Jij zag aan die foto's wel meteen dat ze 14 is?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op die neger, ik doel op die viezerikjes in dat DBB topic.![]()
Ze is prachtig, hell ik moest er van slikken, maar kom op. 14. Pedo's..
Ze plaatst inmiddels nog steeds foto's op internet dus zo erg vind ze die aandacht allemaal niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja..Ze was 14 en oooo zoo onschuldig had ze niet door, dat mannen nu eenmaal geilen op zulke meisjes.
Heb je haar lichaam gezien? Het is lastig, maar kijk even verder dan haar borsten. Heb je haar gezicht gezien?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij zag aan die foto's wel meteen dat ze 14 is?
[..]
Ze plaatst inmiddels nog steeds foto's op internet dus zo erg vind ze die aandacht allemaal niet.
Wat een onzinquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je haar lichaam gezien? Het is lastig, maar kijk even verder dan haar borsten. Heb je haar gezicht gezien?
Ja, whatever.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat een onzinZe is ondertussen 19 en ziet er nog precies hetzelfde uit. Deze foto hieronder is vrij recent. Volgens mij moet je de definitie van pedo nog eens opzoeken.
[ afbeelding ]
het is dbbquote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Aandacht vindt ze ook wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Ik doel op die bikini foto's van toen ze een kind was. En jij begint over nu.quote:
Bij Bodybuilding forum deden ze dit ook, daarom haar reactie. Dus waarom zou ze dit dan erg vinden?quote:
Een kind? Ze wordt steeds jonger.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik doel op die bikini foto's van toen ze een kind was. En jij begint over nu.
Whatever dan ja.
Is allang gedaan door die lui daar.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Jordi23 het volgende:
iemand?
http://www.vi.nl/contact/tip.htm
Ja, verander het weer waarin jij wil en reageer niet inhoudelijk. Daarom dus: whateverquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een kind? Ze wordt steeds jonger.
Ja, dat zit er wel inquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is allang gedaan door die lui daar.
Jij kunt blijkbaar aan dr hoofd en lichaam zien dat ze 14 is, wat ik erg knap vind aangezien ze er nu op dr 19e nog exact hetzelfde uit ziet.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, verander het weer waarin jij wil en reageer niet inhoudelijk. Daarom dus: whatever
Jezus...het is me ook een wijffie hequote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat een onzinZe is ondertussen 19 en ziet er nog precies hetzelfde uit. Deze foto hieronder is vrij recent. Volgens mij moet je de definitie van pedo nog eens opzoeken.
[ afbeelding ]
Donder op man lelijke trol. Iedere hetero man zou dat mokkeltje op een verschrikkelijke manier afstraffen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, verander het weer waarin jij wil en reageer niet inhoudelijk. Daarom dus: whatever
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op die neger, ik doel op die viezerikjes in dat DBB topic.![]()
Ze is prachtig, hell ik moest er van slikken, maar kom op. 14. Pedo's..
Dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Donder op man lelijke trol. Iedere hetero man zou dat mokkeltje op een verschrikkelijke manier afstraffen.
Houd je smoel, hoer. Ik doel ook niet op hoe lekker ze is, dat zeg ik toch? Ik doel op die foto's van toen ze 13/14 was. Op die foto van nu kan ik ook wel geilen, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Donder op man lelijke trol. Iedere hetero man zou dat mokkeltje op een verschrikkelijke manier afstraffen.
Dit dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Al was ze 9 op die foto's wat kan mij het bommen heb je die tieten niet gezien? Je bent zelf vast een strijkplankie of niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd je smoel, hoer. Ik doel ook niet op hoe lekker ze is, dat zeg ik toch? Ik doel op die foto's van toen ze 13/14 was. Op die foto van nu kan ik ook wel geilen, dat is het probleem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |