Bij de kassa staan die inzamelbakkenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Panthera1984 het volgende:
H&M heeft iets op de site staan over kledinginzameling. Er wordt gezegd dat elke klant twee zakken kleding per dag in mag leveren en dat tegenover elke zak een kortingsbon van 15% staat.
Iemand dit al wel eens geprobeerd? Hoe groot moeten die zakken zijn?
 Ik weet alleen ook niet hoe groot die zakken moeten zijn..
 Ik weet alleen ook niet hoe groot die zakken moeten zijn..

Het grote verschil is alleen wel dat de kleding die bij H&M ingeleverd wordt niet per definitie nog draagbaar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag pas een reportage over dat allerlei goede doelen die voornamelijk bestaan door kledinginzameling er echt niet blij mee zijn dat H&M dit doet. Handel in tweedehandskleding is big business en H&M wordt zo een heel grote speler op die markt.

Als ik de laatste tijd door die kringloopwinkels loop zie ik de gekste prijzen voorbij komen. Ik zet tegenwoordig al mijn spullen die ik niet meer nodig heb gratis online. Liever dat, dan dat de kringloopwinkel er de hoofdprijs voor vraagt. Kringloopwinkels zijn allang niet meer voor de minima.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag pas een reportage over dat allerlei goede doelen die voornamelijk bestaan door kledinginzameling er echt niet blij mee zijn dat H&M dit doet. Handel in tweedehandskleding is big business en H&M wordt zo een heel grote speler op die markt.

quote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Jurk het volgende:
Het wordt gerecyceld om er andere kleding van te maken en goed draagbare kleding wordt naar andere landen gestuurd. Ik zie het probleem niet zo, goed initiatief
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Goh, het marketingtrucje van H&M werkt kennelijk.

quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Jurk het volgende:
Want het is H&M een multinational gericht op winst dus het is onmogelijk dat ze daadwerkelijk een goed doel voor ogen hebben.

Jammer, deze werkt niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Saisai het volgende:
Kortingscode 0483, goed voor 25% tm 21 april geldig.

Met "cadeaubon". Ben benieuwd
 Met "cadeaubon". Ben benieuwd  Zal wel 1304 zijn ofzo
 Zal wel 1304 zijn ofzo  

quote:

Is toch mooi, je tieten onder je kinquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wat hebben ze nog weinig bikini's bij H&M, zowel online als in de winkel... Valt me tegen dit jaar.
Wat ook tegenvalt is dat tegenwoordig bijna alle bh's vulling hebben die je er niet uit kan halen... Ik bedoel dan echt van die push-up vulling. Alsof ik daar met cup C op zit te wachten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |