PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
Op de plek van Jackson, tot UP Jackson er isquote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar zou je hem dan moeten zetten?
Jackson en Muriel allebei echt bazen.
Hihi MATHIJSJE HaHA hoho hoiquote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Dankje. Ik heb genoten van PSV![]()
Ik hoop dat jullie ondanks de nederlaag toch ook een beetje plezier hebben beleefd aan het kijken van Ajax.
Als hij al geen UP krijgt dan heeft echt niemand er recht opquote:Op zondag 27 januari 2013 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat Jackson een Up krijgen? Denk het wel toch?
Hoop wel dat ze die Non shiny laten, anders wordt die weer tyfusduur opt beginquote:Op zondag 27 januari 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij al geen UP krijgt dan heeft echt niemand er recht op
Nee joh, dan is hij na 1 dag ook max 3k ofzo..Portugese league is niet populair en bij Colombianen gebruiken echt weinig mensen hem..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze die Non shiny laten, anders wordt die weer tyfusduur opt begin
Echt een loss voor hen, favoriete spits in het spelquote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, dan is hij na 1 dag ook max 3k ofzo..Portugese league is niet populair en bij Colombianen gebruiken echt weinig mensen hem..
Ik wil gewoon een IF Martinez, ik geil sowieso al op dat zwarte kaartje.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, dan is hij na 1 dag ook max 3k ofzo..Portugese league is niet populair en bij Colombianen gebruiken echt weinig mensen hem..
Het is gewoon een en al luxeprobleem voorin..volgens mij zijn die andere non rare strikers ook allemaal best goedquote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt een loss voor hen, favoriete spits in het spel![]()
Als er een IF Jackson/ Up Jackson is en een IF Muriel ga ik eens een leuk colombianen teampje maken, kan ik mijn oude team met de oude Jackson ook gewoon houdenWel even bedenken wat voor opstelling dan.
Heaumeauquote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een IF Martinez, ik geil sowieso al op dat zwarte kontje.
Die is sweaty ja, kan je makkelijk gewoon zelf binnenschieten.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Om dan toch maar even de discussie gaande te houden jongens. Ik scoor net deze goal:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/149892016
Dat is dus ook sweaty? Ik hoor graag van u
Die Ramos heeft eigenlijk ook betere stats dan Jackson. Alleen mindere skillstatsquote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een en al luxeprobleem voorin..volgens mij zijn die andere non rare strikers ook allemaal best goed
Ik heb best lang gespeeld met Montero, dat was net een snellere Falcaoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een en al luxeprobleem voorin..volgens mij zijn die andere non rare strikers ook allemaal best goed
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Om dan toch maar even de discussie gaande te houden jongens. Ik scoor net deze goal:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/149892016
Dat is dus ook sweaty? Ik hoor graag van u
Ik vind het een prima goal. Niks aan veranderen. Mooie 1-2 in de zestien van de tegenstander (misschien net iets erbuiten). Bij Barca vinden we het prachtig, op fifa verafschuwen 'we' het. Prima goaltjequote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is sweaty ja, kan je makkelijk gewoon zelf binnenschieten.
Vorig jaar was dat echt een heerlijke silver.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb best lang gespeeld met Montero, dat was net een snellere Falcao
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is sweaty ja, kan je makkelijk gewoon zelf binnenschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |