Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Iemand, doe het alsjeblieft!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Margriet is veel leuker dan Libelle
Ik snap het voorhoofd nietquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Margriet is veel leuker dan Libelle
quote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Ga je mee naar de huishoudbeurs dit jaar? Lekker gek doen.quote:
Of gewoon niet zo "slim" als jij bent...quote:
Denk niet dat dat het isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo "slim" als jij bent...
Nee dank je,ik heb al stofzuigzakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ga je mee naar de huishoudbeurs dit jaar? Lekker gek doen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
Ik wilde eigenlijk al zeggen, Tis niet je doktertje, die heb een groter voorhoofdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Doktertje?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al zeggen, Tis niet je doktertje, die heb een groter voorhoofd
Hoogleraar sitskoornquote:
Nog steeds geen flauw idee..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Iemand moet z'n gram halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |