Cupje mama kip!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik eet ze ook niet iedere dag, maar ik ken die smaak nou wel. Tijd om es een keer andere te gaan zoeken
Yeahquote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zal ik doen. Als ik ze kan vinden
Waarom kijk je die onzin?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Verdomme, dankzij Bea geen GTST vanavond
quote:
Gaat die onzin ooit stoppen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry. Kijk het al 14 jaar haha!
okquote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry. Kijk het al 14 jaar haha!
Je wilde daar toch juist niet meer werken?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb al een hele smoes bedacht dus komt wel goed
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Done. Je ziet nu een lijst van de oude en huidige topic in de reeks.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan ga ik dat even regelen, en plaats ik een linkje naar de wiki zodat je daar in het vervolg de OP vandaan kunt halen. Zou dan wel regelmatig geüpdatet moeten worden.
Jef, Sjors, Janine, Ludo, Laura.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
okZitten er nog mensen in van pakweg 10 jaar geleden? Jef, Barbara, Robert, Sjors, Janine, Ludo, etc.?
Dat zeg ik toch? Hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef Midnight_snack het volgende:
Laura zit er toch ook nog steeds in?
Laura heeft toch wel achterachterachterachterkleinkinderen inmiddels?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jef, Sjors, Janine, Ludo, Laura.
Nope alleen een kleinzoonquote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Laura heeft toch wel achterachterachterachterkleinkinderen inmiddels?
Succes..!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm..
..en weer aan de studie
Succesquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm..
..en weer aan de studie
Daar is dit topic juist voor, om die dingen gelijk op te schrijven en te posten zodra je ze denktquote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik had daarstraks weer zo'n geniaal idee zoals je die hebt wanneer je stoned bent. Ik weet alleen niet meer precies hoe het ging. Ik had het ook op moeten schrijven. Was wel leuk geweest om te posten. Het leek echt super geniaal
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar is dit topic juist voor, om die dingen gelijk op te schrijven en te posten zodra je ze denkt
Leve de koningin.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Verdomme, dankzij Bea geen GTST vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |