Hou niet van thee..quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Of iets anders waar je rustig van word thee bijvoorbeeld
Ik hou van een hele hoop.quote:
Heb jij werkelijk niks beters te doen dan mensen te verbeteren op de zaterdag nacht, wat zal jouw leven er saai uitzien zegquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:30 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar iedereen die jong is, of zich jong voelt, mee mag praten over van alles, en nog wat!
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
Faux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je moest eens wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb jij werkelijk niks beters te doen dan mensen te verbeteren op de zaterdag nacht, wat zal jouw leven er saai uitzien zeg
zwarte lijst toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:26 schreef Zweetteef het volgende:
kan je op facbook doen dat foto's waarin je getagt bent dat beplaade mensen die niet zien?
Zodra ik 16 ben gewordenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wanneer gaan jij en ik dan stappen?
slaaplekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
Had mezelf beloofd om in het nieuwe deel te gaan slapen, dus bij deze
ik ben niet bij mijn vriendjequote:Op zondag 27 januari 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Damn je bent nu bij je vriendje en je loopt te FOK!en?
Christ jullie relatie zal top zijn
Trusten terug mijn broederquote:Op zondag 27 januari 2013 01:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaaplekker
Trusten van tax
FOK!ken*quote:Op zondag 27 januari 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat ze meer aandacht heeft voor FOK! dan voor haar vriendje?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
FOK!ken*
En dan nog.. Wat maakt het jou uit?
Welterusten manquote:Op zondag 27 januari 2013 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
Had mezelf beloofd om in het nieuwe deel te gaan slapen, dus bij deze
Wat een conclusiequote:Op zondag 27 januari 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil de rode zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 01:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Beach is de blauwe ik ben de rode en ga.aguyim is de groene
ohja want ik zat al vanaf vanmorgen vroeg tot nu continue op FOK!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat ze meer aandacht heeft voor FOK! dan voor haar vriendje?![]()
En dat ze dan de hele tijd mij loopt te verbeteren, getuigt toch wel een beetje van een saaie relatie
Daar hebben kloontjes wel vaker last vanquote:Op zondag 27 januari 2013 01:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben ik goed in ja,
ik voel me namelijk elitair boven jullie
Dus jij kijkt ook nooit tv met je vriendin.. Nooit een spelletje... Want dan heeft ze het niet druk genoeg met jou natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 01:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat ze meer aandacht heeft voor FOK! dan voor haar vriendje?![]()
En dat ze dan de hele tijd mij loopt te verbeteren, getuigt toch wel een beetje van een saaie relatie
zeker omdat ik joods ben krijg ik degen met de grootste neusquote:Op zondag 27 januari 2013 01:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Beach is de blauwe ik ben de rode en ga.aguyim is de groene
Ik heb geen relatiequote:Op zondag 27 januari 2013 01:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus jij kijkt ook nooit tv met je vriendin.. Nooit een spelletje... Want dan heeft ze het niet druk genoeg met jou natuurlijk
Wat zal jouw relatie top zijn
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zeker omdat ik joods ben krijg ik degen met de grootste neus
Jammergenoeg niet nee... Sprak hem laatst ff op wa, heeft een leven gekregen enzulksquote:
Voel me niet beledigd hoor maar vind het een beetje vreemd hoe jij je conclusies trektquote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie![]()
Dus die hoeft niet top te zijn![]()
Fijne avond verder en eventuele excuses als jullie je beledigt voelen
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zeker omdat ik joods ben krijg ik degen met de grootste neus
En dat verbaast me niets.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie![]()
Dus die hoeft niet top te zijn![]()
Fijne avond verder en eventuele excuses als jullie je beledigt voelen
Ik ben dan ook niet casual, oftewel saai (no offence)quote:Op zondag 27 januari 2013 01:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voel me niet beledigd hoor maar vind het een beetje vreemd hoe jij je conclusies trekt
Oh?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet casual, oftewel saai (no offence)
Ik ben liever raar dan normaal
[..]
Oh?
ik kies daar bewust voor
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
RT "@stuart: Het regent hier hard" #stuartfeitjes
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Sander is de kikker
Ga.aguyim de eekhoorn
en ik ben die rooie vos
twitter:Hamerhaaitje twitterde op zondag 27-01-2013 om 02:36:33"RT @Stuart Het regent hier hard
" #stuartfeitjes reageer retweet
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:56 schreef Zweetteef het volgende:
Beach jij bent ook echt niet verandert
wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:58 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee je doet nog steeds zo kinderachtig en denkt dat je een nigger bent
drakequote:Op zondag 27 januari 2013 01:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
I know way to many people here right now who i did'nt know last year
Nicequote:Op zondag 27 januari 2013 01:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
twitter:Hamerhaaitje twitterde op zondag 27-01-2013 om 02:36:33"RT @Stuart Het regent hier hard
" #stuartfeitjes reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Ga.aguyim standaard groene omdat grote neus
bent u boos meneer hamerquote:Op zondag 27 januari 2013 02:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
mensen die xd gebruiken![]()
is de speeltuin dicht ofzo?
Als je moslim bent mag je ze zelfs verkrachtenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee sexueel gefrustreerd, denk dat ik zometeen op straat wat dames ga lastigvallen
spannendquote:Op zondag 27 januari 2013 02:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee sexueel gefrustreerd, denk dat ik zometeen op straat wat dames ga lastigvallen
subtielquote:Op zondag 27 januari 2013 02:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Of beter gezegd warm maken met dit koude weer![]()
![]()
En je mag ook christenen afslachtenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je moslim bent mag je ze zelfs verkrachten
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2013 02:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En je mag ook christenen afslachten![]()
Jottem
Jawel, daarom zijn religies verzonnen, goden (lees fictieve door mensen verzonnen karakturen) roepen hun volgelingen op om mensen met andere geloven af te slachten, nu zul je het niet zo snel zien maar 500 jaar terug was dit trending topicquote:
Ik gedraag mij in deze maatschappij als een fatsoenlijk Christenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel, daarom zijn religies verzonnen, goden (lees fictieve door mensen verzonnen karakturen) roepen hun volgelingen op om mensen met andere geloven af te slachten, nu zul je het niet zo snel zien maar 500 jaar terug was dit trending topic
Dat is natuurlijk je eigen keuze, maar ik hou er niet van om nog meer leefregels opgelegd te krijgen door in mijn ogen een fictief persoonquote:Op zondag 27 januari 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gedraag mij in deze maatschappij als een fatsoenlijk Christen
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 02:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je eigen keuze, maar ik hou er niet van om nog meer leefregels opgelegd te krijgen door in mijn ogen een fictief persoon
Ja joh weet je wel hoe laat het isquote:Op zondag 27 januari 2013 02:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
mensen die xd gebruiken![]()
is de speeltuin dicht ofzo?
tien voor half 3, zo maar gaan slapen danquote:Op zondag 27 januari 2013 02:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja joh weet je wel hoe laat het is
Prachtig tochquote:Op zondag 27 januari 2013 02:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Anders ben ik weer wakker tegen het avond eten
Uurtje vroegerquote:Op zondag 27 januari 2013 02:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heey is het in engeland vroeger ja toch
Chcocolaquote:Op zondag 27 januari 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
Zo, net nog even een Mars opgegeten. Ik word vanzelf wel Jabba the Hutt
Ik vreet teveel zooi en ik drink teveel alcohol. Gaat goedquote:
Ik onderneem nooit wanneer ik drinkquote:Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig toch
Ik bn vanavond afgewezen omdat ik dronken was
Know that feelquote:Op zondag 27 januari 2013 02:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vreet teveel zooi en ik drink teveel alcohol. Gaat goed
Je bent een verstandig manquote:Op zondag 27 januari 2013 02:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik onderneem nooit wanneer ik drinkkomt alleen maar shit van
Ik wil die verhalen nooit horen danquote:Op zondag 27 januari 2013 02:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Niet dat ik het niet onthoud maar de meeste mensen komen die volgende dag even langs om peukie te doen en dan meteen de avond ervoor terughalen
Oh vind het altijd wel geinigquote:Op zondag 27 januari 2013 02:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil die verhalen nooit horen dan
Van Wietparkiet geloof ik,quote:Op zondag 27 januari 2013 02:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Ja, dat is waar. Ik ga over een kwartiertje ook maar eens naar bed al is het hier een uurtje eerderquote:Op zondag 27 januari 2013 02:40 schreef LompeHork het volgende:
Hallo @ allenteveel gegroet en gedoe. Dingen. Wel rustig hier inderdaad, maar het is dan ook bijna drie uur
Theoretisch gezien post jij vanuit de toekomst toch,quote:Op zondag 27 januari 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ga over een kwartiertje ook maar eens naar bed al is het hier een uurtje eerder
UK? Mooie natuur, leuke mensen en goed ontbijt, ook het bier is beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ga over een kwartiertje ook maar eens naar bed al is het hier een uurtje eerder
Ja, nou je het zegtquote:Op zondag 27 januari 2013 02:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Theoretisch gezien post jij vanuit de toekomst toch,
of staat er bij jou dat je niet om kwart voor 3 post?
Yep, Londonquote:Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
UK? Mooie natuur, leuke mensen en goed ontbijt, ook het bier is beter.
Ohja uurtje eerderquote:Op zondag 27 januari 2013 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt![]()
De tijd staat op het forum op NL tijd maar op mijn Mac gewoon op 1.47am nu
Ah puik, mooie stad maar mij persoonlijk nét iets te druk. Als ik aan de UK denk, denk ik aan Schotland, en dan met name Edinburgh en Stirlingquote:
Jammerquote:Op zondag 27 januari 2013 02:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah puik, mooie stad maar mij persoonlijk nét iets te druk. Als ik aan de UK denk, denk ik aan Schotland, en dan met name Edinburgh en Stirlingzou ik graag heen verhuizen, maar helaas geen optie op het moment.
Ach valt wel mee toch? Ik ging altijd via Dover naar Schotlandquote:Op zondag 27 januari 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer
Kan me voorstellen dat het vrij frusterend moet zijn om iets niet te kunnen verwezenlijken. Ik kom eigenlijk nooit in Schotland want het is best ver weg vanaf hier. Maar mooi is het daar zeker
Ik woon in Islington, vlakbij Upper Street dus qua restaurants mag ik niet klagen. Nergens zijn meer kroegen en restaurants in een straat dan in Upper Streetquote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach valt wel mee toch? Ik ging altijd via Dover naar Schotlandlekker met de auto een stuk rijden. Jammer is het wel, maar ik vermaak me waar ik zit ook prima, in London kan je wel érg lekker eten
Dat ligt parallel aan Liverpool Road toch? Dan weet ik wel ongeveer waar dat is, tof!quote:Op zondag 27 januari 2013 02:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in Islington, vlakbij Upper Street dus qua restaurants mag ik niet klagen. Nergens zijn meer kroegen en restaurants in een straat dan in Upper Street![]()
Naar Edinburgh is toch wel zo'n 7 uur in de auto vanaf hier
Ja, klopt. Dat is nog dichter bij waar ik woonquote:Op zondag 27 januari 2013 02:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ligt parallel aan Liverpool Road toch? Dan weet ik wel ongeveer waar dat is, tof!
Ja, vanaf Nederland is het om en nabij de 14 uur rijdenmaar ach, het is het waard. Glasgow wel een paar jaar terug met het vliegtuig gedaan, dan kost het nog geen uur
Oh dat ken ik helemaal, daar zit een Pizza Hut vlakbij, daar heb ik nog gegetenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat is nog dichter bij waar ik woon
Angel en Highbury & Islington zijn niet erg ver voor mij (de laatste is het dichtste bij)
Vliegen is inderdaad ideaal qua tijd en voor de prijs ook vaak nog interessanter.
Dan is het wel leuk om met de auto te gaan. Zie je ook natuurlijk veel meer wat leuk isquote:Op zondag 27 januari 2013 03:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat ken ik helemaal, daar zit een Pizza Hut vlakbij, daar heb ik nog gegeten(hij was matig, dat dan weer wel
)
Yep, maar toen was de benzine voor de baas, dus ik dacht: Och, dan maar via dat mooie land met die rare mensen (Hoi Frankrijk)
Welterustenquote:Op zondag 27 januari 2013 03:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Slapen, Kusjes aan lompehork en de rest enzo (nohomo)
Klopt, zoals London dat wakker wordt, reed ik rond 05:00 langs, je zag allemaal lichten aan gaan in de verte, had wel wat!quote:Op zondag 27 januari 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk om met de auto te gaan. Zie je ook natuurlijk veel meer wat leuk is
Nice, al wat gehoordquote:Op zondag 27 januari 2013 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik probeer nu bij twee orderpick banen te komen. Logistiek ftw
Klinkt leuk. Sowieso ook tof dat je de buurt kent waar ik woon (Islington, N1). Veel mensen blijven meer rond Covent Garden hangen terwijl rond Angel juist ontzettend tof is (niet omdat ik er nou woon hoor)quote:Op zondag 27 januari 2013 03:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, zoals London dat wakker wordt, reed ik rond 05:00 langs, je zag allemaal lichten aan gaan in de verte, had wel wat!
Oke afwachten dusquote:Op zondag 27 januari 2013 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgende week laten de bedrijven 'iets' weten aan de uitzendbureau's
Toeristische gebieden trekken mij ECHT niet. Ik ga liever naar de normale buurten om gewoon rond te kijken/lopen, veel interessanter en je komt geen andere toeristen tegenquote:Op zondag 27 januari 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Sowieso ook tof dat je de buurt kent waar ik woon (Islington, N1). Veel mensen blijven meer rond Covent Garden hangen terwijl rond Angel juist ontzettend tof is (niet omdat ik er nou woon hoor)
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Trusten gquote:Op zondag 27 januari 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
Ja tochquote:Op zondag 27 januari 2013 03:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja een uitnodiging voor een gesprek uberhaupt is al heel wat mocht dat zo ver komen
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
moggequote:Op zondag 27 januari 2013 10:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Morguhh
Minder dan 6 uurtjes geslapen en nu al wakker, A-J problem.
ja nogalquote:Op zondag 27 januari 2013 10:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zomaar struggles, first world problem oke
Geil hoor, ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 10:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem was ik naar de SEX sc meet![]()
![]()
Ik was in de sexkamer ofcquote:Op zondag 27 januari 2013 10:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien.
Je was zeker te saai en zat in een hoekje enzo.
Lekker gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was in de sexkamer ofc
ja uiteraardquote:Op zondag 27 januari 2013 10:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker gek.
Heb je nu ook een bedpartner? XD
zo noem ik de ruimte waar mijn laptop staat ook altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was in de sexkamer ofc
de laptop staat er inderdaad ookquote:Op zondag 27 januari 2013 10:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo noem ik de ruimte waar mijn laptop staat ook altijd.
Okéquote:Op zondag 27 januari 2013 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
shhh mensen kunnen meelezen
en hoe was het?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik heb gisteren een jongen gehosseld.
aawh jammerquote:Op zondag 27 januari 2013 10:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij of 't feestje?
Beide tof wel.
Heb zijn nummer alleen niet.
Lol.
Boehoe
zoek zijn fb. via mensen die je wel kentquote:Op zondag 27 januari 2013 10:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij of 't feestje?
Beide tof wel.
Heb zijn nummer alleen niet.
Lol.
Boehoe
Nah, als hij me leuk genoeg vindt zoekt hij mij wel opquote:Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zoek zijn fb. via mensen die je wel kent
quote:
Denken dat de man altijd het initiatief gaat/wil nemenquote:Op zondag 27 januari 2013 10:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, als hij me leuk genoeg vindt zoekt hij mij wel op
[..]
yoda says: forever alone, she shall bequote:Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denken dat de man altijd het initiatief gaat/wil nemen
Maar dan betekent het toch dat hij geen zin heeft in meer contacten, als hij daar te lui voor isquote:Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denken dat de man altijd het initiatief gaat/wil nemen
we leven in de 21e eeuw, geëmancipeerd enzo, hij kan ook denken dat jij zo een interesse in hem hebt tjap-tjoyquote:Op zondag 27 januari 2013 10:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan betekent het toch dat hij geen zin heeft in meer contacten, als hij daar te lui voor is
Bang voor afwijzing, ik passquote:Op zondag 27 januari 2013 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we leven in de 21e eeuw, geëmancipeerd enzo, hij kan ook denken dat jij zo een interesse in hem hebt tjap-tjoy
Dan blijf ik wel forever alone gewoon.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dan gebeurt er nooit wat
Dan niet zeuren over #forever alone
oud kattenvrouwtje alluzzquote:Op zondag 27 januari 2013 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel forever alone gewoon.
Ik wil 2 honden, 1 kat, 1 hamster en een konijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oud kattenvrouwtje alluzz
neehoor schatquote:Op zondag 27 januari 2013 10:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil 2 honden, 1 kat, 1 hamster en een konijn.
Niks mis mee.
ik ben blij voor jequote:Op zondag 27 januari 2013 10:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch, je hoort blij te zijn voor me
Oké kus.quote:
Ach gossiequote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké kus.
Msacras, je zou foto posten en opeens was je weg
En wtf: R&P / Hoe voel je je nu? #799
Ja was leukquote:Op zondag 27 januari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moggee, het was dus leuk?
oeh naughty girlquote:Op zondag 27 januari 2013 11:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja was leukuiteindelijk liep het allemaal iets anders dan verwacht hehe maar ik heb me prima vermaakt (en ernstig misdragen
)
hahaha je hebt ook niet beloofd dat je je niet zou misdragenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja was leukuiteindelijk liep het allemaal iets anders dan verwacht hehe maar ik heb me prima vermaakt (en ernstig misdragen
)
guido bruinquote:Op zondag 27 januari 2013 11:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar even onder de zonnebank dan word ik net zo bruin.
Dat is waar haha. Ik heb er ook niet echt spijt van, mede waarschijnlijk omdat de mensen in keestie niet bij mij op school/directe leefomgeving zitten en verder niemand van school/die ik goed ken het heeft gezien ofzo (behalve dan de vriendin met wie ik was, maar ach haha).quote:Op zondag 27 januari 2013 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha je hebt ook niet beloofd dat je je niet zou misdragen
Ik misdraag me ook eerder als er minder of geen bekenden uit de directe omgeving bij zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar haha. Ik heb er ook niet echt spijt van, mede waarschijnlijk omdat de mensen in keestie niet bij mij op school/directe leefomgeving zitten en verder niemand van school/die ik goed ken het heeft gezien ofzo (behalve dan de vriendin met wie ik was, maar ach haha).
Zo, lekker avondje gehad?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar haha. Ik heb er ook niet echt spijt van, mede waarschijnlijk omdat de mensen in keestie niet bij mij op school/directe leefomgeving zitten en verder niemand van school/die ik goed ken het heeft gezien ofzo (behalve dan de vriendin met wie ik was, maar ach haha).
Beter dat, dan allemaal dode lampen onder je vlieg.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Er liggen allemaal dode vliegen onder mijn lamp
Of vliegende lampen onder mijn doodquote:Op zondag 27 januari 2013 11:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beter dat, dan allemaal dode lampen onder je vlieg.
Hehe ja, en ik was ook wel in de perfecte plaats ervoorquote:Op zondag 27 januari 2013 11:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik misdraag me ook eerder als er minder of geen bekenden uit de directe omgeving bij zijn
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beter dat, dan allemaal dode lampen onder je vlieg.
Swingersclubquote:Op zondag 27 januari 2013 11:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Hehe ja, en ik was ook wel in de perfecte plaats ervoor
Sexyquote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
lekker offshowen. ik heb geen olie nodig
Of dode vliegende lamp je onder.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Of vliegende lampen onder mijn dood
haha nicequote:Op zondag 27 januari 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, nee dat zou wel erg ver gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
daar waar partners heen gaan en met anderen gaan seksen. in een club.
Moet wel om een voldoende blijven te staanquote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sukkelswerken voor school buiten school
Studeren is minder makkelijk dan je denkt hoor, sukkelquote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sukkelswerken voor school buiten school
Ik doe er eigenlijk niks tot weinig voor. te weinig iig. Zit dan ook nog maar vwo4quote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Studeren is minder makkelijk dan je denkt hoor, sukkel
Neequote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet wel om een voldoende blijven te staan
Aai over je bolquote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Studeren is minder makkelijk dan je denkt hoor, sukkel
Ja.. Dan wis je gewoon alles.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Vraagje: als ik mijn mobiel op fabrieksinstelling terug heb gezet, dan is ALLES verwijderd toch? Ook op sd kaart?
oeoeoeoeehhquote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké top.
Anders ziet mijn steifvader zometeen dingen op mijn ouwe mobiel
Oew... Naaktfoto's?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké top.
Anders ziet mijn steifvader zometeen dingen op mijn ouwe mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |