PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-2 Roda, pingel mis, rebound raakAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Maakt voor Feyenoord toch niet uitquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt voor Feyenoord toch niet uit [ afbeelding ]
Vuilniszakken zijn mooierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
ja sorry tim.
maar niemand ervaring mee of verstand van ?
Check even bij lifestyle ofzo, daar zijn er vast geschikte topics voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
ja sorry tim.
maar niemand ervaring mee of verstand van ?
die spelers zijn vaak niet goed in FIFAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet tegen een team met 5 TOTY spelers
Gerrard CDM, Nasri/Taarabt/Sessegnon CAMquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
okee, jullie hebben mij weten te overtuigen, maar... hoe maak ik dit team af?
[ afbeelding ]
maar dan wordt Gerrard zo duur en ik vind zijn schot vanaf rechts zo goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gerrard CDM, Nasri/Taarabt/Sessegnon CAM
is ie beest in 3-5-2 ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindbaas jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is ie beest in 3-5-2 ?
ik heb hem in 4-3-1-2 maar daar vind ik hem niet zo heel goed.
een LB, CDM en een ST uit de BPL invullenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
okee, jullie hebben mij weten te overtuigen, maar... hoe maak ik dit team af?
[ afbeelding ]
ik ga me team denk ik ook maar omgooien naar jouwes ziet er echt goed uit.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een LB, CDM en een ST uit de BPL invullen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef vandermar het volgende:
Wat is die Castillion toch ook een bagger speler.
Hij was inderdaad niet zo heel erg goed, even veel kansen, maar toch de individuele kwaliteit van TOTY Iniesta en TOTY Falcao gaven de doorslag. 1-3 verlorenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die spelers zijn vaak niet goed in FIFA
Focus je nou maar meer op Feyenoord, zeker na afgelopen weekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
Wat mij opvalt aan Mertens is, is het feit dat zodra zijn tegenstander beter is dan Joppen, Mertens er gewoon niets van bakt.
Zakken naar 600 coins ongeveer want maar 79 reetedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaa. Ik heb een sif altidore gekocht voor 10.000. Wat denken jullie gaat hij nog zakken of stijgen?
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Focus je nou maar meer op Feyenoord, zeker na afgelopen week
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zakken naar 600 coins ongeveer want maar 79 reeted
Lekker fappen op Pelle zijn goalsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je je tissues voor morgen al klaar staan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker fappen op Pelle zijn goals
team omheen maken hij is net zo goed als in het echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaa. Ik heb een sif altidore gekocht voor 10.000. Wat denken jullie gaat hij nog zakken of stijgen?
Nee janken om Pelle zijn balcontactenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker fappen op Pelle zijn goals
Pelle is technisch begaafder dan alles PSV'ers bijelkaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee janken om Pelle zijn balcontacten
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was inderdaad niet zo heel erg goed, even veel kansen, maar toch de individuele kwaliteit van TOTY Iniesta en TOTY Falcao gaven de doorslag. 1-3 verloren
Wat zeg je nou?! kan ik gewoon via de tv kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Fuszy het volgende:
heerlijk joh die eredivisie live streams. Ziggo is af en toe nog best oke
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Fuszy het volgende:
heerlijk joh die eredivisie live streams. Ziggo is af en toe nog best oke
Nee als je eredivisie live via ziggo hebt kan je gewoon via je ziggo account inloggen op die sitequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?! kan ik gewoon via de tv kijken?
Spel eerst zijn naam maar eens goed, haakneusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Peefiee het volgende:
was hands... en wat doet hij nou opeens stoer... Sneu ventje die gorgino
3-0quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spel eerst zijn naam maar eens goed, haakneus
en wie scoort de 100ste?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef DutchSL het volgende:
PSV nu 100 goalskan verder alleen Barca zeggen.
Messi ruilen tegen Wijnaldum?
En terechte overwinning.quote:
Als er een speler met meer dan 30 finishing ipv Wijnaldum had gestaan had PSV nu al 110 goals gehad en stonden we zeker 6 punten losquote:
quote:
Had je je eerder moeten bedenken. TR gemachtquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1 goal 1 assist? mwah denk het niet
quote:
Zou ik eerder deze man ernaast zetten: http://www.futhead.com/fifa/players/4624/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Djeetje het volgende:
zal dit lekker spelen ? http://www.futhead.com/fifa/squads/4745960/#squad-player
typisch een feyenoorder die zo'n opmerking maakt terwijl dat hele lelijke stadje van toen totaal in puin lag, dwaas.quote:
Als, als, als. Als Ajax Zlatan nog had waren ze nu al kampioenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er een speler met meer dan 30 finishing ipv Wijnaldum had gestaan had PSV nu al 110 goals gehad en stonden we zeker 6 punten los
Stoer manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Peefiee het volgende:
[..]
typisch een feyenoorder die zo'n opmerking maakt terwijl dat hele lelijke stadje van toen totaal in puin lag, dwaas.
ja heb ik al gehad echt een killer is dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou ik eerder deze man ernaast zetten: http://www.futhead.com/fifa/players/4624/
En jij ookquote:
quote:
quote:
maar het laatste wat ik over Feyenoord zei was fucking baas. Die reclame van Gio met die olifantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee jij hoeft niet weg zolang je maar niet over Feyenoord praat
PSV werd anders ook toen Ibra bij Ajax speelde gewoon 2x kampioen hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als, als, als. Als Ajax Zlatan nog had waren ze nu al kampioen
en toen jullie Ronaldo hadden, werden jullie volgens mij ook niet elk jaar kampioenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV werd anders ook toen Ibra bij Ajax speelde gewoon 2x kampioen hoor.
en dan in de spits IF Michuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
IF De Guzman en IF Wijnaldum in één team
Klopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en toen jullie Ronaldo hadden, werden jullie volgens mij ook niet elk jaar kampioen
En mijn piemel heet henk-willemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef wieisboos het volgende:
Wijnaldum krijgt geen IF want Fischer maakt morgen een hattrick
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2236659.pagequote:
Romain Alessandrini > Goal + assist + MOTM in draw over Marseille > LW > Stade Rennaisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2236659.page
Die aap doet wel een midweekse game van Arsenal erin
Staat toch in de OP?quote:
Als ze op je telefoon staan dan is dat toch simpel..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe je plaatjes van whatsapp op de computer kan zetten?
Ik heb een hele lading aan genialiteiten
Op je mail zetten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Of dropbox ofzo, maar makkelijker is gewoon even je telefoon op de computer aansluiten en meteen alles kopiëren..quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze op je telefoon staan dan is dat toch simpel..
Ik weet niet of Fifa dan nog wel bestaat..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens een IF van Feyenoord voor mijn Feyenoord team
Een telefoon op de computer aansluiten met die USB kabel lukt toch nog welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef vandermar het volgende:
Hmz, ik ben een noob met elektronica, laat maar
Ik houd de pretjes wel voor mijzelf
Heb ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een telefoon op de computer aansluiten met die USB kabel lukt toch nog wel
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
EA is een jodenorganisatie. Als iemand van feyenoord een IF verdient dan krijgen ze die niet eens. kut bedrijf
Ik zou geen van beide doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Als jullie Dembele of Sessegnon zouden vervangen door Taarabt, wie zouden jullie doen?
Dembele eruitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Als jullie Dembele of Sessegnon zouden vervangen door Taarabt, wie zouden jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |