cos when a heart breaks no it don't breakeven eeeeven ohhhhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
filmpjes op youtube kijken van gisteren
Die van Big Me is zo droogquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
cos when a heart breaks no it don't breakeven eeeeven ohhhh
what am i supposed to do when the best part of me was always youquote:
Ze hebben best veel clips die erg leuk zijnquote:
Bel hem op!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
Oké jongens hier is de situatie. Een vriend van me negeert me terwijl ik nog vrij veel tegen hem te zeggen heb. Iemand enig idee hoe? Irl kan niet want hij woont in andere stad en laat niet met zich afspreken.
Brief sturen. of een mail. En als hij dan niet terugmailt heb je pech vrees ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
Oké jongens hier is de situatie. Een vriend van me negeert me terwijl ik nog vrij veel tegen hem te zeggen heb. Iemand enig idee hoe? Irl kan niet want hij woont in andere stad.
Waarom negeert ie jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
Oké jongens hier is de situatie. Een vriend van me negeert me terwijl ik nog vrij veel tegen hem te zeggen heb. Iemand enig idee hoe? Irl kan niet want hij woont in andere stad en laat niet met zich afspreken.
Hij negeert hem tochquote:
Nee mailen is effectief zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij negeert hem tochHeeft weinig zin
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
what am i supposed to do when the best part of me was always you
wat me opvalt is dat in de tekst heel veel titels van popliedjes komen, zoals
Wide Awake - Katy Perry
Part Of Me - Katyp Perry
Falling To Pieces - Sia, David Guetta
haha ja die justin bieber bumber stickerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben best veel clips die erg leuk zijn
Deze is ook al leuk PLUS een verwijzing op de kassa naar Nirvana
Ik snap me wel. Heel veel woorden in dat liedje Breakeven zijn titels van bekende liedjesquote:
Dan heb je meer kans dat hij het leest dan dat hij opneemt ja.quote:
Geen idee, dat is het irritante. Hij is stom bezig en ik ben z'n enige vriend op dit moment omdat iedereen een hekel aan m begint te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |