PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
quote:
Edjequote:
Die IF Melo was wel heel veel geluk jaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook gewoon veel geluk?
Daar lijkt het wel op jaquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef detennismaster het volgende:
POS vieze sweaty cunt
IT'S ONNNNN
Moet je maar beter verdedigen he :quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef detennismaster het volgende:
POS vieze sweaty cunt
IT'S ONNNNN
ging ie containen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef detennismaster het volgende:
POS vieze sweaty cunt
IT'S ONNNNN
Heb je het toegestaan dat hij 2 mannetjes vrij had voor de keeper?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef detennismaster het volgende:
POS vieze sweaty cunt
IT'S ONNNNN
Zo speelt hij al het hele seizoenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef ThadCastle het volgende:
Van Aanholt speelt echt goed of is dit normaal voor hem?
Dus als een bronze van 64 2x tegen Real scoort mogen we dat niet zeggen maar dit mag wel? TR gemacht.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSHAHHAHAHAHAHAHAHA
deed je ook maar zo in de partyquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus als een bronze van 64 2x tegen Real scoort mogen we dat niet zeggen maar dit mag wel? TR gemacht.
Overkomt ze wel vaker jaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
hoeveelste keer is dit dan dat ze een 2-0 voorsprong weer weggeven
Hij is ook slecht want hij is een bronze van 64.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Veltman is echt zo teringtraag niet normaal
Denken dat je er al bentquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar
1,82. Maar dat is nog klein voor een CBquote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Veltman is echt zo teringtraag niet normaal
Frank zet ze weer op scherp en we worden gewoon kampioenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en het is echt niet de eerste keer dat dit ze overkomt
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vitesse heeft wel echt de meest achterlijke supporters in heel de eredivisie je hoort die mongolen de hele wedstrijd niet en nu in eens wel
Dat doet mij aan de supporters van een andere club denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vitesse heeft wel echt de meest achterlijke supporters in heel de eredivisie je hoort die mongolen de hele wedstrijd niet en nu in eens wel
Het is toch echt zo hele wedstrijd heb ik alleen het uitvak gehoord zelfs toen Ajax nog niet voorstond.quote:
PSV supporters zijn altijd stil dat kloptquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doet mij aan de supporters van een andere club denken
Dat gebeurt toch overal niet alleen bij Vitesse. Ga jij zingen als je 3-0 weggespeeld wordt? Tuurlijk hoor je de supporters meer als hun club voorstaatquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch echt zo hele wedstrijd heb ik alleen het uitvak gehoord zelfs toen Ajax nog niet voorstond.
Bij Ajax en Feyenoord hoor je de supporters ook als ze achter staanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch overal niet alleen bij Vitesse. Ga jij zingen als je 3-0 weggespeeld wordt? Tuurlijk hoor je de supporters meer als hun club voorstaat
Zegt de Ajaciedquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Okequote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Ajax en Feyenoord hoor je de supporters ook als ze achter staan
De fans hadden door dat Vitesse vandaag ook zonder gezang wel zou winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Ajax en Feyenoord hoor je de supporters ook als ze achter staan
Oh snap, shit just got realquote:
Wat wilde je nou mat die opmerking bereiken dan? Bewijzen wat voor goede supporters je club heeft?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eens naar een wedstrijd van Ajax dan weet je dat het onzin is wat je beweert
Ik ben al 3 keer naar Ajax - AZ geweest.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eens naar een wedstrijd van Ajax dan weet je dat het onzin is wat je beweert
Is dit een grap?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Vermeer mag zn IF meteen weer inleveren
3x op dezelfde debiele manier geklopt worden. Blijf eens in je goal staan kut, je bent toch geen vliegende keep?
Dan zou je moeten weten dat het onzin is wat je zegt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer naar Ajax - AZ geweest.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Hoogstaande het volgende:
3x op dezelfde debiele manier geklopt worden. Blijf eens in je goal staan kut, je bent toch geen vliegende keep?
Nee, absoluut niet. Kijk de goals nog maar eens na. Die eerste goal is weet ik veel wie m scoorde aan de rand van de 16. Vermeer had 0,0 business daar, vooral ook omdat er nog een verdediger in de buurt was. Daarbij heeft ie prima reflexen dus kon ie als lijnkeeper een mogelijk schot prima houden. A la, zoiets doe je 1x fout, kan gebeuren. Maar niet dan nog 2 keer binnen tien minutenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zal je een geheimpje verklappen: Vrijwel alle supporters zijn wat stiller als hun cluppie 0-2 achter staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat het onzin is wat je zegt.
NAC - PSV, dit seizoen: 1-4 achter, en alsnog volle bak zingen, en (cynische) waves door het stadionquote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen: Vrijwel alle supporters zijn wat stiller als hun cluppie 0-2 achter staat.
Ik heb alleen 1 keer FC Utrechtmeegemaakt die onvoorwaardelijk 90 minuten lang bleef zingen, en ik heb toch een aantal honderden wedstrijden live meegemaakt.
Joh, een keeper is wel handig in de goal ja.quote:
Als die verdedigers eens leren verdedigen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Kijk de goals nog maar eens na. Die eerste goal is weet ik veel wie m scoorde aan de rand van de 16. Vermeer had 0,0 business daar, vooral ook omdat er nog een verdediger in de buurt was. Daarbij heeft ie prima reflexen dus kon ie als lijnkeeper een mogelijk schot prima houden. A la, zoiets doe je 1x fout, kan gebeuren. Maar niet dan nog 2 keer binnen tien minuten
Natuurlijk maar ik heb niets van Vitesse gehoord de hele wedstrijd tot de 1-2quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen: Vrijwel alle supporters zijn wat stiller als hun cluppie 0-2 achter staat.
Ik heb alleen 1 keer FC Utrechtmeegemaakt die onvoorwaardelijk 90 minuten lang bleef zingen, en ik heb toch een aantal honderden wedstrijden live meegemaakt.
Ja, ik weet ook nog een keer met AZ dat we in de Arena met 5-1 afgeslacht werden. Het was koud en guur, om warm te blijven bleven we maar zingen en springen. Bij een tegengoal viel het even een momentje stil en toen gingen we weerquote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
NAC - PSV, dit seizoen: 1-4 achter, en alsnog volle bak zingen, en (cynische) waves door het stadion
Vroegahquote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nog een keer met AZ dat we in de Arena met 5-1 afgeslacht werden. Het was koud en guur, om warm te blijven bleven we maar zingen en springen. Bij een tegengoal viel het even een momentje stil en toen gingen we weerGoede oude tijd
Klopt, ballen werden zeker prima ingeschoten. Klopt, verdedigers waren niet goed. Maar de aanvallers van Vitesse dus wel. Dan moet je er niet als een malloot in stormen als je niet weet of je de bal gaat hebben of niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als die verdedigers eens leren verdedigen.
Vermeer moet zijn goal verkleinen en doet dat, die ballen worden goed ingecshoten.
Als je bij 0-2 een lay op Ajax had geplaatst, of 1000 euro op Vitesse had gezet.... Had je een hoop kopzorgen minder gehadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
IK ZOU BIJNA DENKEN AAN OMKOPING!
2 wins?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat deze jongen zich zojuist heeft geplaatst voor de volgende ronde in de SMLENO-clup. Zijn er al andere mensen die ook door zijn?
Zojuist beide partijen gewonnen van Kent, en ik kom daarmee op 13 punten volgens mij.quote:
Die bronzen ging bij mij binnen een paar minuten weg voor 2400.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 wins?
[ afbeelding ]
In 5 seconden weg
De oplossing is geen ajaxieden als vrienden op FBquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, zijn er bij jullie ook zo weinig Ajax berichten op facebook?
Wat een topdag!
was ie boos?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zojuist beide partijen gewonnen van Kent, en ik kom daarmee op 13 punten volgens mij.
Als je zo dicht bij Amsterdam woont is dat lastig.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De oplossing is geen ajaxieden als vrienden op FB
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef detennismaster het volgende:
POS vieze sweaty cunt
IT'S ONNNNN
Hij is offline, ik weet het niet. Hij kreeg wel wat kansjes, maar naar mijn bescheiden mening was het dik verdiend.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je bij 0-2 een lay op Ajax had geplaatst, of 1000 euro op Vitesse had gezet.... Had je een hoop kopzorgen minder gehad
Ik ben niet boos hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is offline, ik weet het niet. Hij kreeg wel wat kansjes, maar naar mijn bescheiden mening was het dik verdiend.
Alleen lichtelijk gefrustreerd.quote:
Eerste wedstrijd scoorde ik 2x met afleggertjes ja. Maar je hebt ook gezien hoe het me in die 5x verging dat ik voor je keeper stond en wel zelf schootquote:
Mee eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef pascal08 het volgende:
Zonde weer. Ondanks dat de statistieken anders beweren, geeft Ajax te vaak een voorsprong uit handen.
Vermeer leek wel 2 wedstrijden te spelen. 1 met superreflexen en 1 als een kip zonder kop. Gekke keeper blijft het toch ook.
Meer 1vs1 oefenen dusquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd scoorde ik 2x met afleggertjes ja. Maar je hebt ook gezien hoe het me in die 5x verging dat ik voor je keeper stond en wel zelf schootEn dat was gisteren tegen Reemi ook al zo: toen miste ik ook 4 kansen 1vs1 met de keeper. Daar leer je wel van: afleggen dus
De eerste zinquote:
Nja, er is nog niets verloren. PSV verliest van PEC en Feyenoord van Ajax en Ajax van Vitesse en Vitesse is een boutclub, dus alles is nog mogelijk.quote:
Het echt is geen FIFAquote:Op zondag 27 januari 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon afleggen. Gebeurt in het echt ook.
Alles kan, alleen een 2-0 voorsprong in een helft weggeven vind ik niet echt kunnenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, er is nog niets verloren. PSV verliest van PEC en Feyenoord van Ajax en Ajax van Vitesse en Vitesse is een boutclub, dus alles is nog mogelijk.
Conclusie, PEC gaat kampioen worden. Muahaha.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, er is nog niets verloren. PSV verliest van PEC en Feyenoord van Ajax en Ajax van Vitesse en Vitesse is een boutclub, dus alles is nog mogelijk.
Dat is not dun neequote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alles kan, alleen een 2-0 voorsprong in een helft weggeven vind ik niet echt kunnen
Het rare is dat het me in random potjes wel prima lukt. Maar vrijdag tegen Reemi miste ik er echt een stuk of 4 op rij zo, met als resultaat een verlies (en een zuur gevoel, want ik was gelijkwaardig). Als er dan toch een mannetje meeloopt, leg ik hem de volgende keer gewoon af, wat vrijdag gebeurde laat ik me nog een keer gebeurenquote:
Nouja die 1e goal was ook niet geheel verdiend vind ik. Ik bedoel het is niet dat Ajax overwegend beter was ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alles kan, alleen een 2-0 voorsprong in een helft weggeven vind ik niet echt kunnen
Je kan de druk niet aanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het rare is dat het me in random potjes wel prima lukt. Maar vrijdag tegen Reemi miste ik er echt een stuk of 4 op rij zo, met als resultaat een verlies (en een zuur gevoel, want ik was gelijkwaardig). Als er dan toch een mannetje meeloopt, leg ik hem de volgende keer gewoon af, wat vrijdag gebeurde laat ik me nog een keer gebeuren
Ik als uitvinder van de uitspraak SMLENO had een regel erbij moeten bedenken dat sweaty goals niet mogen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het rare is dat het me in random potjes wel prima lukt. Maar vrijdag tegen Reemi miste ik er echt een stuk of 4 op rij zo, met als resultaat een verlies (en een zuur gevoel, want ik was gelijkwaardig). Als er dan toch een mannetje meeloopt, leg ik hem de volgende keer gewoon af, wat vrijdag gebeurde laat ik me nog een keer gebeuren
het was sowieso slecht, maar als je dan 2-0 voorkomt, verdiend of onverdiend, moet je dat gewoon vast kunnen houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nouja die 1e goal was ook niet geheel verdiend vind ik. Ik bedoel het is niet dat Ajax overwegend beter was ofzo.
Sleepje is ideaal maar moet je wel een speler hebben met de skilsssssquote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zat er dik in na die goal van Jansen. Aps de tegenstander ruikt dat ze van Ajax kunnen winnen, dan gaan ze er voor de volle 100% voor en dan raken ze bij Ajax achterin in paniek. Op die momenten mis ik iemand als Vertonghen, die gewoon de rust bewaard.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Reemi en Kent mogen wel continu met hun keeper tot ver buiten de 16 uitkomen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik als uitvinder van de uitspraak SMLENO had een regel erbij moeten bedenken dat sweaty goals niet mogen.
Neem Welliton of Reus in plaats van Gudelj.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik niet kunnen zien, maar dat is ook dom ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Reemi en Kent mogen wel continu met hun keeper tot ver buiten de 16 uitkomen?
Soms staat die keeper al zo direct voor je neus, dat afleggen eigenlijk ook de neige optie is.
ik zat al te denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het zat er dik in na die goal van Jansen. Aps de tegenstander ruikt dat ze van Ajax kunnen winnen, dan gaan ze er voor de volle 100% voor en dan raken ze bij Ajax achterin in paniek. Op die momenten mis ik iemand als Vertonghen, die gewoon de rust bewaard.
Door te zweten jaquote:
Principekwestiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem Welliton of Reus in plaats van Gudelj.
Print de coins gewoon uit voor hem danquote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef Jayfen het volgende:
Ben coins aan het verkopen op marktplaats, krijg ik een mailtje van iemand:
Beste Jay,
Ik zou het graag willen kopen via de post. Zodat ik eerst mijn geld opstuur Lukt dit?
Marktplaats volk
Ligeon weet nu in ieder geval waar hij staat, hij wordt weer gepasseerd en Alderweireld wordt RB gezet en Veltman CBquote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat al te denkenmaar ik dacht, post het maar niet want dan ben ik weer negatief. En Veltman is ook nog niet echt alles.
Er is een verschil tussen passen/afleggen en een sweaty goal maken. Iedereen denkt tegenwoordig dat alles een sweaty goal is. En bovendien zijn ze niet verboden ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Reemi en Kent mogen wel continu met hun keeper tot ver buiten de 16 uitkomen?
Soms staat die keeper al zo direct voor je neus, dat afleggen eigenlijk ook de enige optie is.
Edit: daarbij heb ik hier al meerdere keren gezegd dat afleggen ook een vorm van goed positiespel is: dat je met 2 man vrij voor de goal staat is ook een verdienste. Daarom hoor je mij ook nooit zeiken als ik ze tegen krijg.
ik mag ook wel vaker gaan sweaten, een op een faal ik steedsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen passen/afleggen en een sweaty goal maken. Iedereen denkt tegenwoordig dat alles een sweaty goal is. En bovendien zijn ze niet verboden ofzo.
Dit is door de fifa community de wereld in gebracht. Idioten die elkaar napraten, maar gewoon al die goals tegenkrijgen omdat ze niet kunnen verdedigenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen passen/afleggen en een sweaty goal maken. Iedereen denkt tegenwoordig dat alles een sweaty goal is. En bovendien zijn ze niet verboden ofzo.
Helaas is de AI zo slecht dat je er vaak niks aan kan doen dat er ineens 2 man door kunnen lopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Edit: daarbij heb ik hier al meerdere keren gezegd dat afleggen ook een vorm van goed positiespel is: dat je met 2 man vrij voor de goal staat is ook een verdienste. Daarom hoor je mij ook nooit zeiken als ik ze tegen krijg.
True. Er bestaan tegenwoordig ook sweaty crosses en sweaty longshotsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Onervaren, dat zag je goed bij die dekkingsfout die vooraf ging aan de 2-0. Ach, je moet dingenzo snel mogelijk relativeren en weer verder gaan met belangrijkere dingen. Elkaar uitschelden om een potje voetbal laat ik over aan de dommen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat al te denkenmaar ik dacht, post het maar niet want dan ben ik weer negatief. En Veltman is ook nog niet echt alles.
Dit. Kuddeveequote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is door de fifa community de wereld in gebracht. Idioten die elkaar napraten, maar gewoon al die goals tegenkrijgen omdat ze niet kunnen verdedigen
daarom NBA 2K13>FIFA13, daar is een sweaty pass juist mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Er bestaan tegenwoordig ook sweaty crosses en sweaty longshots
Die laatste kwam ik gisteren tegen. Die gast stond met zn rug naar de goal, en produceert op een of andere manier een enorme knal uit een onmogelijke positiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sweaty longshots.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft nog veel te leren, maar hij is nog jong.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Onervaren, dat zag je goed bij die dekkingsfout die vooraf ging aan de 2-0. Ach, je moet dingenzo snel mogelijk relativeren en weer verder gaan met belangrijkere dingen. Elkaar uitschelden om een potje voetbal laat ik over aan de dommen.
Dat is onzin, je hebt gewoon geen skills nodig om zo'n goal te maken. Ik speel liever tegen 5 atb dan tegen iemand die sweaty goals maakt.quote:
Eerst deed ik het standaard, toen ik op FOK kwam helemaal niet meer maar nu wel steeds vaker. In friendlies dan meestal niet, maar we zijn ook wel hypocriet want tijdens het clubben word je uitgescholden als je niet aflegt op het beslissende momentquote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is door de fifa community de wereld in gebracht. Idioten die elkaar napraten, maar gewoon al die goals tegenkrijgen omdat ze niet kunnen verdedigen
SIF Alti kan dat echt goed, in een keer draaien en snoeihard uithalenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die laatste kwam ik gisteren tegen. Die gast stond met zn rug naar de goal, en produceert op een of andere manier een enorme knal uit een onmogelijke positieKruising..
Geen skills? Op het goede moment een goede pass of steekpass geven en daarmee iemand vrij voor de goal zetten is ook een skill.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is onzin, je hebt gewoon geen skills nodig om zo'n goal te maken. Ik speel liever tegen 5 atb dan tegen iemand die sweaty goals maakt.
Hangt er vanaf imho.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is onzin, je hebt gewoon geen skills nodig om zo'n goal te maken. Ik speel liever tegen 5 atb dan tegen iemand die sweaty goals maakt.
Hard rennen en LB+Y kan iedereenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen skills? Op het goede moment een goede pass of steekpass geven en daarmee iemand vrij voor de goal zetten is ook een skill.
Ik bedoelde zonder echt te draaien. Die gast zn neus stond naar voren, zn leuter naar achteren.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SIF Alti kan dat echt goed, in een keer draaien en snoeihard uithalen
Een sweaty kan je ook maken na 20 passes.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hard rennen en LB+Y kan iedereen
Ik speel niet vaak met hoge passen: alles over de grond.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hard rennen en LB+Y kan iedereen
Serieus? Dus Chelsea gaat thuis verliezen? Ga je geld inzetten?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Chelsea wordt overigens uitgeschakeld in de FA Cup door Brentford
5atb is een intentie vooraf om iets dat overpowered is uit te buiten. Een sweaty goal maken is gewoon iets dat noodzakelijk kan zijn. Als ik met Blind 1-op-1 sta met een keeper ga ik niet proberen de bal vol in de kruising te jagen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Al speel je een aanval over 30 schijven uit, als je de laatste bal sweaty geeft ben je een mongoolquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel niet vaak met hoge passen: alles over de grond.
Nee want er stond nog een keeper in de goalquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kent vergeet trouwens wel even te vertellen hoe hij op voorsprong kwam: steekbal, mijn verdediger zit er tussen maar speelt de bal te ver voor zich uit, Kent pikt de bal op en kan vrij doorlopen naar de goal...is dat dan weer niet sweaty?
ik vind je ook zonder sweaty goals een mongoolquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Al speel je een aanval over 30 schijven uit, als je de laatste bal sweaty geeft ben je een mongool
Pfff...dit heeft verdomd veel weg van autismequote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want er stond nog een keeper in de goal
Ow, dus het is mijn schuld dat Kent continu met zijn keeper op randje 16 bivakkeert? Hij had er wel een tentje kunnen opslaanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want er stond nog een keeper in de goal
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik vind je ook zonder sweaty goals een mongool
Johquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pfff...dit heeft verdomd veel weg van autisme
DS2 heeft ook een vorm van autismequote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TR gemacht. (voor double post)quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zoek je waarschijnlijk de verkeerde Barcelona.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waard? Staat geen enkele op markt bij PS3. Kan iig niks vinden? Alleen dos santos
Ah barcelona B zekerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan zoek je waarschijnlijk de verkeerde Barcelona.
Als ik sweaty kan scoren dan doe ik dat gewoon hoor. Kan daar niet wakker van liggen. Gister won ik nog een wedstrijd met 3 crosses/kopballen. Een doelpunt is een doelpunt, moet je maar beter verdedigen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door te zweten ja![]()
Ik betrap mezelf er ook op dat ik dit jaar veel meer sweat dan vorig jaar...nog steeds niet zoals de gemiddelde Futter ofzo, maar ik ga echt geen risico meer nemen in spannende potjes tegen onsportieve mongolen..Verrot door de community
Ik was iets te vroeg met mijn oordeelquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serieus? Dus Chelsea gaat thuis verliezen? Ga je geld inzetten?
Ik zei TR gemacht, toen dachten jullie dat dat was vanwege die eerste post maar het was omdat je 2 posts achter elkaar plaatste.quote:
Ik vermijd het ook niet echt uit moreel bezwaar, maar meer omdat ik het gewoon lelijk en saai vind..ik scoor liever unieke en mooie goals, maar dat is met FIFA niet echt makkelijk (het unieke deel)quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik sweaty kan scoren dan doe ik dat gewoon hoor. Kan daar niet wakker van liggen. Gister won ik nog een wedstrijd met 3 crosses/kopballen. Een doelpunt is een doelpunt, moet je maar beter verdedigen.
Faal!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan zoek je waarschijnlijk de verkeerde Barcelona.
quote:Het vakantiegevoel neemt ook wat af als je in een ander euroland bent, er wordt immers met hetzelfde geld betaald als in het eigen land.
Reguleringquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef laucas het volgende:
Zijn er vooraf geen afspraken gemaakt om dit soort toestanden te voorkomen?
Dit ook ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vermijd het ook niet echt uit moreel bezwaar, maar meer omdat ik het gewoon lelijk en saai vind..ik scoor liever unieke en mooie goals, maar dat is met FIFA niet echt makkelijk (het unieke deel)
Puntje bij paaltje is het toch moeilijk te verbieden, want als iemand in de finale in de laatste minuut met 2 man op de keeper afgaat en de speler met de bal staat in feite in een onmogelijke hoek, willen we toch allemaal die finale winnen met meer dan 100K prijzengeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef laucas het volgende:
Zijn er vooraf geen afspraken gemaakt om dit soort toestanden te voorkomen?
Ja dat is ook wel zo. Ik tik niet vaak met Y langs de keeper. Vaak sta ik iets verder naar de zijkant en dan komt de pass met 2 of 3 keer X. Krijg je sowieso wat mooiere doelpunten, maar vaak ga ik pas echt voor schoonheid als ik 2 doelpunten voorsta. Eerst wil ik gewoon resultaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vermijd het ook niet echt uit moreel bezwaar, maar meer omdat ik het gewoon lelijk en saai vind..ik scoor liever unieke en mooie goals, maar dat is met FIFA niet echt makkelijk (het unieke deel)
Dat vind ik ook wel echt een minpunt hoor. M'n hele Europese vakantiegevoel is er door naar de klote gegaan. Het ergste is nog dat je tegenwoordig niet alleen met hetzelfde geld betaald, maar dat je ook nog eens je eigen geld terug krijgt als je betaald in Griekenland, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Thorb het volgende:
Op een serieuze site over nadelen van de euro
[..]
Ja, gewoon munten met de opdruk van Bea op je vakantie waar je 1500 euro voor neer moet leggenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel echt een minpunt hoor. M'n hele Europese vakantiegevoel is er door naar de klote gegaan. Het ergste is nog dat je tegenwoordig niet alleen met hetzelfde geld betaald, maar dat je ook nog eens je eigen geld terug krijgt als je betaald in Griekenland, bijvoorbeeld.
Dit ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Ik tik niet vaak met Y langs de keeper. Vaak sta ik iets verder naar de zijkant en dan komt de pass met 2 of 3 keer X. Krijg je sowieso wat mooiere doelpunten, maar vaak ga ik pas echt voor schoonheid als ik 2 doelpunten voorsta. Eerst wil ik gewoon resultaat.
Sorry hoor, maar in die Turkse competitie, wordt ook maar wat raak gekocht.quote:
ik noem sneijder en drogba niet zomaar aankopen. Dit zijn spelers die elk team sterker zouden makenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in die Turkse competitie, wordt ook maar wat raak gekocht.
Je broer download teveel porno.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef Thorb het volgende:
Elke keer als mijn broer thuiskomt valt het internet op mijn laptop weg. Doe je probleem oplossen zegt ie sluit de internetkabel aan
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef Thorb het volgende:
Elke keer als mijn broer thuiskomt valt het internet op mijn laptop weg. Doe je probleem oplossen zegt ie sluit de internetkabel aan
Stuur je broer weer weg dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef Thorb het volgende:
Dat hij nog in packs zit snap ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Na 30 silverpacks mijn eerste goede speler:
[ afbeelding ]
Volgens mij staat het lampje op het modem nu ook te knipperenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk hetzelfde IP als je broer
Betrap 'm terwijl hij porno kijktquote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij staat het lampje op het modem nu ook te knipperen
Ik overweeg serieus een andere keeperquote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef Reemi het volgende:
Ik scoorde tegen Pots wel een leuk longshot
hou op hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus een andere keeper
Hoe bevalt Pirlo? Klose vond ik behoorlijk tegenvallen trouwens.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, zit me te vervelen... Daarom maar even over m'n teams.
Wat zouden jullie veranderen? En ja ik heb zoals altijd alleen 3 serie A teams.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt op Futhead de stats van TOTY Ronaldo opgezocht, nu denken ze dat je nog meer coins wil lenenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef pascal08 het volgende:
Waarom krijg ik advertenties over leningen? Ik hoef helemaal niks te lenen. Ik heb focking bijna 2 miljoen coins op de bank.
Tsja, ik zou wel dingen veranderen maar heeft te maken met persoonlijke voorkeurquote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn 3e team staat campagnaro op de plek van Silvestre.
Hernanes o.i.d. in plaats van Zarate op die positie. Zarate is meer een spits vind ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn 3e team staat campagnaro op de plek van Silvestre.
Heb met Pirlo nog niet zo heel veel gespeeld. Mijn 2e team was eerst 4231, wel met Klose, maar dan Ibarbo erachter (BAAS!) en Moralez en Zarate op CAM. De paar potjes die ik met hem gespeeld heb waren op zich prima. goede passes, makkelijk spel verlegen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe bevalt Pirlo? Klose vond ik behoorlijk tegenvallen trouwens.
dat is wel het belangrijkste argument jaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Thorb het volgende:
Op een serieuze site over nadelen van de euro
[..]
die Galitsios was echt ziek vorig jaarquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Na 30 silverpacks mijn eerste goede speler:
[ afbeelding ]
Ja ik zat er ook aan te denken om Zarate te vervangen, ik had een snelle kerel daar nodig omdat hij eerst achter Totti stond (38 pace). Ik zat eigenlijk aan Boateng te denken, vooral omdat hij in vorige FUT's zo enorm baas was. Zie nu dat er in dat team nog iets niet goed staat. Ik heb nu Palacio op RF, het is fijn om een right footer daar te hebben staan om crosses voor Klose af te leveren.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Hernanes o.i.d. in plaats van Zarate op die positie. Zarate is meer een spits vind ik.
Guarin halen, geniale speler dit jaarquote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook aan te denken om Zarate te vervangen, ik had een snelle kerel daar nodig omdat hij eerst achter Totti stond (38 pace). Ik zat eigenlijk aan Boateng te denken, vooral omdat hij in vorige FUT's zo enorm baas was. Zie nu dat er in dat team nog iets niet goed staat. Ik heb nu Palacio op RF, het is fijn om een right footer daar te hebben staan om crosses voor Klose af te leveren.
Haha, dat was dus ook de persoonlijke voorkeur waar ik hierboven op doeldequote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook aan te denken om Zarate te vervangen, ik had een snelle kerel daar nodig omdat hij eerst achter Totti stond (38 pace). Ik zat eigenlijk aan Boateng te denken, vooral omdat hij in vorige FUT's zo enorm baas was. Zie nu dat er in dat team nog iets niet goed staat. Ik heb nu Palacio op RF, het is fijn om een right footer daar te hebben staan om crosses voor Klose af te leveren.
Ook EL aan het kijken?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha hoezo heeft Torres nu een GJE kapsel
Een badminton-shuttle op zn kop?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha hoezo heeft Torres nu een GJE kapsel
Jaquote:
In de Serie A heb je genoeg keuzequote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mooi eerbetoon danquote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is sinds vorige week (dus toen GJE genomineerd werd voor de awards)
shave4GJEquote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het niet. Sneijder speelde niet en alsnog zat Coutinho vaker op de bank dan dat hij speeldequote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie hier denkt dat als Coutinho wordt getransferd dat hij dan een UP krijgt? Ik denk het wel omdat iedereen die naar Liverpool gaat een UP krijgt
Hmmm, ik had hem eerst als CDM in de 4231 en daar deed hij het eigenlijk wel prima. Zal hem wel weer eens een keertje uitproberen. Op zich zijn de workrates ook wel interessant, aangezien Pirlo Low attack heeft en een langzame defender is. Dan moeten de andere spelers ook een beetje mee verdedigen maar vooral ook lekker aanvallend spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin halen, geniale speler dit jaar
quote:
Haha, de NIF is echt al goed. Heb nu Milito naast hem staan die het goed doet, maar ik wil op zich Ibarbo wel ombouwen tot een spits. Als CF in 4231 scoorde hij echt bizar veel.quote:
Herinner me niet aan die awardsquote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor 11 februariquote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Potje? Moeten ze vandaag niet allemaal afgewerkt zijn?
Nee, moet werken aan PWS.quote:
quote:
Omdat zijn snikkel ook zo heetquote:Op zondag 27 januari 2013 15:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie een blackberry ?
Mij heet DeAndrequote:
NEEquote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mij heet DeAndre
niet de andre maar die andre snap je :p
quote:
Dankje. Ik heb genoten van PSVquote:
Waar zou je hem dan moeten zetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|