Niet dat ik weet....hoe kom ik daarachter? Ben een enorme computerleek maar zou best kunnend dat mn vriend er ooit iets op heeft gezet...En dan zou die adblocker dus zowel op mn laptop als mn mobiel moeten zitten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:37 schreef Nezhi het volgende:
Als je twee keer niet thuis bent dan wordt het door PostNL naar het dichtsbijzijnde postkantoor gebracht.. zoals elk ander pakketje.
Voor je tweede probleem: heb je toevallig een adblocker die javascript tegenhoudt?
Hier krijg je een niet-thuisbriefje waarbij je hem ook gelijk al naar het postNL kantoor, of een ander aflevermoment kunt kiezen. Heel fijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:37 schreef Nezhi het volgende:
Als je twee keer niet thuis bent dan wordt het door PostNL naar het dichtsbijzijnde postkantoor gebracht.. zoals elk ander pakketje.
Voor je tweede probleem: heb je toevallig een adblocker die javascript tegenhoudt?
Ja ik hem m toch echt opengeklikt volgens mij (dan zie je die aangevinkte bolletjes ook bij alles in een bestelling en thuis laten bestellen, die blijkbaar automatisch aangevinkt staan) maar ik krijg echt serieus mn postcode niet ingevoerd of die bolletjes uitgeklikt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:42 schreef alors het volgende:
Ik kan gewoon zoeken naar de dichtstbijzijnde Kiala dinges, gewoon dat leveringsinformatie openklikken bij bestellen.
Java is anders dan javascriptquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:53 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja ik hem m toch echt opengeklikt volgens mij (dan zie je die aangevinkte bolletjes ook bij alles in een bestelling en thuis laten bestellen, die blijkbaar automatisch aangevinkt staan) maar ik krijg echt serieus mn postcode niet ingevoerd of die bolletjes uitgeklikt.
Snap er niks van :S
Heb net Java ff een update gegeven maar hij doet t nog steeds niet. Geen idee of ik adblockers gebruik. Vast niet. (en op mn telefoon doet ie het ook niet, maarja mn telefoon heeft misschien sowieso geen java)
Ojaquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Java is anders dan javascript![]()
Je hoeft de bolletjes niet uit te klikken. Je vult alleen je postcode in, klikt en dan moet je ipv. een ander bolletje een kialapunt oid kiezen. Vreemd genoeg doet hij het bij mij ook als javascript uit staat dus daar ligt het niet aan.
Ik heb vaak wel moeite om er bij de H&M één te vinden die écht goed zit. Vaak zijn ze bij mij te strak om de heupen of rondom mijn kuiten, ook al haal ik ze in mijn maat of een maatje groter. (Maar ik ben gezegend met mijn moeders dikke kuitenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe zijn de broeken van H&M?
Ik wil 3 broeken bestellen, maar ik zit ziek thuis, dus ik kan niet even gaan passen. Ik heb ze voor de zekerheid een maatje groter in mijn mandje gegooid, maar ik twijfel hard nu
Bij mij vallen ze groot en vaak zitten ze bij m'n kruis erg ruim. Ik moet die dingen wel altijd van tevoren in de winkel passen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil 3 broeken bestellen, maar ik zit ziek thuis, dus ik kan niet even gaan passen. Ik heb ze voor de zekerheid een maatje groter in mijn mandje gegooid, maar ik twijfel hard nu
Die ¤4,90 betaal je sowieso. Als je iets terugstuurt komt er nog ¤1,- bij.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef Tuurrr het volgende:
Mijn retour zending is binnen! Alleen kijk ik nu naar mijn saldo en dat is -4... Voor retour hoef je toch maar 1 Euro te betalen? Komt dat dan door de korting? Dus nu betaal ik de verzendkosten + 1 Euro?
Dan heb je nu een tegoed van ¤4 staan, dat is die - ¤4.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef Tuurrr het volgende:
Mijn retour zending is binnen! Alleen kijk ik nu naar mijn saldo en dat is -4... Voor retour hoef je toch maar 1 Euro te betalen? Komt dat dan door de korting? Dus nu betaal ik de verzendkosten + 1 Euro?
Thanks! Dan hoef ik nu dus niks te betalen. Wel vreemd... Min is meestal dat je moet betalenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb je nu een tegoed van ¤4 staan, dat is die - ¤4.
Ik vind ze ook altijd wat groot vallen, net als veel truien en tops van de H&M overigens. Voor broeken heb ik meestal een maat kleiner nodig dan normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Jaaa, die is tofquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P52%200173650%20001%2093%200541%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat hoort toch niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 04:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even klaar met de H&M. Bij elke deellevering moet ik verzendkosten betalen volgens mij. Er komt nog een goedkope trui uit de sale mijn kant op van tien euro, met vijf euro verzendkosten erbij. Ja doei, dat was niet de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |