Dachten dat ze wiet gekocht hadden. Grote hoeveelheid maar het was niet meer dan 500 gram boemkool. Misschien wel meerquote:
was dat geen boerenkool?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dachten dat ze wiet gekocht hadden. Grote hoeveelheid maar het was niet meer dan 500 gram boemkool. Misschien wel meer
In ieder geval niet hetgeen zij gewenst hebbenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dachten dat ze wiet gekocht hadden. Grote hoeveelheid maar het was niet meer dan 500 gram boemkool. Misschien wel meer
Wat zeg je?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:08 schreef Djeetje het volgende:
Niemad die me dus kan helpen met goeie tips waarom hij nep zal zijn en ga niet kwa de prijs.
Alleen afgaan oo de foto's
Ik was dus vanmiddag wezen te kijken, maar die was nog veel anders daar aan zag ik zo dat die nep was.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef nexusje het volgende:
Hij is nep!
In mijn woolrich jas van dit jaar (40th anniversary of the Arctic Parka jacket) zaten totaal andere kaartjes dan in deze. Kan zijn omdat t een speciale versie is. Daarnaast zegt echt bont op de kraag niks..
Merkwaardig dat je ons vraagt om te zeggen of iets legit is en vervolgens zelf oordeelt dat het nep isquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was dus vanmiddag wezen te kijken, maar die was nog veel anders daar aan zag ik zo dat die nep was.
ja alleen was dit mijn 1e keer dat ik met dit product in aanmerking kwam dus wel wat tips kon gebruiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Merkwaardig dat je ons vraagt om te zeggen of iets legit is en vervolgens zelf oordeelt dat het nep is
Verdiep jij je wel in de producten die je aan wil schaffen?
Ja, maar dat gaan we niet doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:25 schreef dnd het volgende:
Waarom wil je überhaupt een jas, die je schijnbaar niet eens kunt betalen? En voor 275 euro kunnen ze veel na maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |