Heb ik niet in de beschrijving of aan het apparaat kunnen vinden. De wat grotere dingen hebben i.d.d. een vetersvoir bovenop.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef usernaamvergeten het volgende:
Heeft zo'n ding niet altijd een resevoir waar vet in zit, wat je aventoe moet aanvullen? Mijn boorhamer heeft dat in ieder geval. Waarschijnlijk moet je dan wat erbij doen (bij mij zit er een meegeleverde capsule bij met vet).
idd, dit dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:38 schreef dr.Bellows het volgende:
Komt gewoon door de warmte. Beetje overtollig vet. Niks aan de hand.
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:53 schreef blomke het volgende:
Zoals de titel aangeeft. Van het weekeind de laatste geel-groen-bruine-bloemetjesmotief-tegeltjes van de kelderwand geboekst m.b.v. een pneumatische boorhamer (beitelstand). Zag vanmorgen dat er een beetje vet uit de boorkop was gelekt (in de koffer). Overigens beitelt ie nog perfect.
Vraag:
0 hoe werkt z'n pneumatische boorhamer eigenlijk (schema)?
1 dit vet lijkt me niet ok?
2 kan ik zelf dit repareren, bijv. openmaken en (welk?) vet terugpersen?
Ik heb ook zo`n Atlantic, geweldig ding voor dat geld.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef Gieliovd het volgende:
Mijn Atlantic (24 euro in de aanbieding) van de Praxis hamert ook als een idioot, zweet hier en daar een beetje. De groene Bosch van broerlief idem ditto.
Hl erg bedankt voor de tip!!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:36 schreef diamantboor het volgende:
Waar het vet vermoedelijk uit komt is langs de kop.
In de opname (kop) zit vet om je beitel te smeren.
Bij landurig gebruik wordt dit heet en loopt het er een beetje uit.
Als je hem weer gaat gebruiken een kleinbeetje vet in de kop opname doen. Geen wd40 of iets dit is te dun
En loopt er weer snel uit. Beter is de dikkere vet ongeveer een erwt op je beitel doen nadat je hem schoongemaakt hebt met een doekje.
Wat vind je van die Aldi/Ferm boorhamer?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef diamantboor het volgende:
Het is mijn vak (boormachines, zaagmachines, hakhamers)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |