abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 07:03:39 #1
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122102302
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_122102305
Hoi :W
-XOXO-
pi_122102307
Iedereen gefeli met zijn baby
-XOXO-
pi_122102308
Hihi
-XOXO-
pi_122102309
Dat rijmt :D
-XOXO-
pi_122102310
Ga slapen ofzo! :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122102313
artisitiek uiten mag elders op Fok!

[ Bericht 86% gewijzigd door debuurvrouw op 27-01-2013 10:22:02 ]
-XOXO-
pi_122102314
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 07:08 schreef Ticootje het volgende:
Slapen? Nee joh :P
-XOXO-
pi_122102317
Ik trakteer het hele topic op beschuit met muisjes *O*

-XOXO-
pi_122102324
Komt niemand met mij praten? -O-
-XOXO-
pi_122102332
Hoe heeft het hebben van een baby jullie leven veranderd?
-XOXO-
pi_122102356
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 07:08 schreef Ticootje het volgende:
Ben jij eigenlijk mama?
-XOXO-
pi_122102564
Kyara, wat een plaatjes, jouw meiden!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122102638
Kyara O+ Wat zijn ze cute!
pi_122102639
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
Kyara, wat een plaatjes, jouw meiden!
Hoi :W
-XOXO-
pi_122102646
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:00 schreef freecell het volgende:
Kyara O+ Wat zijn ze cute!
Gefeli met de kleine *O*
-XOXO-
pi_122102923
Kyara goed werk afgeleverd weer! O+ ^O^ O+
pi_122102929
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kyara goed werk afgeleverd weer! O+ ^O^ O+
Hai O+ *; :@
-XOXO-
pi_122103125
Tof topic dit :Y
-XOXO-
pi_122103212
Wauw Kyara, mooie meiden. Wat fijn dat ze het zo goed doen.

Hier weer een wakkere nacht gehad. Twee keer voeden en daarna wil ze dus niet liggen voor zeker een uur en soms twee. Bed omhoog helpt niet. En zo rechtop als zij wil kan het bed niet zonder dat ze naar beneden zakt. Overdag gaat dat wel goed overigens met slapen en eten. Van de week maar eens bij het cb aankaarten.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_122104046
Mooie meiden Kyara O+
Hoe lang moeten ze in het zkh blijven?

Ik sluit me aan bij de wakkere nachten. Mijn verkouden baby hoest en proest wat af. Hij heeft uiteindelijk naast mij van 2 tot 4 geslapen (en ik dus niet :O ), daarna weer in zijn eigen bed. En na de eerste voeding ook tussen ons in blijven liggen.
Met zijn bovenlichaam op het kussen, zodat het snot en slijm wat kon zakken.

En nu is het een zielig baby'tje. ;(
  zondag 27 januari 2013 @ 10:51:30 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122104173
Kyara wat een schatjes!! O+ :D *O* En wat een mooie namen zeg, geweldig :D
Estrys wat lastig :* -O- Wij hadden in het begin in het wiegje onder het matrasje zowel voor als achter 2 handdoeken gelegd, zodat ze in een kuiltje lag.. vond ze wel prettig. Maar dat helpt dus niet, dat is niet hoog genoeg voor jouw meid?

Wat vervelend van de wakkere nachten zeg, mango ook al! :* -O- Achgossie, verkouden.. ;( Beterschap!

Nou hier heb ik een hele luxe nacht gehad, manlief had de voedingen gedaan :o O+ :@ Nou gaat ie vandaag ook weg voor een week wintersport, dus das wel fijn, vanaf nu mag ik het weer gewoon doen :+ Maar heerlijk geslapen dus O+

Wat een vies slurrie weer is het trouwens he -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_122104779
Wat een kleintjes Kyara ! Zo schattig ! ook wel erg kwetsbaar *;
Tinu:Fijn dat je foto´s zijn teruggehaald ! Mooi !
En onze Sam is dus niet Barbie :D
Hoe is het met Bram ?
Phaidra: een schatje ! Lief pakje ook O+

Verder alles kwijt.

Hier verdrietig omdat de TP niet is gelukt. Zwaar ongesteld dus.
De kleine meid beweegt als een malle. Probeert te zitten, te kruipen , rolt de kamer door en stoot haar hoofd :+ :D

Morgen CB, ben benieuwd naar de stats !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_122104991
Leuke kleintjes Kyara
-XOXO-
pi_122105284
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:51 schreef Enfermera het volgende:
Kyara wat een schatjes!! O+ :D *O* En wat een mooie namen zeg, geweldig :D
Estrys wat lastig :* -O- Wij hadden in het begin in het wiegje onder het matrasje zowel voor als achter 2 handdoeken gelegd, zodat ze in een kuiltje lag.. vond ze wel prettig. Maar dat helpt dus niet, dat is niet hoog genoeg voor jouw meid?

Wat vervelend van de wakkere nachten zeg, mango ook al! :* -O- Achgossie, verkouden.. ;( Beterschap!

Nou hier heb ik een hele luxe nacht gehad, manlief had de voedingen gedaan :o O+ :@ Nou gaat ie vandaag ook weg voor een week wintersport, dus das wel fijn, vanaf nu mag ik het weer gewoon doen :+ Maar heerlijk geslapen dus O+

Wat een vies slurrie weer is het trouwens he -O-
Nee dat lijkt niet te werken. ze wil alleen bijna verticaal en dan op haar buik. Het is nu al twee nachten minder, daarvoor ging het wat beter. Op en af dus.
pi_122105471
Mango beterschap voor je baby.

Hier ook nog eens een *O* voor Kyara's en Argento's meiden. Ze zijn een plaatje.

Estrys, hopelijk gaat het gauw beter met slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122105659
Bram is echt een melkmonster!! Tikt vandaag de 4700 aan. :') Waar gaat het stoppen?
pi_122105937
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Bram is echt een melkmonster!! Tikt vandaag de 4700 aan. :') Waar gaat het stoppen?
:D beertje

En die van ons zit net op de 3200 met wat geluk
pi_122106444
Als het aan Bram ligt dan ligt hij de hele dag wel met een tepel in z'n mond.
pi_122106543
*komt topic binnen*

Het is al weer bijna 4 weken geleden dat onze kleine meid is geboren, maar eerder er aan toe komen om hier te posten lukte me niet.

Inmiddels is ze wel duidelijk al gegroeid, al gok ik dat ze ook nog niet verder komt dan 3,5 kilo. Ze heeft een mooie start gemaakt, dipte net zoals ieder kind in gewicht na de geboorte maar klom na een weekje weer terug op het gewicht en lijkt dagelijks te groeien. Ze zit nog wel heel lief in maatje 50 kleding, dat kijkt allemaal zo schattig. Ze heeft even geel gezien, maar ook dat is er weer vanaf.

In het ziekenhuis "beschuldigde" ze haar direct van prematuur gedrag. Ze is wel iets misselijk geweest en snapte totaal niet hoe ze moest aan happen aan de borst. Zelfs uit de fles drinken lukte regelmatig niet omdat ze het niet snapt. Drinken uit de borst doet ze helaas nog steeds niet, dus kolf ik dagelijks maar af. Het slapen gaat heel wisselend, de ene keer heel mooi en de andere keer duidelijk niet, maar dat hoort er bij gok ik zo.

Vind het leuk om hier mee te gaan posten, maar moet er nog wel in komen. Het is allemaal nog steeds heel overweldigend. Ik kan me echt niet voorstellen hoe je deze tijd goed doorkomt met al meerdere kinderen.
pi_122106618
Kleinzusje wat verdrietig dat het niet is gelukt :(

Papillion Welkom !
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122106728
Papi wat een schatje! Van harte O+

Kz :*
pi_122106729
Papillion, je meidje aan de borst krijgen is altijd nog een optie he? Een goede laktatiekundige kan je misschien wel begeleiden als je dat wilt.
pi_122106831
Mango en Sam thx :* :* :*

papillion: welkom !!
pi_122106937
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef papillion het volgende:

Het is allemaal nog steeds heel overweldigend. Ik kan me echt niet voorstellen hoe je deze tijd goed doorkomt met al meerdere kinderen.
Heel herkenbaar! Gewoon over je heen laten komen, je ook op andere dingen kunnen richten gaat vanzelf weer over een paar weken :)

Welkom en nog gefeliciteerd met je meiske, wat een knapperd! Is ze te vroeg geboren dat ze van prematuur gedrag beschuldigd werd? Fulltime kolven, dat lijkt me zwaar zeg. Ik zou ook kijken of je haar mbv een lk aan de borst kunt krijgen.
pi_122106972
Dank jullie wel :)

Wat een mooie meiden Kyara!

@Tico, ik kan in ieder geval niet zeggen dat ze me niet hebben begeleid. In het ziekenhuis is er elke voeding geholpen en op het einde van de kraamtijd nog 2 extra dagen gehad waarbij kraamhulp en kraamverzorgende ook lang bezig zijn geweest met van alles uit te proberen. Blijf dagelijks ook proberen haar aan te leggen. Mijn plan is om morgen naar het spreekuur van het bureau te gaan, wilde daar ook even om info vragen.

Mijn borsten lopen op zich goed, mijn tepels zouden super moeten zijn. Maar ook met fles is nog steeds af en toe te merken dat ze het niet snapt. Gaat de speen niet ver genoeg de mond in, dan drinkt ze gewoon niet. In paniek raken doet ze gelukkig niet veel meer, maar damn wat een kleintje boos kan worden en een kracht dan in zich heeft. Met 'n tepelhoedje pakt ze wel beter, maar gewoon gaan drinken doet ze niet. Weet dus ook niet zeker of het echt aan voeden van mij ligt of dat er ergens bij haar iets mis gaat zeg maar (oke dit klinkt stom).
pi_122107281
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Mineola het volgende:

[..]

Heel herkenbaar! Gewoon over je heen laten komen, je ook op andere dingen kunnen richten gaat vanzelf weer over een paar weken :)

Welkom en nog gefeliciteerd met je meiske, wat een knapperd! Is ze te vroeg geboren dat ze van prematuur gedrag beschuldigd werd? Fulltime kolven, dat lijkt me zwaar zeg. Ik zou ook kijken of je haar mbv een lk aan de borst kunt krijgen.
Ik geniet er wel echt enorm van. Het word ook wel met de dag minder. De eerste 10 dagen waren voor mij nog echt december 2012, terwijl ze dus nog op het nippertje in 2012 geboren is. Nu de sneeuw en de kou weer wegtrekt probeer ik toch iig regelmatig 'n blokje om met haar te gaan of even op een neer naar de supermarkt. Doet me ook wel goed.

Ze is met 37 4 geboren na 'n inleiding ivm mijn bloeddruk. Alles wees erop dat ze nog wilde blijven zitten, geen ontsluiting. Niet eens echt een in daling nadat de vliezen gebroken werden. Heb zelfs 'n uur mogen toegeven aan de (beginnende) pers weeen om haar nog te laten zakken. En vervolgens dus lekker lief, klein en 'n beetje misselijk.

Het kost wel 'n boel tijd, eerst voeden dan kolven en dat elke voeding weer, maar stom genoeg kan ik me daar nu niet druk om maken. Het is 'n beetje jammer en mocht ze gewoon drinken zou het handiger zijn. Maar ben gewoon al super blij dat ik haar toch die borstvoeding kan geven.

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij wat je voorstelt?
pi_122107295
KZ :* jullie gaan niet meer voor een nieuwe poging begrijp ik?

Welkom Papillion :W mijn meisje kreeg het in het begin ook niet voor elkaar om goed aan te happen en te drinken, een lactatiekundige (en een voorgevuld tepelhoedje) was hier de oplossing.
pi_122107406
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef papillion het volgende:

Ik kan me echt niet voorstellen hoe je deze tijd goed doorkomt met al meerdere kinderen.
Ik ook niet :P

Door ervaring van de vorige keer ben ik nu veel zekerder in hoe het gaat en hoe ik wil dat het gaat zeg maar. En de shock van het ouderschap is minder groot denk ik :D

Merk trouwens wel verschil van de omgeving ook. Vorige keer hadden we zowat iedere dag bezoek. Nu al het tweede weekend zonder kraamvisite :D ook lekker maar toch anders.
  zondag 27 januari 2013 @ 12:41:19 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122107466
Estrys lastig idd. Miss dat het cb idd nog tips heeft.
Papillion welkom! Fijn dat t al iets beter gaat, hoop dat ze t binnenkort beter gaat snappen :)

Tico wat ee beertje :D heerlijk dat ie t zo goed doet op je bv zeg! Hebben ze t al over ontslag uit t zh of niet?
pi_122107631
Papilion, welkom! Wij hadden een beeb met dysmature trekken en bv ging de eerste weken ook moeizaam. Wij hebben geleerd om te helpen bij het geven van de fles door met 1 of 2 vingers onder de kin 'mee te duwen' om zo de melk er wat uit te persen. Dat werkte heel goed! We bleven steeds ook drinken aan de borst oefenen en dat ging met de dag beter. Succes!

Kleinzusje -O- ;( :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122107686
We bekijken het per dag. Hij mag nu weer zonder zuurstof, als hij dat nou eens volhoudt dan komt thuis in zicht.
pi_122107709
O+ Fijn om te horen dat het niet gek is en dus gelukkig gewoon nog kan komen. En bedankt voor de tips!
pi_122107829
Papi, hier is veel info te vinden over bv bij premature / dysmature baby's. Ik herkende er veel in (uk is geboren met 38.3 weken en was 2460 gram)!

http://www.borstvoeding.c(...)ysmatuur/dysma1.html
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122107940
Thx Phaidra!. Dan had je ook een kleine lieverd.
pi_122108171
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef papillion het volgende:

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij wat je voorstelt?
met behulp van een lactatiekundige aan de borst krijgen :)

Wat jammer dat het tot nog toe niet lukt als je het zelf graag wilt en steeds weer probeert. Wel heel fijn dat ze dan door kolven toch borstvoeding kan krijgen! Ik snap wel dat je er vrede mee hebt als het dan zo gaat, maar hopelijk gaat ze toch het licht zien! Wellicht door de vroeggeboorte ja, het komt idd over alsof ze er bepaald nog niet klaar voor was. Succes in elk geval.
pi_122108272
Klein zusje, wat verdrietig dat het mislukt is. :*
pi_122108273
Kleinzusje wat balen dat de tp niet gelukt is :*

Estrys lastig .. jouw mini heeft reflux toch? Of ben ik nu in de war met een andere user? Geen ervaring mee.. dus ook geen tips. Goed dat je hulp zoekt elders.. wie weet hebben zij de oplossing

Tico fijn dat Bram zo goed groeit. Draagt alleen maar bij aan zijn herstel lijkt me.

Papilion herkenbaar hoor. De eerste weken waren voor mi een achtbaan en soms heb ik dat nog wel. Kan nu wel mensen om mij heen verdragen als het met D goed gaat. Als ze huilt kan ik niks hebben en richt ik me totaal op haar en kan alles om mij heen gestolen worden. En goe mensen dat met meerdere kindjes doen? Geen idee.. maar ook dat vindt vanzelf zijn weg. Bovendien heb je dan al een hoop ervaring opgedaan bij mini 1 he.

Mango beterschap met verkouden M!

We krijgen vanmiddag nog kraamvisite en in februari ook nog. Beschouw het niet meer echt als kraamvisite maar gewoon bezoek.. dan erger ik me er niet zo aan ;)

Kyara je meiden zijn mooi!

O Enf.. hopelijk blijft het deze week goed met M gaan dan.

Hier weinig te melden buiten dat D weer de vrolijke blijerd en ongelooflijke slaapkop is zoals ik haar ken :+

En dat ik blij ben dat die rotte sneeuw en zlijs weg gaat. Kan ik tenminste fatsoenlijk naar buiten zonder dat ik op mijn bek ga.
pi_122109251
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef papillion het volgende:
Thx Phaidra!. Dan had je ook een kleine lieverd.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122109507
Wat lief en wat mooi ook gegroeid. De link klinkt we heel herkenbaar. Ook met andere zaken als temp vasthouden en ademen. Geeft iig goede hoop dat het gewoon komt door klein/jong zijn en dus nog bij trekt.
  zondag 27 januari 2013 @ 13:27:13 #51
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122109517
Kleinzusje wat naar -O- :*

Twink fijn dat t zo goed gaat met D :D we gaan t zien idd, dit is wel een grotere sprong dan de andere dus ben benieuwd..

Phaidra wat doe je, mn eierstokken! :D O+

Tico ja idd, per dag bekijken lijkt me idd de beste strategie :) hoe zijn joene en de meiden eronder?
pi_122110409
Kleinzusje, wat heel jammer. :*

Tico. Ik hoop zo dat je kleine snel naar huis mag.

Papi, welkom.

Vannacht heeft Riley tot half vijf een goede nacht gehad. Daarna wilde ze niet meer in haar box slapen. Toen om 8 uur de kraamzorg kwam ben ik nog even een uur naar bed gegaan.
En ik heb Riley voor het eerst in bad gedaan. O+
pi_122112638
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef Enfermera het volgende:
Kleinzusje wat naar -O- :*

Twink fijn dat t zo goed gaat met D :D we gaan t zien idd, dit is wel een grotere sprong dan de andere dus ben benieuwd..

Phaidra wat doe je, mn eierstokken! :D O+

Tico ja idd, per dag bekijken lijkt me idd de beste strategie :) hoe zijn joene en de meiden eronder?
De meiden snappen er niets van. Jen is een beetje van slag. Leyla zoekt mij in huis, maar is er ok als joene uitlegt dat mama er niet is.
J en ik zijn verder elke dag in het ziekenhuis. J slaapt thuis, ik slaap hier.
  zondag 27 januari 2013 @ 15:22:51 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122115541
Omentielvo leuk is dat he, in badje doen O+

quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De meiden snappen er niets van. Jen is een beetje van slag. Leyla zoekt mij in huis, maar is er ok als joene uitlegt dat mama er niet is.
J en ik zijn verder elke dag in het ziekenhuis. J slaapt thuis, ik slaap hier.
He jeetje.. Wat heftig allemaal joh. Is niet hoe je je kraamweek had voorgesteld lijkt me. Sterkte! :*
pi_122116921
Jullie zijn lief ! :*

We blijven dus voor altijd met zn drietjes en de kleine wordt lekker verpest verwend *;

In badje doen vindt ze hier nu pas (6 md) leuk. Douche blijft favoriet.
Succes Tico !
  zondag 27 januari 2013 @ 16:01:03 #56
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122117431
quote:
17s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
Jullie zijn lief ! :*

We blijven dus voor altijd met zn drietjes en de kleine wordt lekker verpest verwend *;

In badje doen vindt ze hier nu pas (6 md) leuk. Douche blijft favoriet.
Succes Tico !
He jeetje, ik wist niet dat het zo heftig was joh..! Dit was dus de laatste poging? Boh, verdrietig.. :(
Maar idd, zo is het O+ :D hihi. :9
Vraagje; hoe doe je een kindje van 6 mndn onder de douche? Vasthouden of laat je dr op de grond zitten ofzo? :D
pi_122117620
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Enfermera het volgende:

[..]

He jeetje, ik wist niet dat het zo heftig was joh..! Dit was dus de laatste poging? Boh, verdrietig.. :(
Maar idd, zo is het O+ :D hihi. :9
Vraagje; hoe doe je een kindje van 6 mndn onder de douche? Vasthouden of laat je dr op de grond zitten ofzo? :D
Wij doen het douchen met zn 3en dan. Meestal man onder de douche met de kleine en ik droog af en zo.
Heb het alleen ook wel eens gedaan. Met haar douchen, haar in doeken neerleggen, zelf nat in badjas en na haar te hebben afgedroogd zelf snel afdrogen. Maar toen was het zomer.
Vind het met zn 3 tjes ideaal ! O+

Heb mn meisje ook een keer neergelegd op de grond, op aankleedkussen. Toen met de douche er over heen. Vond het geen succes :+ ;)
  zondag 27 januari 2013 @ 16:19:18 #58
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122118284
quote:
17s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wij doen het douchen met zn 3en dan. Meestal man onder de douche met de kleine en ik droog af en zo.
Heb het alleen ook wel eens gedaan. Met haar douchen, haar in doeken neerleggen, zelf nat in badjas en na haar te hebben afgedroogd zelf snel afdrogen. Maar toen was het zomer.
Vind het met zn 3 tjes ideaal ! O+

Heb mn meisje ook een keer neergelegd op de grond, op aankleedkussen. Toen met de douche er over heen. Vond het geen succes :+ ;)
Ohja idd, handig :) haha ja in de zomer kan het inderdaad wat anders maar dan is het niet zo koud! :P
XD Dat moet er grappig hebben uitgezien.. hihi. Nee badje en douchen doen wij nu ook nog met z'n 3en idd. Ik doe badje ook wel eens alleen, maar dat is wat lastiger. Al de handdoek in mn trui steken zodat ie voor me hangt en dan haar er tegenaan en omwikkelen. Het gaat, maar het is wat prutsen :+
  zondag 27 januari 2013 @ 16:20:44 #59
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122118340
Je baby in de bumba onder de douche?

En verder toch je baby in handdoeken gewikkeld in de wastafel leggen of de wipstoel, zelf afdrogen en badjas aan en dan kleine aankleden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_122118648
Mn mini gaat ook alleen maar mee onder de douche als Ravage thuis is.. Ik heb het 1 keer gedaan met 2 kinderen, dat was geen succes..

Vraagje, zijn er hier meer mensen met jongetjes die buikslapen waarbij de luier (maatje groter al dan normaal) elke nacht doorlekt? Zijn daar nog tips voor? Heb afgelopen nacht de luier eens andersom omgedaan, maar ook toen wastie nat. Wel aan de rugkant, ipv buikkant wat normaal is hier }:|
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_122118949
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Morretje het volgende:
Mn mini gaat ook alleen maar mee onder de douche als Ravage thuis is.. Ik heb het 1 keer gedaan met 2 kinderen, dat was geen succes..

Vraagje, zijn er hier meer mensen met jongetjes die buikslapen waarbij de luier (maatje groter al dan normaal) elke nacht doorlekt? Zijn daar nog tips voor? Heb afgelopen nacht de luier eens andersom omgedaan, maar ook toen wastie nat. Wel aan de rugkant, ipv buikkant wat normaal is hier }:|
Het enige wat ik kam bedenken is zorgen dat zijn piemel naar beneden zit. Seb is ook een buikslaper maar geloof niet dat hij er last van had.
pi_122118988
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het enige wat ik kam bedenken is zorgen dat zijn piemel naar beneden zit.
Doen we al..
pi_122119186
Ander merk proberen?
pi_122119632
Luier hoger doen aan de voorkant en n ander merk inderdaad.

Welkom nieuwe dames!

Ik zag mooie fotos voorbij komen! Riley! En de mini van phaidra <3

Mango hoe is t met M?

Zoe, zijn jullie alweer beter?

Hoe gaat t met Faye?

Hier alles rustig. Ik ben wat prikkelbaar door de teruggekeerde nachtvoedingen merk ik in combinatie met werk. F.leur doet t super verder. groeit ineens hard en probeert te rollen. Ze poept super veel, wel 3a4x per dag. Alle kleuren vd regenboog haha.
pi_122121307
Ik moet echt wennen aan m'n ventje: hij pieste me vanmorgen bijna in m'n gezicht. :D
pi_122121423
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet echt wennen aan m'n ventje: hij pieste me vanmorgen bijna in m'n gezicht. :D
Was dat nou nodig Joene? ;)

Ja jongens he. :D
hoe vaak ik niet ondergeplast ben door Seb omdat ik midden in de nacht vergat om er iets overheen te leggen.
  zondag 27 januari 2013 @ 17:33:55 #67
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122121463
quote:
0s.gif mOp zondag 27 januari 2013 17:30 schreef Ticootje het volgende:
Hier ook! :D
Hij pieste vorige week in één straal in z'n eigen mondje... :+ :{
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_122121475
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

hoe vaak ik niet ondergeplast ben door Seb omdat ik midden in de nacht vergat om er iets overheen te leggen.
Nou gewoon zodra de luier af gaat, nog voordat ik een doekje erop kan leggen. Echt, hij doet het erom hoor!
pi_122121513
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

mag ik ook een keer een fetish hebben ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122121514
En ver dat ze komen!
pi_122121538
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou gewoon zodra de luier af gaat, nog voordat ik een doekje erop kan leggen. Echt, hij doet het erom hoor!
:D

Dat doet de mijne alleen na het douchen of badderen.. Die krijgt dus ook meteen een luier om z'n natte kont, een handdoek erover is niet genoeg :D

Het nadeel van een ander merk proberen vind ik, dat je meteen aan tig luiers vastzit als het niet past/goed zit. Waarom zijn er geen proefpakketjes van verschillende merken..
pi_122121552
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef Estrys het volgende:
En ver dat ze komen!
Ja!! En dan ook meteen een mega plas. Alles nat. :(
pi_122121575
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef Estrys het volgende:
En ver dat ze komen!
met een beetje goed richten en volle druk kan je de overkant van de straat halen 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122121637
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef Morretje het volgende:

[..]

:D

Dat doet de mijne alleen na het douchen of badderen.. Die krijgt dus ook meteen een luier om z'n natte kont, een handdoek erover is niet genoeg :D

Het nadeel van een ander merk proberen vind ik, dat je meteen aan tig luiers vastzit als het niet past/goed zit. Waarom zijn er geen proefpakketjes van verschillende merken..
Ik vind pampers onwijs stinken. En mijn ervaring met pampers is ook dat ze toch niet zoveel kunnen hebben als ze zeggen. Als ik door de mega voorraad heen ben gaat de kleine man in de jumbo huismerk luiers. Ik vind ze bij leyla erg fijn.
Of Albert Heijn huismerk, die vind ik ook fijn.
pi_122121690
Ik heb hier nu kruidvatluiers, heb pampers gehad. Nadeel van pampers vind ik dat ze ook wat vochtig worden aan de buitenkant. :X
pi_122121708
Ik ben nog nooit onder geplast door Geert :o Dat bewaard hij netjes voor zijn heit :D
pi_122121811
Ik heb van de week vanuit het voedselpakket een pak lidl luiers gehad die zijn een stuk breder/groter dan andere luiers in dezelfde maat en ik vind ze echt super fijn :)

Wat betreft douchen. vandaag voor het eerst alleen met Lisa normaal dus ook met zijn 3e. en ik durfde niet zo goed de wipper staat inmiddels op zolder dus heb een lege wasmand gepakt daar een groot kussen in met een groot badlaken. kind mee onder de douche die daarna daar in gelegd en toen zelf me eigen gedouched en afgedroogd/aangekleed. Lisa lag in de tussentijd lekker te spelen in die wasmand en toen ik klaar was heb ik haar gedaan. werkt prima moet ik zeggen :)
pi_122121825
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:40 schreef Morretje het volgende:
Ik heb hier nu kruidvatluiers, heb pampers gehad. Nadeel van pampers vind ik dat ze ook wat vochtig worden aan de buitenkant. :X
JA! Dat dus. Rompers die gewoon nat worden. Bij leyla en Bram. Op het kdv hebben ze pampers, daar heb ik een pak jumbo neer gelegd voor leyla. Wat een klotemerk zijn pampers.
En nu bij Bram ook. Die plast onwijs... En is na 3 uur al echt nat, romper ook.
pi_122121860
Pampers zijn inderdaad niet fijn. een plasje en je hebt het gevoel dat hij vol zit. en ze stinken inderdaad :s Zijn ook de enige luiers waar Lisa uitslag van heeft gehad.
pi_122121915
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik had het dus vaak snachts. Dan deed ik de luier uit en dan begon hij te plassen. Was ik nog zo slaperig dat het enige wat ik kon bedenken was om mijn hand ervoor te houden. :D Helpt voor geen meter kan ik vertellen.
pi_122121919
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef Sam1993 het volgende:
Pampers zijn inderdaad niet fijn. een plasje en je hebt het gevoel dat hij vol zit. en ze stinken inderdaad :s Zijn ook de enige luiers waar Lisa uitslag van heeft gehad.
En dat ook. Leyla heeft vreselijke uitslag van pampers. Ik heb ook echt gevraagd om geen pampers meer te gebruiken voor haar.

Als beste getest... M'n reet!
pi_122121974
Bij Seb lekte de kruidvatluiers altijd door. Ik gebruik juist het liefste pampers.
pi_122121998
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Estrys het volgende:
Bij Seb lekte de kruidvatluiers altijd door. Ik gebruik juist het liefste pampers.
Kruitvat vind ik ook niet fijn. Erg stug en dik.
pi_122122033
Jumbo zou ik moeten proberen.
pi_122122085
Ah eigen merk doet het hier prima bij mijn buikslaper, tip van Lazi :d
pi_122122093
En bijna twee keer zo duur als andere merken.. maja het is merk he en daarom word het gekocht en als beste getest.. vraag me soms ook wel eens af hoe ze dat testen hoor... ze zijn inderdaad veel soepeler enzo maar daar in tegen kunnen ze veel minder hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122122436
Sam, je kan het prima alleen, het is alleen gewoon fijner als je vriend er is. Maar twijfel niet aan je eigen kunnen. Je doet het prima!
pi_122122703
Pampers heb,ik eigenlijk nooit dat ze stinken. Heel af en toe.
Floris.krijgt rode billen,van andere merken. Kruidvat nog t minste, maar daar lekte hij doorheen. Pampers houden bij hem meestal zn plas wel de hele nacht. Af en toe niet, maar dan zit zn luier ook gewoon vol of.niet goed ofzo. En hij maakt nachten van 14 uur minimaal.
Koop t altijd in aanbiedingen, dus combineer voor beiden dan.
Had laatst een proefpakket etos en op zich waren die.ook wel fijn, maar dr poep werd niet goed tegengehouden.
pi_122122716
Dankje ticootje :)
  zondag 27 januari 2013 @ 19:05:56 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122125954
Ik douche vaak met Isabel alleen. We hebben een douche in het bad en het bad heeft een verlengde rand waar het aankleedkussen precies op past.

Hier weer een week met alleen maar huilen. Naast de Zantac, die voor mijn gevoel niet echt werkt hebben we nu ook al sinds woensdag lactulose. Maar nog steeds is het huilen huilen en huilen. Je moet, als ze wakker is, de hele dag met r lopen en een beetje schudden anders is het moord en brand. Even in de box, bed, op het aankleedkussen, in de wipstoel, geen succes. Ze valt of aan de borst of in onze armen in slaap. Als ze de rust heeft dan kan ze ook best lang slapen. Gerust vier uur maar ze begint meestal al te huilen als je dr neerlegt. Zucht.
pi_122126219
Becky, misschien heeft ze wel pijn in d'r lijfje? Heb je al een osteopaat of chiroprator geprobeerd? Misschien heeft ze wel pijn in d'r nek ofzo?
pi_122126636
Becky,
Wanneer je denkt dat ze verstopt zit zou je misschien met de thermometer een beetje kunnen vroeten ? heb ik met lisao ok wel eens gedaan en na 10 minuutjes vroeten had ze twee luiers voelm de lactolose maakt namelijk alleen de bovenste pope zacht wat al dicht aan de ''uitgang'' zit komt de lactolose niet bij.

En voor als je denkt dat ze pijn in haar lijfje ofzo heeft zou ik inderdaad even voor een osteopaat ofzo kijken. Wat hier ook wel eens helpt (lisa heeft vaak last van een stijf schoudertje) is onder de douche de kraan wat warmer zetten en de douchekop erop houden dat het goed warm word en daarna zachtjes masseren.

Ik hoop dat het snel beter gaat.

Ticoo, Hoe is het met B.ram ?
pi_122126699
In april 2011 zijn de kruidvat luiers als beste getest :Y Bij ons kdv gebruiken kruidvat luiers, wij hebben tegenwoordig huismerk van de DM in Duitsland: Babylove. 100 stuks voor ¤11,50. En hele fijne luiers ook :Y

Douchen doen we ook samen met Saartje. Een van ons neemt haar bij zich in de douche en wast haar, de ander neemt haar daarna over en droogt haar af + kleedt haar aan.

Becky, wat lijkt me dat vervelend zeg. Hopelijk vinden jullie snel een oorzaak en/of een oplossing die wel werkt.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:25:36 #94
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122126982
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Becky, misschien heeft ze wel pijn in d'r lijfje? Heb je al een osteopaat of chiroprator geprobeerd? Misschien heeft ze wel pijn in d'r nek ofzo?
Dat is de volgende stap. Als het goed is zit er een goede (volgens mij de Jong met achternaam maar kan hem niet vinden) in jouw oude woonplaats. Zegt je dat iets?
pi_122127642
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef Sam1993 het volgende:
Becky,
Wanneer je denkt dat ze verstopt zit zou je misschien met de thermometer een beetje kunnen vroeten ? heb ik met lisao ok wel eens gedaan en na 10 minuutjes vroeten had ze twee luiers voelm de lactolose maakt namelijk alleen de bovenste pope zacht wat al dicht aan de ''uitgang'' zit komt de lactolose niet bij.

Dat klinkt ook niet fijn.. :{

Wij gebruiken aldi luiers voor overdag. Ik was op zoek naar een goedkoper merk dan pampers. Kruidvat vond ik stug en de poep van F.leur lekt er meteen langs haar beentjes uit. Toen Aldi geprobeerd en die werken hier goed! Maar die houden t snachts niet lang genoeg. Dus de stink pamper krijgt ze alleen snachts aan. Ik heb nog nooit gemerkt dat ze aan de buitenkant nat zijn?
Wat gek..

F.leur heeft toen ze ziek was echt heeele gekke poep gehad, leek net verse gebakken spinazie :o :P
pi_122127737
Overdag Lidl snachts Pampers! ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122128151
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef becky27 het volgende:

[..]

Dat is de volgende stap. Als het goed is zit er een goede (volgens mij de Jong met achternaam maar kan hem niet vinden) in jouw oude woonplaats. Zegt je dat iets?
Nee, ik heb er verder geen ervaringen mee. Maar ik hoor gewoon hele goede verhalen van babietjes die onverklaarbaar veel huilen dat het soms gewoon een kwestie is van een geblokkeerde wervel ofzo.
pi_122128238
Tico, ik duim voor een goede nacht en zonder zuurstof. Mooi gewicht heeft Bram. Hoop het ook voor jou en je kleine meid. Haha, van dat onderplassen hebben we hier ook weleens last. Vandaag kreeg hij het voor het eerst in lange tijd voor elkaar, maar had ook niets op zijnplasser gelegd, dus eigen schuld.

Morretje, hier ook een buikslaper, die met een goede poep spuitluier ook aan de achterkant lekt.

Phaidra, wat een verschil.

Over onder de douche, heb het ook weleens alleen gedaan. En dan of handdoek in de wipper en daar ingelegd of ook een keertje in eigen badzitje in de douche op de grond, was geen succes.

Sam, je doet het geweldig! Maar begrijp dat je je vriend terugwenst. Wanneer is hij terug?

Ik vind Pampers het fijnst voor de nacht, die nemen toch vloeistof het este op vind ik. Verder vond ik Lidl en Kruidvat luiers voor overdag prima.

Vandaag bij de verjaardag van liefs tante geweest. Mijn baby hield zich goed, maar huilde ook weleens, gewoon overweldigd door zoveel vreemde mensen, denk ik. Dan moet die even terug naar veilige haven, mama.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122128272
Kwisted, ze hebben er geen last van hoor. Van harde ontlasting en verstopping kunnen ze meer last hebben. soms hebben ze dat nodig mijn kraamzorg heeft het ook moeten doen de eerste week omdat ze het zelf niet kon.

Tinu,
We weten nog niet wanneer hij terug komt dat kan over 1 week zijn maar kan ook 3 maanden duren. Het ligt aan zijn eigen inzet. Tot nu toe weigert hij medicatie en gaat het heel goed dus ik hoop natuurlijk niet zo lang maar hij zit er pas 3 dagen. (afkicken van de wiet) Dus wie weet wat het brengt. Zaterdag mocht ik langs maar geen geld voor de trein dus nu ga ik woensdag het is maar twee keer in de week dus daar moeten we het dan maar even mee doen.
pi_122128392
Hier in het ziekenhuis zeggen ze het ook hoor. Als de poep niet lukt om dan even de thermometer erin te stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')