misschien heeft ze nagellakaidsquote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze zijn echt allemaal zo![]()
[ afbeelding ]
nou ja, ze zet het er in ieder geval bij. Masja doet alsof het een écht artikel isquote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft ook gewoon een categorie voor nailart die ze lillek vond of mislukt is.
Goeden oplossing om rap een blog te vullen
jouw UI heeft al een flamingo kleur jonguh!quote:
Geen idee, gok morgen ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wanneer komt ie online als ze hem hebben goedgekeurd?
Waar?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Wrom smeert masjsjajjwaj oogschaduw op haar neus..........
FLUFFEHHHquote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
dit is mijn uitzicht links van me
[ afbeelding ]
hoezo, die ellende begint toch pas over anderhalve week??quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ik zit echt dood te gaan hier. Ik moet leren en alles is klote en mijn hele familie is carnavallen in Limburg.
Neinz, limburgquote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, die ellende begint toch pas over anderhalve week??
In het durp waar ik vandaan kom vieren ze het in januari.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu zijn overal al zittingenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Maar wat doen ze dan als het echt carnaval is?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:31 schreef Mss het volgende:
[..]
In het durp waar ik vandaan kom vieren ze het in januari.
Nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg HOE doe je dit
[ afbeelding ]
look met naked 2quote:
Ermahgerd PFFFFRRRTTT OP DE BELLEHHH incl. kattenharen in mond en wellicht ook velen schrammen in het gezicht van kattennagelsquote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
dit is mijn uitzicht links van me
[ afbeelding ]
lijkt een beetje op hoe dat met die toverbal nagellak gedaan is.. dat je meerdere laagjes lakt en dan met een wattenstokje en remover stukjes wegveegtquote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg HOE doe je dit
[ afbeelding ]
zou niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd PFFFFRRRTTT OP DE BELLEHHH incl. kattenharen in mond en wellicht ook velen schrammen in het gezicht van kattennagelsMaar das bijzaak
![]()
Dan zit iedereen in Venlo, Roermond, Maastricht of een of ander dorp. Ik vier het dus altijd twee keer per jaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Maar wat doen ze dan als het echt carnaval is?
Nog meer carnavallen?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Maar wat doen ze dan als het echt carnaval is?
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
lijkt een beetje op hoe dat met die toverbal nagellak gedaan is.. dat je meerdere laagjes lakt en dan met een wattenstokje en remover stukjes wegveegt
maar geen idee hoe je dat op schoenen zou moeten doen
Waw wat lelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg HOE doe je dit
[ afbeelding ]
Paar vrienden van mij doen dat nog steedsquote:Op maandag 28 januari 2013 16:43 schreef Mss het volgende:
Toen ik in Maastricht woonde ging ik 6 dagen carnavallen
ben jij limburger ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nog meer carnavallen?
Wij vieren het vanaf 9 januari (sommigen iets eerder) maar er zijn al wel allerlei carnavals-gerelateerde activiteiten en feesten vooraf. Zoals ons jubileum feest afgelopen zaterdag. Was ook eigenlijk 1 avond carnaval, alvast ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |