Nee dat lijkt niet te werken. ze wil alleen bijna verticaal en dan op haar buik. Het is nu al twee nachten minder, daarvoor ging het wat beter. Op en af dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:51 schreef Enfermera het volgende:
Kyara wat een schatjes!!![]()
![]()
En wat een mooie namen zeg, geweldig
Estrys wat lastig![]()
Wij hadden in het begin in het wiegje onder het matrasje zowel voor als achter 2 handdoeken gelegd, zodat ze in een kuiltje lag.. vond ze wel prettig. Maar dat helpt dus niet, dat is niet hoog genoeg voor jouw meid?
Wat vervelend van de wakkere nachten zeg, mango ook al!![]()
Achgossie, verkouden..
Beterschap!
Nou hier heb ik een hele luxe nacht gehad, manlief had de voedingen gedaan![]()
![]()
Nou gaat ie vandaag ook weg voor een week wintersport, dus das wel fijn, vanaf nu mag ik het weer gewoon doen
Maar heerlijk geslapen dus
Wat een vies slurrie weer is het trouwens he
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Bram is echt een melkmonster!! Tikt vandaag de 4700 aan.Waar gaat het stoppen?
Heel herkenbaar! Gewoon over je heen laten komen, je ook op andere dingen kunnen richten gaat vanzelf weer over een paar wekenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef papillion het volgende:
Het is allemaal nog steeds heel overweldigend. Ik kan me echt niet voorstellen hoe je deze tijd goed doorkomt met al meerdere kinderen.
Ik geniet er wel echt enorm van. Het word ook wel met de dag minder. De eerste 10 dagen waren voor mij nog echt december 2012, terwijl ze dus nog op het nippertje in 2012 geboren is. Nu de sneeuw en de kou weer wegtrekt probeer ik toch iig regelmatig 'n blokje om met haar te gaan of even op een neer naar de supermarkt. Doet me ook wel goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Gewoon over je heen laten komen, je ook op andere dingen kunnen richten gaat vanzelf weer over een paar weken
Welkom en nog gefeliciteerd met je meiske, wat een knapperd! Is ze te vroeg geboren dat ze van prematuur gedrag beschuldigd werd? Fulltime kolven, dat lijkt me zwaar zeg. Ik zou ook kijken of je haar mbv een lk aan de borst kunt krijgen.
Ik ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef papillion het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe je deze tijd goed doorkomt met al meerdere kinderen.
met behulp van een lactatiekundige aan de borst krijgenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef papillion het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij wat je voorstelt?
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef papillion het volgende:
Thx Phaidra!. Dan had je ook een kleine lieverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
De meiden snappen er niets van. Jen is een beetje van slag. Leyla zoekt mij in huis, maar is er ok als joene uitlegt dat mama er niet is.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef Enfermera het volgende:
Kleinzusje wat naar![]()
Twink fijn dat t zo goed gaat met Dwe gaan t zien idd, dit is wel een grotere sprong dan de andere dus ben benieuwd..
Phaidra wat doe je, mn eierstokken!![]()
Tico ja idd, per dag bekijken lijkt me idd de beste strategiehoe zijn joene en de meiden eronder?
He jeetje.. Wat heftig allemaal joh. Is niet hoe je je kraamweek had voorgesteld lijkt me. Sterkte!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De meiden snappen er niets van. Jen is een beetje van slag. Leyla zoekt mij in huis, maar is er ok als joene uitlegt dat mama er niet is.
J en ik zijn verder elke dag in het ziekenhuis. J slaapt thuis, ik slaap hier.
He jeetje, ik wist niet dat het zo heftig was joh..! Dit was dus de laatste poging? Boh, verdrietig..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
Jullie zijn lief !![]()
We blijven dus voor altijd met zn drietjes en de kleine wordt lekker verpest verwend![]()
In badje doen vindt ze hier nu pas (6 md) leuk. Douche blijft favoriet.
Succes Tico !
Wij doen het douchen met zn 3en dan. Meestal man onder de douche met de kleine en ik droog af en zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jeetje, ik wist niet dat het zo heftig was joh..! Dit was dus de laatste poging? Boh, verdrietig..
Maar idd, zo is het![]()
hihi.
![]()
Vraagje; hoe doe je een kindje van 6 mndn onder de douche? Vasthouden of laat je dr op de grond zitten ofzo?
Ohja idd, handigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wij doen het douchen met zn 3en dan. Meestal man onder de douche met de kleine en ik droog af en zo.
Heb het alleen ook wel eens gedaan. Met haar douchen, haar in doeken neerleggen, zelf nat in badjas en na haar te hebben afgedroogd zelf snel afdrogen. Maar toen was het zomer.
Vind het met zn 3 tjes ideaal !![]()
Heb mn meisje ook een keer neergelegd op de grond, op aankleedkussen. Toen met de douche er over heen. Vond het geen succes![]()
![]()
Het enige wat ik kam bedenken is zorgen dat zijn piemel naar beneden zit. Seb is ook een buikslaper maar geloof niet dat hij er last van had.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Morretje het volgende:
Mn mini gaat ook alleen maar mee onder de douche als Ravage thuis is.. Ik heb het 1 keer gedaan met 2 kinderen, dat was geen succes..
Vraagje, zijn er hier meer mensen met jongetjes die buikslapen waarbij de luier (maatje groter al dan normaal) elke nacht doorlekt? Zijn daar nog tips voor? Heb afgelopen nacht de luier eens andersom omgedaan, maar ook toen wastie nat. Wel aan de rugkant, ipv buikkant wat normaal is hier
Doen we al..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het enige wat ik kam bedenken is zorgen dat zijn piemel naar beneden zit.
Was dat nou nodig Joene?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet echt wennen aan m'n ventje: hij pieste me vanmorgen bijna in m'n gezicht.
Hier ook!quote:mOp zondag 27 januari 2013 17:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet echt wennen aan m'n ventje: hij pieste me vanmorgen bijna in m'n gezicht.
Nou gewoon zodra de luier af gaat, nog voordat ik een doekje erop kan leggen. Echt, hij doet het erom hoor!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Was dat nou nodig Joene?![]()
Ja jongens he.![]()
hoe vaak ik niet ondergeplast ben door Seb omdat ik midden in de nacht vergat om er iets overheen te leggen.
mag ik ook een keer een fetish hebben ?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Was dat nou nodig Joene?![]()
Ja jongens he.![]()
hoe vaak ik niet ondergeplast ben door Seb omdat ik midden in de nacht vergat om er iets overheen te leggen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou gewoon zodra de luier af gaat, nog voordat ik een doekje erop kan leggen. Echt, hij doet het erom hoor!
Ja!! En dan ook meteen een mega plas. Alles nat.quote:
met een beetje goed richten en volle druk kan je de overkant van de straat halenquote:
Ik vind pampers onwijs stinken. En mijn ervaring met pampers is ook dat ze toch niet zoveel kunnen hebben als ze zeggen. Als ik door de mega voorraad heen ben gaat de kleine man in de jumbo huismerk luiers. Ik vind ze bij leyla erg fijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef Morretje het volgende:
[..]![]()
Dat doet de mijne alleen na het douchen of badderen.. Die krijgt dus ook meteen een luier om z'n natte kont, een handdoek erover is niet genoeg![]()
Het nadeel van een ander merk proberen vind ik, dat je meteen aan tig luiers vastzit als het niet past/goed zit. Waarom zijn er geen proefpakketjes van verschillende merken..
JA! Dat dus. Rompers die gewoon nat worden. Bij leyla en Bram. Op het kdv hebben ze pampers, daar heb ik een pak jumbo neer gelegd voor leyla. Wat een klotemerk zijn pampers.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:40 schreef Morretje het volgende:
Ik heb hier nu kruidvatluiers, heb pampers gehad. Nadeel van pampers vind ik dat ze ook wat vochtig worden aan de buitenkant.
Ik had het dus vaak snachts. Dan deed ik de luier uit en dan begon hij te plassen. Was ik nog zo slaperig dat het enige wat ik kon bedenken was om mijn hand ervoor te houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou gewoon zodra de luier af gaat, nog voordat ik een doekje erop kan leggen. Echt, hij doet het erom hoor!
En dat ook. Leyla heeft vreselijke uitslag van pampers. Ik heb ook echt gevraagd om geen pampers meer te gebruiken voor haar.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef Sam1993 het volgende:
Pampers zijn inderdaad niet fijn. een plasje en je hebt het gevoel dat hij vol zit. en ze stinken inderdaad :s Zijn ook de enige luiers waar Lisa uitslag van heeft gehad.
Kruitvat vind ik ook niet fijn. Erg stug en dik.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Estrys het volgende:
Bij Seb lekte de kruidvatluiers altijd door. Ik gebruik juist het liefste pampers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Dat is de volgende stap. Als het goed is zit er een goede (volgens mij de Jong met achternaam maar kan hem niet vinden) in jouw oude woonplaats. Zegt je dat iets?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Becky, misschien heeft ze wel pijn in d'r lijfje? Heb je al een osteopaat of chiroprator geprobeerd? Misschien heeft ze wel pijn in d'r nek ofzo?
Dat klinkt ook niet fijn..quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef Sam1993 het volgende:
Becky,
Wanneer je denkt dat ze verstopt zit zou je misschien met de thermometer een beetje kunnen vroeten ? heb ik met lisao ok wel eens gedaan en na 10 minuutjes vroeten had ze twee luiers voelm de lactolose maakt namelijk alleen de bovenste pope zacht wat al dicht aan de ''uitgang'' zit komt de lactolose niet bij.
Nee, ik heb er verder geen ervaringen mee. Maar ik hoor gewoon hele goede verhalen van babietjes die onverklaarbaar veel huilen dat het soms gewoon een kwestie is van een geblokkeerde wervel ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap. Als het goed is zit er een goede (volgens mij de Jong met achternaam maar kan hem niet vinden) in jouw oude woonplaats. Zegt je dat iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |