Dan zal het wel aan de leeftijd liggenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier gebeurt het om de 10 minuten tjeem
Klinkt allemaal goed. Ik hou wel van vrouwen die netjes sprekenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oef en ze heeft ook een heel mooie stem. En ze praat echt heel netjes![]()
Geen ordinaire praat ofzo, echt intelligent enzo ook.
Perfect combi
ik & zij
Je had je eigen ballen ook tegen haar gezicht aan kunnen gooienquote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je snap me verkeerd denk ik, wij gingen naar die schaatsbaan. Ik kwam dat meisje tegen en ging met haar schaatsen. Maar nadat ik met haar geschaatst had ging ik naar die vriend van me, die nog op de ijsbaan was en ging ik met hem schaatsen. Dus die sneeuwballen gooide we terwijl we nog bij de schaatsbaan waren
Het heeft je een heftige avond met je rechterhand opgeleverd bedoel je? Ook wel adorable hoorquote:
Ik had je van de baan gestuurd, dat is gevaarlijk man, idioot.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je snap me verkeerd denk ik, wij gingen naar die schaatsbaan. Ik kwam dat meisje tegen en ging met haar schaatsen. Maar nadat ik met haar geschaatst had ging ik naar die vriend van me, die nog op de ijsbaan was en ging ik met hem schaatsen. Dus die sneeuwballen gooide we terwijl we nog bij de schaatsbaan waren
Had gekund, man jij bent grappig!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je had je eigen ballen ook tegen haar gezicht aan kunnen gooien
Ja, ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed. Ik hou wel van vrouwen die netjes spreken![]()
Nee met de opblaaspopquote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft je een heftige avond met je rechterhand opgeleverd bedoel je? Ook wel adorable hoor
Sta je in de club ook altijd:quote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar, egenlijk wil ik een meisje die Daphne heet![]()
Maar de enige niet bezette Daphne op school is een 2e-klasseren ze is ordinair.
2de klas is 14? Jij bent 16? Niks mis mee op jouw leeftijdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
De naam zou mij niet zoveel uitmaken eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Bij die ijsbaan is een grote ronde ring waar de sporters schaatsen, op het binnenste gedeelte zijn allemaal mensen die zacht gaan, daar gooien mensen vaak sneeuwballen.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had je van de baan gestuurd, dat is gevaarlijk man, idioot.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sta je in de club ook altijd:
Zoenen als je Daphne heet?
Of heb je een tattoo met Daphne?
Ik wil van mijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2de klas is 14? Jij bent 16? Niks mis mee op jouw leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |