Tsja. Omdat. Daarom. Dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom lijkt 3fm niet een beetje meer op radio1 van de BBC?
Over anderhalf week komt er weer vorstquote:Op maandag 28 januari 2013 01:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
![]()
Pino: Je UI moet je wisselen.
quote:
En het is zo weer kerstquote:Op maandag 28 januari 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over anderhalf week komt er weer vorst
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik de Engelse TV vergelijk met de Nederlandse.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Als je kijkt hoe goed de kwaliteit van radio1 is dan moet ik toch huilen om alle radio zenders in NL.
Hmm... True,quote:Op maandag 28 januari 2013 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik de Engelse TV vergelijk met de Nederlandse.
Wat is het FOK! wereldje toch kleinquote:Op maandag 28 januari 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het net zo aangenaam is qua weer als vorig jaar, graag.quote:
BBCquote:Op maandag 28 januari 2013 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik de Engelse TV vergelijk met de Nederlandse.
Jij nu ook al hier?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:15 schreef nodig het volgende:
3FM
[..]
Wat is het FOK! wereldje toch klein
Eens, al boeit SR me niet zoveelquote:Op maandag 28 januari 2013 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het net zo aangenaam is qua weer als vorig jaar, graag.
Voor het eerst geen kou geleden met SR.
Pas maar op, straks komt er een man die Bubba heet om jou te hosselenquote:
Tsja, dan zal je vol frustratie straks naar Evers of Beelen op je werk gaan horen.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... True,
Maar radio is belangrijker want dat staat ook aan onder werktijd enzo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bubbaquote:Op maandag 28 januari 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt er een man die Bubba heet om jou te hosselen
Gewoon lekker Arrow jazzzzzquote:Op maandag 28 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, dan zal je vol frustratie straks naar Evers of Beelen op je werk gaan horen.
Ik moet over een week op stage, als daar de radio op 538 staat, huilen, heel hard huilen.
Sky Radio is nog beroerderquote:Op maandag 28 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, dan zal je vol frustratie straks naar Evers of Beelen op je werk gaan horen.
Ik moet over een week op stage, als daar de radio op 538 staat, huilen, heel hard huilen.
Nog meer keuze straks, op je bruiloft ben je me dankbaar.quote:
Daar hoef ik tenminste geen 'jong' en 'vlot' geleuter te horen.quote:
Die grote neger van 3 bij 2 meter. Mocht je hem niet leuk vinden; stuur maar doorquote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bubba
Welke van het lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |