Weet wel dat Reis kwijt was en vrij recent Bigliaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Google zegt mij niets over een kwijtgeraakte schaatsrus
nee die bedoel ik niet. Het is al wat jaartjes geleden. Ook nooit iets over doping gezegd. Hij was gewoon ineens foetsie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Dasjonny het volgende:
http://schaatsen.nl/nieuw(...)pioen-betrapt-op-epo
Of niet die?
Alves is ook een paar weken zoek geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet wel dat Reis kwijt was en vrij recent Biglia
Al vaak geopperdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Karelnoord het volgende:
Zou die blessure die kramer een paar seizoenen geleden had niet iets met doping te maken kunnen hebben? Dat die er even een seizoen tussen uit moest omdat zijn waardes te extreme vormen aanname ?
Joeri Kochanets?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Er was toch ook nog eens zo'n Rus (allround of lange afstand) die ineens kwijt is geraakt?
Daar is hier wel over gespeculeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Karelnoord het volgende:
Zou die blessure die kramer een paar seizoenen geleden had niet iets met doping te maken kunnen hebben? Dat die er even een seizoen tussen uit moest omdat zijn waardes te extreme vormen aanname ?
Reis zat aan de coke. Ook een soort doping.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet wel dat Reis kwijt was en vrij recent Biglia
Kokhanets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
van de aardbodem verdwenen.
a la de vader van Voeckler
Die overwoog ik ook wel eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Karelnoord het volgende:
Je bedoelt de vader van Voeckler natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee die bedoel ik niet. Het is al wat jaartjes geleden. Ook nooit iets over doping gezegd. Hij was gewoon ineens foetsie.
Hersman weet het vast nog wel
Net als met Nadal en Henin in het tennis. En nog miljoenen andere voorbeeldenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die overwoog ik ook wel eens
Vertel me dat verhaal eens!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelt de vader van Voeckler natuurlijk.
http://www.dagbladet.no/2(...)ng/skoyter/24337028/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je een linkje, want dit wil ik graag lezen omdat ik dit nog niet wist.
Jammer dat Herbert er niet is...die weet precies hoe dit verhaal in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat was daar ook al weer mee?:Dquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |