SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
[ Bericht 0% gewijzigd door Chandler op 28-01-2013 08:12:00 ]The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:00 schreef kikoooooo het volgende:
'Open nieuw deel' gebruik het, motherfucker
quote:
Ook goedemorgen voor jou!quote:Op maandag 28 januari 2013 08:00 schreef kikoooooo het volgende:
'Open nieuw deel' gebruik het, motherfucker
Waarschijnlijk om het oude ijzer opnieuw te gebruiken?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:04 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vraag me af waarom ze ooit de tramlijnen hebben weggehaald.
My bad...quote:Op maandag 28 januari 2013 10:21 schreef MaxMark het volgende:
Ja sorry ik moest kloppen want de bel deed het niet ik kon het topic niet vinden.
Of waarom ze het hele idee van de tram afgeschoten hebben zonder een alternatief paraat te hebben..quote:Op maandag 28 januari 2013 10:04 schreef GekkePoes het volgende:
Dat alternatief rijdt nu toch gewoon?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef toenie het volgende:
[..]
Of waarom ze het hele idee van de tram afgeschoten hebben zonder een alternatief paraat te hebben..
Het schijnt dat ze de het asfalt gewoon over de sporen hebben heen gelegd, omdat dat goedkoper was dan weghalen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om het oude ijzer opnieuw te gebruiken?
[..]
My bad...
Dat zou inderdaad meer logisch zijn. Maar goed, als er asfalt overheen is gegaan kunnen ze toch zo de sporen weer terug halen?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze de het asfalt gewoon over de sporen hebben heen gelegd, omdat dat goedkoper was dan weghalen.
Uiteraard. Enorm logisch.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Chandler het volgende:
Maar goed, als er asfalt overheen is gegaan kunnen ze toch zo de sporen weer terug halen?![]()
Er was een tijd dat diesel nog geen 1,50 per liter kostte.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:04 schreef GekkePoes het volgende:
precies. En het OV slibt dicht. Echt superhandig.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef nietzman het volgende:
Enorm vertieft dat die bange honden de tram af hebben lopen blazen trouwens. Nou mogen we over dertig jaar voor de herkansing en dan zal het alleen maar duurder wezen.
Dan zijn er toch nog bergen met alternatieven? zoals een kabelbaan vanaf het stadion naar de stad?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies. En het OV slibt dicht. Echt superhandig.
De tram moest een oplossing zijn voor de toenemende drukte van de bussen in de stad. Er is nog geen goed alternatief gekozen voor de goede oplossing.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat alternatief rijdt nu toch gewoon?
Dat hebben ze anders in heel veel steden beter geregeld, daar gaat het verkeer gewoon onder de stad door!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:03 schreef toenie het volgende:
[..]
De tram moest een oplossing zijn voor de toenemende drukte van de bussen in de stad. Er is nog geen goed alternatief gekozen voor de goede oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |