op voorraad hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog wel een jurk die ik wel aan kan doen met carnaval. Ff pic maken misschien hebben jullie ideeën, ging zin om een hele outfit te kopen
Welke?quote:
Dat is toch niet zo moeilijk? Gouden bikini, klaarquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef megamandy het volgende:
Ik ben al twee jaar een prinses Leia kostuum aan het maken maar heb er nooit de tijd voornu ook weer tentamen + volgende week iederedag werken.
En de rest, alleen een bikini is een beetje koud buiten in februariquote:Op maandag 28 januari 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Gouden bikini, klaar
ERMAHGERD niet happenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En de rest, alleen een bikini is een beetje koud buiten in februari
Dat is het ook nog ja, als je googled krijg je bijna alleen maar plaatjes van slave Leiaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD niet happen
Anders gewoon een nude morphsuit
Wat is eigenlijk het nut van een carnavals-outfit? In je gewone kleding kan je toch ook zuipen? Met als extragratis voordeel dat je naar normale muziek kan luisterenquote:
Piraat, kamermeisje, pierrot, lieveheersbeestje, minnie mouse als echte carnavalspakken (uit mijn hoofd) en dan heb ik nog pakjes van de Revuu die ik ook eventueel nog aan zou kunnen. Charleston, Indiaas etc.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke?
Ik draag mijn clubkiel, klaar
Maar wel verschillende pruiken, om toch wat af te kunnen wisselen
En had van 1 optocht nog een stewardessenpak, dus die kan ik ook nog 1 dag aan
Ja, dat gaat waaaaay back... maar wij niet-zuiderlingen zullen dat nooit helemaal "voelen" vrees ikquote:Op maandag 28 januari 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van een carnavals-outfit? In je gewone kleding kan je toch ook zuipen? Met als extragratis voordeel dat je naar normale muziek kan luisteren
Er moeten juist meer verkleedfeesten komenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van een carnavals-outfit? In je gewone kleding kan je toch ook zuipen? Met als extragratis voordeel dat je naar normale muziek kan luisteren
quote:
Het is gewoon leuk om je eens lekker maf aan te kledenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
omdat verkledenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eensch, maar om dat met z'n allen in een kroeg te doen terwijl je naar debiele muziek luistert en zuipt. Ik mis het puntquote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om je eens lekker maf aan te kleden
Alles mag
bloemetjesgordijnquote:
Leukquote:Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Piraat, kamermeisje, pierrot, lieveheersbeestje, minnie mouse als echte carnavalspakken (uit mijn hoofd) en dan heb ik nog pakjes van de Revuu die ik ook eventueel nog aan zou kunnen. Charleston, Indiaas etc.
Dat kunnen we wel roggelen!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over kleding gesproken, uiteraard verwacht ik Skjoe en Priem zaterdag in hun holobroek![]()
De muziek is niet per se debielquote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eensch, maar om dat met z'n allen in een kroeg te doen terwijl je naar debiele muziek luistert en zuipt. Ik mis het punt
jurk voor 30+ pittig rood kort kapselquote:
Laat ze nou net vanavond naar de kapper gaan!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jurk voor 30+ pittig rood kort kapsel
we hebben de L we hebben de A, lalalalalalalalalalalalalalalaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De muziek is niet per se debiel
Bij ons wordt oude en nieuwe carnavalsmuziek wel veel afgewisseld met top 40. En een aantal carnavalsliedjes zijn wel echt heel leuk. En vooral heel makkelijk mee te bleren
Zulks een goeden site, hoe kan je die niet kennenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens dat Efukt filmpje gekeken net Schaar, echt... ik kende heel die site niet, maar DAMN!!
Dat Russische filmpje bedoelde je toch?![]()
"Darwin where are you?"
"Supra"
Jij bent wel van de carnaval? Of ook niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hebben de L we hebben de A, lalalalalalalalalalalalalalala
ik vind de pogingen van wel-carnavalsvierders om de niet-carnavalsvierders te bekeren altijd wel schetigquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De muziek is niet per se debiel
Bij ons wordt oude en nieuwe carnavalsmuziek wel veel afgewisseld met top 40. En een aantal carnavalsliedjes zijn wel echt heel leuk. En vooral heel makkelijk mee te bleren
Ik geloof dat Limburgers vaak ook uitgebreider verkleed gaan. Vaak ook zelfgemaakte outfits, met een hele groep hetzelfde. Pruiken, hoeden, dit dat alles. Vaak ook velen schmink enzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel het grote verschil tussen Brabant en Limburg (buiten de muziek), wij vieren het voornamelijk binnen
spees over paar uurquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laat ze nou net vanavond naar de kapper gaan!
Een soort jehovagetuige?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind de pogingen van wel-carnavalsvierders om de niet-carnavalsvierders te bekeren altijd wel schetig
ERMAHGERD JIJ BENT VOOR ZINLOOS GEWELD!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk
Lieveheersbeestjes zijn een beetje mijn ding met carnaval, sinds ik een keer per ongeluk over een zinloos-geweld tegel heb gekotst
Ik word er nog elk jaar aan herinnerd
en die blauwe pik van die "smokerrrr" ookquote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulks een goeden site, hoe kan je die niet kennen![]()
![]()
En ik lag echt dubbel. De logica ook. ERMAGERD HIJ GAAT DOOD, LAAT IK SNEL AAN Z'N PIEMEL LURKEN!
Klopt, hier zijn het toch vooral kielen en petten.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik geloof dat Limburgers vaak ook uitgebreider verkleed gaan. Vaak ook zelfgemaakte outfits, met een hele groep hetzelfde. Pruiken, hoeden, dit dat alles. Vaak ook velen schmink enzo.
Brabant schijnt meer bij elkaar geraapte kledingstukken en accesoires te zijn. Iets minder uitbundig.
Ik hoorde van veel Limburgers die een dagje in Brabant gingen carnavallen dat ze zich toch wel overdressed voelden.
Ik bekeer niemand hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind de pogingen van wel-carnavalsvierders om de niet-carnavalsvierders te bekeren altijd wel schetig
Hoe jij het beschrijft klinkt me meer zoals ze carnaval boven de rivieren vieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik geloof dat Limburgers vaak ook uitgebreider verkleed gaan. Vaak ook zelfgemaakte outfits, met een hele groep hetzelfde. Pruiken, hoeden, dit dat alles. Vaak ook velen schmink enzo.
Brabant schijnt meer bij elkaar geraapte kledingstukken en accesoires te zijn. Iets minder uitbundig.
Ik hoorde van veel Limburgers die een dagje in Brabant gingen carnavallen dat ze zich toch wel overdressed voelden.
uhuhquote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee hoe t in m'n kast is gekomen
ik vind het wel leuk maar ik ben opgevoed zonder dus ik kan er denk ik nooit écht inkomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij bent wel van de carnaval? Of ook niet?
YOU SMOKE? I SHOW YOU SMOKER!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en die blauwe pik van die "smokerrrr" ook![]()
![]()
Maar die jurk op zich is niet echt caravalesk hequote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een lelijke jurk die ik voor carnaval wil gebruiken. Geen idee hoe t in m'n kast is gekomen
Is dat zo?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik bekeer niemand hoor
Ik probeer alleen uit te leggen dat het beeld dat niet-carnavalsvierders van carnaval vieren niet per se klopt
Wat klinkt als carnaval boven de rivieren, de Limburgse manier?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe jij het beschrijft klinkt me meer zoals ze carnaval boven de rivieren vieren.
Carnaval boven de rivieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk de brabantse manierquote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat klinkt als carnaval boven de rivieren, de Limburgse manier?
Nee, beetje bij elkaar geraapte rommel en dat noemen we dan een "carnavalsoutfit".quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat klinkt als carnaval boven de rivieren, de Limburgse manier?
Het is gewoon gezellig, en anders dan met 'gewone' avonden stappen. Uitbundiger vooral.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben namelijk VAAK in de kroeg geweest met carnaval en ik hou er ook echt niet van verder en het klopt wel aardig.
ik dacht eerst dat ze in de eerste scene als ze over de treinrails stapt aangereden zou worden door een trein ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
YOU SMOKE? I SHOW YOU SMOKER!
Zulks een briljante verhaallijn
Nee, jij vindt het gewoon gezellig. Voor mensen die carnaval niet leuk vinden is het echt niet gezellig.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is gewoon gezellig, en anders dan met 'gewone' avonden stappen. Uitbundiger vooral.
Exact. In Limburg heb je die mensen ook, maar je hebt ook veel mensen die er echt heel veel moeite voor doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, beetje bij elkaar geraapte rommel en dat noemen we dan een "carnavalsoutfit".
Dezelfde kleding die ze drie maanden terug nog voor het proud-to-be-fout-feest hebben gebruikt
ik Breda lopen ze gewoon in paashaaspakken, sinterklaas, paarden etc. Geen boerenkiel gezienquote:
Hulde aan die mensenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Mss het volgende:
Ik zie soms echt outfits waarin echt maanden werk is gestoken. De meeste groepen beginnen ook in de zomer met wagens bouwen en kostuums maken. En dat ieder jaar opnieuw!
Overigens heb ik al vaker mensen als douche gezien, maar ook echt met stang, slang, gordijn, eent, alles!
Uiteraardquote:Op maandag 28 januari 2013 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat ze in de eerste scene als ze over de treinrails stapt aangereden zou worden door een trein ofzo
heb je die driving in russia filmpjes ook weleens gezien? Die zijn ook baas, iedereen dronken achter het stuur, 1 grote teringbende op de weg en als het je niet bevalt wat de ander doet knal je hem gewoon af![]()
Daarom vroeg ik om ideeënquote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar die jurk op zich is niet echt caravalesk he
hihi, je zei naaienquote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef Mss het volgende:
Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik wil leren naaien, zodat ik mijn eigen carnavalskleren kan maken.
Dat is in Prinsenbeek ook, vooral de clubs die A wagens bouwen voor de optocht zijn er echt het hele jaar door mee bezig en dan alles helemaal tot in de puntjes verzorgd inclusief outfits en schmink en allesquote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Mss het volgende:
Ik zie soms echt outfits waarin echt maanden werk is gestoken. De meeste groepen beginnen ook in de zomer met wagens bouwen en kostuums maken. En dat ieder jaar opnieuw!
Overigens heb ik al vaker mensen als douche gezien, maar ook echt met stang, slang, gordijn, eent, alles!
leren naaienquote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef Mss het volgende:
Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik wil leren naaien, zodat ik mijn eigen carnavalskleren kan maken.
Zijn dat van die mensen die ook meedoen aan ter land ter zee en in de lucht?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is in Prinsenbeek ook, vooral de clubs die A wagens bouwen zijn er echt het hele jaar door mee bezig en dan alles helemaal tot in de puntjes verzorgd inclusief outfits en schmink en alles![]()
Alleen qua kleding is het minder uitbundig ja. Elke club heeft zijn eigen kiel, bedrukt met clubnaam en logo en eigen naam. En we hebben dan de clubsjaal. Verder dragen sommigen daar 'gewoon' een spijkerbroek onder, anderen hebben een tuinbroek, glitterbroek, weet ik het wat. En dan pruiken/hoeden etc.
Alle pubermeisjes gaan als hoer, of in ieder geval met zo weinig mogelijk kleding aan volgens mij
whehehehehequote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn dat van die mensen die ook meedoen aan ter land ter zee en in de lucht?
Dat klinkt al beter jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeren everywhere!
O wait ik heb nog een rode stipjesjurk en minnie mouse oren. Probleem opgelost
maak er een zombie minnie vanquote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeren everywhere!
O wait ik heb nog een rode stipjesjurk en minnie mouse oren. Probleem opgelost
Of ze laten Friso gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd vanavond toespraak van de koningin, gaat ze dan eindelijk aftreden
Die optocht wagens zijn wel serieus echt mooi hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn dat van die mensen die ook meedoen aan ter land ter zee en in de lucht?
Of gaan ze de stekker eruit trekken bij Friso?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Mirjam het volgende:
JAAAA!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Mirjam het volgende:
Kut HOEEE laat. Ik moet naar de kapperquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Mirjam het volgende:
ik sta dan op de weegschaalquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kut HOEEE laat. Ik moet naar de kapper
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
m'n grote vriendin heeft het nageltopic gevonden
groen hoofd met velen aids vlekkenquote:
of friso is dood... nah, zal wel niet. zal wel gaan aftreden iddquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Mirjam het volgende:
Het spijt me MC, ik kan echt niet enthousiast worden...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die optocht wagens zijn wel serieus echt mooi hoor
En de Boemeldonckse grote optocht wordt dit jaar gewoon nationaal uitgezonden op het ziggo kanaal
die badbitchsmut ofzoies?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
m'n grote vriendin heeft het nageltopic gevonden
Hoeft ook niequote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het spijt me MC, ik kan echt niet enthousiast worden...
Het hele jaar bezig zijn met carnavalswagens bouwen
Of allebeiquote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of friso is dood... nah, zal wel niet. zal wel gaan aftreden idd
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
groen hoofd met velen aids vlekken
ik was recepten zoeken tussendoor en toen waren jullie al 16 berichten verder hehehehequote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK WAS DE EERSTE DIE DE FRISO-OPMERKING MAAKTE
of Friso wordt koningquote:
O hoi.. Helaas is mijn ene zeun deud... Maar nu het goede nieuws: Mijn andere zeun wordt keuning!quote:
pak verschrikkelijk goor makenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef megamandy het volgende:
[..]Eigenlijk wilde ik mijn Minnie Mouse pakje niet meer aandoen, dus dan kan ik dat best kapot scheuren en alles en dan als zombie Minnie gaan
Vampire Minnie kan ook best leuk zijn denk ik!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef megamandy het volgende:
[..]Eigenlijk wilde ik mijn Minnie Mouse pakje niet meer aandoen, dus dan kan ik dat best kapot scheuren en alles en dan als zombie Minnie gaan
wil ik ook al een tijdjequote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook nog een keer een goeien zombie outfit. Een soort zombie bride ofzo.
Afgelopen carnaval zag ik iemand als de corps bride, ook met hele gave make up, echt heel cool!
of zo:quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O hoi.. Helaas is mijn ene zeun deud... Maar nu het goede nieuws: Mijn andere zeun wordt keuning!
Ja even kijken bij tutorials wat ik ook het makkelijkste kan maken qua make-up.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Vampire Minnie kan ook best leuk zijn denk ik!
Ik moet altijd zo hard om jou lolleren, ik hoorde haar stem er gewoon bijquote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O hoi.. Helaas is mijn ene zeun deud... Maar nu het goede nieuws: Mijn andere zeun wordt keuning!
zombiekoning jonguh!quote:
Oeh, die lijkt me gaafquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Vampire Minnie kan ook best leuk zijn denk ik!
Ik zou wel glitters vermijdenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja even kijken bij tutorials wat ik ook het makkelijkste kan maken qua make-up.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard om jou lolleren, ik hoorde haar stem er gewoon bij.
quote:
Wel handig. Gewoon de dood van je zoon en je aftreden in 1x bekendmaken. Efficientquote:
Efficiency is erg 2013quote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel handig. Gewoon de dood van je zoon en je aftreden in 1x bekendmaken. Efficient
vroeger kreeg iedereen dan een dag vrijquote:
Maxima-dagquote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, maxima wordt toch kannegin!
vroeger kreeg je ook een dag vrij als de kannegin dood ging en als er een koningskind werd geboren.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vroeger kreeg iedereen dan een dag vrij
zal nu wel niet door gaan want crisis enzo
maximaandagquote:
ja man... lijers!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vroeger kreeg je ook een dag vrij als de kannegin dood ging en als er een koningskind werd geboren.
vroeger was alles beter
Dat soberso.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man... lijers!
Vroeger, toen je poepen nog met een lange oe schreef!
het is alllllllemaal de schuld van de rabobank!!!
Daar gaat de verrassingquote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)stand-van-troon.html
Opgelost, slotje
nooooquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Mss het volgende:
Kunnen ze het koningshuis niet bij dezen dan gewoon afschaffen
Ze mogen best blijven, maar geen geld meer.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Mss het volgende:
totdat er iemand "apenvlees" atquote:
Vind ik ook prima.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze mogen best blijven, maar geen geld meer.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef megamandy het volgende:
Een koning is veel leuker dan een president
DANS VOOR MIJ NEGER, DANS!!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de negers nog aan een touw zaten?
Of ketting, het is mij om het even.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de negers nog aan een touw zaten?
Berijden bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Zich in zijn vinger sneed tijdens het bereiden van apenvlees
Hij heeft die aap gewoon bruut genomen. Aap eten klinkt minder ergquote:
Ja maar maximaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Mss het volgende:
Er is een leuk filmpje over het Engelse koningshuis, voor mensen die roepen dat er zoveel geld in gaat. Zal ook wel voor het Nederlandse koningshuis op gaan. Het levert juist een hoop geld opquote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze mogen best blijven, maar geen geld meer.
hap hap hapquote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij heeft die aap gewoon bruut genomen. Aap eten klinkt minder erg
You don't sayquote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij heeft die aap gewoon bruut genomen. Aap eten klinkt minder erg
ik zit hardop te lollerenquote:
HELEMAAL NIET ZE DRINKEN ONS BELASTINGSGELD ALSOF HET WATER ISquote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar maxima
[..]
Er is een leuk filmpje over het Engelse koningshuis, voor mensen die roepen dat er zoveel geld in gaat. Zal ook wel voor het Nederlandse koningshuis op gaan. Het levert juist een hoop geld op
ja datquote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar maxima
[..]
Er is een leuk filmpje over het Engelse koningshuis, voor mensen die roepen dat er zoveel geld in gaat. Zal ook wel voor het Nederlandse koningshuis op gaan. Het levert juist een hoop geld op
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET ZE DRINKEN ONS BELASTINGSGELD ALSOF HET WATER IS
Koningshuis betekent ook best veel voor de internationale handelquote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]een president doet tenminste nog iets.
want jij hebt ook echt ooit in je leven belasting betaaldquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET ZE DRINKEN ONS BELASTINGSGELD ALSOF HET WATER IS
owwwwwwquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja oi ik ben ziek jongens. Ik ben zo helder niet
Nog minder helder ja *kras*
JA BAKKEN VOLquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
want jij hebt ook echt ooit in je leven belasting betaalt
een koning zou ook wat doen als ie het mocht van de regeringquote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]een president doet tenminste nog iets.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
want jij hebt ook echt ooit in je leven belasting betaalt
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN BUITENLANDERS, ALLEMAAL TERUG
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
want jij hebt ook echt ooit in je leven belasting betaald
ALLEMAAL VERGASSENquote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN KUTSTUDENTEN DIE LIEVER HAKEN DAN WERKEN AAN DE STUDIE WAAR MIJN BELASTINGCENTEN AAN MEEBETALEN!
![]()
![]()
![]()
en dan zouden we aan Bea best een goeie hebben gehad denk ik, maar goed. Vroegâh was ik ook anti koningshuis, maar hoe ouder je wordt, hoe meer je leertquote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een koning zou ook wat doen als ie het mocht van de regering
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN KUTSTUDENTEN DIE LIEVER HAKEN DAN WERKEN AAN DE STUDIE WAAR MIJN BELASTINGCENTEN AAN MEEBETALEN!
![]()
![]()
![]()
BUITENLANDERS..... OFTEWEL.... DRUGSGEBRUIKERS!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN BUITENLANDERS, ALLEMAAL TERUG
koningshuizenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan zouden we aan Bea best een goeie hebben gehad denk ik, maar goed. Vroegâh was ik ook anti koningshuis, maar hoe ouder je wordt, hoe meer je leert
WAAR JE KUNT LEREN CONCENTREREN!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
'CONCENTRATIE'-KAMPEN VOOR STUDENTEN.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben natuurlijk super serineus, wat mij betreft mogen ze best opflikkeren ik heb geen idee hoevelen geld erin omgaat en wat het oplevert
Scheetjes everywherequote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik ben al tien minuten afgewerkt! Naar huis dan, spruitjes koken dit dat alles!
Wait whut, je hebt géén zwartleren jurk?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koningshuizen
Ja vruuger... vruuger wilde ik noooooooit kinderen en zou ik gaan trouwen in een zwarte lederen jurk... vruuger![]()
Afgewerktquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik ben al tien minuten afgewerkt! Naar huis dan, spruitjes koken dit dat alles!
en daarna SCHIJT ALL THE THINGSSSSSSquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
AND I COULDNT CARE LESSquote:
Nee!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Wait whut, je hebt géén zwartleren jurk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
nee holo natuurlijk!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Wait whut, je hebt géén zwartleren jurk?
Kijk het filmpje, het is een leuk filmpjequote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben natuurlijk super serineus, wat mij betreft mogen ze best opflikkeren ik heb geen idee hoevelen geld erin omgaat en wat het oplevert
je hapt, das het schattigequote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AND I COULDNT CARE LESS
Ik snap alleen niks van die Friso, wat heeft het voor nut om hem in leven te houden
Ik mag niet want bram is aan het bellen. Want je kunt heul niet in de gang gaan staan ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk het filmpje, het is een leuk filmpje
Geloofquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hapt, das het schattige![]()
![]()
Dat heeft ook geen nut, maar geloof van koningshuis + Engelse regels rondom stekker eruit trekken zorgen ervoor dat het niet echt makkelijk kan.
Het is illegaal om hem nu nog in te laten slapen waarschijnlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AND I COULDNT CARE LESS
Ik snap alleen niks van die Friso, wat heeft het voor nut om hem in leven te houden
heeft brum geen benen? arme brumquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag niet want bram is aan het bellen. Want je kunt heul niet in de gang gaan staan ofzo
yep, sad but truequote:
Gewoon filmpje harder zetten dan Brumquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag niet want bram is aan het bellen. Want je kunt heul niet in de gang gaan staan ofzo
Hij ging net al janken toen ik iets tegen mama zei, mannenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon filmpje harder zetten dan Brum
dat, plus het gebeurt wel vaker dan iemand te lang gereanimeerd wordt, niet alleen bij hem. Heat of the moment enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is illegaal om hem nu nog in te laten slapen waarschijnlijk![]()
En ze hebben hem 100 jaar gereanimeerd omdat niemand het aandurft om een prins te laten doodgaan terwijl de complete wereldpers toekijkt
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee!Gheyl! Nu kom ik zeker wedding crashen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
schaaft zijn piemel/zak dan niet als hij zichzelf over de grond sleept?quote:
Filmpje harder zetten dan hij kan janken, dan heb je er toch heul geen last vanquote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij ging net al janken toen ik iets tegen mama zei, mannen
echt zo'n zinnetje wat er "even gauw" tussen gepleurd is, als nuttig zinloos feit....quote:Koningin Beatrix doet afstand van troon'
DEN HAAG - Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
Foto: ANP
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) meldde maandag aan het einde van de dag alleen dat maandagavond een reeds opgenomen boodschap van de koningin wordt uitgezonden op radio en televisie. Het onderwerp van de speech is niet formeel bekendgemaakt.
Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.
Dit artikel wordt zsm aangevuld. Zodra de toespraak begint is alles live te volgen op NU.nl.
Die dan per ongeluk online komenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
je zou toch verwachten dat ze die artikelen allang klaar hebben liggen.... net als artikelen dat Rudi Carell overleden is enzo
noem je dat journalisten?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echt zo'n zinnetje wat er "even gauw" tussen gepleurd is, als nuttig zinloos feit....
nu.nl journalisten
"oepsssss"quote:
vaak wel snel maar de inhoud is bagger iddquote:
Sneller is niet altijd beterquote:Op maandag 28 januari 2013 17:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vaak wel snel maar de inhoud is bagger idd
en die spelvauten....
en de commentaren van mensen op artikelen
zou kunnen, weet ik niet, maar is wel moeilijk dom...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:48 schreef Mss het volgende:
Der was toch ook zo'n Britse site die online had gezet dat Friso doot was. Dat was wel een goeden matigen 'oeps'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |