PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
Op de plek van Jackson, tot UP Jackson er isquote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar zou je hem dan moeten zetten?
Jackson en Muriel allebei echt bazen.
Hihi MATHIJSJE HaHA hoho hoiquote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Dankje. Ik heb genoten van PSV![]()
Ik hoop dat jullie ondanks de nederlaag toch ook een beetje plezier hebben beleefd aan het kijken van Ajax.
Als hij al geen UP krijgt dan heeft echt niemand er recht opquote:Op zondag 27 januari 2013 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat Jackson een Up krijgen? Denk het wel toch?
Hoop wel dat ze die Non shiny laten, anders wordt die weer tyfusduur opt beginquote:Op zondag 27 januari 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij al geen UP krijgt dan heeft echt niemand er recht op
Nee joh, dan is hij na 1 dag ook max 3k ofzo..Portugese league is niet populair en bij Colombianen gebruiken echt weinig mensen hem..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze die Non shiny laten, anders wordt die weer tyfusduur opt begin
Echt een loss voor hen, favoriete spits in het spelquote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, dan is hij na 1 dag ook max 3k ofzo..Portugese league is niet populair en bij Colombianen gebruiken echt weinig mensen hem..
Ik wil gewoon een IF Martinez, ik geil sowieso al op dat zwarte kaartje.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, dan is hij na 1 dag ook max 3k ofzo..Portugese league is niet populair en bij Colombianen gebruiken echt weinig mensen hem..
Het is gewoon een en al luxeprobleem voorin..volgens mij zijn die andere non rare strikers ook allemaal best goedquote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt een loss voor hen, favoriete spits in het spel![]()
Als er een IF Jackson/ Up Jackson is en een IF Muriel ga ik eens een leuk colombianen teampje maken, kan ik mijn oude team met de oude Jackson ook gewoon houdenWel even bedenken wat voor opstelling dan.
Heaumeauquote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een IF Martinez, ik geil sowieso al op dat zwarte kontje.
Die is sweaty ja, kan je makkelijk gewoon zelf binnenschieten.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Om dan toch maar even de discussie gaande te houden jongens. Ik scoor net deze goal:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/149892016
Dat is dus ook sweaty? Ik hoor graag van u
Die Ramos heeft eigenlijk ook betere stats dan Jackson. Alleen mindere skillstatsquote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een en al luxeprobleem voorin..volgens mij zijn die andere non rare strikers ook allemaal best goed
Ik heb best lang gespeeld met Montero, dat was net een snellere Falcaoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een en al luxeprobleem voorin..volgens mij zijn die andere non rare strikers ook allemaal best goed
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Om dan toch maar even de discussie gaande te houden jongens. Ik scoor net deze goal:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/149892016
Dat is dus ook sweaty? Ik hoor graag van u
Ik vind het een prima goal. Niks aan veranderen. Mooie 1-2 in de zestien van de tegenstander (misschien net iets erbuiten). Bij Barca vinden we het prachtig, op fifa verafschuwen 'we' het. Prima goaltjequote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is sweaty ja, kan je makkelijk gewoon zelf binnenschieten.
Vorig jaar was dat echt een heerlijke silver.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb best lang gespeeld met Montero, dat was net een snellere Falcao
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is sweaty ja, kan je makkelijk gewoon zelf binnenschieten.
Dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iemand tegen je kan sweaten dan heb je gewoon slecht verdedigd
Die vent is gewoon door Bony bedreigd johquote:
Ik zou die bal altijd zelf hebben ingeschoten, dus niet die laatste pass. Dus dan is het in mijn optiek sweaty. Maar goed, ook in de categorie sweaty zijn er natuurlijk veel subcategorieën..hier kan ik prima mee leven om hem tegen te krijgen omdat het verder een mooie combinatie is..een LB+Y waarbij de spits een uur wacht op aansluiting en dan een lelijke pass geeft is 100x erger.quote:
Finnbogassonquote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verwachten jullie uit de eredivisie "zeker weten" een UP gaat krijgen?
Boerrigterquote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verwachten jullie uit de eredivisie "zeker weten" een UP gaat krijgen?
Het is ook een eeuwige discussie. En dan heb je ook nog de mensen die een team sweaty noemen, terwijl het eigenlijk slaat op een manier van spelen. Je komt ze niet vaak tegen, maar ook met een 5atb kan je gewoon goed zijn en leuk spelen...dat hoeft totaal geen verband te hebben met elkaar..in de praktijk is het vaak wel zo thoughquote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat deze discussie al afgelopen was, maar soms kun je er niks aan doen dat de tegenstander zomaar door kan lopen. Als ik lees hoe sommige mensen hier trots vertellen dat ze met 90+ pace spelers doorbreken en dan sweaty goals scoren dan heb ik daar wel moeite mee. Overigens is sweaty een term die door KSI is bedacht en het wordt door iedereen overgenomen zonder dat iemand weet wat de echte betekenis is.
Inderdaad, ik kom zelden een tegenstander met 5 atb tegen die wel goed/normaal speelt. Iemand op het EA forum maakte een 5 atb team met de traagste spelers uit het spel, daar kun je toch moeilijk wat tegen hebben lijkt mijquote:Op zondag 27 januari 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook een eeuwige discussie. En dan heb je ook nog de mensen die een team sweaty noemen, terwijl het eigenlijk slaat op een manier van spelen. Je komt ze niet vaak tegen, maar ook met een 5atb kan je gewoon goed zijn en leuk spelen...dat hoeft totaal geen verband te hebben met elkaar..in de praktijk is het vaak wel zo though
Geen Sulejmani?quote:
Waar staat dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vent is gewoon door Bony bedreigd joh
Omdat het saaie kutwedstrijden zijn tegen die teams..ik verlies er gemiddeld echt niet vaker van dan een "normaal" team, maar het is nagenoeg nooit leuk..sowieso niet van 2 kanten. Het is alleen leuk als die gast dusdanig kut is dat je er alsnog zo doorheen kan combineren.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
De vraag is echter ook, waarom zou je iets tegen 5 atb pace teams hebben die 'sweaty' spelen?
Maar voor je tegenstander is voortdurend alles verliezen ook niet leuk, en vaak zijn mensen die zo spelen zo slecht dat ze dit nodig hebben om überhaupt een kans te maken. Ik snap best dat ze het dan doen. Non stop alles 5-0 (of meer) verliezen omdat je geen 5 atb + pace speelt wordt ook kut na een paar wedstrijden. Voor hun is dit de enige manier om een kans te maken tegen de echte fifa bazen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het saaie kutwedstrijden zijn tegen die teams..ik verlies er gemiddeld echt niet vaker van dan een "normaal" team, maar het is nagenoeg nooit leuk..sowieso niet van 2 kanten. Het is alleen leuk als die gast dusdanig kut is dat je er alsnog zo doorheen kan combineren.
Veel gasten met 5atb die ik tegen kom zijn gewoon goed genoeg hoor..dat is gewoon een keuze. Vooral al die mensen in division 1.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar voor je tegenstander is voortdurend alles verliezen ook niet leuk, en vaak zijn mensen die zo spelen zo slecht dat ze dit nodig hebben om überhaupt een kans te maken. Ik snap best dat ze het dan doen. Non stop alles 5-0 (of meer) verliezen omdat je geen 5 atb + pace speelt wordt ook kut na een paar wedstrijden. Voor hun is dit de enige manier om een kans te maken tegen de echte fifa bazen.
Ik zag het ja, die wil ook niemand hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11813/
SIF..heeft er al 3 inliggen.
Tja ik speel te weinig FUT om dat te weten maar ik dacht altijd dat mensen die 5 atb met pace speelde de noobs waren die niet beter kondenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel gasten met 5atb die ik tegen kom zijn gewoon goed genoeg hoor..dat is gewoon een keuze. Vooral al die mensen in division 1.
Welke club?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakte gisteren ook een hattrick, maar zit niet in FUT.
Lijkt mij echt een groot (letterlijk en figuurlijk) talent, scoort veel voor zo'n jonge speler.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef leoon. het volgende:
Het staat nu ook op geenstijl.nl van bony
Hier
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat van Bony moet worden gehyped, dat moet het nieuws in, op Geenstijl dit dat alles
Nee iemand van dat forum heeft geenstijl gecontacteerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou er iemand van GS hier meelezen?
Was allang trending op twitter johquote:Op zondag 27 januari 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou er iemand van GS hier meelezen?
Oh lolquote:
Smerig kut team met een idioot als trainerquote:Op zondag 27 januari 2013 16:40 schreef vandermar het volgende:
Twente
80 minuten laf verdedigen en dan 10 minuten lang counteren.
Rot op naar de bundesliga, vieze grolsch nichten
Die dag was geniaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
Die gasten bij DBB hebben nu zo'n dag als wij met het tamperen
Dingen uitlenenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
Oh godverdomme, ik heb morgen ondernemingsrecht maar dat boek heb ik aan iemand uitgeleend
Heet dat boek Ondernemingsrecht en faillissementsrecht? Die heb ik namelijk nog wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
Oh godverdomme, ik heb morgen ondernemingsrecht maar dat boek heb ik aan iemand uitgeleend
Nope. Alleen ondernemingsrechtquote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heet dat boek Ondernemingsrecht en faillissementsrecht? Die heb ik namelijk nog wel.
De chaosquote:
Breng hem ff, jullie zijn bijna burenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heet dat boek Ondernemingsrecht en faillissementsrecht? Die heb ik namelijk nog wel.
Bijschrift invoegen?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef leoon. het volgende:
Is er een speciale manier in Word om onder plaatjes heel klein tabel 1.1 of figuur 1.1 te zetten?
Werkt echt super. Plaatje of tabel selecteren. Rechtermuisknop en bij bijschrift toevoegen. Werkt subliemquote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij verwijzingen, maar ik weet niet of dat goed werkt. Ik typ het meestal zelf eronder.
Leuke site, even bookmarken.quote:
Ja volgens mij ook rustige jongen. Maar dat is toch geen mottoquote:Op zondag 27 januari 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat staat hier nou?
[ afbeelding ]
Rustige jongen ofzo?
Bron? Tevens gefeliciteerdquote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef strakkeman het volgende:
DROGBA OFFICIEEL BIJ Galatasaray ongelofelijk
Op welke Turkse site heb je dit nu weer gevonden?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef strakkeman het volgende:
DROGBA OFFICIEEL BIJ Galatasaray ongelofelijk
Ik verwachtte ook niet veel meer intellectueler eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook rustige jongen. Maar dat is toch geen motto
DE SITE DOET HET NIET DUS HET ZAL WEL WAAR ZIJNquote:
Ah, ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 27 januari 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DE SITE DOET HET NIET DUS HET ZAL WEL WAAR ZIJN
Timide Garçonquote:Op zondag 27 januari 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat staat hier nou?
[ afbeelding ]
Rustige jongen ofzo?
http://www.voetbalprimeur(...)kent-bij-galatasarayquote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Op welke Turkse site heb je dit nu weer gevonden?
Lig TV heeft net verteld op de tv. Lig TV is de eredivisie live van Turkijequote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Op welke Turkse site heb je dit nu weer gevonden?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef strakkeman het volgende:
We zijn hard op weg om een Topteam in Europa te worden
Hardlopers zijn doodlopers hè. Nederland was ook favoriet op het EK, maar ging naar huis met 0 punten.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef strakkeman het volgende:
Moet Drogba wel weer fit worden/in vorm komen want hij speelt momenteel niet zo best. Zal best nog wel 2 jaar meekunnen maar met alleen routiniers kom je er ook niet (wel handig om te hebbe)quote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef strakkeman het volgende:
Ja daaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef strakkeman het volgende:
dat is het doel van ieder team, jij doet nu alleen alsof ze binnen een jaar de CL gaan winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef strakkeman het volgende:
Dat is het doel van Galatasaray ik weet niet wat er zo grappig aan is. De laatste 2 jaar zie je een dikke lijn naar boven
En qua financiën een dikke lijn naar beneden. De cijfers moeten ook zwart blijven hè.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef strakkeman het volgende:
Dat is het doel van Galatasaray ik weet niet wat er zo grappig aan is. De laatste 2 jaar zie je een dikke lijn naar boven
Ja maar in tegenstelling tot het alleen maar roepen zijn wij ook echt goed met dingen bezig. Je kan zeggen wat je wilt maar Sneijder en drogba zouden op dit moment gewoon nog aan de bak bij een topclub kunnenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is het doel van ieder team, jij doet nu alleen alsof ze binnen een jaar de CL gaan winnen
Hoe harder je rent, hoe harder je valt. Eerst zien, dan geloven. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef strakkeman het volgende:
Schijnbaar niet anders zouden ze daar wel naartoe gaan. En zeg niet dat Sneijder niet liever naar Man Utd of Liverpool was gegaanquote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelling tot het alleen maar roepen zijn wij ook echt goed met dingen bezig. Je kan zeggen wat je wilt maar Sneijder en drogba zouden op dit moment gewoon nog aan de bak bij een topclub kunnen
als je twee spelers koopt hoor je nog steeds niet meteen bij de wereldtop hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelling tot het alleen maar roepen zijn wij ook echt goed met dingen bezig. Je kan zeggen wat je wilt maar Sneijder en drogba zouden op dit moment gewoon nog aan de bak bij een topclub kunnen
Galatasaray heeft dit jaar tot nu toe al 20 miljoen winst gemaakt. daar komen CL nog bij en eventuele kampioenschapspremie.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef leoon. het volgende:
En qua financiën een dikke lijn naar beneden. De cijfers moeten ook zwart blijven hè.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
En qua financiën een dikke lijn naar beneden. De cijfers moeten ook zwart blijven hè.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En hij gaat niet voor 4 a 5k hoor
[ afbeelding ]
quote:
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat we hard op weg zijn niet dat we het al zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je twee spelers koopt hoor je nog steeds niet meteen bij de wereldtop hoor.
Kunnen qua voetbal is iets anders dan dat de clubs hun salaris willen betalen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Schijnbaar niet anders zouden ze daar wel naartoe gaan. En zeg niet dat Sneijder niet liever naar Man Utd of Liverpool was gegaan
door twee spelers te kopen ben je ook niet hard op wegquote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat we hard op weg zijn niet dat we het al zijn.
Als je niet binnen 1 of 2 jaar top bent dan kan je het alweer vergeten met Sneijder en vooral met Drogba..quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat we hard op weg zijn niet dat we het al zijn.
Nee maar Kampioen worden en Cl overwinteren welquote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
door twee spelers te kopen ben je ook niet hard op weg
Ajax kan ook kampioen worden en overwinteren in de CL, dat maakt ze nog niet wereldtop.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee maar Kampioen worden en Cl overwinteren wel
20 miljoen winst? Dat is toch wel vrij epic wat je niet meer hoort tegenwoordig..quote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee maar Kampioen worden en Cl overwinteren wel
Als ze echt zo goed zijn zou een club het ook wel willen betalen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kunnen qua voetbal is iets anders dan dat de clubs hun salaris willen betalen.
Die eerste niet.quote:
Nee maar als je elk jaar eens stapje verder komt wel. Ik zeg ook niet dat ze een topclub zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ajax kan ook kampioen worden en overwinteren in de CL, dat maakt ze nog niet wereldtop.
Waarom overwinteren ze dan niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ajax kan ook kampioen worden en overwinteren in de CL, dat maakt ze nog niet wereldtop.
Alsof Drogba in dat ene halfjaar ineens van CL winnaar naar een prutser gaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ze echt zo goed zijn zou een club het ook wel willen betalen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom overwinteren ze dan niet.
[..]
Alsof Drogba in dat ene halfjaar ineens van CL winnaar naar een prutser gaat.
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom overwinteren ze dan niet.
[..]
Alsof Drogba in dat ene halfjaar ineens van CL winnaar naar een prutser gaat.
Doe ik een cursus lezen, doe jij een spellingscursus?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal nietLeer lezen.
Dat heeft er niks mee te maken. Lekker over iets heel anders beginnen als je weet dat je ongelijk hebt, je bent net VDM.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe ik een cursus lezen, doe jij een spellingscursus?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Lekker over iets heel anders beginnen als je weet dat je ongelijk hebt, je bent net VDM.
Hij wordt ook wel een silver denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik was met Career mode de bondscoach van Ivoorkust en Drogba was 71 algemeen met 58 pace,70 kracht en 72 afmaken ofzo![]()
.
Oke steefie 2.0.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij begrijpend kan lezen zie je dat mijn punt is dat Drogba nog makkelijk in de absolute top meekan. Al zit je natuurlijk te trollen dus veel plezier ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij weer naar een andere club gaat waardoor zijn Celtic-versie zeldzaam wordt. Ik heb hem er zelf nog op staan voor 2.5k maar er staat nu ook 1 op voor 2k (al zal die wel van jouw 2e account zijn)quote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
Die Bangura in een pack, waarom hadden jullie het over hem als hij bijna niets waard is
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke steefie 2.0.Tegen minder salaris/een korter contract ja en dat willen ze niet. Maar dan zou het nog wel kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een team met hem gemaakt. Net 3 potjes gespeeld en hij is ZO BIZAR SLECHT. Die kerel kan helemaal niets gewoon.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:06 schreef diedjuh het volgende:
SIF Altidore is echt een beest, 3 goals in zijn eerste wedstrijd. Maher valt me ook alles mee, 3 assists en een goal in zijn eerste wedstrijd. Ik dacht juist dat hij mijn zwakke punt in dit team zou zijn. Alleen de verdediging valt me nog niet mee.
Ja Messi zou ook bij PSV kunnen spelen. Maar geen van de topclubs schat ze schijnbaar van zulke toegevoegde waarde dat ze aan de (waarschijnlijk belachelijke) eisen van deze twee spelers tegemoet wil komen. Zegt genoeg vind ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen minder salaris/een korter contract ja en dat willen ze niet. Maar dan zou het nog wel kunnen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bijna 2 miljoen trade profit excl. mijn 2e account
Volgens mij zit hij niet in de database maar dat weet ik niet zeker. Felipe Melo zat vorig jaar ook in de database maar hij stond toen niet op ultimatedbquote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef Jayfen het volgende:
Stel dat Drogba naar Galatasary gaat, komt ie dan terug in FUT? Of niet, omdat hij niet in de database zit.
Snoop Dogg weet ditquote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij niet in de database maar dat weet ik niet zeker. Felipe Melo zat vorig jaar ook in de database maar hij stond toen niet op ultimatedb
Puushje? Zit mobielquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
dat team van LEx nu helemaal af
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#gJJ8CAguL41:360
Ronaldo basis obv.
Best ziek geworden
Dan moet m'n oma ook een IF krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef strakkeman het volgende:
Drogba zilver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag Huntelaar een bronze zijn.
Zeker ziek team! Ik vind het alleen zo jammer van die Wellitonquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
Ronaldo basis obv.
Best ziek geworden
Ja heb elke wedstrijd in China van hem gezien?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef strakkeman het volgende:
Drogba zilver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag Huntelaar een bronze zijn.
3.5M ongeveer, dat kan duurder.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
Ronaldo basis obv.
Best ziek geworden
TOTY Ronaldo onderaan alleen al d uurder hequote:
quote:
Zon team en dan Welliton in de spitsquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
Ronaldo basis obv.
Best ziek geworden
Dat maakt niets uit. Hij heeft een half jaar geleden Chelsea eigenhandig de CL titel bezorgt. Als hij nu naar Juventus was gegaan hadden de meesten hier niet zo gepraat.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja heb elke wedstrijd in China van hem gezien?
Welliton is gewoon een beste spits, na Reus. Punt uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zon team en dan Welliton in de spits!!!!!!!
Sorry, maar ditquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Welliton is gewoon een beste spits, na Reus. Punt uit.
Maar hij valt toch een beetje uit de toon verderquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Welliton is gewoon een beste spits, na Reus. Punt uit.
Dat is precies waarom ik geen IF's meer koop.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
Met IF Neymar trouwens 9 uit 17Betaal je bijna 1000k voor een speler en dan loop je niet eens 1 op 2.
Allebei?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef pascal08 het volgende:
Hulk: 2 uit 25
Shaqiri: 24 uit 148
Ik weet wel wie er de tradepile op gaat.
Hij scoort wel bizar weinig, ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
Met IF Neymar trouwens 9 uit 17Betaal je bijna 1000k voor een speler en dan loop je niet eens 1 op 2.
Zo een verdediging en dan Welliton en Ronaldinho.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
TOTY Ronaldo onderaan alleen al d uurder he
[..]
[ afbeelding ]
Niets mis met Ronaldinho man.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo een verdediging en dan Welliton en Ronaldinho.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niets mis met Ronaldinho man.
pokerspeler voor wie ik hier coins regeldequote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Een heugelijk moment jongens!
Ik heb zojuist mijn eerste cup gewonnen
Toch niet met je 5atb team?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Een heugelijk moment jongens!
Ik heb zojuist mijn eerste cup gewonnen
Mijn auto: 19 op 1quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
Mijn Lukaku loopt 1,19 op 1 maar ik heb hem vaak gebruikt als pinch hitter dus eigenlijk is hij nog veel beter. Benteke 1,33 op 1.
Dank jequote:
silver toernooi, en die 5atb teams zijn kut dus die heb ik niet meerquote:
Je hebt nieuw contract bij ajax! En ik begin de sterren van de hemel te spelen bij FC utrechtquote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
mlapa en leitnerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil een bundesliga mix maken van goud en silver,
welke zilveren bundesliga spelers zijn zeker de moeite waard ?,
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil een bundesliga mix maken van goud en silver,
welke zilveren bundesliga spelers zijn zeker de moeite waard ?,
Lex Velthuis?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pokerspeler voor wie ik hier coins regelde
Ik speel altijd heel goed met België als ik gewoon een offline potje doe tegen een vriend. Speel jij ook gewoon tegen golds met Lukaku en Benteke? Hoe bevalt dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
Mijn Lukaku loopt 1,19 op 1 maar ik heb hem vaak gebruikt als pinch hitter dus eigenlijk is hij nog veel beter. Benteke 1,33 op 1.
Ja, ik heb divisie 2 gewonnen met m'n silvers.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speel altijd heel goed met België als ik gewoon een offline potje doe tegen een vriend. Speel jij ook gewoon tegen golds met Lukaku en Benteke? Hoe bevalt dat?
Ik ben bang dat ik met hun tegen hetzelfde euvel aan loop als met m'n IF's. Lukaku en Benteke zijn samen best wel prijzig en als ze niet meer scoren dan Reus of Welliton, dan hoeft het van mij al niet meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, ik heb divisie 2 gewonnen met m'n silvers.Speelt perfect, die twee knallen de bal er wel in, tegen welk team dan ook. Lukaku is m'n favoriete FUT spelers for sure, scoorde als pinchhitter in gouden teams ook veel.
wel Cyriac-SIF Habibouquote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier wel eens een spitsen duo Sio en Cyriac gebruikt?,
Cyriac is echt goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier wel eens een spitsen duo Sio en Cyriac gebruikt?,
Vind je het niet leuker om spelers te gebruiken die "bijzonderder" zijn dan van die lui die iedereen wel in zn club heeft?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met hun tegen hetzelfde euvel aan loop als met m'n IF's. Lukaku en Benteke zijn samen best wel prijzig en als ze niet meer scoren dan Reus of Welliton, dan hoeft het van mij al niet meer.
Lukaku moet je gewoon hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met hun tegen hetzelfde euvel aan loop als met m'n IF's. Lukaku en Benteke zijn samen best wel prijzig en als ze niet meer scoren dan Reus of Welliton, dan hoeft het van mij al niet meer.
Ik heb Lukaku ook. Dubbel en dwars zijn geld waardquote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al een hele poos geleden in een pakje gehad maar nog nooit gebruikt, wil dat wel eens gaan doenquote:
Die cyriac heeft een schot waar je U tegen zegt. Zo ontzettend OP.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Al een hele poos geleden in een pakje gehad maar nog nooit gebruikt, wil dat wel eens gaan doen
homing missile. Op de lat meestal, net als Habibouquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die cyriac heeft een schot waar je U tegen zegt. Zo ontzettend OP.
Zelf alleen tegen gespeeld. Maar ik herken het. IF Jones schiet alllllles op de paalquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
homing missile. Op de lat meestal, net als Habibou
yupquote:
wanne kutvraag!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De kwestioning en answering,, weet je.
!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
De reclame van ING wekte net mijn aandacht. De cover van Bløf's 'Hier ben ik veilig' van Nielson klinkt echt zo zuiver en strak. Normaal hou ik dus echt niet van dit soort muziek, maar dit klonk écht goed. Jammer dat er geen volledige versie van is.
Nu weet ik ook waarom sommige mensen niet gewoon doorspelen als ze een corner krijgen.quote:
Viel mij ook op inderdaad, toen ik hem hoordequote:
Dat is ook die gozer van Beauty and the Brains toch? Hij kan best goed zingen ja, maar dat nummer begint nu wel m'n irritatiegrens te bereiken. Next!quote:
Hij heeft net een nieuwe single. En een nieuwe poliep.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft net een nieuwe single. En een nieuwe poliep.
Voorlopig even stil dus.
Klopt. Veel te vaak gehoord. Stem is wel prima inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is ook die gozer van Beauty and the Brains toch? Hij kan best goed zingen ja, maar dat nummer begint nu wel m'n irritatiegrens te bereiken. Next!
Ook nice, vind jij Maher ook zo goed? Ik dacht echt dat dat mijn zwakke plek zou zijn in het team, maar valt me alles mee.quote:
nee Maher niet geweldig, maar pas 4 wedstrijden gespeeld dus kan ik nog niet zo veel over zeggen. IF De Guzman komt nog, die koop ik dinsdagquote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ook nice, vind jij Maher ook zo goed? Ik dacht echt dat dat mijn zwakke plek zou zijn in het team, maar valt me alles mee.
Waarom geen IF De Guzman trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef FiliusDeorum het volgende:
Wat vinden jullie van mijn team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vinden jullie van mijn team?Yo ne hablo NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wat vinden jullie van mijn team?GeinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Argh, kut twentequote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef leoon. het volgende:
IK BEN NIET INGELOGD, IK KAN GEEN SPOILER ZIEN! SLUIT RAMEN EN DEUREN WE GAAN ERAAN HET ZIJN DE DUITSERS DE DUITSERS HEBBEN ONS UITGELOGD.
Cech en Hart zijn beide goed, Cech een stuk goedkoper.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef pascal08 het volgende:
Wie is prijs/kwaliteit gezien de beste BPL keeper volgens jullie? Reina, Cesar en Cech heb ik gehad. Reina soms heel goed, soms dramatisch. Cesar heeft prima reflexen, maar lijkt lengte te kort te komen. En Cech maakte de beste indruk van deze 3 keepers.
Cesar vond ik wel goed, heb zijn IF dus ook maar gekocht en die is echt geniaalquote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef pascal08 het volgende:
Wie is prijs/kwaliteit gezien de beste BPL keeper volgens jullie? Reina, Cesar en Cech heb ik gehad. Reina soms heel goed, soms dramatisch. Cesar heeft prima reflexen, maar lijkt lengte te kort te komen. En Cech maakte de beste indruk van deze 3 keepers.
Ik koop geen IF's meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cesar vond ik wel goed, heb zijn IF dus ook maar gekocht en die is echt geniaal
Ik heb Sirigu op doel staan omdat ik qua prijs/kwaliteit niemand in de BPL erg sterk vindt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef pascal08 het volgende:
Dan ga ik voor Cech, aangezien ik vaak tegen Lloris scoor, lijkt hij me niet echt die 50k extra waard.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cech en Hart zijn beide goed, Cech een stuk goedkoper.
JA TERING, DE TAFEL IS WIT VAN DE ONDERKANT GODVERDOMMEquote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef psychedelicate het volgende:
ZAGEN JULLIE DIE ACTIE EN PASS VAN XAVI. GODVERDOMME.
Liefquote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef pascal08 het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe 7 atb?
[ afbeelding ]
prima teamquote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef pascal08 het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe 7 atb?
[ afbeelding ]
Agbon maar doen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef Reemi het volgende:
Al weet ik niet of Benteke hier een meerwaarde zal zijn. Lukaku zeker wel.
Agbonquote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Agbon maar doen dan?Of IF Walcott?
Het moet wat beter uitgevoerd worden. Het idee is wel goed, maar het ziet er nog niet uit.quote:
Homo's mogen geen kinderen adopterenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga mijn kind later Pilicio noemen
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo's mogen geen kinderen adopteren
Geen IF's. Sowieso Koné doen toch.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Agbon maar doen dan?Of IF Walcott?
Best lelijk inderdaad. Ze kunnen ook beter nog even erbij zetten hoeveel linkjes iemand nodig heeft en hoeveel 'ie er heeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het moet wat beter uitgevoerd worden. Het idee is wel goed, maar het ziet er nog niet uit.
Als je die instellingen veranderd ziet het er wel goed uit! Dan zijn ze niet meer doorzichtig maar echt fel Zegmaarquote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het moet wat beter uitgevoerd worden. Het idee is wel goed, maar het ziet er nog niet uit.
Oh no you didn'tquote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo's mogen geen kinderen adopteren
hij kwam er in en hij werd keihard uitgejoeldquote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maakte 'ie een solo of gingen ze met z'n allen?
Joe Allen?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kwam er in en hij werd keihard uitgejoeld
Ik wil godverdomme verder werken aan de site, maar er staan nog 2 kuttentamens voor de deur.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |