Je kan alleen banned worden als je ook echt iets banworthies doet (chat/voice abuse of item/hero abuse, of hard schelden).quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef Quotidien het volgende:
Pfft, weer in die kut priority pool voor een dag due to player reports.
Echt, kneusjes die reporten om de meeste onzinnige redenen.
Niet waar. Omdat ik niet bot wilde gaf de lokale schreeuwlelijk mij een reportquote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je kan alleen banned worden als je ook echt iets banworthies doet (chat/voice abuse of item/hero abuse, of hard schelden).
Welke was het?
Onmogelijk dat je daarvoor gebanned wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:34 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Niet waar. Omdat ik niet bot wilde gaf de lokale schreeuwlelijk mij een reportVoor de rest was er serieus niets gebeurd in de dagen daarvoor
Misschien omdat ik het uitroeptekentje op de map wat teveel spamde lategame.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je kan alleen banned worden als je ook echt iets banworthies doet (chat/voice abuse of item/hero abuse, of hard schelden).
Welke was het?
quote:
Snel aangebrandquote:Op zondag 3 februari 2013 12:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het uitroeptekentje op de map wat teveel spamde lategame.
[..]ja joh.
/maakt aantekening nooit meer een potje met hehehe te spelen, want is te goed voor mij.
gelowprioot iig wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
Onmogelijk dat je daarvoor gebanned wordt.
Ingame zat je ook al "ow dit gaan we zoooo hard verliezen met quotidien dit dat"quote:Op zondag 3 februari 2013 12:21 schreef hehehe het volgende:
[..]
Snel aangebrand? Ik probeer je te helpen hmm
Ik zei we verliezen bot omdat we schijt heroes hadden vergeleken met onze lane tegenstanders...quote:Op zondag 3 februari 2013 12:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ingame zat je ook al "ow dit gaan we zoooo hard verliezen met quotidien dit dat"
Ik heb nu echt de neiging een opmerking te maken over het cliché dat er heerst rond MOBA communities.
phase boots, en sicke dmg!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Quotidien het volgende:
Paar potjes met Ursa gespeeld, jezus wat is die sterk.
Vladimir's erbij en je blijft maar doorgaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
phase boots, en sicke dmg!
zit vanmiddag hele dag te slacken met invoker tegen bots
that feel met sunstrikes
klopt,quote:Op zondag 3 februari 2013 17:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vladimir's erbij en je blijft maar doorgaan.
Nee, als je de mogelijkheid hebt om iemand meer dan 3 hits te raken dan is hij imba. Als je steeds maar 1 hit kan uitdelen of steeds moet switchen van target dan is Ursa niks waard.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Quotidien het volgende:
Je bedoelt meest noob-vriendelijke hero ofwat?
bedoel idd die fury swipesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Quotidien het volgende:
Je bedoelt meest noob-vriendelijke hero ofwat?
huskar is inderdaad niet zo een "je moet het hele potje door farmen en pas de laatste 5 mins zijn leuk" carry. Ik ben zelf ook nog een grote fan van de skeleton king of van die vreemdere semi carries zoals the death prophet, heerlijke held is dat!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Seam het volgende:
Huskar is de leukste carry in mijn ogen. Met Satanic, mordigans en Burize (en evt heal van anderen/grave van pirest) hilarisch als je goed gefarmed hebt.
als mensen geen dust gaan tegen slark own je, gaan ze wel dust, dan ga je het moeilijk krijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de eerste keer Slark, toffe hero. 24-2 in all random
druk op q en dust is dispelledquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als mensen geen dust gaan tegen slark own je, gaan ze wel dust, dan ga je het moeilijk krijgen
ah oke ik wist niet dat dat dust dispeldequote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
druk op q en dust is dispelled
->win met slark 24-2
Slark zijn ulti maakt hem invis en geeft hem veel regen en speed als de vijand hem niet zietquote:
Gewoon een Gem of True Sight pakken toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ah oke ik wist niet dat dat dust dispeldegrappig. Vaak zit die skill op cooldown of ben je net te laat / klapt het toch weer 5 sec van je invis af. Ik heb in ieder geval vaak weinig problemen tegen een slark.
Als je op hem springt met Pounce dan zit 'ie vastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slark heeft best wel veel manieren om weg te komen ook. Snap alleen nog steeds niet goed hoe je mensen vast kan zetten maar ok
Tja, die gasten moeten het ook leren he.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
soms snap ik niets van de match making, gister moest ik (met mijn 135 wins) tegen gasten waarvan de minste 200 wins had en de meeste rond de 800, krijgen we iemand bij ons met 19 wins die all random speelde maar echt niets van dota af wist, en dat tegen 5 goede spelers, was dus volstrekt kansloos hoe goed ik ook ging.
ja oke maar matchmaking zou moeten zorgen dat die gasten niet in een potje komen vs mensen met 800 wins, of in ieder geval dat de gene met de minste wins bij de meeste zou komen te zittenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, die gasten moeten het ook leren he.
Wins zeggen niet altijd wat, het is immers een team effortquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja oke maar matchmaking zou moeten zorgen dat die gasten niet in een potje komen vs mensen met 800 wins, of in ieder geval dat de gene met de minste wins bij de meeste zou komen te zitten
ja oke maar als jij 1000 uur dota hebt gespeeld mag ik hopen dat je meer inzicht hebt dan iemand die 50 heeftquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wins zeggen niet altijd wat, het is immers een team effort
zorgen dat je in de lower priority pool komt, dan krijg je geen puntenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef Quotidien het volgende:
Kun je eigenlijk ook "real" matches spelen zonder exp te gainen?
Wil nog geen level 2 zijn namelijk.
heb er 16quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef hehehe het volgende:
Weer invites erbij
Je kunt er mensen blij mee maken door ze hier weg te geven:
http://steamcommunity.com/id/dota2bot
Riki, Huskarquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef Quotidien het volgende:
at zijn nog leuke heroes voor beginners?
Heb nu eigenlijk alleen gespeeld met Bloodseeker, Lich, Drow en Ursa.
Viper is ook wel leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef Quotidien het volgende:
Wat zijn nog leuke heroes voor beginners?
Skeleton King, Sven & Dragon Knight zijn goede noobfriendly strength-heroes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef Quotidien het volgende:
Wat zijn nog leuke heroes voor beginners?
ik heb heel veel dota 2 gespeeld maar de dragon knight vind ik een vreselijke held. ALleen de free regen + armor vind ik fijn maar verder pas op lvl 16 vind ik hem om te genieten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Skeleton King, Sven & Dragon Knight zijn goede noobfriendly strength-heroes.
Hmm, ik zat ook al te denken aan Slark, Clinkz en Troll Warlord, zijn die een beetje te doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Skeleton King, Sven & Dragon Knight zijn goede noobfriendly strength-heroes.
zet auto attack uit in het menu, pak je held en als een creep bijna dood is rightclick je erop en dan schiet je hem dood. Tip: Oefen in bot games dat je de attack animatie van heroes leert. En bij melee, koop een quelling bladequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef Gatenkaas het volgende:
Heeft iemand tips voor last hitten? Heb al wat opgezocht op internet en uitgeprobeerd, maar ik kom er niet echt uit.
daar kan ik dus ook helemaal niets meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Quotidien het volgende:
Net Storm Spirit geprobeerd, iets hoog gegrepen.
Zeggen dat de supporter in je lane niet je last hits steeltquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef Gatenkaas het volgende:
Heeft iemand tips voor last hitten? Heb al wat opgezocht op internet en uitgeprobeerd, maar ik kom er niet echt uit.
als de carry faal last hit ga ik het wel afmakenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Zeggen dat de supporter in je lane niet je last hits steelt
Die nieuwe taalsettingsHopen dat ik nooit meer met een rus speel
Auto attack heb ik allang uitgezet en dat hielp al behoorlijk. Maar inderdaad, waarschijnlijk kan ik dit beter bij bot matches proberen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zet auto attack uit in het menu, pak je held en als een creep bijna dood is rightclick je erop en dan schiet je hem dood. Tip: Oefen in bot games dat je de attack animatie van heroes leert. En bij melee, koop een quelling blade
Runes. Sommige hebben er ook een bepaalde skill voor (Naga Siren).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Quotidien het volgende:
Wat is dat toch met die heroes die steeds 3-4-5 kloons hebben? Een item?
ss kun je of niet en nooit, of subliemquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Quotidien het volgende:
Net Storm Spirit geprobeerd, iets hoog gegrepen.
De manacost is een percentage en voor zover ik weet blijft dit gelijk. Early/mid game kan SS veel dmg doen door zijn, vortex - autoattack (overload) - remnant - autoattack (overload). Eventueel te beginnen of te eindigen met ball lightning en overload. Endgame kan die ook vervelend zijn doordat je zo in en uit team battles kan vliegen, waardoor je veel verwarring zaait, dit alleen kan je team al erg helpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef hehehe het volgende:
Maar zolang je in de 1250 range blijft krijg je wel het geld en exphet is ook slimmer om ball lightning niet up te graden want dan kost het meer mana
En ball lightning doet damage dus je krijgt sowieso een assist, of lees ik je zin verkeerd?
Als jij het klaarspeelt om als Storm Spirit met Ball Lightning de hero die wegrent niet te raken, en geen autoattack te doen na je vortex verdien je de assist of kill ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk is Storm Spirit in teamfights een hele ondankbare hero. Vaak als enemies ontsnappen is het zo dat Storm ze tegen kan houden (Ball Lightning -> Vortex) en dat de anderen het dan rustig af kunnen maken zonder health te verliezen. Maar je doet geen damage, dus heb je én geen kill, én geen assist.
En je mana ben je ook kwijt door Ball Lightning.
Dan moet je in een split second bepalen waar die hero heen gaat, want daar moet je dan heen vliegen. En dat is nog erg lastig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als jij het klaarspeelt om als Storm Spirit met Ball Lightning de hero die wegrent niet te raken, en geen autoattack te doen na je vortex verdien je de assist of kill ook niet.
Ja dat klopt, deze formule om precies te zijn:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:33 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
De manacost is een percentage en voor zover ik weet blijft dit gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |