Ik denk dat "Ambipur" in het dagelijkse leven weinig aandacht krijgt van mannen en het daarom maar hier op FOK! zoekt, daarom ook dr onderschrift "Aandachtshoer."quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Al was ze 9 op die foto's wat kan mij het bommen heb je die tieten niet gezien? Je bent zelf vast een strijkplankie of niet?
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Al was ze 9 op die foto's wat kan mij het bommen heb je die tieten niet gezien? Je bent zelf vast een strijkplankie of niet?
Klopt. Dus?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat "Ambipur" in het dagelijkse leven weinig aandacht krijgt van mannen en het daarom maar hier op FOK! zoekt, daarom ook dr onderschrift "Aandachtshoer."
stil maar weerquote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt. Dus?
Ze is wel geil trouwens.. Dat ontken ik niet.
Maar als een man dr geil vind is hij een pedo?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt. Dus?
Ze is wel geil trouwens.. Dat ontken ik niet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Donder op man lelijke trol. Iedere hetero man zou dat mokkeltje op een verschrikkelijke manier afstraffen.
Let nou maar op voordat Ambipur je beschuldigt van pedofilie.quote:
DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
Aan haar kaaklijn is het niet te zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ziet hierin geen 13/14 jarige?...
IK zie hierin alleen maar een geile slet die geneukt wil worden...anders zet je zulke foto's niet op internetquote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ziet hierin geen 13/14 jarige?...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |