PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-2 Roda, pingel mis, rebound raakAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Maakt voor Feyenoord toch niet uitquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt voor Feyenoord toch niet uit [ afbeelding ]
Vuilniszakken zijn mooierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
ja sorry tim.
maar niemand ervaring mee of verstand van ?
Check even bij lifestyle ofzo, daar zijn er vast geschikte topics voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
ja sorry tim.
maar niemand ervaring mee of verstand van ?
die spelers zijn vaak niet goed in FIFAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet tegen een team met 5 TOTY spelers
Gerrard CDM, Nasri/Taarabt/Sessegnon CAMquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
okee, jullie hebben mij weten te overtuigen, maar... hoe maak ik dit team af?
[ afbeelding ]
maar dan wordt Gerrard zo duur en ik vind zijn schot vanaf rechts zo goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gerrard CDM, Nasri/Taarabt/Sessegnon CAM
is ie beest in 3-5-2 ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindbaas jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is ie beest in 3-5-2 ?
ik heb hem in 4-3-1-2 maar daar vind ik hem niet zo heel goed.
een LB, CDM en een ST uit de BPL invullenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
okee, jullie hebben mij weten te overtuigen, maar... hoe maak ik dit team af?
[ afbeelding ]
ik ga me team denk ik ook maar omgooien naar jouwes ziet er echt goed uit.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een LB, CDM en een ST uit de BPL invullen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef vandermar het volgende:
Wat is die Castillion toch ook een bagger speler.
Hij was inderdaad niet zo heel erg goed, even veel kansen, maar toch de individuele kwaliteit van TOTY Iniesta en TOTY Falcao gaven de doorslag. 1-3 verlorenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die spelers zijn vaak niet goed in FIFA
Focus je nou maar meer op Feyenoord, zeker na afgelopen weekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
Wat mij opvalt aan Mertens is, is het feit dat zodra zijn tegenstander beter is dan Joppen, Mertens er gewoon niets van bakt.
Zakken naar 600 coins ongeveer want maar 79 reetedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaa. Ik heb een sif altidore gekocht voor 10.000. Wat denken jullie gaat hij nog zakken of stijgen?
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Focus je nou maar meer op Feyenoord, zeker na afgelopen week
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zakken naar 600 coins ongeveer want maar 79 reeted
Lekker fappen op Pelle zijn goalsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je je tissues voor morgen al klaar staan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker fappen op Pelle zijn goals
team omheen maken hij is net zo goed als in het echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaa. Ik heb een sif altidore gekocht voor 10.000. Wat denken jullie gaat hij nog zakken of stijgen?
Nee janken om Pelle zijn balcontactenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker fappen op Pelle zijn goals
Pelle is technisch begaafder dan alles PSV'ers bijelkaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee janken om Pelle zijn balcontacten
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was inderdaad niet zo heel erg goed, even veel kansen, maar toch de individuele kwaliteit van TOTY Iniesta en TOTY Falcao gaven de doorslag. 1-3 verloren
Wat zeg je nou?! kan ik gewoon via de tv kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Fuszy het volgende:
heerlijk joh die eredivisie live streams. Ziggo is af en toe nog best oke
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Fuszy het volgende:
heerlijk joh die eredivisie live streams. Ziggo is af en toe nog best oke
Nee als je eredivisie live via ziggo hebt kan je gewoon via je ziggo account inloggen op die sitequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?! kan ik gewoon via de tv kijken?
Spel eerst zijn naam maar eens goed, haakneusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Peefiee het volgende:
was hands... en wat doet hij nou opeens stoer... Sneu ventje die gorgino
3-0quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spel eerst zijn naam maar eens goed, haakneus
en wie scoort de 100ste?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef DutchSL het volgende:
PSV nu 100 goalskan verder alleen Barca zeggen.
Messi ruilen tegen Wijnaldum?
En terechte overwinning.quote:
Als er een speler met meer dan 30 finishing ipv Wijnaldum had gestaan had PSV nu al 110 goals gehad en stonden we zeker 6 punten losquote:
quote:
Had je je eerder moeten bedenken. TR gemachtquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1 goal 1 assist? mwah denk het niet
quote:
Zou ik eerder deze man ernaast zetten: http://www.futhead.com/fifa/players/4624/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Djeetje het volgende:
zal dit lekker spelen ? http://www.futhead.com/fifa/squads/4745960/#squad-player
typisch een feyenoorder die zo'n opmerking maakt terwijl dat hele lelijke stadje van toen totaal in puin lag, dwaas.quote:
Als, als, als. Als Ajax Zlatan nog had waren ze nu al kampioenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er een speler met meer dan 30 finishing ipv Wijnaldum had gestaan had PSV nu al 110 goals gehad en stonden we zeker 6 punten los
Stoer manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Peefiee het volgende:
[..]
typisch een feyenoorder die zo'n opmerking maakt terwijl dat hele lelijke stadje van toen totaal in puin lag, dwaas.
ja heb ik al gehad echt een killer is dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou ik eerder deze man ernaast zetten: http://www.futhead.com/fifa/players/4624/
En jij ookquote:
quote:
quote:
maar het laatste wat ik over Feyenoord zei was fucking baas. Die reclame van Gio met die olifantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee jij hoeft niet weg zolang je maar niet over Feyenoord praat
PSV werd anders ook toen Ibra bij Ajax speelde gewoon 2x kampioen hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als, als, als. Als Ajax Zlatan nog had waren ze nu al kampioen
en toen jullie Ronaldo hadden, werden jullie volgens mij ook niet elk jaar kampioenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV werd anders ook toen Ibra bij Ajax speelde gewoon 2x kampioen hoor.
en dan in de spits IF Michuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
IF De Guzman en IF Wijnaldum in één team
Klopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en toen jullie Ronaldo hadden, werden jullie volgens mij ook niet elk jaar kampioen
En mijn piemel heet henk-willemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef wieisboos het volgende:
Wijnaldum krijgt geen IF want Fischer maakt morgen een hattrick
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2236659.pagequote:
Romain Alessandrini > Goal + assist + MOTM in draw over Marseille > LW > Stade Rennaisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2236659.page
Die aap doet wel een midweekse game van Arsenal erin
Staat toch in de OP?quote:
Als ze op je telefoon staan dan is dat toch simpel..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe je plaatjes van whatsapp op de computer kan zetten?
Ik heb een hele lading aan genialiteiten
Op je mail zetten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Of dropbox ofzo, maar makkelijker is gewoon even je telefoon op de computer aansluiten en meteen alles kopiëren..quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze op je telefoon staan dan is dat toch simpel..
Ik weet niet of Fifa dan nog wel bestaat..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens een IF van Feyenoord voor mijn Feyenoord team
Een telefoon op de computer aansluiten met die USB kabel lukt toch nog welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef vandermar het volgende:
Hmz, ik ben een noob met elektronica, laat maar
Ik houd de pretjes wel voor mijzelf
Heb ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een telefoon op de computer aansluiten met die USB kabel lukt toch nog wel
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
EA is een jodenorganisatie. Als iemand van feyenoord een IF verdient dan krijgen ze die niet eens. kut bedrijf
Ik zou geen van beide doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Als jullie Dembele of Sessegnon zouden vervangen door Taarabt, wie zouden jullie doen?
Dembele eruitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Als jullie Dembele of Sessegnon zouden vervangen door Taarabt, wie zouden jullie doen?
Deze staan gewoon op FOK! die ik op WA heb zijn tig keer genialerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
VDM heeft de plaatjes gevonden,hoor.
Taken 2 vond ik écht tegenvallen. Eerste deel heb ik een meervoudig orgasme van gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Taken en Taken 2 zijn trouwens echt bazenfilms
Je gaat keihard in je anjer genomen worden door het middenveld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Yvessy het volgende:
Wat vinden jullie van dit team ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Yvessy het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te weinig snelheid, mijn inziens. Heb je hier denk je zelf wel genoeg aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Yvessy het volgende:
[ afbeelding ]
Taken 2 was geen superfilm, dat zeker niet, maar toch zeer vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Taken 2 vond ik écht tegenvallen. Eerste deel heb ik een meervoudig orgasme van gehad.
Dacht ik al ... Bender voor Leitner ...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je gaat keihard in je anjer genomen worden door het middenveld.
Goed team man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Yvessy het volgende:
[ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Yvessy het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik een pace abuser ben
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Yvessy het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Yvessy het volgende:
Nee,maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de opstelling waar je hem in hebt staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Yvessy het volgende:
Heeft iemand trouwens al SIF Altidore geprobeerd ?
Baas![]()
[ afbeelding ]
Je speelt offline?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Yvessy het volgende:
Heeft iemand trouwens al SIF Altidore geprobeerd ?
Baas![]()
[ afbeelding ]
Heb het al verkocht maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee,maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de opstelling waar je hem in hebt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het maar ik denk dat hij wel terug omhoog zal gaan . Was zijn IF niet 30k eerst ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een origineel teamJe hebt wel te veel betaald voor deze baas trouwens
Was 40K zelfs, maar dat komt ook omdat hij in TOTW 1 zat. Hoor veel positieve verhalen, en met een redelijke Amerikaanse community zal de prijs wel richting de 20K in elk geval gaan. Zelfs een UP kan dat niet tegenhouden, want die krijgt dan waarschijnlijk stats van de IF.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik denk dat hij wel terug omhoog zal gaan . Was zijn IF niet 30k eerst ?
Hoop het.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was 40K zelfs, maar dat komt ook omdat hij in TOTW 1 zat. Hoor veel positieve verhalen, en met een redelijke Amerikaanse community zal de prijs wel richting de 20K in elk geval gaan. Zelfs een UP kan dat niet tegenhouden, want die krijgt dan waarschijnlijk stats van de IF.
[ afbeelding ]
Liever IF Wijnaldumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht: ik ga pleiten voor een IF Botteghin. Als CB 2 clean sheets achter elkaar, en 2 goals in 2 weken, vind ik dat hij er wel eentje verdient! Daarnaast was hij wederom de beste man in onze verdediging
quote:
Zal wel leuk zijn maar het is EA en EA haat de eredivisie spelers..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht: ik ga pleiten voor een IF Botteghin. Als CB 2 clean sheets achter elkaar, en 2 goals in 2 weken, vind ik dat hij er wel eentje verdient! Daarnaast was hij wederom de beste man in onze verdediging
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn maar het is EA en EA haat de eredivisie spelers..
Vindt het nog steeds niet normaal dat er geen IF Fischer is.
Jullie hebben IF Vermeer overgehouden aan die wedstrijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Yvessy het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn maar het is EA en EA haat de eredivisie spelers..
Vindt het nog steeds niet normaal dat er geen IF Fischer is.
Nou joepie...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie hebben IF Vermeer overgehouden aan die wedstrijd
En Botteghin dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle, van Persie en nog 100 anderen verdienen het eerder.
Jij vindt dat Wijnaldum een IF verdient terwijl hij week in week uit fucking slecht speelt en er vandaag toevallig twee in legt dus hou je bakkes maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle, van Persie en nog 100 anderen verdienen het eerder.
Fischer legt er twee in en geen assist en speelde ook bagger op die twee goals na.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij vindt dat Wijnaldum een IF verdient terwijl hij week in week uit fucking slecht speelt en er vandaag toevallig twee in legt dus hou je bakkes maar
Niet zo wenen man, griezel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]14.gif
Ja Falcao maakte er laatst vijf maar hij speelde wel bagger op die vijf goals na
Was wel zo..hij had ook maar 5 doelpogingen in de hele wedstrijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]14.gif
Ja Falcao maakte er laatst vijf maar hij speelde wel bagger op die vijf goals na
Zullen wij dan om de tijd te doden een NAC - AZ fittie doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is weer tijd voor een Rdam-Adam-fittie?
Chad Heddrick ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
o jee, nu gaat het dopingballetje rollen bij het schaatsen, verrassend
Zo'n Gianni Romme ofzo lijkt me wel een doper
Die staat bij mij ook op nummer 1 op het lijstjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
o jee, nu gaat het dopingballetje rollen bij het schaatsen, verrassend
Zo'n Gianni Romme ofzo lijkt me wel een doper
Typische discard IF, gaat voor 25k?quote:
Ik denk dat we het snel eens zijn: jullie zijn beter, maar wij drinken meer bierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen wij dan om de tijd te doden een NAC - AZ fittie doen?
Omdat hij 1 wedstrijd niet scoortquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fischer krijgt toch wel een UP en ja, Pelle waarschijnlijk ook. Maar misschien is zijn momentum nu ook wel voorbij en scoort hij nu niet meer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij 1 wedstrijd niet scoort
Of ben je weer aan het trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Met je kut carnaval.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat we het snel eens zijn: jullie zijn beter, maar wij drinken meer bier
Altidorequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen wij dan om de tijd te doden een NAC - AZ fittie doen?
Nee, misschien kan hij nu echt ineens niet meer scorenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij 1 wedstrijd niet scoort
Of ben je weer aan het trollen
Ik zie het. Waar zijn de undercutters gebleven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pricefix denk ikOver een weekje weer voorbij.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens een elftal rond hem heen maken. Post jouw team eens met SIF Altidore?
ik had hem voor 20k, geen pricefix op xbox hoor, hij is gewoon zeldzaam omdat iedereen hem discardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie het. Waar zijn de undercutters gebleven?
Daar hebben we niet per se carnaval voor nodig hoor! NAC staat bekend als de club waar op jaarbasis de meeste liters bier erdoorheen gaanquote:
Sapperdeflap, ik baal nu dat ik m'n team in 4-3-3 heb gemaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht dat je het nooit zou vragen
[..]
ik had hem voor 20k, geen pricefix op xbox hoor, hij is gewoon zeldzaam omdat iedereen hem discard
Haha, wel een uniek team. Ik denk toch aan een 4-3-3 met Mertens op LW of zoiets moois. Of Depayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht dat je het nooit zou vragen
[..]
ik had hem voor 20k, geen pricefix op xbox hoor, hij is gewoon zeldzaam omdat iedereen hem discard
dan krijgt Altidore geen 9 chemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sapperdeflap, ik baal nu dat ik m'n team in 4-3-3 heb gemaakt.Wijnaldum voor Maher?
Oops.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan krijgt Altidore geen 9 chem
ik wou dat het konquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sapperdeflap, ik baal nu dat ik m'n team in 4-3-3 heb gemaakt.Wijnaldum voor Maher?
Ik ben een keer op slinkse wijze binnengekomen bij NAC-AZ in het business gedeelte. Ben inderdaad ladderzat naar huis gegaan. Wat een feest na de wedstrijd. Ook ondanks de 0-1 nederlaag van NAC. Dit is volgens mij geen beste fittiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar hebben we niet per se carnaval voor nodig hoor! NAC staat bekend als de club waar op jaarbasis de meeste liters bier erdoorheen gaan
doe je toch 1 of 2 spelers met 7 chem. doe eens gekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wou dat het konik wil ook Van Persie op CF maar dat kan ook niet
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wel een uniek team. Ik denk toch aan een 4-3-3 met Mertens op LW of zoiets moois. Of DepayDat vond ik toch een erg prettige LW
Belabberde fittie inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een keer op slinkse wijze binnengekomen bij NAC-AZ in het business gedeelte. Ben inderdaad ladderzat naar huis gegaan. Wat een feest na de wedstrijd. Ook ondanks de 0-1 nederlaag van NAC. Dit is volgens mij geen beste fittie
Trustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belabberde fittie inderdaad
Ik ga uit pure wanhoop maar slapen, truste allemaaal!
Nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk teamHoe doet IF Vermeer het?
Van Persie is wel een flinke verbetering tov Maher denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
doe je toch 1 of 2 spelers met 7 chem. doe eens gek
Valt mee, denk dat Wijnaldum beter is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Van Persie is wel een flinke verbetering tov Maher denk ik
Bij zavvi besteld? Dan zou ik rekeken op vertraging.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nice
En waarom is IF De Guzzie nog zo duur
Ik snap het MOTM beleid niet zo..ze doen het niet iedere dag maar het leek iedere speelronde te zijn... maar ze kwamen gisteren wel ineens met een MOTM terwijl vandaag de laatste wedstrijden van deze ronde pas warenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft de grootste kansen voor een nieuwe MOTM?
Die heb je binnen als 2014 uit is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nice
Nice, ik wil ook een keer een NBA spel kopen. Ik zeg het ieder jaar, maar ik doe het steeds nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nice
jep, daar ging ik al van uit maar dat boeit me niet zo erg. Hij is daar zelfs goedkoper dan op marktplaatsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bij zavvi besteld? Dan zou ik rekeken op vertraging.
Serero als hij speeltquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft de grootste kansen voor een nieuwe MOTM?
Ik had die vandaag als LM, voor 500K wegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goeje speler om je rating omlaag te halen
Deze gaat als CB voor maar 150kquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had die vandaag als LM, voor 500K wegdie dingen zijn enorm zeldzaam
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goeje speler om je rating omlaag te halen
Ik kom echt veeeeeeeeeel MLS pace teams tegen..al die beste snelste MLS silvers dit jaar hebben een 66 rating ofzo, perfect voor deze cupquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb dat toernooi gewonneneerste poging meteen raak. Jerome is wel een beest maar heeft echt een bananen linker been
Ik in de finale een brons team. Hij had toch wel moeite met Bassong, Caulker en Davies hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom echt veeeeeeeeeel MLS pace teams tegen..al die beste snelste MLS silvers dit jaar hebben een 66 rating ofzo, perfect voor deze cup
Was dat een Engels/MLS bronze team? Caulker en Davies (de CB maar ook de CAM) zijn echt goedquote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik in de finale een brons team. Hij had toch wel moeite met Bassong, Caulker en Davies haha
Oké, niet zo goed dus. 2 redelijke blunders en een paar keer vrij onzeker. Altidore was MOTM geworden, maar viel niet echt op. Hij scoorde 1 keer uit een voorzet van Mertens, waaruit hij het meest dodelijk oogde, met voorzetten dus. Hij is best wel agressief en verdedigd wel goed mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk teamHoe doet IF Vermeer het?
Nee gewoon Engels + Bassongquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat een Engels/MLS bronze team? Caulker en Davies (de CB maar ook de CAM) zijn echt goed
Siquote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
Is alleen bronze ook goed voor het toernooi?
Als ik zo gespierd was dan stond ik ook de hele dag foto's te maken voor de spiegelquote:
Ga eens naar de sportschool dan, met je pens.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zo gespierd was dan stond ik ook de hele dag foto's te maken voor de spiegel
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga eens naar de sportschool dan, met je pens.
Dat wel ja. Ach ja, wat heb je eraan? Je kunt mooie foto's maken en meisjes versieren op het strand, maar erg nuttig is het natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Er zit nog wel wat ruimte tussen een normaal mens en Bony
Mullerquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef wieisboos het volgende:
Goede Silver CB - GK triple link iemand?
Kirchhoff-Muller.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef wieisboos het volgende:
Bruno - Erwinquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef wieisboos het volgende:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef wieisboos het volgende:
Ik had niet perse een triple link nodig, dus ik stapte daarna over naar Fahrmann.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:47 schreef wieisboos het volgende:
Dan kan deze toch ook gewoon [ afbeelding ]
of is die nog slechter
Clichy - Nasriquote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
IF wijnaldum komt daar natuurlijk
Iemand betere CAM/lb combo? En gedachten verder?
Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Clichy - Nasri
Maar ik zie Isco wel een UP krijgen.
SIF Alba - TOTY Iniesta danquote:Op zondag 27 januari 2013 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht hebMoet ik Nasri wel uit een ander team halen...
Maar ik weet niet, ik kijk er zo naar en ik denk toch dat het heel kut gaat spelen
Ligt niet aan die CAM/LB als het Clichy en Nasri zijn. Denk dat de 2 cdm's te kort komen, en ik vind Santana en Naldo ook niet echt een geweldig koppel, en hummels niet veel beter.quote:
Sowieso Fer op CDMquote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
IF wijnaldum komt daar natuurlijk
Iemand betere CAM/lb combo? En gedachten verder?
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef wieisboos het volgende:
Oke thxquote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De enige met een CB langer dan 185cm, 74+ pace en 74+ defending en een keeper langer dan 188cm.
Geniaal jaquote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
^ Mocht iemand de komende tijd nog een keer naar de bios willen. Aanrader.
Muller blijft kut en Kirchhoff is beter dan Bungert.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De enige met een CB langer dan 185cm, 74+ pace en 74+ defending en een keeper langer dan 188cm.
Je doet er niks aan, dat is het kutte.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf erbij dat de grootste teringlijers altijd uit Spanje of Frankrijk komen. Nu ook weer tegen een Spanjool met een 3-5-2 Brazilianenteam met letterlijk gewoon de snelste speler op iedere positie, dus ook Antonio Ferreira bijv. Maar dan wel met Aubeyemyangying en Remy in de spits (Lucas op 10)
Vanaf het begin ultra defensive (hij had 2 man in de 16 bij een corner) en het enige dat hij deed was rondtikken en containen als een gek. Amper intentie om ook maar in de 16 te komen en dus vond ik het wel best na mijn 1-0 in de 2e minuut..natuurlijk vallen er in de 90e minuut 2 spelers van mij over elkaar heen en kan hij de 1-1 binnen zweten met zijn eerste schot
Uiteindelijk na pingels gewonnen, maar wat een baggerrrrrrrrrrwedstrijden zijn dat zeg..zo fucking saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |