Met epo zorg je trouwens ervoor dat je lichaam het aankan, en je jezelf niet opbrandt. Dit itt de middelen die in de jaren 60/70 werden gebruikt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bedoelt Bob de Jong?
Ik heb altijd het idee gehad dat je met doping beter presteert dan je lichaam aan kan en daardoor jezelf snel opbrandt. De Jong is bijna 20 jaar een topper. Dat spreekt wel in zijn voordeel.
Overigens is die Bittner volgens mij best een groot talentquote:
Ach, Russen en Duitsers. En dan nog een paar verwaalde anderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Even tellen: DDR'ers, dopingarts Karsten (en hormoonpreparaten voor Alberville), Koss/Conconi, Nikkels betrokken bij Spaarselect, Kotyuga, Lisin, Sjepel, Guljajev en Krosby, Koelishnikov, Botskarov, Pechstein.
Aardig lijstje voor het schone schaatsen.
Shepel? Ja joh? Dus Belg Veldkamp kan toch z'n gouden medaille gaan ophalen dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Even tellen: DDR'ers, dopingarts Karsten (en hormoonpreparaten voor Alberville), Koss/Conconi, Nikkels betrokken bij Spaarselect, Kotyuga, Lisin, Sjepel, Guljajev en Krosby, Koelishnikov, Botskarov, Pechstein.
Aardig lijstje voor het schone schaatsen.
Heb je een linkje, want dit wil ik graag lezen omdat ik dit nog niet wist.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef oxylus11 het volgende:
Misschien interessant om te vermelden dat Francesco Conconi (vader van de doping) "trainingsadviseur" was van Johan Olav Koss?
Wel een epische baas die Shepelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Shepel? Ja joh? Dus Belg Veldkamp kan toch z'n gouden medaille gaan ophalen dan?
Kwijtgeraakt? Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Er was toch ook nog eens zo'n Rus (allround of lange afstand) die ineens kwijt is geraakt?
van de aardbodem verdwenen.quote:
http://schaatsen.nl/nieuw(...)pioen-betrapt-op-epoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Er was toch ook nog eens zo'n Rus (allround of lange afstand) die ineens kwijt is geraakt?
Google zegt mij niets over een kwijtgeraakte schaatsrusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |