PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
Nay.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zei toch Jay
Ray is toch die basketballer?
ik zei Ray. Dat is die basketballer jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zei toch Jay
Ray is toch die basketballer?
Haha DuTank heeft geen Eredivisie Live.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef DuTank het volgende:
Hahaha Veltman werd eruit gelopen door een dikke ouwe gast die een pakje per dag rookt
Sorry EpicD, ik kreeg oogaids van Pazzl zijn grappen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zei Ray. Dat is die basketballer ja
wie nietquote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry EpicD, ik kreeg oogaids van Pazzl zijn grappen.
Je hebt gewoon een oogworm.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry EpicD, ik kreeg oogaids van Pazzl zijn grappen.
SPOILER: Plaatje van een oogworm.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha DuTank heeft geen Eredivisie Live.
Ik was schaatsenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha DuTank heeft geen Eredivisie Live.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een oogworm.Pascal is in een melige buiSPOILER: Plaatje van een oogworm.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Haten is verlaten, maak hem dat duidelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik was schaatsen
En mijn pa is een hater en wilt het niet aanschaffen
Ik ben financieel afhankelijk van hemquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haten is verlaten, maak hem dat duidelijk.
Duidelijk hands en daar krijg je in Spanje altijd geel voor, in zijn geval de tweede. Wel jammer, maar terecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Djeetje het volgende:
die scheids is echt raar bij Barca.
Penalty en rood.
Wel terecht hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Djeetje het volgende:
die scheids is echt raar bij Barca.
Penalty en rood.
Dan moet je zorgen dat hij financieel afhankelijk wordt van jou. Daar zijn talloze manieren voor.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben financieel afhankelijk van hem
ja oke wel hands, maar ik wou eens even een wedstrijd zien van Barca met spanning.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Duidelijk en hands en daar krijg je in Spanje altijd geel voor, in zijn geval de tweede. Wel jammer, maar terecht.
Afgelopen tijd (en aankomende woensdag) genoeg spanning in de wedstrijden van Barca. Deze wedstrijd zou nooit spannend worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja oke wel hands, maar ik wou eens even een wedstrijd zien van Barca met spanning.
Nu is de wedstrijd al saai.
PartyPokerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat hij financieel afhankelijk wordt van jou. Daar zijn talloze manieren voor.
klopt heb er weer zin in.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Afgelopen tijd (en aankomende woensdag) genoeg spanning in de wedstrijden van Barca. Deze wedstrijd zou nooit spannend worden.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aarna-in-slaap.dhtml
ik ben een luie flikker zonder talent..quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat hij financieel afhankelijk wordt van jou. Daar zijn talloze manieren voor.
Struisvogel dit dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is gewoon een manier om m'n verdriet te verwerken.
Kan je niet naar psv danquote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ben een luie flikker zonder talent..
Retweet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ben een luie flikker zonder talent..
Zonet ook al met Pedroquote:
Ook al bij Real - Valencia.quote:
Ziet er veel beter uit ja!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
De lijntjes zitten dus al op de goede manier in futhead:
http://www.futhead.com/profiles/settings/fhsettings/
Daar kun je 'm aanpassen op volledig visible. Top!
dit is denk ik de 1e wedstrijd van hem dat hij goed speelt dit jaar.quote:
haha ja hij is echt een drama.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef vandermar het volgende:
Ik ben blij dat Sanchez niet meer altijd speelt, die is echt pure bagger bij Barcelona
twitter:xdanishaaa_ twitterde op donderdag 24-01-2013 om 16:42:29HAHAHA Mevrouw VanDerLinden werdt boos op mij omdat ik energy in het magazijn ging drinken en gooide de deur dicht totdat ik betrapt werdt ! reageer retweet
da fuq?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:xdanishaaa_ twitterde op donderdag 24-01-2013 om 16:42:29HAHAHA Mevrouw VanDerLinden werdt boos op mij omdat ik energy in het magazijn ging drinken en gooide de deur dicht totdat ik betrapt werdt ! reageer retweet
Hoe vind jij al die kuttweets?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
Kies een paar spelers, dan bouw ik er wel wat omheen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Philos het volgende:
ik heb echt een ongelooflijk kutteam. Iemand een leuk teampje voor mij in gedachte? +- 500k budget
Ja Montoya is veel beter dan Adriano, maar Adriano speelt vaker.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef vandermar het volgende:
Adriano en Alves vind ik ook pure bagger.
Je zal dat maar voor je plezier gaan zitten doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan gewoon zoeken op het woord 'werdt'
Lindgren vindt dat grappig. Hij houdt van foute spellingquote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je zal dat maar voor je plezier gaan doen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Philos het volgende:
ik heb echt een ongelooflijk kutteam. Iemand een leuk teampje voor mij in gedachte? +- 500k budget
Kost je 500k.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Philos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag eens proberen met Cavani-Falcao, al zou ik niet weten of die ook lekker spelen?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kies een paar spelers, dan bouw ik er wel wat omheen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kost je 500k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ik ga wel even kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef Philos het volgende:
[..]
Je mag eens proberen met Cavani-Falcao, al zou ik niet weten of die ook lekker spelen?hallo dus dit noemen ze nou twitter
Cavani schijnt zwaar kut te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef Philos het volgende:
[..]
Je mag eens proberen met Cavani-Falcao, al zou ik niet weten of die ook lekker spelen?
Sowieso is de hele Nederlandse taal verloederd. Ik erger me er altijd aan als mensen dan/als en zij/hun verkeerd gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dit soort shit is wel tenenkrommend.
*verloedert.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sowieso verloederd de hele Nederlandse taal. Ik erger me er altijd aan als mensen dan/als en zij/hun verkeerd gebruiken![]()
Haha ok, 3 star wf, ok nvm.quote:
verloederdquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sowieso verloederd de hele Nederlandse taal. Ik erger me er altijd aan als mensen dan/als en zij/hun verkeerd gebruiken![]()
Je mag wel tweets van mij wel plaatsen maar tweets met kk erin liever nietquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu heb ik wel weer genoeg hersencellen laten afsterven. Wat een aids.
Aids is beter he.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je mag wel tweets van mij wel plaatsen maar tweets met kk erin liever niet
Ik heb er zelf ook een hekel aan, maar zulke mensapen weten gewoon niet beter. Sorry knul.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor sommige mensen gevoelig kan liggen, maar je kunt je ook aanstellen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
op zoekenquote:
Ik heb vorige week meegemaakt dat iemand eraan is overleden dus ik stel me zeker niet aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor sommige mensen gevoelig kan liggen, maar je kunt je ook aanstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog altijd free Rijst man.twitter:rijstball_fifa twitterde op zondag 27-01-2013 om 19:57:59Ik zitte net op een stoel en toen loopte ik langs de poolitieburau en werdt ik aangehoude. #kut reageer retweet
wat een baasquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Nog altijd free Rijst man.twitter:rijstball_fifa twitterde op zondag 27-01-2013 om 19:57:59Ik zitte net op een stoel en toen loopte ik langs de poolitieburau en werdt ik aangehoude. #kut reageer retweet
Jij?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt er een mooi zilver elftal van, budget ongeveer 100k ofzo, doe wat leuks
Wat een koning is het.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Is hij geband? Waarom?quote:
twitter:jokeklokman twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 19:30:03ik stoor me echt aan de jeugd in de supermarkt en dan vooral de allochtonen die vallen me altijd lastig en dat is niet leuk liefs joke reageer retweet
Ik snap dat t vooral om cyriac ging, maar dt speelt erg goed: http://www.futhead.com/fifa/squads/4780306/quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt er een mooi zilver elftal van, budget ongeveer 100k ofzo, doe wat leuks
Ik zou met Perez en Rojasquote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik snap dat t vooral om cyriac ging, maar dt speelt erg goed: http://www.futhead.com/fifa/squads/4780306/
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef psychedelicate het volgende:
twitter:jokeklokman twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 19:30:03ik stoor me echt aan de jeugd in de supermarkt en dan vooral de allochtonen die vallen me altijd lastig en dat is niet leuk liefs joke reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand uit poule 4 een potje voor het eggie?!?
Mevludinho?
Die adidas trainingsbroekquote:
Ja! Potje voor poule 4?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef strakkeman het volgende:
Jongens Melo heeft niet gespuugd op de slowmotion videobeelden tijdens de wedstrijd zag je geen spuug uit zijn mond komen. God is groot gaf Melo ook aan en daarin zal hij gelijk krijgen.
watquote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef strakkeman het volgende:
God is groot gaf Melo ook aan en daarin zal hij gelijk krijgen.
Hoeveel heb je nodig dan? PS3?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe snel gaat dat toernooi? Heb een dringende behoefde aan liquide middelen
Ga ik weer wat packs open knallenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit wordt een TOTW met Messi en Ronaldo erin
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe snel gaat dat toernooi? Heb een dringende behoefde aan liquide middelen
Als Fus door is mag je wel 100k van mij lenen dan, kein problem.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100K gaat het om, inderdaad PS3, maar kan ook nog een paar dagen wachten op zich.
Vanaf 5:00 kijken...quote:
Ik DM je wel evenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als Fus door is mag je wel 100k van mij lenen dan, kein problem.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef strakkeman het volgende:
Jongens Melo heeft niet gespuugd op de slowmotion videobeelden tijdens de wedstrijd zag je geen spuug uit zijn mond komen. God is groot gaf Melo ook aan en daarin zal hij gelijk krijgen.
Wat is dit nou weer danquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Thorb het volgende:
Ik vond leoon eerst een kneusje maar nu wel een baasje
Haha, niet omdat hij me coins uitleent, maar heb in Leoon nooit een kneus gezien eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Thorb het volgende:
Ik vond leoon eerst een kneusje maar nu wel een baasje
La placequote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
lekker juist, maar je moeder kan niet koken
Jij wil het haar wel leren he.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
lekker juist, maar je moeder kan niet koken
Kook zelf danquote:
haten op La placequote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
La place is de aids onder de 'voedsel' ketens
Het gaat me niet eens om het chique zijn. Het is er helaas ontzettend smerig. Ze hebben wel bazige chocomelquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef quer het volgende:
[..]
haten op La place. Het is niet chique maar het eten voldoet prima en is niet al te duur
Behalve de pizza die is wel baasquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het chique zijn. Het is er helaas ontzettend smerig. Ze hebben wel bazige chocomel
twitter:CHARLICIOUSSSS twitterde op zondag 27-01-2013 om 12:51:23geert wilders is een lelijke geblondeerde piemel met aids aan zn anus :ssssss reageer retweet
ik dnek dat ik weer flink wat consumables ga kopen danquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
Ik dnek dat ik weer flink wat coins ga vergaren komende week met Messi en ROnaldo in het totw
Nicequote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef xSoDx het volgende:
Mn serie A team krijgt eindelijk vorm, net chiellini en boateng in een pakje
[ afbeelding ]
waarom koop je ze niet in de goede formatiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef xSoDx het volgende:
Mn serie A team krijgt eindelijk vorm, net chiellini en boateng in een pakje
[ afbeelding ]
Niet nodig, want hij heeft al 9 chem zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom koop je ze niet in de goede formatie
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
Ik dnek dat ik weer flink wat coins ga vergaren komende week met Messi en Ronaldo in het totw
Handanovic niet, Boateng niet, Milito ook niet en Zuniga ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet nodig, want hij heeft al 9 chem zo.
Die gaat er zoveel komen dat die ook geen reet gaat kostenquote:
50% kansquote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga alle Messi's opkopen, die wordt vast duurder met het nieuwe totw denken jullie niet
Goed idee. Ik heb 40k, zal ik helpen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga alle Messi's opkopen, die wordt vast duurder met het nieuwe totw denken jullie niet
Ik doe mee. Ik heb nog 220M op een andere account.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Nee, want gaat woensdag hopelijk slecht spelen tegen Real Madrid.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Ja, of hij crasht zelfs. Zwaar irritant.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Confetti het volgende:
Duurt het zoeken bij jullie ook soms verschrikkelijk lang?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, of hij crasht zelfs. Zwaar irritant.
Met z'n alle op 4 accounts te gelijk gaan zoeken. Misschien kunnen we de server laten crashen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, of hij crasht zelfs. Zwaar irritant.
Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nu ik de lul van Bony heb gezien moet ik hem wel verkopen in FUT
Hij is geen prostituee hoor, met je "verkopen".quote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Elke keer als ik met z'n IF speel, moet ik er aan denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil hem niet zien, anders krijg ik last van een minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weet je ook eens hoe het is om vandermar te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Elke keer als ik met z'n IF speel, moet ik er aan denken
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het is om vandermar te zijn.Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij heeft op een dating site allemaal foto's van zichzelf naar een nepprofiel gestuurd.quote:
IF Adlerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Spoortie het volgende:
Adler, Weidenfeller of Wiese als keeper?
Geen geld voor IF'squote:
DOe ik niet wantquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De hele dag aan negerpiemels denken...
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil hem niet zien, anders krijg ik last van een minderwaardigheidscomplex
Was dat die foto met die spiegel? Dacht dat dat gewoon een standaard neger wasquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft op een dating site allemaal foto's van zichzelf naar een nepprofiel gestuurd.
Wel triest eigelijk dat je als profvoetballer chicks moet regelen via een site
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was dat die foto met die spiegel? Dacht dat dat gewoon een standaard neger was
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij heeft op een dating site allemaal foto's van zichzelf naar een nepprofiel gestuurd.
Wel triest eigelijk dat je als profvoetballer chicks moet regelen via een site
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef pascal08 het volgende:
HALLO IK ZIT AL EEN PAAR MINUTEN IN DE CLUB MAAR ER IS NIEMAND. WAAROM IS ER NIEMAND? HOORT DIT BIJ HET COMPLOT?
had makkelijk een hattrick kunnen hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
SANCHEZ ARGHHHHHH, die verprutst gigantisch veel
beter ben je voor the heatquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef vandermar het volgende:
Nog maar even Heat - Celtics het einde van meepikken.
Nee.quote:
ray allen is lekker weg bij julliequote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee.
Clippers met Paul Pierce en Blake Griffin
heb ik geen vrienden in dit topic dan ?quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef quer het volgende:
[..]
heb ik geen vrienden in dit topic dan ?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef quer het volgende:
[..]
ray allen is lekker weg bij jullie![]()
![]()
![]()
![]()
edit: laat maar dacht celtics fan
Dan word het inderdaad echt gekkenhousequote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef quer het volgende:
[..]
ik dnek dat ik weer flink wat consumables ga kopen dan
wordtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Dan word het inderdaad echt gekkenhouse.
Boating heeft 7 chem, de andere 8..quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Handanovic niet, Boateng niet, Milito ook niet en Zuniga ook niet.
doe de groeten aan rijstquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef Tobi-wan het volgende:
We zoeken nog een een linksback bij clubs (xbox)
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef vandermar het volgende:
Hé
Binnenkort weer eens zombies op de xbox?
Bananaking, Kushandwizdom?
dat twitteraccount kushandwizdomquote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef vandermar het volgende:
Hé
Ik kom straks misschien wel even als ik geen lag heb door stream.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef Tobi-wan het volgende:
We zoeken nog een een linksback bij clubs (xbox)
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Gg Strakkeman. Ik liet je leven in het 2e potje en hij moest wel vallen. Dat het dan in de 90e minuut gebeurt is wel zuur.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef vandermar het volgende:
Hé
Ik probeer in clubs te komen maar kan me niet aanmelden bij EA.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom straks misschien wel even als ik geen lag heb door stream.
Jezusquote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
Helemaal klaar met fut, alle spelers die ik had op 150 gezet. Toch nog bijna miljoen coins uitgehaald
Met jou geluk packs kopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Wat zal ik ermee doen
Misschien bewaren of wachten op happy hour en packs kopen
Maak 2 vieze goedkope pace teams en de rest pakjesquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Wat zal ik ermee doen
Misschien bewaren of wachten op happy hour en packs kopen
Maikon Leitequote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt em af voor mij. Ik ben helemaal nog niet zo into silvers dus wie helpt mij
Toevallig net Maikon Leite gekocht dus dat komt wel mooi uitquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maikon Leite
Vargas - Ofoe - Donizete
Safari - Kouyate
Proto
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt em af voor mij. Ik ben helemaal nog niet zo into silvers dus wie helpt mij
Donk >>>>>> Almebackquote:
Klopt, maar dat komt qua chem niet uit. Dan heeft Vadis Odjijaj Ofoe 7 chemquote:
Hoi, welkom in deze fut reeks. Wist je dat er een site is waar je al deze dingen op kunt zoeken? De site heet ultimatedb.nl.quote:
Is er ooit een team geweest wat JIJ volledig zelf hebt samengesteld?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Maver24 het volgende:
Kouyate past er niet in dus ?, das wel jammer
Omdat ik bezig ben met school, dat heb ik eerder ook al gezegd.quote:
Toen zei je nog dat je vanavond wel kon.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat ik bezig ben met school, dat heb ik eerder ook al gezegd.
Bang voor pakkie.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Je bent geen goede voetballer als je nooit kritiek krijgt
-Georginio Wijnaldum
Wie heeft er kritiek op Messi?
In dit forum bijna niemand, want weinigen kunnen hem betalen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Je bent geen goede voetballer als je nooit kritiek krijgt
-Georginio Wijnaldum
Wie heeft er kritiek op Messi?
Ja, om 8 uur, maar toen was je er niet. Daarnaast, wat de neuk als ik nu niet kan/wil spelen, dan kan dat dus niet. Moet je niet doorgaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toen zei je nog dat je vanavond wel kon.
Zware opleiding doe jij trouwens
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #636 Vermeer, discard IFquote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Waar kan ik zien wat voor team iedereen gebruikt?
PWS nog steeds niet af?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat ik bezig ben met school, dat heb ik eerder ook al gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |