Thanks, ik liep gewoon te kloten.quote:
hier met die popcornquote:Op zondag 27 januari 2013 00:26 schreef Nober het volgende:
Fucking reclame, d'r was een of ander interview net maar waar blijft het vechten m'n popcorn koelt af!
Krijgen we die weer... Nee jij bent lekker mannelijk, wanneer ga je jouw oksels nou weer eens scheren man.quote:
Heb je schriftelijk aan je vrouw gevraagd of je vandaag laat mag opblijven?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Krijgen we die weer... Nee jij bent lekker mannelijk, wanneer ga je jouw oksels nou weer eens scheren man.
Submission win voor Bader.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef Mr.Smokey het volgende:
Hebt gevecht van Bader gemist, hoe is t geëindigd?
by subquote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef Mr.Smokey het volgende:
Hebt gevecht van Bader gemist, hoe is t geëindigd?
Neuh, ik weet dat ik dat niet eens in mijn hoofd moet halen om te vragen.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb je schriftelijk aan je vrouw gevraagd of je vandaag laat mag opblijven?
Baal alleen dat ik mijn whiskey in de muziek studio heb laten staan...quote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb je schriftelijk aan je vrouw gevraagd of je vandaag laat mag opblijven?
Denk dat dat een wrestling match wordtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Kunnen Guida en Hioki er wel wat van? Niet zo eenzijdig als nu zeg maar...
Guida is een witte melvin, heel erg bouncyquote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Kunnen Guida en Hioki er wel wat van? Niet zo eenzijdig als nu zeg maar...
Dat is dan ook het enige wat ze gemeen hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Guida is een witte melvin, heel erg bouncy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |