wat zijn mobas?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Quotidien het volgende:
zie je maar weer wat een verrotte communities moba's hebben.
HoN, LoL, dota, dat zijn moba's.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
wat zijn mobas?
Verder: sorry! was ineens weg na ons laatste potke met sai.
een beetje gebalanceerd team heeft 2 supports / semi supports, de een doet de courier de ander wardsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
je kan ook sentrys kopen en dan binnen 5 seconden voor de volle prijs verkopenom zo even een visuele hint te geven dat die er moeten komen
ik kan dat dus echt niet met de earth shaker een van mijn grootste faalhelden, oke je hebt wel een fijne stun maar een crixalis doet het naar mijn mening in vrijwel elk opzicht beter maar je hebt nog een escape skill erbij en kan net wat beter farmen voor als dat eventjes kan mid game.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef Quotidien het volgende:
Earthshaker is ook wel een leuke hero, ietwat zwak maar doet wat ie moet doen; supporten en menig kill verzekeren. Maar zeker leuk om te spelen, net een potje gedaan van 70 minuten waar je echt merkt dat het tij keert als jij een beetje je core hebt en mee kunt.
vechtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
wat een tijd om te eten
miss strax, pm me maar op steam
nu dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Quotidien het volgende:
jammer dat ik nooit met fransen kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |