Ik heb pas ook dat boek van Arjan Erkel en A short history of nearly everything op de kop getikt.quote:
Telefonisch gaat niet zo gemakkelijk. Dus ik stop eerst HA, die komt toch eerst op mijn route en daarna stop ik bij de Jumboquote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef loveli het volgende:
Afspraak maken kan ook telefonischHoef je niet eerst boodschappen voor te doen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:34 schreef loveli het volgende:
Mineola - 99ct/kilo AH
/einde commercial
tof!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, ik heb me zojuist geregistreerd voor de loting voor de Royal Parks Half.
Schrijf je ook in!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
tof!
Ik ga vanaf morgen samen lopen met mijn lief. Hij heeft externe motivatie nodig
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, ik heb me zojuist geregistreerd voor de loting voor de Royal Parks Half.
Aan de ene kant logisch, het is nogal wat.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woensdag 8:30 ga ik naar de huisarts :S (Baal er enorm van)
Omdat ik bang ben dat anderen voor mij beslissingen gaan nemen en omdat ik bang ben weer dik te worden :S Ik merk wel wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Aan de ene kant logisch, het is nogal wat.
Aan de andere kant: waarom? Als het er voor zorgt dat je rust krijgt in je hoofd en mentaal weer helemaal gezond wordt?
En wat ga je dan zeggen? Dag huisarts, ik heb flubbervel en daar baal ik van, maar internetmensen zeggen dat ik een eetstoornis heb en daarom kom ik maar eens langs?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woensdag 8:30 ga ik naar de huisarts :S (Baal er enorm van)
Dat ook gewoon zeggen, dan snapt de huisarts hopelijk direct een deel van het probleem.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat anderen voor mij beslissingen gaan nemen en omdat ik bang ben weer dik te worden :S Ik merk wel wat er gaat gebeuren
Nee, dat ik hier en daar twijfel over mijn eetpatroon en dat ik veel ben afgevallen, dus of ik enigszins advies oid kan krijgen. En dat het misschien iets teveel van mijn denktijd in de beslag neemtquote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
En wat ga je dan zeggen? Dag huisarts, ik heb flubbervel en daar baal ik van, maar internetmensen zeggen dat ik een eetstoornis heb en daarom kom ik maar eens langs?
LIF / Veel afgevallen, nu strakker willen wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:28 schreef V1z0R het volgende:
Even teruglezen want ik heb wat gemist geloof ik
Kom maar langs vanavond!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zin in taart! Koekjes is ook goed..
Haha ik heb thuis ook wel snaai. Maar ik wil t NUquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kom maar langs vanavond!
Even 5 minuten soggen met definitief lijstje
O: speltvlokken, banaan, chiazaad, sojamelk
T: 2 rijstwafels kaas
L: broodje kroket, sla met aardappeltjes, komkommer, gekookt ei en waterkers, beker vifit
T: peer en sinaasappel
B: 2x20 minuten fietsen
D: wortel/linzensoep & koolrolletjes
T: 2 of 3 zelfgebakken koekies
1850 kcal volgens eetmeter, lijkt me prima!
Ja want V1 bakt elke week dat soort taartenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Recept?![]()
Binnenkort een feestje en ik denk dat mijn vrienden daar blij van worden
2 bekers (1/4 lt) slagroomquote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Recept?![]()
Binnenkort een feestje en ik denk dat mijn vrienden daar blij van worden
Thnxquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
2 bekers (1/4 lt) slagroom
1 kopje advocaat ( natuurlijk kan het ook zonder)
2 pakken bokkepootjes
taartbodem ( kant en klaar)
Halveer alle bokkepootjes, bewaar de kruimels, klop de slagroom stijf met suiker, roer er de advocaat door, en dan maar stapelen in de taartbodem: laagjes slagroom, laagje bokkepootjes, laagje slagroom enz. Garneren met de kruimels.
Laat de taart een nacht opstijven in de koelkast…en dan begint het grote genieten…
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja want V1 bakt elke week dat soort taarten
Heb gewerkt bij een fabriek waar ze oa. die maakten.quote:
brrrrquote:Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb gewerkt bij een fabriek waar ze oa. die maakten.
Een tank vol met die creme van het midden en die lucht ervan maakt je een stuk minder fan van die dingen
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb gewerkt bij een fabriek waar ze oa. die maakten.
Een tank vol met die creme van het midden en die lucht ervan maakt je een stuk minder fan van die dingen
^^quote:
Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
Mensen die 50 tinten grijs lezen vind ik denk ik erger dan mensen die 7000 kcals wegstouwen
Ach, weet je in ieder geval een verjaardagscadeau te verzinnen: 50 tinten thuis en een pakje wasknijpers.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten.
Zo'n bokkepotentaart lijkt me nou niet echt wat... zelfgemaakte bokkepootvulling daarentegen.
En je hebt vast zelf weleens 7000 kcals weggestouwd? I rest my case.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten.
Zo'n bokkepotentaart lijkt me nou niet echt wat... zelfgemaakte bokkepootvulling daarentegen.
Which case?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
En je hebt vast zelf weleens 7000 kcals weggestouwd? I rest my case.
Die motivatie kreeg ik door het schoonmaken (en later ook wassen) bij (van) oudere mensenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goede motivatie om te gaan studeren
quote:
In de hypothese dat je een van beide variabelen doet of gedaan moet hebben. Wat nou als je beiden hebt gedaan?quote:
Helaas, ik verkoop camera's en wil ze alleen nog maar meer. Of ging dit alleen over voedsel?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ach... dat heb je volgens mij met elk product
Je doodschamen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
In de hypothese dat je een van beide variabelen doet of gedaan moet hebben. Wat nou als je beiden hebt gedaan?
Natuurlijk vind je camera's niet lekker om op te kauwenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Helaas, ik verkoop camera's en wil ze alleen nog maar meer. Of ging dit alleen over voedsel?(werken in de keuken van een verzorgingstehuis heeft mij doen besluiten fit te blijven tot ik bijna dood ben).
Oeh!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef Nallie het volgende:
Sterker nog, ik heb ze alle 3 gelezen!Krijg ik nu slaag?
Mij ken je nog niet zo goed omdat ik hier kort zit, maar ben altijd bereid te helpen hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Probability het volgende:
Mag ik iemand DMen over een issue/probleem
Ik zou direct die hele reep op etenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had gisteren een halve grote blok pure chocolade op (de rode van de Aldi) en een pak melkchocoladekransjes. Dus...........
Heb nu lekker witte choco met crisp gehaald, gewoon omdat het kan. STraks 1 stukje.. echt waar
Lijst:
O: kwark en vla met basterdsuiker
T's: beker cup a soup tomaat, halve komkommer, 2 cappuccino, boterham kaas
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, tomaat, halve paprika, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, mandarijn, appel, peer, 2 dropjes, stukje witte choco
D: broccoli, sperziebonen, gebakken biefstuk met ui/champ, gebakken aardappelen
T: -
Lief van je!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Probability: Mag altijd. En ik kan me voorstellen dat je een ander kiest, maar vragen staan toch altijd vrij?
Mensen zijn er om elkaar te helpenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Lief van je!
Waarom zou je dat denken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Probability het volgende:
Mag ik iemand DMen over een issue/probleem
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had gisteren een halve grote blok pure chocolade op (de rode van de Aldi) en een pak melkchocoladekransjes. Dus...........
Heb nu lekker witte choco met crisp gehaald, gewoon omdat het kan. STraks 1 stukje.. echt waar
Lijst:
O: kwark en vla met basterdsuiker
T's: beker cup a soup tomaat, halve komkommer, 2 cappuccino, boterham kaas
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, tomaat, halve paprika, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, mandarijn, appel, peer, 2 dropjes, stukje witte choco
D: broccoli, sperziebonen, gebakken biefstuk met ui/champ, gebakken aardappelen
T: -
Vind je lijstje dan ook heel mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef An24 het volgende:
[..]Wat lekker!
![]()
En die witte met crisp is helemaalmaar die eet ik dus in 1 keer op!
En ik ben uniekerig bezig vandaag, vanwege de enorme carbweek heb ik een balansdagje vol met groenten:
O: Een gekookt eitje, een verse jus met chiazaadjes
S: een uur en en een kwartier yoga
L: salade van een drie kwart broccoli, sla, kipfilet, parmezaanse kaas en mosterd honing dressing
T: een kwart komkommer, 100 gram worteltjes en een halve paprika met tzaziki
T: 30 gram pure chocolade
D: Tom kai soep met paksoi, champignons, tauge en kipfilet
quote:
1) Was pas om tien uur uit bed en mijn yogasessies zijn het beste op een nuchtere maag. Van dit ontbijt zit ik niet vol en ik kan er lang op teren.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Perruche het volgende:
An, 2 vragen:
1) hoe kan een mens leven op een gekookt ei als ontbijt?
2) waarom doe je chiazaad in je sinaasappelsap?
[..].
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Als ontbijt wat? Als ontbijt de Franse revolutie had verloren?
Dan nog zou ik niet weten hoe je kunt leven op een gekookt ei
Hoe kun je leven op een gebakken ei?
Hoe kun je leven op een eiland met alleen maar Fins sprekende Canadezen?
Vragen...
Me to. Moet het vaker zo doen. Gewoon die zooi weer meenemen onderwegquote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind je lijstje dan ook heel mooi
Lekker he? Veel gezond eten, ik hou er van
Jioj bent ook een wandelend reclame folderquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Aldi, afgelopen zaterdag isolatiedinges in de actie met meerdere bakjes.
ikkequote:
Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaalquote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Elke keer als ik 'chiazaadjes' lees, hoor ik de stem van de moeder uit 'rauw'.
Of Friso is doot.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha Bea gaat ermee stoppen. Mooi geweest!
Misschien mis ik iets? Het komt wat venijnig over.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaal
Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.quote:
Ja, da's waar. Ben benieuwd!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.
En ze wordt 75 donderdag.
Daar heb ik de discipline niet voor (gelukkig)quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Elke keer als ik 'chiazaadjes' lees, hoor ik de stem van de moeder uit 'rauw'.
En is het lekker?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Koken met restjes is vandaag een mix tussen coq au vin en risotto geworden
ik vind dit eigenlijk wel heel weinig, je lijstje! soep, een slade en een eitje...t stelt niet zoveel voor...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef An24 het volgende:
[..]Wat lekker!
![]()
En die witte met crisp is helemaalmaar die eet ik dus in 1 keer op!
En ik ben uniekerig bezig vandaag, vanwege de enorme carbweek heb ik een balansdagje vol met groenten:
O: Een gekookt eitje, een verse jus met chiazaadjes
S: een uur en en een kwartier yoga
L: salade van een drie kwart broccoli, sla, kipfilet, parmezaanse kaas en mosterd honing dressing
T: een kwart komkommer, 100 gram worteltjes en een halve paprika met tzaziki
T: 30 gram pure chocolade
D: Tom kai soep met paksoi, champignons, tauge en kipfilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |