PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door vandermar op 27-01-2013 22:21:56 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Sinds 21 december niet meer aangewerkt, vandaag weer voor het eerst. 21 december hadden we de proefversie al af, daarna toetsweek.quote:
toetsweek was 21 januari pasquote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sinds 21 december niet meer aangewerkt, vandaag weer voor het eerst. 21 december hadden we de proefversie al af, daarna toetsweek.
Klopt, maar Punt moest die proefversie toch nakijken.quote:
ja das waarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, maar Punt moest die proefversie toch nakijken.
Spelen voor het toernooi dan!?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
3 wedstrijden op rij in divisie 4 verloren.![]()
![]()
ben echt zo slecht als ik 5 wedstrijden in een maand speel
hahah na dinsdag graag dan klaar met school onzin en dan ff snel wat potjes inkomen en dan het echte werkquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Spelen voor het toernooi dan!?
Wtf, divisie 4?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
3 wedstrijden op rij in divisie 4 verloren.![]()
![]()
ben echt zo slecht als ik 5 wedstrijden in een maand speel
ja op tradeaccountquote:
Hehe, ook prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah na dinsdag graag dan klaar met school onzin en dan ff snel wat potjes inkomen en dan het echte werk
thxquote:
3e potje hield ik het niet meer vol toen hij alle herhalingen keek, hup ps3 uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beetje jezelf de underdogrol toedichten he poker
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx
[..]
3e potje hield ik het niet meer vol toen hij alle herhalingen keek, hup ps3 uit.
handig ook als m'n eigen clubnaam 'only noobs quit' is
economiequote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
Voor welk vak doen jullie je profielwerkstuk?
biologiequote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
Informaticaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
Geschiedenis vorig jaar, het uiteenvallen van Joegoslavië.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
Dat Hazard een standbeeld verdient omdat hij die kutkinderen eens aanpaktequote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zei hij dan want ik miste het begin net
Nee, het is echt leuk, ik vind het ook totaal niet erg om te doen.quote:
Deden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
schaatsen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik kijk schaatsen (hup die andere Mulder)
Dat lijkt me wel een leuk onderzoek ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deden.
Economie: Hoe geld de voetbalwereld overneemt.
haterquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
schaatsen.Wat een b-sport. Ze krijgen niet eens een stadion vol bij de wereldkampioenschappen.
Mooi zo, hoeveel uur moet je er volgens de richtlijnen in steken?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, het is echt leuk, ik vind het ook totaal niet erg om te doen.
80 uur geloof ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi zo, hoeveel uur moet je er volgens de richtlijnen in steken?
Dat rotjoch mag zijn ribben nog wel 10 keer breken. Kut kindquote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat Hazard een standbeeld verdient omdat hij die kutkinderen eens aanpakte
Volgens mij heb ik daar toendertijd met een vriend samen 20 uur in gestoken, en een mooie 7quote:
Ja ik ook, maar ik heb geen idee hoeveel ik er tot nu toe ingestoken heb..quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deden.
Economie: Hoe geld de voetbalwereld overneemt.
PSV ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
schaatsen.Wat een b-sport. Ze krijgen niet eens een stadion vol bij de wereldkampioenschappen.
/carequote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat? Het PSV stadion zit voor alle belangrijke potjes vol. Bekerduel niet omdat Feyenoord niet wil dat PSV kortingstarieven gebruikt. Lafaards durven niet in een vol stadionquote:
JOnge, ik troll tochquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat? Het PSV stadion zit voor alle belangrijke potjes vol. Bekerduel niet omdat Feyenoord niet wil dat PSV kortingstarieven gebruikt. Lafaards durven niet in een vol stadion
De Kuip zit ook bij onbelangrijke potjes vol. 't Is maar net hoe echt de supporters zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat? Het PSV stadion zit voor alle belangrijke potjes vol. Bekerduel niet omdat Feyenoord niet wil dat PSV kortingstarieven gebruikt. Lafaards durven niet in een vol stadion
De Kuip zit zo goed als nooit vol.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Kuip zit ook bij onbelangrijke potjes vol. 't Is maar net hoe echt de supporters zijn.
Ok sorryquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Kuip zit ook bij onbelangrijke potjes vol. 't Is maar net hoe echt de supporters zijn.
Een echte supporter heeft altijd tijd voor z'n club.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Of hoeveel tijd mensen over hebben
Bij tennis is er tenminste een stuk meer actie dan bij schaatsen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
/care
Al zat er maar 1 toeschouwer dan vond ik het nog steeds leuker om te kijken dan tennis met 10.000 toeschouwers.
Allemaal teringmongolen die lopen te bleren tijdens een service.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij tennis is er tenminste een stuk meer actie dan bij schaatsen.
Op PSV pak je mij niet want ik geef niet heel veel om die club.quote:
Federer trekt ook geen volle zalenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op PSV pak je mij niet want ik geef niet heel veel om die club.
Als ik twee minuten een samenvatting met de hoogtepunten van tennis kijk val ik al in slaap, laat staan een volledige wedstrijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij tennis is er tenminste een stuk meer actie dan bij schaatsen.
Ja een echte supporter stelt prioriteiten. Die beker kan mij mijn reet roesten, dus ik ga er ook niet heen. Ik vind sowieso dat die wedstrijdjes wel mogen worden bijgevoegd aan mijn seizoenskaart. Ik ga in ieder geval geen 30 tot 50 euro betalen voor zon potjequote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een echte supporter heeft altijd tijd voor z'n club.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Federer trekt ook geen volle zalen
Dat was niet al te best,quote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
Die 500 meter van Mulder en Otterspeer
Kramer maakt geen geen ruk uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
puush faalde even nu staat ie goedquote:
Facebook als maatstafquote:
Kuddegedrag? Het ging om waar meer toeschouwers zijn. Lijkt me duidelijk dat dat bij tennis is. Daar gaat deze vergelijking over.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Facebook als maatstaf
Kuddegedrag is dit
Goede vergelijking ookquote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Facebook als maatstaf
Kuddegedrag is dit
RTquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit.
Met die redenatie is Justin Bieber de beste muzikant van de wereld..
Daar ging het niet omquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit.
Met die redenatie is Justin Bieber de beste muzikant van de wereld..
Niemand die dat betwist heeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kuddegedrag? Het ging om waar meer toeschouwers zijn. Lijkt me duidelijk dat dat bij tennis is.
DSL en consorten voelen zich aangevallen omdat ik schaatsen een b-sport noem.quote:
VDM zegt dat Federer geen volle zalen trekt. Daar gingen die plaatjes over.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niemand die dat betwist heeft.
Bij American Football zitten er nog meer...
wat is een B-sportquote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DSL en consorten voelen zich aangevallen omdat ik schaatsen een b-sport noem.
Ik heb niet eens betwist dat schaatsen een b sport is.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DSL en consorten voelen zich aangevallen omdat ik schaatsen een b-sport noem.
Zo heet mijn economieleraar.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet eens betwist dat schaatsen een b sport is.
Net zoals ik niet betwist dat er meer toeschouwers bij tennis zijn. Het boeit mij alleen helemaal niets. Ik vind schaatsen leuker. Punt.
dit heb ik altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had dat een paar weken eerder gedaan...
dan had je hem nog niet gehadquote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had dat een paar weken eerder gedaan...
Is die duurder op de xbox dan ps3. Had vandaag de 4-1-2-1-2 versie voor 6,5k verkochtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
Toch nog 6K waard
Zonet ook al een Boye die 3K waard is
Dat is even wat anders dan dopingquote:En décembre 2004, dans un contexte de vie familiale bouleversée par l'alcoolisme de son beau-père, il avait tué ce dernier, alors âgé de 52 ans, de deux coups de manche de pelle et de barre de fer dans la tête, lors d'une soirée à Boisemont, dans le pavillon familial.
wat staat daarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Vandaag werd de eerste wielerkoers in Europa gereden in zuid Frankrijk. Niet zo interessant verder, eindigde in een sprintje gewonnen door een voor mij onbekende renner, ene Justin Jules.
Leuke jongen die Justin ...
[..]
Dat is even wat anders dan doping
Hij heeft zijn stiefvader vermoord.quote:
Hij is niet agressief genoeg, beetje meer Justin Jules mentaliteit nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11910/
Beste stats! Jammer dat ie mentaal niet helemaal in orde is.
Die discussie over Gundogan eronderquote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11910/
Beste stats! Jammer dat ie mentaal niet helemaal in orde is.
31 per vierkante meterquote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
WIe hebben hier een kamer en hoeveel lappen jullie per maand per hoeveel vierkante meter?
Of willen jullie dat niet zeggen
Hoe groot is je kamer?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
31 per vierkante meteris dat veel?
Ligt er aan waar je zit hèquote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
WIe hebben hier een kamer en hoeveel lappen jullie per maand per hoeveel vierkante meter?
Groningen moet ik een kamer. Ik wil toch wel rond de 20m2, kan je tenminste ook wel even lekker chillen op een avond met wat mensen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je zit hè![]()
Ik betaal 305 per maand, 15 of 16 m2.
In Maastricht dus, geen echte kamernood.
Ja dat jaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
incl gas en licht ja. Of wat bedoel je
Chillen kan hier ook wel, maar ik kan gewoon in de woonkamer gaan zittenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Groningen moet ik een kamer. Ik wil toch wel rond de 20m2, kan je tenminste ook wel even lekker chillen op een avond met wat mensen.
centrum A'dam ja, 5 minuten van het CSquote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat ja
Waar zit je, A'dam?
Wel vrij duur vind ik
Ja, kan ook maar op je eigen kamer is ook wel chill, hoef je net even wat minder om huisgenoten te denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Chillen kan hier ook wel, maar ik kan gewoon in de woonkamer gaan zittenNet wat handiger.
In FUT 14 misschien jaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Drogba, Sneijder, Bony ik voel een Hybrid aan komen
Bony gaat toch niet naar Constantinopel ?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Drogba, Sneijder, Bony ik voel een Hybrid aan komen
Maar hij linkt wel met de Drok.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bony gaat toch niet naar Constantinopel ?
Sneijder CDM.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is dan 7 chem in 3-5-2 achtige systemen
Eboue danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Vijf_voor het volgende:
41212 met narsingh en gervinho ofzoiets
Blijft 7 chem voor Bony danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Vijf_voor het volgende:
41212 met narsingh en gervinho ofzoiets
Oh ik dacht Narsingh aan de kant van Bony, sorry :kquote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heulemaal niet.
Drogba - Bony
Sneijder
Narsingh - Eboue
Bony en Drogba omdraaien danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
Oh dacht Narsingh is LW maar is RW. Dan moet het zijn.
Drogba - Bony
Gervinho - Sneijder - Narsingh
Gervinho is sowieso beter dan Eboué, dus komt alleen maar mooi uitquote:Op zondag 27 januari 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
Oh dacht Narsingh is LW maar is RW. Dan moet het zijn.
Drogba - Bony
Gervinho - Sneijder - Narsingh
Het blijven vrouwen he, gaan graag liggen met de benen wijdquote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Vijf_voor het volgende:
zitten die vrouwen al lang op schaatsen?
middenmotertje ben jequote:Op zondag 27 januari 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik alles verkoop heb ik 1.3 miljoen. Wie wil mijn pen0r aanraken?
Misschien niet zo groot geschapen, maar ik kan er wel wat leuks mee.quote:
Even gekeken, ik heb ook zoietsquote:Op zondag 27 januari 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik alles verkoop heb ik 1.3 miljoen. Wie wil mijn pen0r aanraken?
Vlug dan. Kom maar even mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even gekeken, ik heb ook zoietsElkaars Pen0r maar even aanraken dan?
Ik ben blij dat ik die coins van EA kreeg, omdat ik alles had verkocht, Op 3 teams na had ik nog ongeveer 3 ton, en nou ik weer een hoop coins heb en weer veel kan traden en weer veel heb opgebouwd, is het allemaal wel veel leukerquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit ondertussen ook alweer op bijna 600k terwijl ik alles verkocht had.
Maar weer eens een marktplaats advertentie online gooien..
5 per vierkante meterquote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
quote:
Jullie buiten jullie ouwe moedertje gewoon uit, schavuiten!quote:
Ze mag blij zijn dat ik dr uberhaupt nog wat geef!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Jullie buiten jullie ouwe moedertje gewoon uit, schavuiten!
Geen moeder te bekennenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Jullie buiten jullie ouwe moedertje gewoon uit, schavuiten!
Staat bij mij nu ook op. Maar tis de Reunion ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kijk Geordie Shore voor de eerste keer. Als ik niet meer reageer heb ik mijzelf afgeschoot'n.
Ja, de hoogtepunten hoop ik dan maar ofzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Staat bij mij nu ook op. Maar tis de Reunion ofzo?
Tof team wel, maar ik zou toch wat andere brazilianen inpassen die niet in de Liga do Brasil spelenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:59 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ea.com/intl/fo(...)-off#izWQgrBqMcG:360
Liga do brasil team, iemand nog suggesties?
Daar mag je blij mee zijn hoor als je zoiets vindt.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef vandermar het volgende:
Pfft, kaulo cheap is dat. Ik hoop op 320 euro voor 20+ m2 incl.
Zonet even wezen sneupen op kamernet maar toch al vrij veel voor rond die prijs en grootte gevondenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar mag je blij mee zijn hoor als je zoiets vindt.
Qua aanvallers zit het wel goed alleen verdediging is jammer, eerst ff testen sommigen van die silvers zijn sowieso echt belachelijk duurquote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tof team wel, maar ik zou toch wat andere brazilianen inpassen die niet in de Liga do Brasil spelen
Dan zoek je vast niet iets in Delft, Rotterdam, Amsterdam of Utrechtquote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonet even wezen sneupen op kamernet maar toch al vrij veel voor rond die prijs en grootte gevonden
Kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 00:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan zoek je vast niet iets in Delft, Rotterdam, Amsterdam of Utrecht
fypquote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
het is al het hele jaar om te huilen op de webapp
Ik heb de hele dag nog nergens last van, soms even 10 sec wachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
het is al de hele dag om te huilen op de webapp
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik pleit trouwens voor een Special card voor Giggs, want gescoord in zijn 1000e duel in zijn gehele profcarrière.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]Kandji is toch die bronzen MLS waar hij het laatst over had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Was vorig jaar een bazige bronze spitsquote:Op maandag 28 januari 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kandji is toch die bronzen MLS waar hij het laatst over had?
Dat zou best kunnen. Vorig jaar was 'ie ST.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kandji is toch die bronzen MLS waar hij het laatst over had?
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je hier even over nadenkt.Jezus.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Sowieso week 1 plus andere positie dan de NIF.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Lucas IF als RM gaat ook nog duurder worden, net een gekocht voor 220k en meteen verkocht voor 270k staan er nu alleen nog op boven de 300k
Maar ook net geen 4equote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef StijnDa het volgende:
Mulder kampioenOtterspeer 3e, net geen 2e.
Geen idee. Er staan er maar een paar op, de laagste 3,5k ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom gaat die Mustachio zo duur dan?
Xboxquote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Er staan er maar een paar op, de laagste 3,5k ofzo
quote:
Leg uit...?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit zo zou zijn![]()
Die tweet is van de Moltwitteraccount. Die foto is duidelijk vanaf de plaats van Paulien genomen. Als Paulien dus de mol is, en toen zelf die foto heeft genomen vanaf die plek en heeft getwitterd, is dit wel heel opzichtigquote:
Ah ok thxquote:Op maandag 28 januari 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die tweet is van de Moltwitteraccount. Die foto is duidelijk vanaf de plaats van Paulien genomen. Als Paulien dus de mol is, en toen zelf die foto heeft genomen vanaf die plek en heeft getwitterd, is dit wel heel opzichtig
Het was vorige week al bekend toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit zo zou zijn![]()
Ik zie het net pas, dit had ik gemist.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was vorige week al bekend toch?
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit zo zou zijn![]()
Ik had vorige week al gepost:quote:Op maandag 28 januari 2013 01:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie het net pas, dit had ik gemist.
Vanwege die foto? Of iets anders/quote:Op maandag 28 januari 2013 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had vorige week al gepost:
"Ik kijk nooit 'Wie is de Mol?' en ik weet nu al wie de mol is"
Ik kan de post even niet terugvinden, jammer genoeg. Maar in het filmpje op Dumpert was duidelijk te zien dat zij de mol was.
http://www.dumpert.nl/med(...)_wie_is_de_mol_.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had vorige week al gepost:
"Ik kijk nooit 'Wie is de Mol?' en ik weet nu al wie de mol is"
Ik kan de post even niet terugvinden, jammer genoeg. Maar in het filmpje op Dumpert was duidelijk te zien dat zij de mol was.
Was iets anders. Volgens mij was er een stukje opgenomen waarin de hand van de mol te zien was, met een blauwe handschoen. Later zag je dan de mol vol in beeld (waarvan niemand nog wist dat zij de mol was) met een blauw hesje en blauwe handschoenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vanwege die foto? Of iets anders/
Hey lul, pass eens een excel met daarin vergelijking van alle fatsoenlijke silver wide cams van vorig jaar en dit jaar!quote:Op maandag 28 januari 2013 01:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was iets anders. Volgens mij was er een stukje opgenomen waarin de hand van de mol te zien was, met een blauwe handschoen. Later zag je dan de mol vol in beeld (waarvan niemand nog wist dat zij de mol was) met een blauw hesje en blauwe handschoenen.Oh ja, en blauwe nagellak.
Bijna elke spits kan op die plek.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey lul, pass eens een excel met daarin vergelijking van alle fatsoenlijke silver wide cams van vorig jaar en dit jaar!(min 80 pace, 3* skill)
Ik snap geen kut van dat filmpjequote:Op maandag 28 januari 2013 01:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_wie_is_de_mol_.html
Die ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_wie_is_de_mol_.html
Voor vorig jaar?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey lul, pass eens een excel met daarin vergelijking van alle fatsoenlijke silver wide cams van vorig jaar en dit jaar!(min 80 pace, 3* skill)
Oh, never mind. Ik dacht dit jaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bijna elke spits kan op die plek.
Geen idee, ik vind 'm ook nogal slap.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat heeft haar hand met Blauwe nagellak en dat proosten dan met spiegelbeeld te maken?
Maar het valt dan wel samen met die foto die net werd gepost toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind 'm ook nogal slap.
Nee is iemand andersquote:Op maandag 28 januari 2013 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar het valt dan wel samen met die foto die net werd gepost toch?
Voor de vergelijking dit jaar tov vorig jaar. Mjah, eigenlijk heb je gelijk. Spelers hoeven helemaal niet te kunnen passen.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, never mind. Ik dacht dit jaar.
Ik heb alleen de db voor dit jaar en daar laat ik het ook bij.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor de vergelijking dit jaar tov vorig jaar. Mjah, eigenlijk heb je gelijk. Spelers hoeven helemaal niet te kunnen passen.
Kwamen die letters ook in beeld tijdens de uitzending? Anders is dit wel hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél ver gezocht.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit vind ik tot nu toe de beste verborgen hint. Te toevallig dat er is the mole uit komt...
Maar maakt niet uit. Sharayda is het
Kwamen niet in beeld. Ben het met je eens dat het vergezocht is.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kwamen die letters ook in beeld tijdens de uitzending? Anders is dit wel hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél ver gezocht.![]()
Valt wel mee. Elke eerste letter van de zin als er een kandidaat in beeld komt. Goed gevonden.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kwamen die letters ook in beeld tijdens de uitzending? Anders is dit wel hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél ver gezocht.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kwamen niet in beeld. Ben het met je eens dat het vergezocht is.
Maar dan nog, 10 zinnen bij de 10 verschillende kandidaten. Alle beginletters van die zinnen vormen samen C is the Mole. Gehusseld weliswaar, maar dan nog is die kans nihil dat dat toevallig is.
Dan kan C op 2 dingen slaan. Carolien, of Kees. De C was namelijk de zin van Kees, waarbij de zin ook nog eens begon met het woord Case (Kees) Ik vind het iig heel erg toevallig
en er moet ergens een hint in die shit zitten, anders hoeven we die preek van die vent over onzin ook niet te horen
Oké, ik houd m'n mond wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Elke eerste letter van de zin als er een kandidaat in beeld komt. Goed gevonden.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Silver squad fitness gaat nu gewoon voor 2.7k binnen 10 minuten
Dat mensen dat er toch voor betalenquote:
Soms blijft 'ie even hangen ja, maar dan ga ik gewoon verder in de webapp op m'n andere scherm.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu is de webapp wel echt tyfustraag
2 accounts? Of hetzelfde account? Want als ik het met hetzelfde account doe gaat ie gek doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms blijft 'ie even hangen ja, maar dan ga ik gewoon verder in de webapp op m'n andere scherm.
Ja, ik heb 't ook wel eens gedaan hoor. Als je een nieuw team koopt en gelijk wilt spelen en je hebt toch coins zat, waarom dan niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat mensen dat er toch voor betalen
Meer dan 2 accounts.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 accounts? Of hetzelfde account? Want als ik het met hetzelfde account doe gaat ie gek doen
Ik speel dan liever eerst nog een potje met een van mijn vertrouwde teamsquote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't ook wel eens gedaan hoor. Als je een nieuw team koopt en gelijk wilt spelen en je hebt toch coins zat, waarom dan niet?
Ik heb al de hele dag m'n balans eindigend op 3 nullen. Zou het een voorteken zijn? [ afbeelding ]
Badassquote:
Aan het begin deed ik het ook met 1 account, maar op een gegeven moment deed ik meerdere pricefixes te gelijk en dan zijn meerdere accounts wel noodzakelijk. De afgelopen weken heb ik niet zo actief gehandeld, maar als ik weer klaar ben met m'n tentamens gaat m'n laptop ook open en dan handel ik gewoon op meerdere accounts te gelijk, eerst actief met kleine winsten en dan passief (auction langer dan 6 uur) met grote winsten.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Badass
Ik zie het nut niet zo in van handelen met meerdere accounts? Ik hou het lekker bij mijn enige account, ik maak met mijn handeltje nu 80k per avond, hartstikke tevreden mee
Oke, met pricefixes snap ik het inderdaad. Mijn budget is nog niet toereikend genoeg voor pricefixes, dus ik hou het bij profiteren van domme mensenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan het begin deed ik het ook met 1 account, maar op een gegeven moment deed ik meerdere pricefixes te gelijk en dan zijn meerdere accounts wel noodzakelijk. De afgelopen weken heb ik niet zo actief gehandeld, maar als ik weer klaar ben met m'n tentamens gaat m'n laptop ook open en dan handel ik gewoon op meerdere accounts te gelijk, eerst actief met kleine winsten en dan passief (auction langer dan 6 uur) met grote winsten.
450k packs geopend en dat is het? Das niet best neequote:Op maandag 28 januari 2013 02:25 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
450K door de plee. Beste pulls.
Yep. Ook nog een lading aan 3-5-2 kaartjes dus wie wilt..quote:Op maandag 28 januari 2013 02:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
450k packs geopend en dat is het? Das niet best nee
Ik koop ze allemaal van je, denk ik. Hoeveel heb je er?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Yep. Ook nog een lading aan 3-5-2 kaartjes dus wie wilt..
9quote:Op maandag 28 januari 2013 02:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik koop ze allemaal van je, denk ik. Hoeveel heb je er?
Goeie packs ook nog.quote:
Ja Iniesta maakt zijn dagquote:Op maandag 28 januari 2013 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goeie packs ook nog.Ik mag hem wel die AA9.
Ik heb 'm helemaal gekeken. Hoeveel zou EA betalen aan deze mensen? Er komen er steeds meer bij met steeds beter vid's en meer packs.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Iniesta maakt zijn dagNeppo heeft niets
Maar ze gaan door tot 1 van de 2 geen pack meer kan openen
Er zijn er toch maar een paar echt groot. En deze zijn bekend geworden via KSI, maar nu KSI alleen nog maar debielen filmpjes maakt en Calfreezy alleen maar bezig is met zijn Carriere, zijn alle Ultimate team gasten naar Nepenthez gegaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm helemaal gekeken. Hoeveel zou EA betalen aan deze mensen? Er komen er steeds meer bij met steeds beter vid's en meer packs.
quote:
Die heeft nog best leuke stats, was ie maar 4/5 snellerquote:Op maandag 28 januari 2013 02:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweede IF die ik heb dit jaar.
Toch leuk
Jammer inderdaad, maar dan was het denk ik alsnog geen al te denderende IF geweest. Heb m voor 10,5k bin op de markt gezet, verkoopt ie niet dan quicksell ik mquote:Op maandag 28 januari 2013 03:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft nog best leuke stats, was ie maar 4/5 sneller
Inderdaad, dan was 'ie leuk geweest voor in een 3-5-2 met een triple link met Sissoko.quote:Op maandag 28 januari 2013 03:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft nog best leuke stats, was ie maar 4/5 sneller
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan was 'ie leuk geweest voor in een 3-5-2 met een triple link met Sissoko.
Donder op vent. Alsof je dat verschil merkt...quote:Op maandag 28 januari 2013 03:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaMaar een LM/RM in 352 moet toch wel 80 pace hebben
Ik dacht dat er 73 stondquote:Op maandag 28 januari 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Donder op vent. Alsof je dat verschil merkt...
Als je zo redeneert zou je het verschil tussen een speler met 74 pace en 78 pace ook niet merken, en tussen een 74 en een 70 pace speler ook niet, etc.quote:Op maandag 28 januari 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Donder op vent. Alsof je dat verschil merkt...
Niet echt denk ik nee.. Je hebt ook nog verschil tussen acceleration en sprintspeed he, daarbij nog lengte etc waardoor de ene speler met 74 pace sneller is/aanvoelt dan de andere..quote:Op maandag 28 januari 2013 03:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je zo redeneert zou je het verschil tussen een speler met 74 pace en 78 pace ook niet merken, en tussen een 74 en een 70 pace speler ook niet, etc.
Ik heb een andere theorie, maar die ga ik niet verklappen.quote:Op maandag 28 januari 2013 03:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet echt denk ik nee.. Je hebt ook nog verschil tussen acceleration en sprintspeed he, daarbij nog lengte etc waardoor de ene speler met 74 pace sneller is/aanvoelt dan de andere..
Houd je bek dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 03:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een andere theorie, maar die ga ik niet verklappen.![]()
Dat postte ik een week geleden al.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag een berichtje in mijn YT-inbox en nu zie ik ineens mijn eigen reactie bovenaan staan.Ik ben zo hilarisch.
Een shiney blessure kaart, contract, man city uit shirt en borussia Dortmund uit shirt. Ik ga volgend jaar lekker de basis editie van FIFA kopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Rubbish in mijn free pack: het psv-uitshirt en dat grindtegelgezicht van een Strootman
Ik had nog een stuk of 4 contracten...dus dan mag ik nog niet eens klagenquote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een shiney blessure kaart, contract, man city uit shirt en borussia Dortmund uit shirt. Ik ga volgend jaar lekker de basis editie van FIFA kopen.
Die gast is waarschijnlijk blij dat hij nu in Afrika zit, scheelt hem weer wat gezeur aan zijn hoofdquote:Op maandag 28 januari 2013 07:48 schreef Thorb het volgende:
Gister net aan wakker kunnen blijven bij het schaatsen
Dat van Bony is nu ook op de radio enzo
Dat newcastle op hem geboden heeft?quote:Op maandag 28 januari 2013 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast is waarschijnlijk blij dat hij nu in Afrika zit, scheelt hem weer wat gezeur aan zijn hoofd
Dat hij piemelpics naar niet bestaande meisjes stuurtquote:
ramos als rbquote:Op maandag 28 januari 2013 09:02 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel lekker zijn..Kuba, Wijnaldum en nog flink wat dure spelers
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hij piemelpics naar niet bestaande meisjes stuurt
Volgens mij mis jij het punt een beetjequote:Op maandag 28 januari 2013 09:06 schreef quer het volgende:
[..], wel iemand die zich als 18+ voor deet
ja ja maar als het meisje zich als minderjarig voordeet die overigens niet bestaat is het wel smerigquote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt een beetje
Dat is een verklaring voor veel van de ergernissen tov seasons..dat je dus ineens 6 wedstrijden op rij simpel wint en dan nog 1 punt nodig hebt in 3 wedstrijden en ineens tegen allemaal fucking goede tegenstanders komt..Als ze die rank flink laten beïnvloeden door je laatste 5 wedstrijden (wat iemand anders in die thread suggereerde) dan krijg je dit soort dingen dus..quote:The game assigns you a rank based upon your match history and matches you up with someone of similar rank.
Source (interview with FUT dev): http://www.twitch.tv/calfreezy/b/328836217
Go to 21:00
voordeetquote:Op maandag 28 januari 2013 09:08 schreef quer het volgende:
[..]
ja ja maar als het meisje zich als minderjarig voordeet die overigens niet bestaat is het wel smerig
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:06 schreef quer het volgende:
[..], wel iemand die zich als 18+ voor deet
deetquote:Op maandag 28 januari 2013 09:08 schreef quer het volgende:
[..]
ja ja maar als het meisje zich als minderjarig voordeet die overigens niet bestaat is het wel smerig
zoiezoquote:Op maandag 28 januari 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
voordeet
Volgens mij is het zoiezo nogal treurig, ongeacht wie de tegenpartij was
Aanvullend: Ze kunnen de skillrating van spelers dus gewoon nog aanpassen achteraf ( zie vanaf 31:00)..Dat wist ik ook wel, maar ze doen het dus echt nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik kwam net deze thread tegen trouwens over matchmaking: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2240814.page
Dit wist ik dus echt niet:
[..]
Dat is een verklaring voor veel van de ergernissen tov seasons..dat je dus ineens 6 wedstrijden op rij simpel wint en dan nog 1 punt nodig hebt in 3 wedstrijden en ineens tegen allemaal fucking goede tegenstanders komt..Als ze die rank flink laten beïnvloeden door je laatste 5 wedstrijden (wat iemand anders in die thread suggereerde) dan krijg je dit soort dingen dus..
In cups merk ik daar niets van overigens. Wel wat interessante dingen vanaf 21:00
Dit is niet best allemaal hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanvullend: Ze kunnen de skillrating van spelers dus gewoon nog aanpassen achteraf ( zie vanaf 31:00)..Dat wist ik ook wel, maar ze doen het dus echt nooit
Zou wel een leuke aanvulling zijn voor de UPs
Ik snap het ook niet echt..stel dat Messi een hattrick maakt met alleen maar goals met zijn rechter..dan zou het leuk zijn om de IF een betere weak foot te geven..nu doen ze er echt niets mee terwijl ik zeker weet dat het totaal geen moeite is om zoiets te fixen. En over dat rare matchmaking-gedoe wil ik het al helemaal niet hebben..rare shit.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is niet best allemaal hoor
Waarom haalt EA dit soort streken uit?
Zit op mijn werk, dus ga vanavond het filmpje eens rustig kijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt..stel dat Messi een hattrick maakt met alleen maar goals met zijn rechter..dan zou het leuk zijn om de IF een betere weak foot te geven..nu doen ze er echt niets mee terwijl ik zeker weet dat het totaal geen moeite is om zoiets te fixen. En over dat rare matchmaking-gedoe wil ik het al helemaal niet hebben..rare shit.
Ze komen er wel makkelijk mee weg though..Veel dingen uit dit filmpje wist ik niet en ik speel het dagelijks en verspil veel tijd in een FUT reeks..de meer casual futter weet hier al helemaal niets vanaf.
Maar als je 5 wedstrijden op rij wint, en dan daarom een goede tegenstander krijgt. Dan is het toch voor een tegenstander evengoed een nadeel als voor jezelf?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit op mijn werk, dus ga vanavond het filmpje eens rustig kijken.
Dit zijn imo typische zaken die EA zich kan veroorloven omdat ze het soort van monopolie hebben op voetbalspellen, en op FUT. Als er serieuze alternatieven waren geweest, waren ze misschien hier wel harder op afgestraft
Tuurlijk, ben ik ook met je eens. Maar het gevolg is dus dit soort positieve en negatieve streaks. Het is toch veel leuker om (uitgaande van de divisie waarin je speelt, dat wel) gewoon een random tegenstander te krijgen toebedeeld? Als ik twee kutwedstrijden speel, vermoed ik al dat er nog minimaal 1 of 2 gaan volgen...en dat is nu ook wel onderbouwd door deze manier van matchen. Wat is er nu zo moeilijk aan alles random? En wat zou daar het nadeel van zijn? Als iemand echt zo goed is, hoort hij toch gewoon divisie 1 te winnen? Die kans wordt nu een stuk kleiner.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als je 5 wedstrijden op rij wint, en dan daarom een goede tegenstander krijgt. Dan is het toch voor een tegenstander evengoed een nadeel als voor jezelf?
Je krijgt dan wel een soort van finale idee. Maar het is inderdaad wel de hoofdreden dat ik een stuk minder FUT speel dan voorheen. Kampioen - Kampioen - degradatie. Er zit totaal geen logica in.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben ik ook met je eens. Maar het gevolg is dus dit soort positieve en negatieve streaks. Het is toch veel leuker om (uitgaande van de divisie waarin je speelt, dat wel) gewoon een random tegenstander te krijgen toebedeeld? Als ik twee kutwedstrijden speel, vermoed ik al dat er nog minimaal 1 of 2 gaan volgen...en dat is nu ook wel onderbouwd door deze manier van matchen. Wat is er nu zo moeilijk aan alles random? En wat zou daar het nadeel van zijn? Als iemand echt zo goed is, hoort hij toch gewoon divisie 1 te winnen? Die kans wordt nu een stuk kleiner.
Maar dat is totaal niet relevant voor jou natuurlijk. Het is niet dat jouw positie op de ranglijst van je season afhankelijk is van verdere resultaten van je tegenstander..het gaat toch alleen om die wedstrijd. Nu heb je een soort toernooi element in seasons ingebouwd..dat slaat nergens op.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als je 5 wedstrijden op rij wint, en dan daarom een goede tegenstander krijgt. Dan is het toch voor een tegenstander evengoed een nadeel als voor jezelf?
Goed verwoord Tim, wat mij betreft iets met een spijker en een kopquote:Op maandag 28 januari 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat is totaal niet relevant voor jou natuurlijk. Het is niet dat jouw positie op de ranglijst van je season afhankelijk is van verdere resultaten van je tegenstander..het gaat toch alleen om die wedstrijd. Nu heb je een soort toernooi element in seasons ingebouwd..dat slaat nergens op.
Het zou fair zijn als je gewoon wordt gekoppeld aan een random tegenstander uit divisie 1..nu ben je slachtoffer van je eigen goede streak en belonen ze je min of meer voor een slechte streak. Dat systeem zou leuk zijn als er alleen single matches zijn, maar aangezien je nu ook al seasons met degradatie hebt is het totaal overbodig.
Daarnaast gaven ze ook nog aan dat je tegenstander niet uit divisie 1 hoeft te komen..zal dus een soort matchmaking zijn met een combinatie van een zo mogelijk gematched seizoen en rating van je vorm...Toen ik een keer 5 keer op rij niet had gewonnen kwam ik tegen een team met 30 chem ofzo en won ik met 15-0 in div 1..die gast zat zeker gewoon in div 5 eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |