Lekker Bos, nieuwe fase aangebrokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig heb ik nu wel geen sleutels meer van dat huis, dus is dat hoofdstuk nu definitief afgesloten. Zo meteen maar de kokosgehaktballetjes opbakken, (vanmiddag al gedraaid )![]()
![]()
Oh man, een nieuwe koelkast, dat is echt zaligquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, wat let je om weer te gaan spelen? Heb je lang gespeeld?
Morgen tussen 10 en 14 komt de koelkast zie ik net op de site van Bol, yay
Vijf jaar les gehad en daarna nog een jaar of wat met een orkestje meegespeeld, toen kwam studie met alle bijbehorende activiteiten in de weg zitten. Heb m'n viool bekeken, die heeft na 20 jaar wel een flinke (en prijzige) onderhoudsbeurt nodig dus ik heb nu deze besteld:quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, wat let je om weer te gaan spelen? Heb je lang gespeeld?
Morgen tussen 10 en 14 komt de koelkast zie ik net op de site van Bol, yay
Dat valt dus heel erg mee, doordat hij geheel electronisch is heb je geen gedoe met akoestisch fingerspitzengefroebel dat die akoestische zo duur maakt. Voor $209 (ex. btw) wordt hij aan huis bezorgd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Wow, is dat ding niet reteduur? Wel awesome
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Leuke review, die double sound dinges is dope!
Ik hoop het niet inderdaad. We moeten nog wel internet op zijn naam zetten, maar daarvoor gebruik ik de begeleiding als tussenpersoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, die kukel ben je lekker vanaf. * Die zie je nooit meer terug!*
welke hond heb je erbij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe koelkast, nieuwe hond, vrije dag, it's all good
Ja ik niet, oh-ohquote:
quote:
k lees van onder naar bovenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Of je kijkt even twee posts hoger he Yns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |