Wat zeik je nou? Niemand heeft die jongens uit België ook maar met 1 vinger aangeraakt. Al die onzin over Wild West taferelen is zwaar overtrokken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Daders identificeren ben ik helemaal voor. Van die kansloze pownews tv en al die twitter en fok helden wat minder.
Er zijn wel mensen met de dood bedreigd die hier geen reet mee te maken hadden. Maar goed, binnenkort word je ongetwijfeld op je wenken bediend.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat zeik je nou? Niemand heeft die jongens uit België ook maar met 1 vinger aangeraakt. Al die onzin over Wild West taferelen is zwaar overtrokken.
Moet je hier komuh dan! take a chill pill.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat zeik je nou? Niemand heeft die jongens uit België ook maar met 1 vinger aangeraakt. Al die onzin over Wild West taferelen is zwaar overtrokken.
Phew. Gelukkig maar. Kan ik weer rustig gaan slapen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Tchock het volgende:
TS, denk je nou echt dat dit uniek is? Hoe naïef ben je dan? Er zijn -letterlijk- duizenden van dit soort gevallen in Nederland ieder jaar. Er zijn al meer dan 2000 gevallen van (poging tot) moord of doodslag per jaar. En 60.000 mishandelingen.
En ja, daar vallen ook doden bij.
Gast ik word hier minimaal één maal per week met de dood bedreigd.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen met de dood bedreigd die hier geen reet mee te maken hadden. Maar goed, binnenkort word je ongetwijfeld op je wenken bediend.
Als jij echt dacht dat een mishandeling zoals die in Eindhoven eens per jaar voor kwam ben je echt schokkend naïef.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Phew. Gelukkig maar. Kan ik weer rustig gaan slapen.
Oh, gaan we dat nu bagatelliseren?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast ik word hier minimaal één maal per week met de dood bedreigd.
Verhuis dan uit die pauperwijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sterf!quote:
Hé dat is grappig ik ben al meer dan 10 jaar niet meer met de dood bedreigd.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehhhhh?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef borbit het volgende:
Dit kan niet langer zo doorgaan. Waar komt deze trend opeens vandaan, normaal gebeurt er nooit iets dergelijks. En nu 2 keer in een paar weken. Dit kunnen we niet accepteren, er moet veel meer politie komen. En we moeten zorgen dat het makkelijker wordt om een gewapende buurt wacht op te zetten.
Goeie vraag. Hoe komt het dat er ineens zinloos geweld voorkomt? Zo ineens 2 weken op rij een mishandeling, dit moeten we stoppen! Kamervragen!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hoe komt het dat er ineens zinloos geweld voorkomt? Zo ineens 2 weken op rij een mishandeling, dit moeten we stoppen! Kamervragen!
En hij fietste op hun fietspad! Daar heb je je aanleiding.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Jian het volgende:
`Weer een paar van die gasten die te goed zijn opgevoed`
Waarom zou het stoppen. Mensen worden al jaren in elkaar geslagen om niets en dat zie ik niet snel veranderen. Alleen vroeger waren het berichtjes op pagina 3 waar je overheen las, Nu wordt alles gefilmd en op internet gezet.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Brum_brum het volgende:
Lange Frans en Baas B hebben zich ook in de campagne tegen dit plotselinge zinloos geweld gestort. In 2007 kon je tenminste nog veilig over straat.
Die goeie ouwe tijd. In 2007 was er nog geen zinloos geweld. Is echt iets van de laatste jaren.quote:
Ik weet het niet, de doktoren zeggen van niet. Maar ja, die zijn zelf gek, dus daar hecht ik niet teveel waarde aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef arjan1212 het volgende:
Ben jij wel goed bij je hoofd? of bedoel je het sarcastisch ofzo
Het probleem lijkt de laatste tijd wel steeds erger te worden: groepen jongeren die zich onaantastbaar wanen, die geen enkele tegenspraak of opmerking dulden en alles meteen met geweld beantwoorden. Maar ik begrijp dat jij dat liever wilt ontkennen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
Dat gebeurde vroeger echt nooooit ...
Het wordt bijna tijd dat er weer een potvis aanspoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |